eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Naprawy awaryjne pojazdów ciężarowych, osobowych, dostawczych, kłdaów i motocykli będących w rejonie odpowiedzialności 15 WOG w Szczecinie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-31



Ogłoszenie nr 777092-N-2020 z dnia 2020-12-31 r.

15 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Szczecinie:

Naprawy awaryjne pojazdów ciężarowych, osobowych, dostawczych, kłdaów i motocykli będących w rejonie odpowiedzialności 15 WOG w Szczecinie.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: 15 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Szczecinie, krajowy numer identyfikacyjny 32098789500000, Narutowicza 10A, 70-231 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska

telefon: 261 45 48 38,
faks: 261 45 23 98
e-mail: 15wogszczecin.przetargi@wp.mil.pl,
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny - Wojskowa jednostka budżetowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie www.15wog.wp.mil.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawy awaryjne pojazdów ciężarowych, osobowych, dostawczych, kłdaów i motocykli będących w rejonie odpowiedzialności 15 WOG w Szczecinie.

Numer referencyjny: 117-ZP-12-20-298

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie napraw awaryjnych pojazdów ciężarowych, osobowych, dostawczych, motocykli będących w rejonie odpowiedzialności15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Szczecinie. Przedmiot zamówienia określony został w załączniku nr 2 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia oraz w załącznikach od nr 3 do 3i ( formularze cenowe - oddzielne dla każdej części ), stanowiące integralną część oferty.

II.5) Główny kod CPV: 50.11.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 30.11.2021

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Zamawiający rezygnuje z opisu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu o którym mowa w pkt.7 SIWZ.

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający rezygnuje z opisu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu o którym mowa w pkt.7 SIWZ.

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: wykażą, że wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również, że wykonują, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną umowę na usługę naprawy pojazdów odpowiadającej przedmiotowi postępowania o wartości co najmniej 80 000 zł brutto – dla części 1 postępowania,
80 000 zł brutto – dla części 2 postępowania, 80 000 zł brutto – dla części 3 postępowania, 30 000 zł brutto – dla części 4 postępowania, 80 000 zł brutto – dla części 5 postępowania,30 000 zł brutto – dla części 6 postępowania - 15 000 zł brutto, dla części 7 postępowania , 60 000 zł brutto, dla części 8 postępowania , 30 000 zł brutto , dla części 9 postępowania - 30 000 zł brutto, dla części 10 postępowania -10 000 zł brutto
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca dołączy do oferty dowody (poświadczenia), że powyższa usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie. Wykonawca składając ofertę na 1 lub więcej części winien wykazywać się zdolnością techniczną i zawodową dla każdej części osobno.


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia określonego w pkt. 6.2.lit a SIWZ.
b) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, (załącznik nr 9 do SIWZ),
c) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne – albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (załącznik nr 10 do SIWZ);
W przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, której dotyczy dokument, o którym mowa w lit. a), składa dokument wskazany w pkt 7.8 ppkt.1) w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy pzp. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż odpowiednio 6 lub 3 miesiące przed upływem terminu.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wykaz usług wykonanych według załącznika nr 8 do SIWZ , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, w celu potwierdzenia spełniania warunku określonego w pkt 5.1 li. c

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca obowiązany jest posiadać przez cały okres związania
z umową opłaconą umowę obowiązkowego ubezpieczenia of odpowiedzialności cywilnej, obejmującą odpowiedzialność cywilną podmiotu objętego obowiązkiem ubezpieczenia za szkody wyrządzone czynem niedozwolonym oraz wynikłe z niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania. Suma gwarancyjna całej polisy wina być równa lub wyższa od wartości zawartej umowy. Polisę ubezpieczeniową wraz z dowodem potwierdzającym jej opłatę Wykonawca winien przedstawić przy podpisaniu umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Informacja na temat wadium:
9.1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości:
a) 2 400,00 zł – dla części 1 postępowania,
b) 2 400,00 zł – dla części 2 postępowania,
c) 1 090,00 zł – dla części 3 postępowania,
d) 2 400,00 zł – dla części 4 postępowania,
e) 1 090,00 zł – dla części 5 postępowania,
f) 747,00 zł – dla części 6 postępowania,
g) 1 951,00 zł – dla części 7 postępowania,
h) 975,00 zł – dla części 8 postępowania,
i) 1 090,00 zł – dla części 9 postępowania,
j) 360,00 zł – dla części 10 postępowania,
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
9.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) w pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (jedn. tekst Dz. U. z 2018 r, poz. 110.).
9.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Zamawiającego prowadzony przez:
NBP O/Szczecin o numerze rachunku:
94 1010 1599 0024 2413 9120 2000 - z dopiskiem „wadium w postępowaniu 117-ZP-12-20-298”
9.4. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin zaksięgowania środków na rachunku zamawiającego.
9.5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej, dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty, a następnie wraz z plikami stanowiącymi ofertę skompresowany do jednego pliku archiwum (ZIP).
9.6. Wadium w formie innej niż pieniężna Wykonawca wnosi w formie elektronicznej poprzez dołączenie do oferty oryginału dokumentu wadialnego tj. opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia (Gwaranta), a następnie wraz z plikami stanowiącymi ofertę skompresowane do jednego pliku archiwum (ZIP). W przypadku składania oferty wspólnej, wadium może wnieść jeden z Wykonawców występujących wspólnie.
9.7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
9.8. Zamawiający nie dopuszcza w treści gwarancji zapisu mówiącego o jej wygaśnięciu w przypadku zwrócenia do Gwaranta przed upływem okresu ważności gwarancji. Gwarancja nie może być wystawiona bez terminu ważności.
9.9. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
9.10. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: brak danych
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: brak danych

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
marża na części zamienne:30,00
cena:60,00
satwka za holowanie (1km):10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadkach i na zasadach określonych w art. 144 ustawy Pzp.
2. Na podstawie art. 144 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w przypadkach i na następujących warunkach:
1) zmiana terminu realizacji umowy - gdy z powodu siły wyższej nie jest możliwe wykonanie przedmiotu umowy w umówionym terminie (o czas nie dłuższy niż okres, w którym z powodu wystąpienia siły wyższej nie można było zrealizować umowy, bądź jej części),
2) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy – w przypadku zmiany przepisów prawnych (np. stawki VAT), jeżeli wpływa ona na wysokość należnego Wykonawcy wynagrodzenia – zgodnie ze zmienionymi przepisami,
3) zmiana innych postanowień umowy – jeżeli ich zmiana
jest konieczna w związku ze zmianą przepisów prawa, zmianą decyzji wydawanych przez właściwy organ, o ile powyższe zmiany mają wpływ na wykonanie zawartej umowy,
4) zmiana osób przewidzianych do realizacji umowy po stronie Wykonawcy - przy czym Zamawiający zaakceptuje osoby wskazane przez Wykonawcę jeśli posiadają kwalifikacje i doświadczenie takie same lub wyższe od osób wymaganych w SIWZ.
3. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu,
pod rygorem nieważności.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 18.01.2021, godzina: 10:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: Usługa naprawy pojazdów ciężarowych marki STAR.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie napraw awaryjnych pojazdów ciężarowych, osobowych, dostawczych, motocykli będących w rejonie odpowiedzialności15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Szczecinie. Przedmiot zamówienia określony został w załączniku nr 2 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia oraz w załącznikach od nr 3 do 3i ( formularze cenowe - oddzielne dla każdej części ), stanowiące integralną część oferty.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50110000-9

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.11.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
marża na na części zamienne:30,00
stawka za holowanie:10,00
cena:60,00
Część nr: 2
Nazwa: Usługa naprawa pojazdów ciężarowych i autobusów marki IVECO, MAN

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie napraw awaryjnych pojazdów ciężarowych, osobowych, dostawczych, motocykli będących w rejonie odpowiedzialności15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Szczecinie. Przedmiot zamówienia określony został w załączniku nr 2 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia oraz w załącznikach od nr 3 do 3i ( formularze cenowe - oddzielne dla każdej części ), stanowiące integralną część oferty.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50110000-9

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.11.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
marża na na części zamienne:30,00
cena:60,00
stawka za holowanie:10,00
Część nr: 3
Nazwa: Usługa naprawa pojazdów osobowych i dostawczych do 3,5 ton ( marki Volkswagen, Skoda ,Kia)

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie napraw awaryjnych pojazdów ciężarowych, osobowych, dostawczych, motocykli będących w rejonie odpowiedzialności15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Szczecinie. Przedmiot zamówienia określony został w załączniku nr 2 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia oraz w załącznikach od nr 3 do 3i ( formularze cenowe - oddzielne dla każdej części ), stanowiące integralną część oferty.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50110000-9

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.11.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
marża na na części zamienne:30,00
cena:60,00
stawka za holowanie:10,00
Część nr: 4
Nazwa: Usługa naprawa pojazdów ciężarowych marki JELCZ.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie napraw awaryjnych pojazdów ciężarowych, osobowych, dostawczych, motocykli będących w rejonie odpowiedzialności15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Szczecinie. Przedmiot zamówienia określony został w załączniku nr 2 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia oraz w załącznikach od nr 3 do 3i ( formularze cenowe - oddzielne dla każdej części ), stanowiące integralną część oferty.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50110000-9

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.11.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
marża na na części zamienne:30,00
stawka za holowanie:10,00
cena:60,00
Część nr: 5
Nazwa: Usługa naprawy pojazdów osobowych i dostawczych ( marki OPEL)

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie napraw awaryjnych pojazdów ciężarowych, osobowych, dostawczych, motocykli będących w rejonie odpowiedzialności15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Szczecinie. Przedmiot zamówienia określony został w załączniku nr 2 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia oraz w załącznikach od nr 3 do 3i ( formularze cenowe - oddzielne dla każdej części ), stanowiące integralną część oferty.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50110000-9

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.11.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
marża na na części zamienne:30,00
stawka za holowanie:10,00
Część nr: 6
Nazwa: Usługa naprawy pojazdów osobowych i dostawczych ( marki Ford )

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie napraw awaryjnych pojazdów ciężarowych, osobowych, dostawczych, motocykli będących w rejonie odpowiedzialności15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Szczecinie. Przedmiot zamówienia określony został w załączniku nr 2 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia oraz w załącznikach od nr 3 do 3i ( formularze cenowe - oddzielne dla każdej części ), stanowiące integralną część oferty.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50110000-9

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.11.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
marża na na części zamienne:30,00
cena:60,00
stawka za holowanie:10,00
Część nr: 7
Nazwa: Usługa naprawy pojazdów osobowych i dostawczych ( marki Fiat, SCAM, Honker, Lublin )

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie napraw awaryjnych pojazdów ciężarowych, osobowych, dostawczych, motocykli będących w rejonie odpowiedzialności15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Szczecinie. Przedmiot zamówienia określony został w załączniku nr 2 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia oraz w załącznikach od nr 3 do 3i ( formularze cenowe - oddzielne dla każdej części ), stanowiące integralną część oferty.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50110000-9

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.11.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
marża na na części zamienne:30,00
cena:60,00
stawka za holowanie:10,00
Część nr: 8
Nazwa: Usługa naprawy pojazdów osobowych i dostawczych ( marki Mercedes, Isuzu, Land Rower )

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie napraw awaryjnych pojazdów ciężarowych, osobowych, dostawczych, motocykli będących w rejonie odpowiedzialności15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Szczecinie. Przedmiot zamówienia określony został w załączniku nr 2 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia oraz w załącznikach od nr 3 do 3i ( formularze cenowe - oddzielne dla każdej części ), stanowiące integralną część oferty.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50110000-9

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.11.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
marża na na części zamienne:30,00
stawka za holowanie:10,00
cena:60,00
Część nr: 9
Nazwa: Usługa naprawy naczep TYP NS-600

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie napraw awaryjnych pojazdów ciężarowych, osobowych, dostawczych, motocykli będących w rejonie odpowiedzialności15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Szczecinie. Przedmiot zamówienia określony został w załączniku nr 2 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia oraz w załącznikach od nr 3 do 3i ( formularze cenowe - oddzielne dla każdej części ), stanowiące integralną część oferty.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50110000-9

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.11.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
marża na na części zamienne:30,00
stawka za holowanie:10,00
cena:60,00
Część nr: 10
Nazwa: Usługa naprawy Qadów i motocykli.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie napraw awaryjnych pojazdów ciężarowych, osobowych, dostawczych, motocykli będących w rejonie odpowiedzialności15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Szczecinie. Przedmiot zamówienia określony został w załączniku nr 2 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia oraz w załącznikach od nr 3 do 3i ( formularze cenowe - oddzielne dla każdej części ), stanowiące integralną część oferty.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50110000-9

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.11.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
marża na na części zamienne:30,00
stawka za holowanie:10,00
cena:60,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.