eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda Maleniecka › Zakup koparko-ładowarki dla potrzeb Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Rudzie Malenieckiej



Ogłoszenie z dnia 2015-05-28

Ruda Maleniecka: Zakup koparko-ładowarki dla potrzeb Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Rudzie Malenieckiej
Numer ogłoszenia: 77531 - 2015; data zamieszczenia: 28.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. , Ruda Maleniecka 99A, 26-242 Ruda Maleniecka, woj. świętokrzyskie, tel. 41 373 12 19, faks 41 373 13 40.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rudamaleniecka.samorzady.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup koparko-ładowarki dla potrzeb Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Rudzie Malenieckiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest zakup koparko-ładowarki wyprodukowanej nie wcześniej niż w 2010r. o przebiegu nie większym niż 3,5 tys. motogodzin, sprawnej technicznie, gotowej do pracy. 2) Wymagania techniczne, jakie musi spełniać koparko-ładowarka: - rok produkcji nie starszy niż 2010; - silnik o pojemności skokowej min. 4000 cm3, max. 5000cm3; - silnik o mocy 80 - 100 KM, przy prędkości obrotowej 2200 obrotów na minutę, moment obrotowy 410 - 450 Nm przy 1400 obr/min; - przekładnia Full Powershift; - skrzynia biegów manualna, 4 biegi w przód, 4 biegi w tył; - napęd na obie osie 4x4 z możliwością wyboru na obie lub jedną oś, blokada mostów, most przedni wahliwy; - osiągana prędkość jazdy min. 30km/h; - układ hydrauliczny: pompa o przepływie min 80 l/min przy min ciśnieniu 23MPa; dodatkowe wyjście na młot pneumatyczny; - kabina ergonomiczna i estetyczne zaprojektowane przestronne wnętrze, panoramiczny kąt widzenia, wielofunkcyjny fotel operatora, regulowane koło kierownicy, spełnione normy ROPS i FOPS; - dźwignia sterowania osprzętem ładowarki; - opony: przód/tył 28 cali, wyposażone w błotniki; - masa całkowita: 9000 -9500 kg; - pojemność łyżki ładowarkowej min. 1,00m3; - łyżka skarpowa min 150 cm; - w zestawie łyżek powinny znajdować się: łyżka 35 cm, 60 cm, 90 cm; - pług hydrauliczny skrętny; - stabilizatory tylne niezależnie wysuwane hydraulicznie; - układ amortyzacji łyżki ładowarkowej podczas jazdy; - światła drogowe, przeciwmgielne, kierunkowskazy, pulsujące światło koloru pomarańczowego; - deklaracja zgodności, instrukcja obsługi w języku polskim, apteczka, gaśnica, trójkąt ostrzegawczy; 3) Koparka musi spełniać wszelkie wymagane prawem normy, wykonane zgodnie z dyrektywami Unii Europejskiej, posiadać certyfikat CE. 4) Koparka musi być dostarczona wraz z niezbędną dokumentacją. 5) Koparka musi posiadać aktualne ubezpieczenie OC. 6) Koparka ma być dostarczona na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego: Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Rudzie Malenieckiej, 26-242 Ruda Maleniecka 99A. 7) Koparka nie może mieć luzów na sworzniach ramienia i wysięgnika oraz wycieków płynów eksploatacyjnych. 8) Ogumienie przednie i tylne co najmniej dobre w 60%. 9) Konstrukcja kabiny zapewniająca dobrą widoczność w czasie pracy. 10) Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony sprzęt na okres min. 6 miesięcy. 11) Sprzęt krajowy, zakupiony w Polsce. 12) Wykonawca, przy przekazaniu koparki przeprowadzi szkolenie praktyczne obsługi, dla pracowników wyznaczonych przez Zamawiającego oraz przekaże instrukcję obsługi w języku polskim oraz katalog części zamiennych. 13) Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia stanu technicznego pojazdu oraz kontroli sprawności urządzeń w nim zamontowanych przed podpisaniem umowy. W przypadku stwierdzenia złego stanu technicznego oraz stwierdzenia, że faktycznie parametry i wyposażenie pojazdu są niezgodne z parametrami i wyposażeniem określonym w SIWZ oraz ofercie, Zamawiający odstąpi od zakupu przedmiotu zamówienia. 14) Zakup koparki będzie finansowany w całości z budżetu Zamawiającego. 15) Wykonawca na etapie przygotowania oferty i wyceny pojazdu, w razie wątpliwości, przed złożeniem oferty, powinien zwrócić się do Zamawiającego z prośbą o wyjaśnienia. Brak zastrzeżeń ze strony Wykonawcy będzie traktowane jako akceptacja opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego podstawę jego wyceny..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.26.10.00 - Koparki mechaniczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ponadto Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ponadto Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ponadto Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ponadto Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ponadto Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Opisy, specyfikacje techniczne, fotografie, foldery, inne dokumenty potwierdzające, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy, 2. Pełnomocnictwo jeśli dotyczy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 93
  • 2 - Termin realizacji zamówienia - 7

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmiany zawartej umowy w następujących okolicznościach: a) zmiana ceny w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT); b) zmiana terminu realizacji zamówienia, powstała z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy; gdy niemożliwe stanie się terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy ze względu na działanie siły wyższej. c) zmiana podwykonawcy pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji przez Zamawiającego; d) zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy; e) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana taka umożliwi usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony; f) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy skutkujące niemożliwością wykonania przedmiotu zamówienia. Wszystkie postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rudamaleniecka.samorzady.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Rudzie Malenieckiej, Ruda Maleniecka 99A, 26-242 Ruda Maleniecka, pokój nr 13.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Rudzie Malenieckiej, Ruda Maleniecka 99A, 26-242 Ruda Maleniecka, pokój nr 13.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.