eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dzierzkowice › Zadanie nr 1 Przebudowa nawierzchni drogi gminnej położonej na działce o nr ew. 256 w m. Dzierzkowice Góry na odcinku długości 0,814 km Zadanie nr 2 Przebudowa nawierzchni drogi gminnej nr 108527L w m. Krzywie gm. Dzierzkowice na odcinku długości 0,565 km Zadanie nr 3 Przebudowa nawierzchni drogi gminnej nr 108523L w m. Terpentyna gm. Dzierzkowice na odcinku długości 0,280 km Zadanie nr 4 Przebudowa nawierzchni drogi gminnej położonej na działce o nr ew. 228 w m. Terpentyna na odcinku długości 0,215 km

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-06

Dzierzkowice: Zadanie nr 1 Przebudowa nawierzchni drogi gminnej położonej na działce o nr ew. 256 w m. Dzierzkowice Góry na odcinku długości 0,814 km Zadanie nr 2 Przebudowa nawierzchni drogi gminnej nr 108527L w m. Krzywie gm. Dzierzkowice na odcinku długości 0,565 km Zadanie nr 3 Przebudowa nawierzchni drogi gminnej nr 108523L w m. Terpentyna gm. Dzierzkowice na odcinku długości 0,280 km Zadanie nr 4 Przebudowa nawierzchni drogi gminnej położonej na działce o nr ew. 228 w m. Terpentyna na odcinku długości 0,215 km
Numer ogłoszenia: 78176 - 2016; data zamieszczenia: 06.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Dzierzkowice , ul. Terpentynowa 1, 23-251 Dzierzkowice, woj. lubelskie, tel. 081 8221006, faks 081 8221500.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzierzkowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie nr 1 Przebudowa nawierzchni drogi gminnej położonej na działce o nr ew. 256 w m. Dzierzkowice Góry na odcinku długości 0,814 km Zadanie nr 2 Przebudowa nawierzchni drogi gminnej nr 108527L w m. Krzywie gm. Dzierzkowice na odcinku długości 0,565 km Zadanie nr 3 Przebudowa nawierzchni drogi gminnej nr 108523L w m. Terpentyna gm. Dzierzkowice na odcinku długości 0,280 km Zadanie nr 4 Przebudowa nawierzchni drogi gminnej położonej na działce o nr ew. 228 w m. Terpentyna na odcinku długości 0,215 km.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1 Dla zadania nr 1 1.1.1 Przebudowa nawierzchni drogi gminnej położonej na działce o nr ew. 256 w m. Dzierzkowice Góry na odcinku długości 0,814 km (od km 0+000 do km 0+814 ) położonym na działce o nr ew. 256 w m. Dzierzkowice - Góry W ramach przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 należy wykonać : I. Roboty przygotowawcze - Plantowanie poboczy wykonywane mechanicznie przy grubości ścinania do 10 cm dla odsłonięcia krawędzi istniejącej nawierzchni bitumicznej przy szerokości ścinki i profilowania: śr 0,5 na odcinku od km 0+000 do km 0+814 II. Roboty nawierzchniowe - Mechaniczne wyrównanie istniejącej nawierzchni na szerokości 5,00 m mieszanką mineralno-asfaltową o uziarnieniu 0/11,2 mm ( AC 11W50/70 ) w średniej ilości 65 kg na 1 m2 na odcinku od km 0+000 do km 0+814 oraz na wyłuczeniach w obrębie skrzyżowania z drogą gminną nr 108525L na początku odcinka - Wykonanie nawierzchni ( warstwy ścieralnej) gr. 4 cm , szer. 5,00 m z mieszanek mineralno- bitumicznych asfaltowych o uziarnieniu 0/11,2 mm ( AC 11S50/70 ) na odcinku od km 0+000 do km 0+814 oraz na wyłuczeniach w obrębie skrzyżowania z drogą gminną nr 108525L na początku odcinka III. Roboty wykończeniowe Utwardzenie obustronnych poboczy gruntowych warstwą grub 6 cm i szer. śr 0,5 m z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie ( mieszanka sortowana frakcji 0/31,5 mm) na odcinku od km 0+000 do km 0+814 1.2 Dla zadania nr 2 1.2.1 Wykonanie przebudowy nawierzchni drogi gminnej nr 108527L w m. Krzywie gm. Dzierzkowice na odcinku długości 0,565 km ( na działce o nr ew.49 od km 0+000 do km 0+565 wg kilometracji roboczej) W ramach przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2 należy wykonać : I. Roboty przygotowawcze - Plantowanie obustronnych poboczy, wykonywane mechanicznie przy grubości ścinania do 10 cm dla odsłonięcia krawędzi istniejącej nawierzchni bitumicznej przy szerokości ścinki i profilowania: śr. 0,3 m na całym odcinku II. Roboty nawierzchniowe - Mechaniczne wyrównanie istniejącej nawierzchni na szerokości 3,0 m mieszanką mineralno-asfaltową , o uziarnieniu 0/11,2 mm ( AC 11W50/70 ) w średniej ilości 65 kg na 1m2 na odcinku od km 0+000 do km 0+565 oraz w obrębie skrzyżowania z drogą na początku odcinka - Wykonanie nawierzchni ( warstwy ścieralnej) grubości 3 cm i szerokości 3,0 m z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o uziarnieniu 0/11,2 mm ( AC 11S50/70 ) na odcinku od km 0+000 do km 0+565 oraz w obrębie skrzyżowania z drogą na początku odcinka III. Roboty wykończeniowe Utwardzenie obustronnych poboczy gruntowych warstwą grub. 6 cm i szer. śr. 0,3 m z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie ( mieszanka sortowana frakcji 0/31,5 mm) na odcinku długości 0,542 km 1.3 Dla zadania nr 3 1.3.1 Wykonanie przebudowy nawierzchni drogi gminnej nr 108523L w m. Terpentyna gm. Dzierzkowice na odcinku długości 0,280 km ( na działce o nr ew. 200 od km 0+000 do km 0+280) W ramach przedmiotu zamówienia dla zadania nr 3 należy wykonać : I. Roboty przygotowawcze - Plantowanie obustronnych poboczy, wykonywane mechanicznie przy grubości ścinania do 10 cm dla odsłonięcia krawędzi istniejącej nawierzchni bitumicznej przy szerokości ścinki i profilowania: śr. 0,5 m na całym odcinku i na zjeździe II. Roboty nawierzchniowe - Mechaniczne wyrównanie istniejącej nawierzchni na szerokości 3,50 m mieszanką mineralno-asfaltową , o uziarnieniu 0/11,2 mm ( AC 11W50/70 ) w średniej ilości 65 kg na 1 m2 na odcinku od km 0+000 do km 0+280 , na zjeździe oraz w obrębie skrzyżowania z drogą powiatową nr 2639L na początku odcinka , bez nawierzchni na moście - Wykonanie nawierzchni ( warstwy ścieralnej) szerokości 3,5 m z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o uziarnieniu 0/11,2 mm ( AC 11S50/70 ) na odcinku od km 0+000 do km 0+280 , na zjeździe oraz na wyłuczeniach w obrębie skrzyżowania z drogą na początku odcinka i szer. 4,50 m na nawierzchni mostu III. Roboty wykończeniowe Utwardzenie obustronnych poboczy gruntowych warstwa szer. śr 0,5 m z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie ( mieszanka sortowana frakcji 0/31,5 mm) na odcinku długości 0,280 km oraz na zjeździe 1.4 Dla zadania nr 4 1.3.1 Wykonanie przebudowy nawierzchni drogi gminnej w m. Terpentyna na odcinku długości 0,215 km ( na działce o nr ew. 200 od km 0+000 do km 0+280) W ramach przedmiotu zamówienia dla zadania nr 4 należy wykonać : I. Roboty przygotowawcze - Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - geodezyjne odtworzenie pasa drogowego i trasy drogi w terenie płaskim od km 0+000 do km 0+215 - Ścinka i profilowania zawyżonych poboczy gruntowych i środka jezdni wykonywana mechanicznie przy grubości ścinania do 10 cm dla odsłonięcia krawędzi i środka istniejącej nawierzchni żwirowej przy szer. ścinki i profilowania: śr 0,3 m. z rozłożeniem uzyskanego humusu na przyległym terenie - Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie istniejącej nawierzchni żużlowej dla przygotowania podłoża ( ist. nawierzchni ) pod warstwy konstrukcyjne wzmocnienia i nawierzchni bitumicznej na szerokości do 3,10 m na odcinku długości 0,210 km i na włączeniu do drogi pow. Nr 2639L II. Podbudowa - Wyrównanie i wzmocnienie istniejącej nawierzchni żwirowej warstwą kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie ( mieszanka sortowana 0/31,5 ) przy średniej grubości warstwy po zagęszczeniu 8 cm ,szer. do 3,00 m na odcinku od km 0+005 do km 0+215 III. Roboty nawierzchniowe - Wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno-asfaltowej , o uziarnieniu 0/11,2 mm ( AC 11W50/70 ) w średniej ilości 65 kg na 1 m2, szer. 3,00 m na odcinku od km 0+000 do km 0+215 obejmującej włączenie do drogi powiatowej nr 2639L - Wykonanie nawierzchni ( warstwy ścieralnej) grubości 3 cm z mieszanek mineralno- bitumicznych asfaltowych o uziarnieniu 0/11,2 mm ( AC 11S50/70 ) szer. 3,00 m na odcinku od km 0+000 do km 0+215 obejmującej włączenie do drogi powiatowej nr 2639L III. Roboty wykończeniowe - Utwardzenie obustronnych poboczy gruntowych warstwą grubości 6 cm, szer. do 0,3 m z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie ( mieszanka sortowana frakcji 0/31,5 mm) na odcinku długości 0,210 km 2. Podstawę wyceny i wykonania przedmiotu zamówienia stanowią: 2.1 Uproszczona dok. tech.- zał. do SiWZ nr 9/1 - zadanie nr 1 , nr 9/2 - zadanie nr 2, nr 9/3 - zadanie nr 3, nr 9/4 - zadanie nr 4, w której skład wchodzi: - Opis techniczny robót - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - Przedmiary robót (jako element pomocniczy) 2.2 Specyfikacja istotnych warunków zamówienia, wizja w terenie; 3. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej, gdzie będą realizowane roboty będące przedmiotem zamówienia oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy. 4. Realizacja przedmiotu zamówienia winna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy, a w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 za zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, przez Wykonawcę posiadającego stosowne doświadczenie i potencjał wykonawczy określony w SIWZ oraz przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie. 5. Materiały użyte przez Wykonawcę powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2013r., poz. 1409 ze zm.). 6. Wykonanie przedmiotu zamówienia i oddanie do użytku musi być również zgodne ze wszystkimi aktami prawnymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi polskimi normami, wytycznymi oraz zasadami wiedzy technicznej. 7. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem - minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe - zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 30% maksymalnej wartości zamówienia i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień w okresie 3 lat od udzielenia niniejszego zamówienia dotychczasowemu wykonawcy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od obowiązku wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunku. Zamawiający żąda załączenia do oferty oświadczenia, Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. - ( wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji) Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów, według formuły: spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający precyzuje warunek Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże należyte wykonanie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowe ukończenie w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie, rozbudowie, modernizacji lub remoncie drogi o podbudowie z kruszywa łamanego i nawierzchni z masy min-asfaltowej na odcinku długości co najmniej 0,8 km i o wartości nie mniejszej niż 300 000 zł brutto . Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów, według formuły: spełnia/nie spełnia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 ustawy, określony warunek jest spełniony, gdy podmioty składające wspólną ofertę spełniają je łącznie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku , oprócz złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp ( wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji) Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganego oświadczenia, według formuły: spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający precyzuje warunek Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej posiadającą co najmniej 5 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów, według formuły: spełnia/nie spełnia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 ustawy, określony warunek jest spełniony, gdy podmioty składające wspólną ofertę spełniają je łącznie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunku. Zamawiający żąda załączenia do oferty oświadczenia, Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. - ( wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony formularz oferty podpisany przez upełnomocnionych przedstawicieli wg określonego wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SiWZ ( jeżeli prawo do podpisywania oferty nie wynika z dołączonych dokumentów, należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisania oferty ) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - w przypadku nie dysponowania takimi zasobami przez Wykonawcę, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5a do SIWZ ( jeżeli wykonawca, wskazując spełnienie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych zasobów innego podmiotu b) sposobu korzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia; c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem; d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonaniu zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 94
  • 2 - Okres gwarancji - 6

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego znajdują się w projekcie umowy (załącznik nr 8 do SIWZ). Zmiana postanowień umowy 1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy, Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania nieistotnych zmian zawartej umowy w stosunku w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Zamawiający przewiduje również następujące możliwości dokonania istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmiana zakresu zamówienia spowodowana zmianą dokumentacji technicznej, skorygowanej przez projektanta i zaakceptowanej przez Zamawiającego, 2) zmiana sposobu wykonania zamówienia, materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń, gdy wykorzystanie materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub ofercie stanie się niemożliwe bądź podyktowane będzie usprawnieniem procesu budowy, postępem technologicznym, zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie, 3) zmiana stawki i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto określonego w § 9 ust. 1 umowy, 4) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku: a) gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego, b) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie, c) zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonywanie prac budowlanych lub spełnienie wymogów technologicznych, fakt ten musi być potwierdzony pisemnie przez Zamawiającego, d) realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszającej konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań, e) błędów w dokumentacji projektowej, których usunięcie będzie poprzedzać konieczność konsultacji z projektantem i naniesienia przez niego poprawek lub zmian w projekcie, f) konieczności uzyskania decyzji lub uzgodnień, mogących spowodować wstrzymanie robót, g) konieczność wykonania dodatkowych badań i ekspertyz. 5) zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 3. Zmiany umowy przewidziane w ust. 2 dopuszczalne są na następujących warunkach: ad pkt 1) - zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego; ad pkt 2) - zamiana na materiały, urządzenia i sprzęt posiadające co najmniej takie same parametry jakościowe i cechy użytkowe, jak te, które stanowiły podstawę wyboru oferty oraz zmiana sposobu wykonania zamówienia powodująca usprawnienie procesu budowy, zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie pod warunkiem nie zwiększania ceny; ad pkt 3) - stawka i kwota podatku VAT ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę. Jeżeli zmiana ta powodować będzie zmianę kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę; ad pkt 4) lit. a) - o czas umożliwiający osiągnięcie uzasadnionego interesu Zamawiającego, lit. b) - o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania, lit. c) - o czas trwania niesprzyjających warunków atmosferycznych lub czas spełnienia wymogów technologicznych, lit. d) - o czas niezbędny do wykonania prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, realizowanych w drodze odrębnej umowy, lit. e) - o czas niezbędny do naniesienia przez projektanta poprawek lub zmian w projekcie, lit .f) - o czas niezbędny do uzyskania wymaganych decyzji bądź uzgodnień, lit. g) - o czas niezbędny do wykonania dodatkowych ekspertyz i badań, ad pkt 5) - Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 4. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugdzierzkowice.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dzierzkowice Terpentyna 1 23-251 Dzierzkowice, pokój nr 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.04.2016 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Dzierzkowice Terpentyna 1 23-251 Dzierzkowice, pokój nr 10 Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.