eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Dostawa różnych produktów spożywczych, znak sprawy D.Kw.223.7.2017.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-02

Ogłoszenie nr 77904 - 2017 z dnia 2017-05-02 r.

Włocławek: Dostawa różnych produktów spożywczych, znak sprawy D.Kw.223.7.2017.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 56656-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Zakład Karny w Inowrocławiu, ul. G. Narutowicza 46, 88-100 Inowrocław, NIP: 556-27-55-953, REGON: 341562768, kontakt: Pani Dorota Gościak Areszt Śledczy w Toruniu ul. Piekary 53, 87-100 Toruń, NIP: 965-14-30-547, REGON: 000319693, kontakt: Pani Małgorzata Serkowska Zakład Karny we Włocławku, ul. Bartnicka 10, 87-809 Włocławek, NIP: 888-10-26-818, REGON: 000319687, kontakt: Pan Rafał Dolatowski, Pan Maciej Węgielewski

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny we Włocławku, krajowy numer identyfikacyjny 31968700000, ul. ul. Bartnicka  10, 87809   Włocławek, państwo Polska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 542 355 055, faks 542 354 063, e-mail dkw_wloclawek@sw.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.sw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Zakład Karny

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): Zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz innych zamawiających tj. Zakładu Karnego w Inowrocławiu i Aresztu Śledczego w Toruniu - oraz indywidualne Zakład Karny we Włocławku - zamawiający zawierający umowę

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa różnych produktów spożywczych, znak sprawy D.Kw.223.7.2017.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

D.Kw.223.7.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Grupa I 1) cukier biały kryształ - w opakowaniach jednostkowych po 1 kg. Realizacja dostaw odbywać się będzie sukcesywnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego, nie częściej niż jeden raz na dwa tygodnie, do magazynu poszczególnych jednostek: 1) Zakład Karny we Włocławku, ul. Bartnicka 10, 87-809 Włocławek, 2) Zakład Karny w Inowrocławiu, ul. G. Narutowicza 46, 88-100 Inowrocław, 3) Areszt Śledczy w Toruniu, ul. Piekary 53, 87-100 Toruń, transportem wykonawcy i na jego koszt. Dostawca zobowiązany jest dostarczać zamawiany towar w ciągu 3 dni roboczych od dnia otrzymania zamówienia. Dostawy winny być realizowane w godzinach od 8:00 do 12:00, w dniach pracy Zamawiających. Nomenklatura CPV:15831000-2, Polska Norma: PN-A-74850:1996/Az1:2005 Zakład Karny we Włocławku- 14 000 kg Zakład Karny w Inowrocławiu-4 500 kg Areszt Śledczy w Toruniu-1 500 kg RAZEM-20 000 kg 2. Grupa II 1) herbata granulowana - czarna, o parametrach jakościowych nie gorszych niż herbata INDYJSKA, w opakowaniach jednostkowych 100g. Nomenklatura CPV: 15863000-5, Polska Norma: PN-ISO 3720:1997/Ap1:2004 Zakład Karny we Włocławku-700 kg Zakład Karny w Inowrocławiu -300 kg Areszt Śledczy w Toruniu-80 kg RAZEM-1 080 kg 2) kawa zbożowa - pakowana w workach po 25 kg. Nomenklatura CPV:15860000-4, Polska Norma: PN-V-74029:2006 Zakład Karny we Włocławku-1 260 kg Zakład Karny w Inowrocławiu-500 kg Areszt Śledczy w Toruniu-170 kg RAZEM-1 930 kg 3) herbata miętowa liściasta (luz) - pakowana w workach 10-25 kg. Nomenklatura CPV:15860000-4, Polska Norma Zakład Karny we Włocławku-240 kg Zakład Karny w Inowrocławiu-0 Areszt Śledczy w Toruniu-0 RAZEM-240 kg 4) musztarda - o parametrach jakościowych nie gorszych niż musztarda SAREPSKA, w opakowaniach jednostkowych 5kg. Nomenklatura CPV:15871250-1, Polska Norma: PN-A-86964:2002/Az1:2004. Zakład Karny we Włocławku-3 400 kg Zakład Karny w Inowrocławiu-600 kg Areszt Śledczy w Toruniu-150 kg RAZEM-4 150 kg 5) ketchup łagodny - o parametrach jakościowych nie gorszych niż KETCHUP WŁOCŁAWSKI, w opakowaniach jednostkowych nie większych niż 5 kg. Nomenklatura CPV:15871230-5, Polska Norma: PN-A-86951:2006. Zakład Karny we Włocławku-2 800 kg Zakład Karny w Inowrocławiu-600 kg Areszt Śledczy w Toruniu-80 kg RAZEM 3 480 kg 6) majonez - o parametrach jakościowych nie gorszych niż majonez POMORSKI, w słoikach o pojemności 0,7 kg - 2,0 kg. Nomenklatura CPV: 15871273-8, Polska Norma: PN-A-86964:2002/Az1:2002. Zakład Karny we Włocławku-1 650 kg Zakład Karny w Inowrocławiu-350 kg Areszt Śledczy w Toruniu-130 kg RAZEM-2 130 kg 7) ocet spirytusowy 10% - w butelkach 0,5l. Nomenklatura CPV:15871110-8, Polska Norma: PN-EN-13188:2002/AC:2003. Zakład Karny we Włocławku-1 200 l Zakład Karny w Inowrocławiu-300 l Areszt Śledczy w Toruniu-120 l RAZEM-1 620 l 8) majeranek - przetarty, suszony, o swoistej barwie, w opakowaniach jednostkowych 1kg. Nomenklatura CPV: 15872300-4, Polska Norma: PN-A-86958 :1997/Az1:2002 Zakład Karny we Włocławku-130 kg Zakład Karny w Inowrocławiu-40 kg Areszt Śledczy w Toruniu-5 kg RAZEM-175 kg 9) papryka słodka - mielona, w opakowaniach jednostkowych 1 kg. Nomenklatura CPV: 15870000-7, Polska Norma: PN-A-86955:1997/Az1:2002 Zakład Karny we Włocławku-280 kg Zakład Karny w Inowrocławiu-90 kg Areszt Śledczy w Toruniu-12 kg RAZEM-382 kg 10) pieprz mielony - czarny, naturalny w opakowaniach jednostkowych 1 kg. Nomenklatura CPV:15872100-2, Polska Norma: PN-A-86965: 1997/Az1:2002 Zakład Karny we Włocławku-280 kg Zakład Karny w Inowrocławiu-90 kg Areszt Śledczy w Toruniu- RAZEM-385 kg 11) sól - jodowana, drobnoziarnista, w opakowaniach jednostkowych 1 kg. Nomenklatura CPV:15872400-5, Polska Norma: PN-C-84081-2:1998 Zakład Karny we Włocławku-4 500 kg Zakład Karny w Inowrocławiu-1 200 kg Areszt Śledczy w Toruniu-400 kg RAZEM-6 100 kg 12) susz kopru - w opakowaniach jednostkowych max. 5 kg. Nomenklatura CPV:15890000-3, Polska Norma: PN-VI-740101:1999 Zakład Karny we Włocławku-120 kg Zakład Karny w Inowrocławiu-40 kg Areszt Śledczy w Toruniu-15 kg RAZEM-175 kg 13) przyprawa do zup w płynie - o parametrach jakościowych nie gorszych niż przyprawa MAGI, w opakowaniach jednostkowych nie mniejszych niż 1 l. Nomenklatura CPV:15870000-7, Polska Norma: PN-A-86967:1998/Az1:2002 Zakład Karny we Włocławku-2 700 l Zakład Karny w Inowrocławiu-1 800 l Areszt Śledczy w Toruniu-500 l RAZEM-5000 l 14) rosół jarzynowy- w postaci koncentratu, w opakowaniach jednostkowych nie mniejszych niż 3 kg. Nomenklatura CPV:15891500-5, Polska Norma: PN-A-94052:1996 Zakład Karny we Włocławku-3 000 kg Zakład Karny w Inowrocławiu-800 kg Areszt Śledczy w Toruniu-600 kg RAZEM-4 400 kg 15) zupa pieczarkowa - w postaci koncentratu, w opakowaniach jednostkowych nie mniejszych niż 3 kg. Nomenklatura CPV:15891400-4, Polska Norma: PN-A-94050:1996. Zakład Karny we Włocławku-450 kg Zakład Karny w Inowrocławiu-0 Areszt Śledczy w Toruniu-100 kg RAZEM-550 kg 16) żurek - w postaci koncentratu, w opakowaniach jednostkowych nie mniejszych niż 3 kg. Nomenklatura CPV:15891400-4, Polska Norma: PN-A-94050:1996. Zakład Karny we Włocławku-600 kg Zakład Karny w Inowrocławiu-250 kg Areszt Śledczy w Toruniu-100 kg RAZEM-950 kg 17) sos grzybowy - w postaci koncentratu, w opakowaniach jednostkowych nie mniejszych niż 3 kg. Nomenklatura CPV: 15871200-6, Polska Norma: PN-A-94050:1996. Zakład Karny we Włocławku-380 kg Zakład Karny w Inowrocławiu-0 Areszt Śledczy w Toruniu-60 kg RAZEM-440 kg 18) ryż długoziarnisty biały - w opakowaniach jednostkowych nie mniejszych niż 1kg. Nomenklatura CPV:15614100-6, Polska Norma: PN-A-74220:1997, PN-ISO 7301:2004 Zakład Karny we Włocławku-9 400 kg Zakład Karny w Inowrocławiu-2 500 kg Areszt Śledczy w Toruniu-800 kg RAZEM-12 700 kg 19) budyń waniliowy - bez cukru, w opakowaniach jednostkowych nie mniejszych niż 5kg. Nomenklatura CPV:15800000-6. Zakład Karny we Włocławku-900 kg Zakład Karny w Inowrocławiu-150 kg Areszt Śledczy w Toruniu-150 kg RAZEM-1 200 kg 20) kisiel wiśniowy - bez cukru, w opakowaniach jednostkowych nie mniejszych niż 5kg. Nomenklatura CPV:15800000-6. Zakład Karny we Włocławku-600 kg Zakład Karny w Inowrocławiu-100 kg Areszt Śledczy w Toruniu-10 kg RAZEM-710 kg 21) granulat sojowy pakowany w opakowaniach max. 15kg. CPV: 15890000-3. Zakład Karny we Włocławku-1 800 kg Zakład Karny w Inowrocławiu-300 kg Areszt Śledczy w Toruniu-0 RAZEM-2 100 kg 22) kostka sojowa pakowana w opakowaniach max. 20kg. CPV: 15890000-3. Zakład Karny we Włocławku-900 kg Zakład Karny w Inowrocławiu-300 kg Areszt Śledczy w Toruniu-0 RAZEM-1 200 kg 23) kotlet sojowy o wadze 10-20g sztuka i grubości ok. 10 mm, w całości nie pokruszony, pakowany w opakowaniach max. po 10kg. CPV: 15890000-3. Zakład Karny we Włocławku-600 kg Zakład Karny w Inowrocławiu-400 kg Areszt Śledczy w Toruniu-40 kg RAZEM-1 040 kg 24) czosnek mielony - w opakowaniach jednostkowych 1 kg. Nomenklatura CPV: 15870000-7, Polska Norma: PN-A-86967:1998/Az1:2002 Zakład Karny we Włocławku-200 kg Zakład Karny w Inowrocławiu-40 kg Areszt Śledczy w Toruniu-12 kg RAZEM-252 kg Pozycje wyszczególnione w pkt.2 ppkt. 1-24, realizacja dostaw odbywać się będzie sukcesywnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego, nie częściej niż jeden raz w tygodniu, do magazynu poszczególnych jednostek: 1) Zakład Karny we Włocławku, ul. Bartnicka 10, 87-809 Włocławek, 2) Zakład Karny w Inowrocławiu, ul. G. Narutowicza 46, 88-100 Inowrocław, 3) Areszt Śledczy w Toruniu, ul. Piekary 53, 87-100 Toruń, transportem wykonawcy i na jego koszt. Dostarczony produkt musi spełniać ustalone normy jakościowe. 3. Grupa III 1) makaron kolanka - jajeczny, o barwie żółtej, w opakowaniach jednostkowych nie mniejszych niż 10 kg. Nomenklatura CPV: 15851100-9, Polska Norma: PN-A-74131:1999. Zakład Karny we Włocławku-10 000kg Zakład Karny w Inowrocławiu-0 Areszt Śledczy w Toruniu-2 000 kg RAZEM-12 000 kg 2) makaron wstążki - jajeczny, o barwie żółtej, w opakowaniach jednostkowych nie mniejszych niż 10 kg. Nomenklatura CPV: 15851100-9, Polska Norma: PN-A-74131:1999. Zakład Karny we Włocławku-4 000 kg Zakład Karny w Inowrocławiu-0 Areszt Śledczy w Toruniu-0 RAZEM-4 000 kg Pozycje wyszczególnione w pkt. 3 ppkt. 1-2, realizacja dostaw odbywać się będzie sukcesywnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego, nie częściej niż jeden raz w tygodniu, do magazynu poszczególnych jednostek: 1) Zakład Karny we Włocławku, ul. Bartnicka 10, 87-809 Włocławek, 2) Areszt Śledczy w Toruniu, ul. Piekary 53, 87-100 Toruń (pozycja wyszczególniona w pkt. 3 ppkt. 2) , transportem wykonawcy i na jego koszt. Dostawca zobowiązany jest dostarczać zamawiane towary w ciągu 3 dni roboczych od dnia otrzymania zamówienia. Dostawy winny być realizowane w godzinach od 8:00 do 12:00, w dniach pracy Zamawiających. Dostarczony produkt musi spełniać ustalone normy jakościowe. 4. Grupa IV 1) pierogi - nadziewane serem, mrożone, w opakowaniach jednostkowych nie mniejszych niż 3 kg. Nomenklatura CPV:15894000-1. Szacunkowa ilość zapotrzebowania 980 kg. 2) pyzy ziemniaczane - mrożone, w opakowaniach jednostkowych nie mniejszych niż 3 kg. Nomenklatura CPV:15894000-1.Szacunkowa ilość zapotrzebowania 5800 kg. Pozycje wyszczególnione w pkt. 4 ppkt. 1-2, realizacja dostaw odbywać się będzie sukcesywnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego, nie częściej niż jeden raz w tygodniu, do magazynu Zakładu Karnego we Włocławku, ul. Bartnicka 10, 87-809 Włocławek, transportem wykonawcy i na jego koszt. Dostawca zobowiązany jest dostarczać zamawiane towary w ciągu 3 dni roboczych od dnia otrzymania zamówienia. Dostawy winny być realizowane w godzinach od 8:00 do 12:00, w dniach pracy Zamawiających. Dostarczony produkt musi spełniać ustalone normy jakościowe. 5.Grupa V 1) kasza jęczmienna średnioziarnista - w opakowaniach jednostkowych nie mniejszych niż 1kg. Nomenklatura CPV: 15613000-8, Polska Norma: PN-87/A-74203 Zakład Karny we Włocławku-4 000 kg Zakład Karny w Inowrocławiu-1 800 kg Areszt Śledczy w Toruniu- 200 kg RAZEM-6 000 kg 2) kasza manna - w opakowaniach jednostkowych nie mniejszych niż 1kg. Nomenklatura CPV: 15613000-8, Polska Norma: PN-88/A-74036 Zakład Karny we Włocławku-2 200 kg Zakład Karny w Inowrocławiu-800 kg Areszt Śledczy w Toruniu-200 kg RAZEM-3 200 kg 3) mąka pszenna typ 550 - w opakowaniach jednostkowych nie mniejszych niż 1kg. Nomenklatura CPV:15612100-2 , Polska Norma: PN-A-74022:2003 Zakład Karny we Włocławku-7 800 kg Zakład Karny w Inowrocławiu-3 500 kg Areszt Śledczy w Toruniu-1 500 kg RAZEM-12 800 kg 4) mąka ziemniaczana - w opakowaniach jednostkowych nie mniejszych niż 1 kg. Nomenklatura CPV: 15600000-4, PN-A-74710:1974P Zakład Karny we Włocławku-680 kg Zakład Karny w Inowrocławiu-100 kg Areszt Śledczy w Toruniu-100 kg RAZEM-880 kg Pozycje wyszczególnione w pkt. 5 ppkt. 1-4, realizacja dostaw odbywać się będzie sukcesywnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego, nie częściej niż jeden raz w tygodniu, do magazynu poszczególnych jednostek: 1) Zakład Karny we Włocławku, ul. Bartnicka 10, 87-809 Włocławek, 2) Zakład Karny w Inowrocławiu, ul. G. Narutowicza 46, 88-100 Inowrocław, 3) Areszt Śledczy w Toruniu, ul. Piekary 53, 87-100 Toruń, transportem wykonawcy i na jego koszt. Dostawca zobowiązany jest dostarczać zamawiane towary w ciągu 3 dni roboczych od dnia otrzymania zamówienia. Dostawy winny być realizowane w godzinach od 8:00 do 12:00, w dniach pracy Zamawiającego. Dostarczony produkt musi spełniać ustalone normy jakościowe. 6. Należności za dostawy będą regulowane przelewami z rachunków bankowych poszczególnych Jednostek Organizacyjnych Służby Więziennej - na rachunek bankowy Wykonawcy, w terminie 30 dni od daty wpływu do ich siedzib prawidłowo wystawionych faktur VAT. Dane do faktury: - Zakład Karny we Włocławku, ul. Bartnicka 10, 87-809 Włocławek, NIP: 888-10-26-818, numer rachunku bankowego: 12 1010 1078 0011 9522 3000 0000; - Zakład Karny w Inowrocławiu, ul. G. Narutowicza 46, 88-100 Inowrocław, NIP: 556-27-55-953, numer rachunku bankowego: 68 1010 1078 0089 7622 3000 0000; - Areszt Śledczy w Toruniu ul. Piekary 53, 87-100 Toruń, NIP: 965-14-30-547, numer rachunku bankowego: 68 1010 1078 0034 4722 3000 0000. B) Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia są postanowienia zawarte we wzorze umowy, który stanowi załącznik do specyfikacji.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 15851100-9
Dodatkowe kody CPV: 15614100-6, 15894000-1, 15890000-3, 15612100-2, 15891500-5, 15870000-7, 15871273-8, 15871250-1, 15860000-4, 15871230-5, 15863000-5, 15872100-2, 15872400-5, 15800000-6, 15891400-4, 15871110-8, 15871200-6, 15600000-4, 15890000-3, 15872300-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Grupa I
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT56000.00
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert6
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
F.H.U. "JOGUŚ" Jolanta Królak,  ,  ul. Jana Pawła II 63,  98-200,  Sieradz,  kraj/woj. Polska
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 60048.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 60048.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 72144.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Grupa II
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT158158.04
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert6
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe "MARGO" Grzegorz Środa,  ,  ul. Lipowa 6,  87-707,  Zakrzewo,  kraj/woj. Polska
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 142826.21
Oferta z najniższą ceną/kosztem 142826.21
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 186423.81
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: Grupa III
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT28000.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert7
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
F.H.U. "JOGUŚ" Jolanta Królak,  ,  ul. Jana Pawła II 63,  98-200,  Sieradz,  kraj/woj. Polska
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 25200.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 25200.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 58800.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 4   NAZWA: Grupa IV
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp - zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu do wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT36207.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 5   NAZWA: Grupa V
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT29188.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
F.H.U. "JOGUŚ" Jolanta Królak,  ,  ul. Jana Pawła II 63,  98-200,  Sieradz,  kraj/woj. Polska
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 26388.96
Oferta z najniższą ceną/kosztem 26388.96
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 32971.56
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.