eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ślesin › Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Ślesinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-02-25

Ślesin: Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Ślesinie
Numer ogłoszenia: 78374 - 2013; data zamieszczenia: 25.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 187467 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Ślesinie, ul. Żwirki i Wigury 55, 62-561 Ślesin, woj. wielkopolskie, tel. 0-63 2704 027, faks 0-63 2704 027.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Ślesinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Ślesinie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1. Ilości asortymentów podane w załączniku nr 1 stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres obowiązywania umowy. 3. Ilości podane w załączniku nr 1 są szacunkowe i mogą ulec zmianie, dotyczy to zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianego towaru. Faktyczne zapotrzebowanie uzależnione jest od liczby osób żywionych w placówce w okresie realizacji umowy. W związku z powyższym Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązuje się do zaopatrywania Zamawiającego w artykuły spożywcze w pierwszym gatunku, których termin ważności upływa nie wcześniej niż 5 dni po dacie dostawy. 5. Zamówienie do placówki Zamawiającego odbywać się będzie każdorazowo na podstawie zamówienia telefonicznego lub w formie faksu, najpóźniej do godz. 12:00 przed dniem dostawy. W zamówieniu zostanie określona każdorazowo ilość i asortyment danych produktów. 6. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać towar do siedziby Zamawiającego własnym transportem, na własny koszt i własne ryzyko oraz do elastycznego reagowania na zwiększone lub zmniejszone potrzeby Zamawiającego w stosunku do danego asortymentu lub całości dostawy. 7. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wadliwej partii dostarczonego towaru, reklamacja zostanie zgłoszona telefonicznie. Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany na towar wolny od wad w ciągu 3 godzin, w ilościach zakwestionowanych przez Zamawiającego. 8. Towar musi być przewożony zgodnie z wymaganiami HACCP . Wykonawca w transporcie zobowiązuje się do przestrzegania obowiązujących przepisów ze szczególnym uwzględnieniem przepisów sanitarno-epidemiologicznych. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania stosownego dokumentu w momencie dostawy produktów. 10. Mięso i wędliny muszą być dostarczane w czystych, zamkniętych pojemnikach do przewozu mięsa i wędlin. Produkty mrożone nie mogą być dostarczane w formie rozmrożonej. 11. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Nazwy podane w załączniku nr 1 są tylko przykładowe. Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać on będzie te same walory smakowe i właściwości co produkty podane przykładowo. W takim przypadku należy zaznaczyć jakiego produktu dotyczy oferta równoważna. 12. Przedmiot zamówienia dzieli się na 6 części, na które mogą być składane oferty częściowe, o których mowa w art. 2 pkt. 6 ustawy Pzp: Część 1 - MIĘSO, PRODUKTY MIĘSNE, WĘDLINY Część 2 - WYROBY CIASTKARSKIE Część 3 - PRODUKTY MLECZARSKIE Część 4 - RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE Część 5 - WARZYWA, OWOCE I PODOBNE PRODUKTY Część 6 - RYBY 13. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dowolną ilość części zamówienia. 14. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty odrębnie dla każdej z części zamówienia, nawet w sytuacji gdy Wykonawca złoży oferty na wszystkie części zamówienia. 15. Oferta częściowa musi obejmować wszystkie pozycje określone w danej grupie...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.81.21.00 - Wyroby ciastkarskie 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15.22.00.00 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 4   

Nazwa: RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MPT PIK Grzegorz Kasprowicz, Piotr Kasprowicz, Błażej Pawłowski, ul. Włocławska 42B, 62-300 Września, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13856,11 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12573,82

  • Oferta z najniższą ceną: 12573,82 / Oferta z najwyższą ceną: 12951,17

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: WARZYWA, OWOCE I PODOBNE PRODUKTY

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hurtownia Warzyw Owoców i Cytrusów CYTRUS Magdalena Łopacińska, ul. Nowomiejska 1, 62-561 Ślesin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9746,81 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9404,83

  • Oferta z najniższą ceną: 9206,09 / Oferta z najwyższą ceną: 9404,83

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: RYBY

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Produkcji i Handlu ZESIUK Zesiuk Antoni, ul. Tuwima 9, 62-700 Turek, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1396,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1221,78

  • Oferta z najniższą ceną: 1221,78 / Oferta z najwyższą ceną: 1417,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.