eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wykonywanie napraw blacharsko-lakierniczych i powiązanych - pojazdów KPR

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-05

Ogłoszenie nr 78589 - 2017 z dnia 2017-05-05 r.

Kraków: Wykonywanie napraw blacharsko-lakierniczych i powiązanych - pojazdów KPR
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 61179


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 61674


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Krakowskie Pogotowie Ratunkowe, krajowy numer identyfikacyjny 35156485428000, ul. ul. Łazarza  14, 31530   Kraków, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 124 244 200, faks 124 244 300, e-mail logistyka@kpr.med.pl
Adres strony internetowej (URL): www.kpr.med.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakad Opieki Zdrowotnej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonywanie napraw blacharsko-lakierniczych i powiązanych - pojazdów KPR

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonywanie kompleksowych napraw pojazdów Krakowskiego Pogotowia Ratunkowego: powypadkowych i bieżących; blacharskich, spawalniczych i lakierniczych oraz powiązanych z nimi innych czynności. CPV 50112100-4. 1) Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonywanie zleconych każdorazowo napraw powypadkowych i bieżących pojazdów: blacharsko-lakierniczych, związanych z tymi naprawami prac mechanicznych demontażowo/montażowych, jak również innych powiązanych, nie będących bezpośrednio naprawami blacharsko-lakierniczymi, a wynikających m.in. ze specjalistycznej budowy samochodów sanitarnych takich jak np: wymiany szyb, wymiany elementów sygnalizacyjnych uprzywilejowania ambulansu, drobne, uprawnione naprawy elementów specjalistycznej zabudowy ambulansu sanitarnego, regulacje i pomiary diagnostyczne, wymiana oznakowania ambulansu w postaci pasów, emblematów specjalistycznych, logo, napisów itp. Przykładowy wykaz marek i typów pojazdów oraz szacowaną ilość roboczogodzin napraw przedstawiono w załączniku nr 4 do niniejszej SIWZ. 2) Każdorazowo zlecona naprawa ma polegać na przywróceniu przedmiotu zamówienia do pełnej sprawności technicznej, poprzez wymianę lub naprawę uszkodzonych elementów, za cenę obliczoną w/g reguł podanych w załączniku nr 3 do SIWZ. 3) Każdorazowo zlecona naprawa samochodu ma polegać również na zastosowaniu przez Wykonawcę odpowiednich i najlepszych jakościowo materiałów oraz części zamiennych, zgodnie z wymogami producenta pojazdu oraz obowiązujących przepisów, zapewniających właściwą jakość, wytrzymałość i estetykę realizacji prac naprawczych i wykończeniowych. 4) Elementy oznakowania ambulansu; emblematy, napisy, pasy muszą spełniać wymagania aktualnej normy PN-EN 1789 lub ją zastępującą oraz wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 18 października 2010r. w sprawie oznaczenia systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne (Dz.U. nr 209, poz 1382, z późn.zm). 5) Wykonawca musi zagwarantować przyjęcie zleconego do naprawy pojazdu i wykonywanie naprawy co najmniej od godz. 8:00 do 16:00 w dni robocze: od poniedziałku do piątku oraz co najmniej od godz. 9:00 do 13:00 w soboty. 6) Pomieszczenia naprawcze Wykonawcy muszą zapewniać swobodny wjazd samochodu o wymiarach skrajnych: długość 600 cm, szerokość z lusterkami 235 cm, wysokość z "sygnalizatorami" 285 cm, z odpowiednim zapasem dla wykonywania zleconej usługi. 7) Szacunkowo; przewidywana łącznie maksymalna ilość zlecanych napraw 120, przewidywana łącznie maksymalna ilość zlecanych roboczogodzin napraw 1520 - z zastrzeżeniem zastosowania prawa opcji opisanego w par. 1 ust. 9 projektu umowy, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 8) Szczegóły dotyczące realizacji zamówienia i wymagań Zamawiającego opisane są w załączniku nr 3 do SIWZ /projekt umowy/.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 50112100-4
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT180100.81
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Blacharstwo i Lakiernictwo Samochodowe Bogdan Szewczyk,  ,  Kryspinów 28,  32-060,  Liszki,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 232902,93
Oferta z najniższą ceną/kosztem 232902,93
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 358989.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 15683.73
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.