eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarocin › Budowa łącznika ulicy Glinki z Jarmarczną wraz z oświetleniem i kanalizacją deszczową, usunięcie kolizji z siecią energetyczną średniego napięcia oraz przebudowa istniejącego odcinka ulicy Jarmarcznej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-29

Jarocin: Budowa łącznika ulicy Glinki z Jarmarczną wraz z oświetleniem i kanalizacją deszczową, usunięcie kolizji z siecią energetyczną średniego napięcia oraz przebudowa istniejącego odcinka ulicy Jarmarcznej
Numer ogłoszenia: 78709 - 2015; data zamieszczenia: 29.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jarocin , Al. Niepodległości 10, 63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie, tel. 62 7499500, faks 62 7472225.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jarocin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa łącznika ulicy Glinki z Jarmarczną wraz z oświetleniem i kanalizacją deszczową, usunięcie kolizji z siecią energetyczną średniego napięcia oraz przebudowa istniejącego odcinka ulicy Jarmarcznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje realizację dwóch zadań. Zadanie nr 1 dotyczy budowy łącznika ulicy Glinki z ulicą Jarmarczną na odcinku długości około 436m wraz z oświetleniem ulicznym długości około 530 m z 19 punktami świetlnymi i kanalizacją deszczową długości około 416 m oraz przebudowy istniejącego odcinka ulicy Jarmarcznej na odcinku długości około 216m natomiast Zadanie nr 2-obejmuje usunięcie kolizji z siecią energetyczną średniego napięcia. Zadanie nr 1 1.Budowa łącznika - branża drogowa Początek budowanej ulicy zlokalizowano w km 0+000,00 przy ul. Glinki natomiast koniec odcinka zlokalizowano w km 0+436,24 przy ul. Jarmarcznej oraz ul. Brandowskiego. Dla ulicy w przekroju poprzecznym przyjęto pochylenie poprzeczne jezdni dwustronne o wartości 2,0 procent. Szerokość pasa ruchu wynosi 3,50 m. Zaprojektowano również chodniki o pochyleniu jednostronnym 2% i szerokości 1,5 m oraz ścieżkę rowerową o pochyleniu jednostronnym 2% i szerokości 2,0 m. Projektowana konstrukcja nawierzchni jezdni: -warstwa ścieralna: beton asfaltowy AC 11S 50/70-gr. 5 cm, -warstwa wiążąca: beton asfaltowy AC 16W 50/70-gr. 9 cm, -podbudowa zasadnicza: kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/63 mm-gr. 15 cm; -podbudowa pomocnicza: grunt stabilizowany cementem o Rm=5MPa-gr. 15 cm. Projektowana konstrukcja chodników -warstwa ścieralna: brukowa kostka betonowa koloru szarego, fazowana-gr. 8 cm; -podsypka cementowo-piaskowa 1:4-gr. 5 cm; -podbudowa zasadnicza: kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/63 mm-gr. 15 cm. Projektowana konstrukcja ścieżki rowerowej -warstwa ścieralna: brukowa kostka betonowa koloru czerwonego, bezfazowa-gr. 8 cm; -podsypka cementowo-piaskowa 1:4-gr. 5 cm; -podbudowa zasadnicza: kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/63 mm-gr. 15 cm. Projektowana konstrukcja zjazdów -warstwa ścieralna: brukowa kostka betonowa koloru grafitowego-gr. 8 cm; -podsypka cementowo-piaskowa 1:4 -gr. 5 cm; -podbudowa zasadnicza: kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/63 mm-gr. 15 cm. Opaska gruntowa Zakłada się humusowanie gr. 20 cm wraz z obsianiem trawą terenów pomiędzy projektowaną ulicą a projektowanymi chodnikami i ścieżką rowerową. 2.Budowa łącznika-branża sanitarna W ramach zadania planowana jest budowa kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikami: -kolektory deszczowe z rur PVC-U litych klasy S o średnicy 315 mm, 400 mm o łącznej długości około 416 m wraz ze studniami rewizyjnymi (14 szt.) -przykanaliki - z rur PVC-U litych klasy S o średnicy 200 mm o łącznej długości około 147 m wraz z wpustami deszczowymi (22szt.) -wykonawca zobowiązany jest zapewnić drożność wybudowanego kanału deszczowego w okresie gwarancyjnym wskazanym w ofercie. 3.Budowa łącznika - branża elektryczna oświetlenie W ramach zadania planowana jest budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego zasilająca oświetlenie Jarocin Glinki Jarmarczna o łącznej długości kabla 530 m wraz kablem YKY 2x2,5 mm2 sterującym redukcją mocy ułożonym we wspólnym wykopie o długości 530 m oraz słupów oświetleniowych aluminiowych o parametry zgodnych z dokumentacją projektowa w ilości 19 szt. na wysięgnikach jednoramiennych o wysokości łącznej słup + wysięgnik 8,5 m i przebudowa istniejącego słupa oświetleniowego w ilości 1 szt. Zabudowa opraw oświetleniowych (19 szt.) typu LED 107 W o parametrach zgodnych z dokumentacją projektową z poziomem zredukowanej nominalnej mocy 55 W. W istniejącym złączu sterowania oświetlenia projektuje się zabudować zabezpieczenie obwodów oświetleniowych wraz z układem stycznika załączany poprzez zegar astronomiczny. Szczegóły na schemacie. 4.Przebudowa istniejącego odcinka ulicy Jarmarcznej w Jarocinie W ramach zadania planowana jest przebudowa ulicy jarmarcznej na odcinku długości około 216m. W przekroju poprzecznym przyjęto pochylenie poprzeczne jezdni dwustronne o wartości 2% w kierunku krawężników. Zakłada się wykonanie jezdni o szerokości 6,50-7,00m, chodnika o szerokości 1,50-2,20m i pochyleniu 2% w kierunku jezdni oraz ścieżki rowerowej o szerokości 2,00-2,20m o pochyleniu 2% w kierunku jezdni. Na odcinku od skrzyżowania z ulicą Św. Ducha do skrzyżowania z ulicą Karwowskiego z prawej strony jezdni zaprojektowano wykonanie miejsc postojowych równolegle do osi jezdni wydzielonych z jezdni oznakowaniem poziomym. Projektowana konstrukcja nawierzchni jezdni na istniejącej nawierzchni: -frezowanie profilujące - śr. gr. 2 cm; -warstwa ścieralna: beton asfaltowy AC 11 S 50/70 - gr. 5 cm; na dobudowie -warstwa ścieralna: beton asfaltowy AC 11 S 50/70 - gr. 5 cm; -warstwa wiążąca: beton asfaltowy AC 16 W 50/70 - gr. 7 cm; - podbudowa zasadnicza: kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/63 mm - gr. 20 cm; - podbudowa pomocnicza: grunt stabilizowany cementem o Rm=5MPa - gr. 15 cm. Projektowana konstrukcja chodników -warstwa ścieralna: brukowa kostka betonowa koloru szarego, fazowana - gr. 8 cm; -podsypka cementowo - piaskowa 1:4 - gr. 5 cm; -podbudowa zasadnicza: - grunt stabilizowany cementem o Rm=5MPa - gr. 10 cm; Na długości zjazdów należy zastosować podbudowę z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/63 gr. 15 cm. Projektowana konstrukcja ścieżki rowerowej -warstwa ścieralna: brukowa kostka betonowa koloru czerwonego, bezfazowa - gr. 8 cm; -podsypka cementowo - piaskowa 1:4 - gr. 5 cm; -podbudowa zasadnicza:- grunt stabilizowany cementem o Rm=5MPa - gr. 10 cm; Na długości zjazdów należy zastosować podbudowę z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/63 gr. 15 cm. Projektowana konstrukcja zjazdów -warstwa ścieralna: brukowa kostka betonowa koloru grafitowego - gr. 8 cm; -podsypka cementowo - piaskowa 1:4 - gr. 5 cm; -podbudowa zasadnicza: kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/63 mm - gr. 15 cm; Pobocza Pobocza należy wykonać z humusu obsianego mieszanką traw na grubość 10 cm i szerokość zgodnie z Rys. 2.0 Plan sytuacyjny. Odwodnienie pasa drogowego Odwodnienie odcinka drogi realizowane będzie powierzchniowo poprzez odpowiednie pochylenie poprzeczne i podłużne zapewniające sprawne odprowadzenie wód opadowych do projektowanego ścieku, dalej za pomocą przebudowywanych wpustów kanalizacji deszczowej. Zakłada się wyminę wszystkich studni wpustowych wraz z przykanalikami O200. Projektowane studnie wpustowe należy podłączyć do sieci kanalizacji deszczowej za pomocą istniejących studni rewizyjnych oraz trójników poprzez przykanaliki O200 z rur PVC. Zadanie nr 2 Usunięcie kolizji z siecią energetyczną średniego napięcia SN 15 kV - branża elektryczna W ramach zadania planowana jest przebudowa linii średniego napięcia w celu usunięcia kolizji istniejącej linii napowietrznej AFL 3x70 mm2 kolidującej z projektowanym łącznikiem drogowym ul. Glinki z ulica Jarmarczną. Na kolidującym odcinku od stacji transformatorowej 41-086 do słupa nr 7 projektuje się pobudować linie kablową typu 3x(XRUHAKXs 1x120) mm2 o długości całkowitej 300 m. Linie kablowa należy wprowadzić do istniejącej stacji transformatorowej, do istniejącej rozdzielni SN oraz na istniejący słup linii napowietrznej, który należy zmienić konfigurację z Ob1go 13,5/30 na słup Kb1ggoo 13,5/30 poprzez zabudowę rozłącznika. Demontaż linii napowietrznej SN. W zakresie istniejących linii kablowych niskiego napięcia zabudowa rur osłonowych dwudzielnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia dokumentacja techniczna pn.: -Budowa drogi łączącej ulicę Glinki z ulicą Jarmarczną w Jarocinie- branża drogowa; -Budowa drogi łączącej ulicę Glinki z ulicą Jarmarczną w Jarocinie - branża sanitarna - kanalizacja deszczowa; -Budowa drogi łączącej ulicę Glinki z ulicą Jarmarczną w Jarocinie - branża elektryczna - budowa oświetlenia ulicznego; - Przebudowa ulicy Jarmarcznej w Jarocinie - branża drogowa; -Budowa drogi łączącej ulicę Glinki z ulicą Jarmarczną w Jarocinie - branża elektryczna - usunięcie kolizji z siecią energetyczną. UWAGA! W przypadku, gdy dokumentacja techniczna bądź SST (STWIOR) zawierać będzie nazwę producenta lub firmy, Zamawiający zastrzega możliwość zastosowania innych materiałów jednak o parametrach nie gorszych niż opisane w dokumentacji i przedmiarze. Na podstawie art. 29 ust. 4 pkt 4 (oraz w związku z art. 36 ust. 2 pkt 9 lit d) ustawy Pzp. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę (na pełen etat) co najmniej 20 osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na roboty budowlane. Taka liczba osób musi być zatrudniona przez cały okres obowiązywania umowy o udzielenie zamówienia publicznego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Wysokość wadium (przepisy art. 45. PZP) - Zamawiający ustalił wysokość wadium w kwocie 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 2.Forma wadium 2.1.Wadium może być wniesione w następujących formach: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być, co najmniej gwarancją nieodwołalną i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 3.Miejsce i sposób wniesienia wadium a)Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy na nr konta: 91 1090 1131 0000 0000 1300 1942 z dopiskiem Wadium w przetargu na Budowa łącznika ulicy Glinki z Jarmarczną wraz z oświetleniem i kanalizacją deszczową, usunięcie kolizji z siecią energetyczną średniego napięcia oraz przebudowa istniejącego odcinka ulicy Jarmarcznej. b)Zamawiający, wymaga by wadium wnoszone w innych formach niż w pieniądzu, a dopuszczonych do wniesienia zgodnie z ustawą Pzp, było złożone w oryginale w siedzibie Zamawiającego pok. nr 57 - przed upływem terminu składania ofert. Złożenie oryginału dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w innych formach niż pieniądz, o którym mowa w niniejszym punkcie jest wymagane jako warunek konieczny. c)Zaleca się, by do oferty dołączyć kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, tzn. potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, kopię polecenia przelewu na konto Zamawiającego lub potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, kopię dokumentu będącego każdą inną formą wadium dopuszczoną przez Zamawiającego. Załączenie w/w kopii do oferty, o których mowa w niniejszym punkcie jest pożądane, lecz nie jest to warunek konieczny. 4.Termin wniesienia wadium Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 5.Zwrot wadium 5.1.Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 5.2.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5.3.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5.4.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w przypadku, o którym mowa w ppkt 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 5.5.W pozostałych sprawach dotyczących zwrotu wadium, nieuregulowanych w niniejszym dziale SIWZ, mają zastosowanie przepisy ustawy Pzp. 6.Utrata wadium 6.1.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6.2.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże się w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie: a)1 robotą polegającą na budowie lub przebudowie drogi (ulicy, jezdni) o nawierzchni z mieszanek mineralno bitumicznych o powierzchni co najmniej 3000m2 lub długości co najmniej 500 m; b)1 robotą polegającą na budowie lub przebudowie sieci kanalizacji deszczowej o długości co najmniej 400 m. c)1 roboty polegające na budowie lub przebudowie linii kablowej oświetlenia LED obejmującej wykonanie minimum 15 pkt oświetleniowych. Dla Zamawiającego głównymi robotami są roboty wskazane w przedmiotowym warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: a)co najmniej 1 osobą do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadająca uprawienia budowlane bez ograniczeń w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, b)co najmniej 1 osobą do pełnienia funkcji kierownika robót posiadającą uprawienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, c)co najmniej 1 osobą do pełnienia funkcji kierownika robót posiadającą uprawienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, d)co najmniej 1 osobą posiadającą kwalifikacje grupy E min. 15 kV, e)co najmniej 1 osobą posiadającą kwalifikacje grupy D min. 15 kV. W przypadku posiadania wymaganych uprawnień jedna osoba może łączyć wymienione funkcje.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    a)1 robota polegająca na budowie lub przebudowie drogi (ulicy, jezdni) o nawierzchni z mieszanek mineralno bitumicznych o powierzchni co najmniej 3000m2 lub długości co najmniej 500 m; b)1 robota polegająca na budowie lub przebudowie sieci kanalizacji deszczowej o długości co najmniej 400 m. c)1 robota polegająca na budowie lub przebudowie linii kablowej oświetlenia LED obejmującej wykonanie minimum 15 pkt oświetleniowych.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    karty katalogowe produktu lub innego dokumentu, który będzie potwierdzał wymagane w SIWZ parametry opraw oświetleniowych.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Formularz oferty. 2. Kosztorys ofertowy. 3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - w postaci oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie - jeśli dotyczy, 4.Pełnomocnictwo rodzajowe udzielone jednemu z partnerów przez pozostałych Wykonawców do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (z podaniem numeru postępowania, przedmiotu zamówienia), podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów - jeśli dotyczy. 5. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych - zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - jeśli dotyczy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - gwarancja - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013r. poz. 907 z poźn. zm.) Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w szczególności w zakresie: 1)Terminu realizacji zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia tych zmian; termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w przypadku: a)zaistnienia okoliczności zawartych w art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, b)z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, c)z powodu wystąpienia dodatkowych okoliczności, a niemożliwych do przewidzenia (przed zawarciem umowy) przez doświadczonego wykonawcę robót, polegających na: -konieczności usunięcia kolizji z niezinwentaryzowaną infrastrukturą lub innych obiektów, -konieczności przeprowadzenia dodatkowych badań lub ekspertyz, -oprotestowaniu i blokowaniu inwestycji przez mieszkańców. d)z powodu okoliczności siły wyższej, przez którą strony będą rozumieć np. wystąpienie zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu, ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach; e)z powodu szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów; f)wykopalisk uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, niewypałów i niewybuchów; g)wystąpienia w trakcie wykonywania robót będących przedmiotem niniejszej umowy, uwarunkowań społecznych takich jak w szczególności: protesty, listy, petycje mieszkańców itp. utrudniających lub uniemożliwiających Wykonawcy wykonywanie robót będących przedmiotem niniejszej umowy, h)odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych (kategorie gruntu, kurzawka itp.) oraz warunków terenowych, w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych; i)jeżeli wystąpiły zmiany bądź opóźnienia będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: -wstrzymanie robót przez Zamawiającego; -konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej; -przedłużająca się procedura przetargowa w przypadku wydłużenia terminu związania z ofertą do dnia podpisania umowy; j)jeżeli powstaną okoliczności będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: -przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji itp.; -odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej; k)jeżeli powstały konieczne zmiany technologiczne, w szczególności konieczności zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych, technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu; l) opóźnienia Zamawiającego, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w wykonaniu następujących zobowiązań: -przekazania placu budowy; -przekazania dokumentacji budowy (pozwolenie na budowę, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych, innych wymaganych przepisami, do których Zamawiający był zobowiązany); -przekazanie dokumentów zamiennych budowy lub usunięcia wad w dostarczanej dokumentacji projektowej; -kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami, ale w takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie kolizji. 2)Wynagrodzenia za przedmiot zamówienia; wynagrodzenie wykonawcy może ulec zmianie: -w przypadku zaistnienia konieczności zmniejszenia zakresu robót (niewykonania lub zaniechania prac objętych umową) przez Zamawiającego; -w przypadku wprowadzenia robót zamiennych wprowadzonych przez Kierownika Budowy zaakceptowanych przez Inspektora Nadzoru i Zamawiającego; -w związku z powykonawczym zestawieniem kosztów - zmiany ilości obmiarowych w stosunku do ilości przedmiarowych. 3)Przedstawiciela wykonawcy, tj. kierownika budowy; wykonawca może zmienić kierownika budowy jedynie z przyczyn niezależnych od niego, tj. zdarzeń losowych (śmierć, choroba, zwolnienie) przy czym osoba zastępująca pierwotnego kierownika budowy będzie posiadała co najmniej takie same kwalifikacje jak poprzedni kierownik. 2.Zmiana terminu realizacji zamówienia może nastąpić o okres uzasadniony przyczynami zmiany, o którym mowa w ust.1 pkt.1.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jarocin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jarociński Fundusz Poręczeń Kredytowych Sp. z o.o. ul. T. Kościuszki 15B 63-200 Jarocin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Jarocinie Al. Niepodległości 10, pok. 32 (sekretariat) 63-200 Jarocin pok. 32 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.