eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Świadczenie usługi w zakresie koszenia traw z wywozem i utylizacją zgrabek na terenie administrowanym przez Zamawiającego w 2021 roku.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-31



Ogłoszenie nr 777287-N-2020 z dnia 2020-12-31 r.

Gdańskie Nieruchomości - Samorządowy Zakład Budżetowy:

Świadczenie usługi w zakresie koszenia traw z wywozem i utylizacją zgrabek na terenie administrowanym przez Zamawiającego w 2021 roku.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Gdańskie Nieruchomości - Samorządowy Zakład Budżetowy, krajowy numer identyfikacyjny 19281776900000, Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska

telefon: 58 3201032, 3200220, 3023282,
faks: 583 458 235
e-mail: nz@nieruchomoscigda.pl,
www: www.nieruchomoscigda.pl

adres profilu nabywcy: www.nieruchomoscigda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.nieruchomoscigda.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.nieruchomoscigda.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: Pisemnie: poczta lub osobiście

Adres: Gdańskie Nieruchomości ul. Partyznatów 74, 80-254 Gdańsk

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi w zakresie koszenia traw z wywozem i utylizacją zgrabek na terenie administrowanym przez Zamawiającego w 2021 roku.

Numer referencyjny: 129/20/A

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie koszenia traw z wywozem i utylizacją zgrabek na terenie administrowanym przez Zamawiającego w 2021 roku, obejmującym Obszar Administracyjny (UO) nr 1, 2, 3 i 4 i tereny Skarbu Państwa.
2. Zakres świadczonej usługi obejmuje:
a) trzykrotne koszenie traw na terenie administrowanym przez Zamawiającego,
b) koszenie traw do wysokości około 5-7 cm,
c) zabezpieczenie terenu nieobjętego koszeniem przed uszkodzeniem znajdujących się tam urządzeń i obiektów,
d) koszenie powinno odbywać się w godz. 7:00-18:00,
e) koszenie winno być zakończone w następujących terminach:
- dla zadania 5 - 5 dni roboczych od dnia jego rozpoczęcia wskazanego w zleceniach,
- dla zadania 1, 2 i 4 - 15 dni roboczych od dnia jego rozpoczęcia wskazanego w zleceniach,
- dla zadania 3 - 20 dni roboczych od dnia jego rozpoczęcia wskazanego w zleceniach,
f) bieżący wywóz zgrabek ze skoszonych terenów,
g) utylizacja skoszonej trawy.
3. Ogólna powierzchnia do koszenia na zadaniach 1, 2, 3, 4 i 5 wynosi 413 129,00 m2.
4. Ilość powierzchni dla poszczególnych koszeń jest określony w formularzu cenowym.


II.5) Główny kod CPV: 77.31.41.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 31.10.2021

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków:

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków:

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: 1) Wykonawca spełni warunki w zakresie zdolności technicznej, jeżeli wykaże dysponowanie co najmniej:
a) w przypadku składania oferty na zadanie 1 i/lub 2 i/lub 3 i/lub 4
• w przypadku składania oferty na jedno zadanie:
­ 4 kosiarkami,
­ 1 samochodem do wywożenia zgrabek kategorii N1 - pojazdy do przewozu ładunków, mające maksymalną masę całkowitą nieprzekraczającej 3,5 tony,
• w przypadku składania oferty na dwa zadania:
­ 8 kosiarkami,
­ 2 samochodami do wywożenia zgrabek kategorii N1 - pojazdy do przewozu ładunków o masie maksymalnej całkowitej nieprzekraczającej 3,5 tony,
• w przypadku składania oferty na trzy zadania:
­ 12 kosiarkami,
­ 2 samochodami do wywożenia zgrabek kategorii N1 - pojazdy do przewozu ładunków o masie maksymalnej całkowitej nieprzekraczającej 3,5 tony,
• w przypadku składania oferty na cztery zadania:
­ 16 kosiarkami,
­ 3 samochodami do wywożenia zgrabek kategorii N1 - pojazdy do przewozu ładunków o masie maksymalnej całkowitej nieprzekraczającej 3,5 tony,
b) w przypadku składania oferty na zadanie 5:
­ 1 kosiarką,
­ 1 samochodem do wywożenia zgrabek kategorii N1 - pojazdy do przewozu ładunków o masie maksymalnej całkowitej nieprzekraczającej 3,5 tony,
c) w przypadku składania oferty na zadanie 1 i/lub 2 i/lub 3 i/lub 4 oraz na zadanie 5
• w przypadku składania oferty na jedno zadanie z zadań 1, 2, 3 i 4 oraz zadanie 5:
­ 4 kosiarkami,
­ 1 samochodem do wywożenia zgrabek kategorii N1 - pojazdy do przewozu ładunków o masie maksymalnej całkowitej nieprzekraczającej 3,5 tony,
• w przypadku składania oferty na dwa zadania z zadań 1, 2, 3 i 4 oraz zadanie 5:
­ 8 kosiarkami,
­ 2 samochodami do wywożenia zgrabek kategorii N1 - pojazdy do przewozu ładunków o masie maksymalnej całkowitej nieprzekraczającej 3,5 tony,
• w przypadku składania oferty na trzy zadania z zadań 1, 2, 3 i 4 oraz zadanie 5:
­ 12 kosiarkami,
­ 2 samochodami do wywożenia zgrabek kategorii N1 - pojazdy do przewozu ładunków o masie maksymalnej całkowitej nieprzekraczającej 3,5 tony,
• w przypadku składania oferty na zadanie 1 i zadanie 2 i zadanie 3 i zadanie 4 i zadanie 5:
­ 16 kosiarkami,
­ 3 samochodami do wywożenia zgrabek kategorii N1 - pojazdy do przewozu ładunków o masie maksymalnej całkowitej nieprzekraczającej 3,5 tony.

UWAGA!
Przez kosiarki Zamawiający rozumie: kosiarki wysięgnikowe doczepione do ciągnika, kosiarki spalinowe, żyłkowe, bijakowe, kosy spalinowe, wykaszarki, podkaszarki itp., tj. kosiarki konstrukcyjnie dostosowane do koszenia dużych powierzchni lub wykaszania traw porastających skarpy, pobocza chodników, dróg.

2) Wykonawca spełni warunki w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli:
I. wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert minimum:
a) w przypadku składania oferty na zadanie 1 i/lub 2 i/lub 3 i/lub 4:
• w przypadku składania na jedno zadanie:
­ 2 usługi polegające na jednorazowym koszeniu trawy w okresie maksymalnym 30 dni, na powierzchni co najmniej 40.000 m2,
• w przypadku składania na dwa zadania:
­ 2 usługi polegające na jednorazowym koszeniu trawy w okresie maksymalnym 30 dni, na powierzchni co najmniej 80.000 m2.,
• w przypadku składania na trzy zadania:
­ 2 usługi polegające na jednorazowym koszeniu trawy w okresie maksymalnym 30 dni, na powierzchni co najmniej 120.000 m2,
• w przypadku składania na cztery zadania:
­ 2 usługi polegające na jednorazowym koszeniu trawy w okresie maksymalnym 30 dni, na powierzchni co najmniej 160.000 m2,
b) w przypadku składania oferty na zadanie 5:
­ 2 usługi polegające na jednorazowym koszeniu trawy w okresie maksymalnym 30 dni, na powierzchni co najmniej 1.500 m2,
c) w przypadku składania oferty na zadanie 1 i/lub 2 i/lub 3 i/lub 4 oraz na zadanie 5:
• zadanie 1 lub zadanie 2 lub zadanie 3 lub zadanie 4 oraz zadanie 5
­ 2 usługi polegające na jednorazowym koszeniu trawy w okresie maksymalnym 30 dni, na powierzchni co najmniej 40.000 m2,
• dwa zadania z zadań 1, 2, 3 i 4 oraz zadanie 5
­ 2 usługi polegające na jednorazowym koszeniu trawy w okresie maksymalnym 30 dni, na powierzchni co najmniej 80.000 m2,
• trzy zadania z zadań 1, 2, 3 i 4 oraz zadanie 5
­ 2 usługi polegające na jednorazowym koszeniu trawy w okresie maksymalnym 30 dni, na powierzchni co najmniej 120.000 m2,
• zadanie 1 i zadanie 2 i zadanie 3 i zadanie 4 i zadanie 5
­ 2 usługi polegające na jednorazowym koszeniu trawy w okresie maksymalnym 30 dni, na powierzchni co najmniej 160.000 m2.

II. skierują do realizacji zamówienia co najmniej:
w przypadku składania oferty na zadanie 1 i/lub 2 i/lub 3 i/lub 4:
a) w przypadku składania oferty na jedno zadanie:
­ 1 osobę na stanowisku kierowniczym,
­ 4 osoby do obsługi kosiarek,
­ 1 osobę do obsługi samochodu do wywożenia zgrabek kategorii N1 - pojazdy do przewozu ładunków o masie maksymalnej całkowitej nieprzekraczającej 3,5 tony,
b) w przypadku składania oferty na dwa zadania:
­ 1 osobę na stanowisku kierowniczym,
­ 8 osób do obsługi kosiarek,
­ 2 osoby do obsługi samochodu do wywożenia zgrabek kategorii N1 - pojazdy do przewozu ładunków o masie maksymalnej całkowitej nieprzekraczającej 3,5 tony,
c) w przypadku składania oferty na trzy zadania:
­ 2 osoby na stanowisku kierowniczym,
­ 12 osób do obsługi kosiarek,
­ 2 osoby do obsługi samochodu do wywożenia zgrabek kategorii N1 - pojazdy do przewozu ładunków o masie maksymalnej całkowitej nieprzekraczającej 3,5 tony,
d) w przypadku składania oferty na cztery zadania:
­ 2 osoby na stanowisku kierowniczym,
­ 16 osób do obsługi kosiarek,
­ 3 osoby do obsługi samochodu do wywożenia zgrabek kategorii N1 - pojazdy do przewozu ładunków o masie maksymalnej całkowitej nieprzekraczającej 3,5 tony,
w przypadku składania oferty na zadanie 5:
­ 1 osobę na stanowisku kierowniczym,
­ 1 osobę do obsługi kosiarki,
­ 1 osobę do obsługi samochodu do wywożenia zgrabek kategorii N1 - pojazdy do przewozu ładunków o masie maksymalnej całkowitej nieprzekraczającej 3,5 tony,
w przypadku składania oferty na zadanie 1 i/lub 2 i/lub 3 i/lub 4 oraz zadanie 5:
a) w przypadku składania oferty na jedno zadanie z zadań 1, 2, 3, 4 oraz zadanie 5:
­ 1 osobę na stanowisku kierowniczym,
­ 4 osoby do obsługi kosiarek,
­ 1 osobę do obsługi samochodu do wywożenia zgrabek kategorii N1 - pojazdy do przewozu ładunków o masie maksymalnej całkowitej nieprzekraczającej 3,5 tony,
b) w przypadku składania oferty na dwa zadania z zadań 1, 2, 3, 4 oraz zadanie 5:
­ 1 osobę na stanowisku kierowniczym,
­ 8 osób do obsługi kosiarek,
­ 2 osoby do obsługi samochodu do wywożenia zgrabek kategorii N1 - pojazdy do przewozu ładunków o masie maksymalnej całkowitej nieprzekraczającej 3,5 tony,
c) w przypadku składania oferty na trzy zadania z zadań 1, 2, 3, 4 oraz zadanie 5:
­ 2 osoby na stanowisku kierowniczym,
­ 12 osób do obsługi kosiarek,
­ 2 osoby do obsługi samochodu do wywożenia zgrabek kategorii N1 - pojazdy do przewozu ładunków o masie maksymalnej całkowitej nieprzekraczającej 3,5 tony,
d) w przypadku składania oferty na zadanie 1 i zadanie 2 i zadanie 3 i zadanie 4 i zadanie 5:
­ 2 osoby na stanowisku kierowniczym,
­ 16 osób do obsługi kosiarek,
­ 3 osoby do obsługi samochodu do wywożenia zgrabek kategorii N1 - pojazdy do przewozu ładunków o masie maksymalnej całkowitej nieprzekraczającej 3,5 tony.


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie

Informacje dodatkowe: ad 1), 2) I, II
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych, zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

ad 1), 2) II
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

ad 2) I.
W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu. Realizacją wymaganych usług winien wykazać się wykonawca albo co najmniej jeden z uczestników konsorcjum.
Warunek doświadczenia nie będzie spełniony, jeżeli uczestnicy konsorcjum w sumie wykażą zrealizowanie dwóch w/w usług, ale żaden z nich nie wykona ich w wymaganej liczbie, tzn., że w przypadku wykazania przez każdego uczestnika konsorcjum po jednej usłudze, warunek dotyczący posiadania doświadczenia nie zostanie spełniony.
Doświadczenie Wykonawcy, który wykonywał usługi w ramach konsorcjum, powinno być związane z faktycznym jego udziałem w ramach zrealizowanego zamówienia.
Wykonawca posiadający doświadczenie w konsorcjum powinien w wykazie usług potwierdzić, jaki zakres prac i jaki rodzaj oraz o jakiej wartości faktycznie zrealizował w ramach danego konsorcjum.

Podmiot, na którego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia Wykonawca polega będzie musiał wykazać zrealizowanie 2 usługi w zakresie określonym przez Zamawiającego w SIWZ.

ad 2) I, II
W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie osób i doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów dotyczących spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących:
a) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami,
b) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Dowodami, o których mowa powyżej są:
­ referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane,
­ oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów określonych powyżej.
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
c) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę, jakości lub kierowanie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
„Stosowna sytuacja” wystąpi wyłącznie w przypadku, kiedy:
­ Wykonawca, który polega na zdolnościach zawodowych udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
­ Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12–22 i ust. 5 pkt 2-4.


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Złożyć podpisany Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego.
2) Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i nazwy podwykonawców. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
3) Złożyć podpisany Formularz cenowy na zadanie, na które jest składana oferta, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
4) Zaleca się załączyć do oferty kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu.
5) Do oferty należy załączyć oryginalne formy wadium wniesione w jednej z form określonych w punkcie 16 ppkt. 2-5 SIWZ.
6) Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
7) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Informacja na temat wadium:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
zadanie 1 – 2000,00 zł
zadanie 2 – 1500,00 zł
zadanie 3 – 6000,00 zł
zadanie 4 – 1000,00 zł
zadanie 5 – 200,00 zł

W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości sumy wadiów na poszczególne zadania.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena:1,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
1. Zmiany w umowie mogą nastąpić, jeżeli:
a) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych usług od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych
zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
­ zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
­ zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego,
­ wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
b) zostały spełnione łącznie następujące warunki:
­ konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
­ wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
c) wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca:
­ w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
­ w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców;
d) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 2,
e) łączna wartość zmian jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
f) dotyczą terminu zakończenia prac, w przypadku zaistnienia okoliczności, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:
-wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych (np. opady deszczu, suszy itp.) przez okres, co najmniej 3 dni uniemożliwiających z przyczyn technologicznych wykonywanie prac objętych zamówieniem,
-działanie siły wyższej,
g) zmianie ulegnie wynagrodzenie Wykonawcy w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia terenów objętych koszeniem w wyniku:
­ przekazania terenów innemu zarządcy,
­ konieczności zmniejszenia przez Zamawiającego zakresu rzeczowego usługi spowodowanego względami organizacyjnymi lub finansowymi,
­ Zamawiający przewiduje, że minimalna powierzchnia terenów do koszenia w całym okresie realizacji umowy będzie nie mniejsza niż 60% powierzchni terenów do koszenia podanych „Zestawieniu terenów do koszenia- kategoria I, II, III” dla zadania 1, 2, 3, 4 oraz „Zestawieniu terenów Skarbu Państwa do koszenia” dla zadania 5 stanowiących załącznik nr 1 do SIWZ.
­ przejęcia w zarząd nowych terenów z zastrzeżeniem, że nie mogą ulec zwiększeniu maksymalne powierzchnie do koszenia dla danej części.
h) zmianie może ulec podwykonawca lub może nastąpić rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy proponowany inny podwykonawca (lub Wykonawca samodzielnie) spełni dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
i) realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, może nastąpić w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert, jeżeli w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.
2. Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli:
a) zmienia ogólny charakter umowy w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu,
b) nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
­ zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści,
­ zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie,
­ zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikających z umowy,
­ polega na zastąpieniu wykonawcy, któremu zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust. 1 pkt c.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 19.01.2021, godzina: 10:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: do 17.02.2021

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Punkty będą przyznawane, dla każdej części/zadania osobno, według następujących zasad:
Kryterium – Cena - waga 100% (1,00)- odpowiada maksymalnej wartości 100 pkt.
Ilość punktów w kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
(Cena oferowana minimalna brutto/ Cena badanej oferty brutto) x 100 pkt (1,00) x 100 %

DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT:
19.01.2021 r. godzina 10:30,
on-line na kanale Gdańskich Nieruchomości za pośrednictwem strony YouTube.

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Daria Paprocka- Fabisiak stanowisko służbowe z-ca kierownika Działu Zamówień
80-254 Gdańsk ul. Partyzantów 74, nr pok. 4, tel. 58 320 12 95
Adres poczty elektronicznej: nz@nieruchomoscigda.pl.

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: Świadczenie usługi w zakresie koszenia traw z wywozem i utylizacją zgrabek na terenie obejmującym Obszar Administracyjny nr 1 administrowanym przez Zamawiającego w 2021 roku.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zadanie 1 – obejmuje Obszar Administracyjny nr 1 o łącznej powierzchni do koszenia 76 199,00 m2– „Zestawienie terenów do koszenia- kategoria I, II, III” stanowi Zadanie 1- załącznik nr 1 do SIWZ,

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77314100-5

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.10.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:1,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2 000,00 zł
Część nr: 2
Nazwa: Świadczenie usługi w zakresie koszenia traw z wywozem i utylizacją zgrabek na terenie obejmującym Obszar Administracyjny nr 2 administrowanym przez Zamawiającego w 2021 roku.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zadanie 2 – obejmuje Obszar Administracyjny nr 2 o łącznej powierzchni do koszenia 63 133,00 m2– „Zestawienie terenów do koszenia- kategoria I, II, III” stanowi Zadanie 2- załącznik nr 1 do SIWZ,

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77314100-5

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.10.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:1,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1 500,00 zł
Część nr: 3
Nazwa: Świadczenie usługi w zakresie koszenia traw z wywozem i utylizacją zgrabek na terenie obejmującym Obszar Administracyjny nr 3 administrowanym przez Zamawiającego w 2021 roku.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zadanie 3 – obejmuje Obszar Administracyjny nr 3 o łącznej powierzchni do koszenia 218 871,00 m2– „Zestawienie terenów do koszenia- kategoria I, II, III” stanowi Zadanie 3- załącznik nr 1 do SIWZ,

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77314100-5

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.10.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:1,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 6 000,00 zł
Część nr: 4
Nazwa: Świadczenie usługi w zakresie koszenia traw z wywozem i utylizacją zgrabek na terenie obejmującym Obszar Administracyjny nr 4 administrowanym przez Zamawiającego w 2021 roku.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zadanie 4 – obejmuje Obszar Administracyjny nr 4 o łącznej powierzchni do koszenia 40241 m2– „Zestawienie terenów do koszenia- kategoria I, II, III” stanowi Zadanie 4- załącznik nr 1 do SIWZ,

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77314100-5

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.10.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:1,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1 000,00 zł
Część nr: 5
Nazwa: Świadczenie usługi w zakresie koszenia traw z wywozem i utylizacją zgrabek na terenie Skarbu Państwa administrowanym przez Zamawiającego w 2021 roku.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zadanie 5 – obejmuje tereny Skarbu Państwa o łącznej powierzchni do koszenia 4 895,00 m2– „Zestawienie terenów Skarbu Państwa do koszenia-” stanowi Zadanie 5- załącznik nr 1 do SIWZ,

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77314100-5

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.10.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:1,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 200,00 zł

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.