eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Wykonanie badania instalacji elektrycznej oraz piorunochronnej w budynkach i lokalach zarządzanych przez Gdańskie Nieruchomości na terenie Obszarów Administracyjnych (UO) nr 1, 2, 3 i 4.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-30



Ogłoszenie nr 775985-N-2020 z dnia 2020-12-30 r.

Gdańskie Nieruchomości - Samorządowy Zakład Budżetowy:

Wykonanie badania instalacji elektrycznej oraz piorunochronnej w budynkach i lokalach zarządzanych przez Gdańskie Nieruchomości na terenie Obszarów Administracyjnych (UO) nr 1, 2, 3 i 4.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Tak

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Gdańskie Nieruchomości - Samorządowy Zakład Budżetowy, krajowy numer identyfikacyjny 19281776900000, Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska

telefon: 58 3201032, 3200220, 3023282,
faks: 583 458 235
e-mail: nz@nieruchomoscigda.pl,
www: www.nieruchomoscigda.pl

adres profilu nabywcy: www.nieruchomoscigda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny - Samorządowy Zakład Budżetowy
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.nieruchomoscigda.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.nieruchomoscigda.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: Pisemnie: poczta lub osobiście

Adres: Gdańskie Nieruchomosci ul. Partyznatów 74, 80-254 Gdańsk

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie badania instalacji elektrycznej oraz piorunochronnej w budynkach i lokalach zarządzanych przez Gdańskie Nieruchomości na terenie Obszarów Administracyjnych (UO) nr 1, 2, 3 i 4.

Numer referencyjny: 107/20/A

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie badania instalacji elektrycznej oraz piorunochronnej wraz z pomiarami w budynkach i lokalach zarządzanych przez Gdańskie Nieruchomości na terenie Obszarów Administracyjnych (UO) nr 1, 2, 3 i 4.
2. Zakres prac do wykonania obejmuje badanie instalacji elektrycznej i piorunochronnej w budynkach mieszkalnych i użytkowych w zakresie wynikającym z art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy dnia 7lipca 1994r.Prawo budowlane )t.j. Dz. U. z 2020 r. poz 1333 z późn. zm.), tj.:
a) stanu sprawności połączeń, osprzętu,
b) zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń,
c) oporności izolacji przewodów,
d) uziemień instalacji i aparatów,
e) oględzin stanu technicznego instalacji,
3. Przy badaniach instalacji w lokalach należy wykonać również:
a) pomiar izolacji przewodów obwodów elektrycznych,
b) pomiar samoczynnego wyłączania zasilania,
c) pomiar wewnętrznej linii zasilającej
oraz wykonać drobne naprawy, tj.:
d) dokręcić styki w rozdzielni głównej, tablicach mieszkaniowych, puszkach piętrowych, gniazdach wtykowych,
e) mostki zerujące (brak),
f) dokręcić i przesmarować złączy kontrolnych.
4. Protokół powinien zawierać:
a) plany sytuacyjne wykonanych pomiarów,
b) protokoły pomiarowe,
c) szkice pomierzonych punktów.
5. Wykaz lokali mieszkalnych i użytkowych na terenie UO nr 1, 2 przedstawiony jest w załączniku nr 1 a na terenie UO nr 3 i 4 przedstawiony jest w załączniku nr 2.


II.5) Główny kod CPV: 71.31.41.00

Dodatkowe kody CPV:
71.31.70.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

w dniach: 80

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków:

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków:

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Wykonawcy spełnią warunki w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli:
1. wykażą, że wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 usługi polegające na wykonywaniu badania instalacji elektrycznej oraz piorunochronnej w co najmniej 100 lokalach zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2020 poz. 1333 z późn. zm.).
2. skierują do realizacji zamówienia w przypadku składania oferty na:
I. jedno zadanie (część) co najmniej 2 osoby posiadające uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku dozoru w zakresie montażu, remontu, kontrolno-pomiarowym urządzeń i instalacji należących do Grupy 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną dla urządzeń i instalacji o napięciu nie wyższym niż 1 kV, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.).

II. dwa zadania (części) co najmniej 4 osoby posiadające uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku dozoru w zakresie montażu, remontu, kontrolno-pomiarowym urządzeń i instalacji należących do Grupy 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną dla urządzeń i instalacji o napięciu nie wyższym niż 1 kV, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.).
Wyżej wymienione uprawnienia powinny upoważniać do wykonywania pomiarów ochronnych instalacji do 1 kV.


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak

Informacje dodatkowe: W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu pojedynczych usług, co oznacza, że realizacją dwóch wymaganych usług powinien wykazać się albo Wykonawca składający ofertę, albo, co najmniej jeden z uczestników konsorcjum, tzn., że jeżeli jeden z konsorcjantów wykonał 1 wymaganą usługę, a drugą drugi, oznacza to, że warunek nie zostanie spełniony.

Doświadczenie Wykonawcy, który wykonywał usługi w ramach konsorcjum, powinno być związane z faktycznym jego udziałem w ramach zrealizowanego zamówienia.

Podmiot, na którego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia Wykonawca polega będzie musiał wykazać zrealizowanie 2 usług polegające na wykonywaniu badania instalacji elektrycznej oraz piorunochronnej zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2020 poz. 1333 z późn. zm.).

ad 2
W przypadku składania oferty na dwa zadania Wykonawca nie może skierować na te zadania tej samej osoby w danej specjalności, tzn. musi skierować dwie lub trzy różne osoby w po jednej na każde zadanie.

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

ad 1 i 2
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia i osób, Wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują prace, do realizacji których te zdolności są wymagane.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego.
2. Do oferty Wykonawca musi załączyć aktualny na dzień złożenia „Wykaz osób” skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnego za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat jego kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez niego czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
„Stosowna sytuacja” wystąpi wyłącznie w przypadku, kiedy:
- Wykonawca, który polega na zdolnościach zawodowych udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
- Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12–22 i ust. 5 pkt 2-4.
3. Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i nazwy podwykonawców. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
4. w druku „zdolność zawodowa – wykaz osób” doświadczenie osób (dla jednego zadania -dwóch osób, dla dwóch zadań - czterech osób) posiadających uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku dozoru w zakresie montażu, remontu, kontrolno-pomiarowym urządzeń i instalacji należących do Grupy 1., tj. ilość wykonanych badań instalacji elektrycznej oraz piorunochronnej.
5. Podać w złożonej ofercie termin wykonania zamówienia.
Maksymalny termin wykonania zamówienia nie może być dłuższy niż 80 dni od dnia podpisania umowy. Jeżeli Wykonawca określi termin wykonania powyżej 80 dni jego oferta zostanie odrzucona.
6. Złożyć podpisane Formularze cenowe na wybrane Obszary Administracyjne [Zadanie 1: UO 1 i 2; Zadanie 2: UO 2 i 4] które należy sporządzić wg wzorów druku Zamawiającego.
7. Zaleca się załączyć do oferty kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu.
8. Do oferty należy załączyć oryginalne formy wadium wniesione w jednej z form określonych w punkcie 15 ppkt. 2-5 SIWZ.
9. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
10. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Informacja na temat wadium:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
- w przypadku składania oferty na zadanie 1 – 900,00 zł,
- w przypadku składania oferty na zadanie 2 – 600,00 zł,

W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości sumy wadiów na poszczególne zadania.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
doświadczenie osób wykonujących badania:0,15
termin wykonania zamówienia:0,25
cena:0,60

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
1. Zmiany w umowie mogą nastąpić, jeżeli:
a) Zmiany dotyczą realizacji dodatkowych usług od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
- zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
- zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego,
- wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
b) Zostały spełnione łącznie następujące warunki:
- konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
- wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
c) Wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca:
- w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
- w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców;
d) Zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 2,
e) Łączna wartość zmian jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
f) dotyczą terminu zakończenia zamówienia, w przypadku zaistnienia okoliczności, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:
- nieprzewidzianych w SIWZ warunków, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie wynikające między innymi z działań siły wyższej,
- brak dostępu do lokalu,
- wstrzymaniem wykonywania badań przez Zamawiającego lub przerwy w ich wykonywaniu powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający lub w skutek zdarzeń niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy,
- innych zmian spowodowanych warunkami niezależnymi i niezawinionymi przez Wykonawcę,
g) W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt f) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
h) Zmniejszeniu ulegnie ilość wykonywanych badań w przypadku:
- rezygnacji z realizacji niektórych badań na skutek decyzji, że w interesie publicznym jest zasadne odstąpienie od ich realizacji,
- rezygnacja z badań w związku z wykupem lokali i powstania tym samym wspólnoty mieszkaniowej,
- wystąpienia zdarzeń losowych, np. pożaru budynku, kwalifikacji obiektu do rozbiórki, itp.
Zamawiający przewiduje, że minimalna ilość badań będzie nie mniejsza niż 70% wszystkich badań.
i) Zmianie mogą ulec osoby wykonujące badania instalacji elektrycznej oraz piorunochronnej, jako przedstawicieli Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego w przypadku, gdy:
- Zmiana osób wykonujących badania instalacji elektrycznej oraz piorunochronnej budynków nastąpi z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z osobami wykonujących powyższe czynności,
- zaakceptuje zmianę osób wykonujących badania instalacji elektrycznej oraz piorunochronnej budynków, gdy kwalifikacje wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a nowa osoba wykonująca badania instalacji elektrycznej oraz piorunochronnej budynków będzie miała nie mniejsze doświadczenie niż osoba wskazana w ofercie.
j) Zmianie może ulec podwykonawca lub może nastąpić rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy proponowany inny podwykonawca (lub Wykonawca samodzielnie) spełni dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
k) Realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, może nastąpić w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert, jeżeli w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.
2. Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli:
a) Zmienia ogólny charakter umowy w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu,
b) Nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
- zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści,
- zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie,
- zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikających z umowy,
- polega na zastąpieniu wykonawcy, któremu zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust.1 pkt c.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 07.01.2021, godzina: 10:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: do 05.02.2021

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Punkty będą przyznawane według następujących zasad:
1. KRYTERIUM - Cena- waga 60% (0,60) - odpowiada maksymalnej wartości 60 pkt.

Ilość punktów w kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:

(Cena oferowana minimalna brutto/Cena badanej oferty brutto) x 100 pkt. x 60%.

2. KRYTERIUM – termin wykonania zamówienia- waga 25% (0,25)- odpowiada maksymalnej wartości 25 pkt

Ilość punktów w kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru :

T =[(Tmax - Tof)/( Tmax - Tmin)] x 100 pkt x 25%

gdzie:
T - ilość punktów w kryterium,
Tmin - minimalny termin wykonania zamówienia określony przez Zamawiającego, tj. 40 dni
Tmax - maksymalny termin wykonania zamówienia określony przez Zamawiającego, tj. 80 dni
Tof - termin wykonania zamówienia badanej oferty,

Jeżeli wykonawca określi termin wykonania zamówienia powyżej 80 dni od dnia podpisania umowy, to wówczas Wykonawca nie spełnia postawionego przez Zamawiającego wymagania dotyczącego maksymalnego terminu wykonania zamówienia, czyli treść oferty nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i jego oferta zostanie odrzucona.

W przypadku określenia wartości w niepełnych dniach Zamawiający zaokrągli wartość do pełnego dnia zgodnie z zasadami matematycznymi i punktacja zostanie przyznana zgodnie z zaokrąglonym terminem wykonania zamówienia.

Tak określony termin zostanie wpisany do umowy, jako termin wykonania zamówienia.
Zamawiający przyjmuje minimalny termin wykonania zamówienia na poziomie 40 dni. Jeżeli Wykonawca wskaże termin wykonania poniżej tego terminu, tj. 40 dni, Zamawiający, zgodnie z art. 387 Kodeksu cywilnego (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1740) uzna, o niemożliwości świadczenia umowy przez Wykonawcę i jego oferta zostanie odrzucona.

Jeżeli Wykonawca nie wskaże w treści oferty terminu wykonania zamówienia Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował maksymalny termin wykonania zamówienia wymagany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, tj. 80 dni.

3. KRYTERIUM – doświadczenie osób wykonujących badania- waga 15% (0,15)- odpowiada maksymalnej wartości 15 pkt

Przez doświadczenie osób wykonujących badania rozumie się ilość wykonanych, przez te osoby, badań instalacji elektrycznej oraz piorunochronnej obiektów zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2020 poz. 1333 z późn. zm.).

Średnia ilość badań osób wykonujących badania obliczona będzie zgodnie z poniższym wzorem:
DS = (d1 + d2)/2
gdzie:
DS - Średnia ilość badań osób wykonujących badania,
db- doświadczenie (ilość wykonanych badań instalacji elektrycznej oraz piorunochronnej obiektów zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2020 poz. 1333 z późn. zm.) osoby posiadającej uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku dozoru w zakresie montażu, remontu, kontrolno-pomiarowym urządzeń i instalacji należących do Grupy 1
i - ilość osób

Jeżeli Wykonawca nie wskaże w druku „Zdolność zawodowa – wykaz osób” doświadczenia jednej z osób (ilość wykonanych badań instalacji elektrycznej oraz piorunochronnej obiektów, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2020 poz. 1333 z późn. zm.), Zamawiający przyjmie do obliczenia doświadczenia 0 wykonanych badań instalacji elektrycznej oraz piorunochronnej dla danej osoby.

Zamawiający do oceny doświadczenia osób wykonujących badania będzie brał tylko i wyłącznie ten osoby, które muszą zostać wykazane w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu, tj:
- na zadaniu 1 – 2 osoby,
- na zadaniu 2 – 2 osoby,
W przypadku wykazania przez Wykonawcę większej ilości osób na poszczególne zadania, niż ilość wymagana w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu, do oceny będą brane osoby według następujących zasad:
1. w pierwszej kolejności zatrudnieni na umowie o pracę,
2. w drugiej kolejności osoby z mniejszą ilością wykonanych badań

Ilość punktów w kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:

D=[(DSof - DSmin)/ DSmax - DSmin)] x 100 pkt. x 15%

gdzie:
D – ilość punktów w kryterium,
DSmax - maksymalna średnia ilość badań w ofertach,
DSof - średnia ilość badań w badanej ofercie,
DSmin - minimalna średnia ilość badań wskazana w ofertach.
Jeżeli w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta i:
1) Wykonawca nie wskaże ilości wykonanych badań instalacji elektrycznej oraz piorunochronnej dla wszystkich osób, wówczas Zamawiający uzna, że Wykonawca wskazał 0 badań i przyzna Wykonawcy 0 pkt.
2) Wykonawca wskaże 0 badań dla każdej z osób wówczas Zamawiający przyzna Wykonawcy 0 pkt.

W przypadku, jeżeli minimalna ilość badań wskazana w ofertach będzie równa maksymalnej ilości badań w ofertach Zamawiający przyzna Wykonawcom maksymalną ilość tj. 15 pkt.
Punkty z w/w kryteriów zostaną zsumowane.

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: Wykonanie badania instalacji elektrycznej oraz piorunochronnej w budynkach i lokalach zarządzanych przez Gdańskie Nieruchomości na terenach administrowanych przez UO 1 i 2 oraz Skarb Państwa

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Obejmuje wykonanie badania instalacji elektrycznej oraz piorunochronnej w budynkach i lokalach zarządzanych przez Gdańskie Nieruchomości na terenach administrowanych przez:
UO – 1 siedziba: Gdańsk ul. Dyrekcyjna 7, w tym:
a) lokale mieszkalne ( 532 szt.),
b) lokale użytkowe ( 15 szt.)
c) instalacja piorunochronna (25 szt.)
UO – 2 siedziba: Gdańsk ul. Mściwoja II 44, w tym:
a) lokale mieszkalne ( 408 szt.),
b) lokale użytkowe ( 106 szt.),
c) instalacja piorunochronna (25 szt.)
Skarb Państwa
a) lokale mieszkalne ( 14 szt.),
b) lokale użytkowe ( 29 szt.)


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71314100-3

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 80

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:0,60
termin wykonania zamówienia:0,25
doświadczenie osób wykonujących badania:0,15


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 900,00 zł.
Część nr: 2
Nazwa: Wykonanie badania instalacji elektrycznej oraz piorunochronnej w budynkach i lokalach zarządzanych przez Gdańskie Nieruchomości na terenach administrowanych przez UO 3 i 4.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Obejmuje wykonanie badania instalacji elektrycznej oraz piorunochronnej w budynkach i lokalach zarządzanych przez Gdańskie Nieruchomości na terenach administrowanych przez:
UO – 3 siedziba: Gdańsk ul. Na Zaspę 31, w tym:
a) lokale mieszkalne ( 705 szt.),
b) lokale użytkowe ( 21 szt.),
c) instalacja piorunochronna (30 szt.),
UO – 4 siedziba: Gdańsk ul. Gościnna 17, w tym:
a) lokale mieszkalne ( 241 szt.),
b) lokale użytkowe ( 7 szt.)
c) instalacja piorunochronna (20 szt.)


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71317000-3

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 80

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin wykonania zamówienia:0,25
doświadczenie osób wykonujących badania:0,15
cena:0,60


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 600,00 zł.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.