eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Gromadzenie, odbiór, transport odpadów komunalnych przez okres 36 miesięcy wraz z dzierżawą kontenerów.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-16

Katowice: Gromadzenie, odbiór, transport odpadów komunalnych przez okres 36 miesięcy wraz z dzierżawą kontenerów.
Numer ogłoszenia: 78115 - 2013; data zamieszczenia: 16.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 139696 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 6 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach Górnośląskie Centrum Zdrowia Dziecka im. Jana Pawła II, ul. Medyków 16, 40-752 Katowice, woj. śląskie, tel. (032) 207 15 32, faks (032) 2071546, 252 6303.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Gromadzenie, odbiór, transport odpadów komunalnych przez okres 36 miesięcy wraz z dzierżawą kontenerów..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest gromadzenie, odbiór, transport odpadów komunalnych przez okres 36 miesięcy wraz z dzierżawą kontenerów. Usługa obejmuje: 1)Wywóz posortowanych następujących odpadów: papieru, który będzie składowany w jednym kontenerze o pojemności 5 m3 , szkło, które będzie składowane w dwóch kontenerach o pojemności 1100 l, tworzywo sztuczne, który będzie składowane w jednym pojemniku o pojemności 1100 l odpady komunalne zgromadzone w prasie do zgniatania odpadów o pojemności 5 m3. 2)Dzierżawę następujących kontenerów oraz prasy: Kontener na papier o pojemności 5 m3 1 sztuka, Kontener na szkło o pojemności 1100 m l 2 sztuki, Kontener na tworzywa sztuczne o pojemności 1100 l 1 sztuka, Prasa do zgniatania odpadów o pojemności 5 m3 1 sztuka. Obowiązki Wykonawcy: a)zabezpieczenie do stałej dyspozycji Zamawiającego liczby i rodzajów kontenerów według pkt.2), b)utrzymywać stan sanitarny, techniczny i estetyczny pojemnika. Wykonawca w zależności od stanu sanitarnego pojemników będzie przeprowadzał zabiegi mycia i dezynfekcji pojemników we własnym zakresie, c)w przypadku awarii prasy do zgniatania odpadów, Wykonawca zobowiązany będzie w terminie do 24 godzin dokonać naprawy prasy lub wymienić na sprawną technicznie, d)reagowanie na telefoniczne wezwania w przypadku wystąpienia potrzeby dodatkowego wywozu odpadów komunalnych, e)usunięcie odpadów zalegających poza kontenerami w przypadku ich przepełnienia, spowodowanego nie dotrzymaniem z winy Wykonawcy ustalonego terminu wywozu, f)oczyszczenie miejsca zaśmieconego po załadunku odpadów. Opróżnianie pojemników i wywóz odpadów będzie następował w dni powszednie. Wykonawca każdorazowo uporządkuje miejsce wokół pojemnika po jego opróżnieniu. Wszelkie prace przy wywozie odpadów będą prowadzone w sposób nie powodujący zanieczyszczenia posesji, chodnika lub jezdni. Wykonawca zapewnia transport odpadów do miejsca składowania i unieszkodliwiania, Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z odbiorem, transportem i utylizacją odpadów objętych przedmiotem zamówienia. Wykonawca odpowiada za odpady z chwilą ich przejęcia. Termin realizacji: wywóz odpadów komunalnych ze Szpitala odbywać się będzie zgodnie z ustalonym harmonogramem, papier4 razy na miesiąc, szkło 1 raz w miesiącu,tworzywo sztuczne 1 raz w miesiącu,kontener KP 2 razy w tygodniu, Termin wywozu odpadów sortowanych odbywać się będzie do 24 godzin od momentu zgłoszenia...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Obroki 140, 40-833 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 235522,32 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 231240,10

  • Oferta z najniższą ceną: 231240,10 / Oferta z najwyższą ceną: 353451,98

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.