eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wisznice › Aktywni i sprawni - usługi społeczne dla mieszkańców północnej Lubelszczyzny

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-30



Ogłoszenie nr 775212-N-2020 z dnia 2020-12-30 r.

Gmina Wisznice:

Aktywni i sprawni - usługi społeczne dla mieszkańców północnej Lubelszczyzny

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Zamawiający informuje, iż zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wisznice, krajowy numer identyfikacyjny 30237753000000, ul. Rynek 35, 21-580 Wisznice, woj. lubelskie, państwo Polska

telefon: 833 782 102
faks: 833 782 039
e-mail: kwierzchowski@wisznice.pl
www: www.wisznice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie ugwisznice.bip.lubelskie.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: Pisemnie, zgodnie z zasadami określonymi w pkt 13 SIWZ

Adres: Gmina Wisznice, ul. Rynek 35, 21-580 Wisznice (sekretariat - pok. nr 102)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Aktywni i sprawni - usługi społeczne dla mieszkańców północnej Lubelszczyzny

Numer referencyjny: FE.271.3.2020.AL

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 12


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług prowadzenia zajęć w Klubie Seniora w ramach projektu „Aktywni i sprawni – usługi społeczne dla mieszkańców północnej Lubelszczyzny” realizowanego w okresie od 01.08.2019 r. do 31.12.2021 r. na terenie Gminy Wisznice w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 11 Działanie 11.2 Usługi społeczne i zdrowotne.
2. Przedmiot zamówienia wg CPV obejmuje:
– 80000000-4 – Usługi edukacyjne i szkoleniowe
– 92000000-1 – Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
– 37800000-6 – Wyroby rękodzielnicze
– 92300000-4 – Usługi rozrywkowe
– 85142300-9 – Usługi w zakresie higieny
– 85000000-9 - usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
3. Przedmiot zamówienia składa się z 12 niżej wymienionych i opisanych części:
Część 1 – prowadzenie zajęć ruchowych – pilates/joga/gimnastyka
Część 2 – prowadzenie zajęć ruchowych – instruktor klubu rowerowego
Część 3 – prowadzenie zajęć z rękodzieła
Część 4 – prowadzenie warsztatów literackich
Część 5 – prowadzenie warsztatów teatralnych
Część 6 – prowadzenie warsztatów ogrodniczych
Część 7 - prowadzenie warsztatów fotograficznych
Część 8 – prowadzenie warsztatów językowych – język angielski
Część 9 – organizacja imprez integracyjnych – animator
Część 10 – prowadzenie zajęć prozdrowotnych - dietetyk (grupowe i indywidualne)
Część 11 – prowadzenie zajęć prozdrowotnych - podolog (grupowe i indywidualne)
Część 12 – prowadzenie zajęć prozdrowotnych - kosmetyczka (grupowe i indywidualne)
3.1. Część 1 – prowadzenie zajęć ruchowych – pilates/joga/gimnastyka
Zadanie obejmuje usługę w/w zajęć naprzemiennie w celu utrzymania dobrej kondycji zdrowotnej i psychicznej uczestników. Zajęcia należy dostosować do potrzeb i możliwości seniorów.
Zlecenie obejmuje przeprowadzenie w ramach projektu 122 godzin w systemie: 1 grupa - 10 osób x 2 spotkania w tygodniu x 2 godziny
Kod CPV - 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe.
3.2. Część 2 – prowadzenie zajęć ruchowych – instruktor klubu rowerowego
Zadanie obejmuje prowadzenie zajęć klubu rowerowego(rajdy rowerowe). Zajęcia należy dostosować do potrzeb i możliwości seniorów.
Zlecenie obejmuje przeprowadzenie w ramach projektu 75 godzin w systemie:1 grupa - 12 osób x 2 spotkania w miesiącu x 5 godzin.
Kod CPV - 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
3.3. Część 3 – prowadzenie zajęć z rękodzieła
Zadanie obejmuje realizację zajęć: wizaż, tkactwo, decoupage, garncarstwo, rękodzieło okolicznościowe, itp. w uzgodnieniu z uczestnikami. Celem wsparcia jest aktywizacja społeczna i ruchowo-manualna, poprawa zdolności koncentracji i koordynacji, rozwój zainteresowań oraz wyrażanie uczuć poprzez działania twórcze, takie jak: lepienie, wycinanie, tworzenie ozdób np. choinkowych czy tworzenie biżuterii.
Zlecenie obejmuje przeprowadzenie w ramach projektu 46 godzin w systemie: 1 grupy – 8 osób x 2 spotkania w miesiącu x 2 godziny.
Kod CPV – 37800000-6 – Wyroby rękodzielnicze
Kod CPV – 80000000-4 – Usługi edukacyjne i szkoleniowe
3.4. Część 4 – prowadzenie warsztatów literackich
Zadanie obejmuje realizację zajęć opartych na zapoznaniu się z formami literackimi wykorzystywanymi przez środki masowego przekazu tj. felietony, reportaże, wywiady czy recenzje. Uczestnicy zapoznają się z gatunkami literackimi jak powieści, dzienniki, legendy i scenariusze. Celem jest wykorzystanie wiedzy, kompetencji i potencjału ludzi po 60. roku życia. Uczestnicy warsztatów będą szlifować umiejętności literackie za sprawą konwersatoriów, pracy z tekstami oraz gier literackich.
Zlecenie obejmuje przeprowadzenie w ramach projektu 32 godzin w systemie: 1 grupa - 8 osób x 1 spotkanie w tygodniu x 2 godziny.
Kod CPV – 80000000-4 – Usługi edukacyjne i szkoleniowe
3.5. Część 5 – prowadzenie warsztatów teatralnych
Zadanie obejmuje realizację z zakresu podstaw warsztatu aktorskiego i improwizacji teatralnej, kreacji wyrazistości scenicznej, opracowanie tekstu, ćwiczeń choreograficznych, ćwiczeń aparatu głosowego oraz techniki mowy, zwiększenie świadomości komunikacji niewerbalnej: gest, mimika, postawa ciała. Celem warsztatów teatralnych jest praca w grupie, odkrywanie i rozwijanie talentów, pokonywanie tremy i nieśmiałości oraz rozwój indywidualnych zdolności i predyspozycji, które pomogą podnieść umiejętności Seniorów, a tym samym również swoją samoocenę i poczucie własnej wartości.
Zlecenie obejmuje przeprowadzenie w ramach projektu 60 godzin w systemie: 1 grupa - 8 osób x 1 spotkanie w tygodniu x 2 godziny.
Kod CPV – 80000000-4 – Usługi edukacyjne i szkoleniowe
3.6. Część 6 – prowadzenie warsztatów ogrodniczych
Zadanie obejmuje realizację warsztatów z zakresu, tworzenia oraz pielęgnacji ogrody i ogrodnictwo. Działania te pozwolą seniorom bez dodatkowych kosztów spędzić czas w pięknych miejscach i w przyjaznej atmosferze. Temat ogrodów ma sprawić, to aby osoby te wyszły z domów, przełamały codzienną rutynę, spotkały się z nieznajomymi i dzięki temu odniosły liczne korzyści, można ich wymienić wiele: ruch na świeżym powietrzu, zdobywanie nowej wiedzy, doznawanie przyjemności odkrywania nowych miejsc i czerpania satysfakcji estetycznej w kontakcie z naturą. Będzie to również okazja do wspólnego przeżywania pozytywnych doznań i dzielenia się nimi z przyjaciółmi. Możemy mówić o tym aspekcie hortiterapii, którego celem jest integracja społeczna w szerszym wymiarze i poprawa dobrostanu w wymiarze osobistym.
Zlecenie obejmuje przeprowadzenie w ramach projektu 32 godzin w systemie: 1 grupa - 8 osób x 1 spotkanie w tygodniu x 2 godziny.
Kod CPV – 80000000-4 – Usługi edukacyjne i szkoleniowe
3.7. Część 7 - prowadzenie warsztatów fotograficznych
Zadanie obejmuje realizację warsztatów fotograficznych jako forma aktywizacji seniorów, rozbudzenie zainteresowań - warsztaty będą miały na celu rozwój pasji fotografowania i umiejętności obsługi nowoczesnego sprzętu przez seniorów 60+. Uczestnicy podczas zajęć poznają sztukę fotografii tzn. jak robić dobre zdjęcia, dobierać plenery, oświetlenie etc. W sposób praktyczny uczestnicy będą mogli wykorzystać nabytą wiedzę poprzez udział w plenerach fotograficznych jak i sesjach studyjnych. W ramach zajęć fotograficznych uczestnicy będą mieli również okazję za-poznać się z komputerową obróbką cyfrową zrobionych zdjęć za pomocą prostego programu graficznego.
Zlecenie obejmuje przeprowadzenie w ramach projektu 32 godzin w systemie: 1 grupa - 8 osób x 1 spotkanie w tygodniu x 2 godziny.
Kod CPV – 80000000-4 – Usługi edukacyjne i szkoleniowe
3.8. Część 8 – prowadzenie warsztatów językowych – język angielski
Zadanie obejmuje realizację warsztatów językowych z języka angielskiego. Zajęcia z języka obcego mają na celu wszechstronny rozwój, umiejętność zapamiętywania i systematyczność, rozszerzenie wiedzy ogólnej oraz lepsze zrozumienie i poznanie innych kultur. Przeprowadzenie zajęć z języka angielskiego przez naukę w zakresie komunikacji w języku obcym, rozumienia ze słuchu, kultury i tradycji wybranych krajów/regionów.
Zlecenie obejmuje przeprowadzenie w ramach projektu 44 godzin w systemie: 1 grupa - 6 osób x 1 spotkanie w tygodniu x 2 godziny
Kod CPV – 80000000-4 – Usługi edukacyjne i szkoleniowe
3.9. Część 9 – organizacja imprez integracyjnych – animator
Zadanie obejmuje usługę organizacji imprez integracyjnych oraz okolicznościowych w Klubie Seniora w zakresie animacji, opracowanie indywidualnych programów każdej z imprez, prowadzenie zabaw, konkursów, przedstawień i atrakcji (wraz z dostarczeniem niezbędnych materiałów i rekwizytów) dla uczestników imprez w celu jak najlepszej integracji
Celem zadania jest aktywizacja i integracja społeczna osób starszych, wzrost ich zadowolenia z życia i polepszenie samopoczucia.
Zlecenie obejmuje przeprowadzenie w ramach projektu 12 godzin w systemie: 35 osób x 6 spotkań x 2 godziny.
Kod CPV - 92300000-4 – Usługi rozrywkowe
3.10. Część 10 – prowadzenie zajęć prozdrowotnych - dietetyk
Zadanie obejmuje realizację grupowych oraz indywidualnych konsultacji z dietetykiem dla uczestników Klubu Seniora. Konsultacje oparte będą na elementach profilaktyki, dobrych praktyk zdrowotnych itp. z zakresu żywienia zbilansowanej diety: znaczenie żywności pochodzenia roślinnego w profilaktyce chorób cywilizacyjnych oraz w rozwoju psychofizycznym, znaczenie składników spożywczych dla prawidłowego rozwoju, zapoznanie się z produktami spożywczymi negatywnie oddziałującymi na zdrowie, znaczenie wody dla organizmu, wpływ soli i tłuszczów roślinnych i zwierzęcych dla zdrowia, fakty i mity diet odchudzających, skutki niewłaściwego odchudzania, znaczenie aktywności fizycznej, itp. Spotkanie te mają na celu edukację zdrowotną nakierowującą uczestników na działania profilaktyczne.
Zlecenie obejmuje przeprowadzenie w ramach projektu 6 godzin zajęć grupowych w systemie: 1 grupa x 10 osób x 2 godziny oraz 70 godzin zajęć indywidualnych w systemie: 1 os. x 2 godziny.
Kod CPV - 85000000-9 - usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
3.11. Część 11 – prowadzenie zajęć prozdrowotnych - podolog
Zadanie obejmuje realizację grupowych oraz indywidualnych konsultacji z podologiem dla uczestników Klubu Seniora. Konsultacje oparte będą na diagnozie i profilaktyce rozpoznania zmian chorobowych stóp i ich pielęgnacji, przedstawienie przykładowych zabiegów na stopach.
Zlecenie obejmuje przeprowadzenie w ramach projektu 8 godzin zajęć grupowych w systemie: 1 grupa x 10 osób x 2 godziny oraz 96 godzin zajęć indywidualnych w systemie: 1 os. x 2 godziny.
Kod CPV - 85142300-9 – Usługi w zakresie higieny
Kod CPV - 85000000-9 - usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
3.12. Część 12 – prowadzenie zajęć prozdrowotne - kosmetyczka
Zadanie obejmuje realizację grupowych oraz indywidualnych konsultacji z kosmetyczką dla uczestników Klubu Seniora. Konsultacje będą dotyczyły rozpoznania potrzeb i problemów cery i skóry, prezentacja zabiegów kosmetycznych ciała opartych na produktach naturalnych. Celem konsultacji kosmetycznych jest aktywizacja i integracja społeczna osób starszych, wzrost ich zadowolenia z życia i polepszenie samopoczucia.
Zlecenie obejmuje przeprowadzenie w ramach projektu 16 godzin zajęć grupowych w systemie: 1 grupa x 10 osób x 2 godziny oraz 96 godzin indywidualnych w systemie: 1 os. x 2 godziny
Kod CPV - 85142300-9 – Usługi w zakresie higieny
4. Zajęcia będą realizowane zgodnie z harmonogramem realizacji zajęć, który zostanie opracowany po zakończeniu procesu rekrutacji uczestników oraz personelu. Odbywać się będą od poniedziałku do piątku oraz w weekendy w godzinach popołudniowych i wieczornych w zależności od potrzeb i możliwości uczestników projektu. Biorąc pod uwagę, iż harmonogram realizacji zajęć uzależniony będzie od specyfiki poszczególnych grup, osoby zainteresowane prowadzeniem zajęć w projekcie powinny wykazać się przede wszystkim dyspozycyjnością czasową.
Wykonawca zobowiązany jest do:
- przeprowadzenia zajęć z zachowaniem wysokich standardów jakościowych, w sposób zapewniający osiągnięcie zakładanych celów, w wymiarze czasowym wskazanym w specyfikacji przedmiotu zamówienia z uwzględnienie potrzeb i możliwości uczestników projektu;
- przygotowania materiałów, tj. programu zajęć oraz materiałów pomocniczych. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do oznaczenia przygotowanych materiałów znakiem Unii Europejskiej, znakiem Funduszy Europejskich oraz oficjalnym logo promocyjnym Województwa Lubelskiego. Papier zawierający stosowne logotypy zostanie udostępniony Wykonawcy przez Zamawiającego w wersji elektronicznej;
- informowania uczestników Projektu i opinię publiczną o współfinansowaniu realizacji Projektu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa;
- przekazania Zamawiającemu jednego kompletu przygotowanych materiałów do prowadzenia zajęć;
- prowadzenia dokumentacji prowadzonych zajęć, na którą składają się z listy obecności, dziennika zajęć, karty czasu pracy zgodnie ze wzorami przekazanymi przez Zamawiającego;
- przechowywania dokumentacji prowadzonych zajęć w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz systematycznego przekazywania dokumentacji tj. minimum raz w miesiącu;
- współpracy z Koordynatorem Projektu;
- zgłaszania stwierdzonych nieprawidłowości;
- współpracy przy prowadzeniu monitoringu stopnia osiągnięcia wskaźników;
- umożliwienia wglądu do dokumentów związanych z realizowanym Projektem, w tym dokumentów finansowych przez Zamawiającego uprawnionym podmiotom w zakresie prawidłowości realizacji Projektu;
- udostępniania dokumentacji związanej z przedmiotem zamówienia podmiotom uprawnionym do przeprowadzania kontroli projektu, w ramach którego prowadzone są zajęcia.
Zamawiający zobowiązany jest do zapewnnienia miejsca/pomieszczenia do prowadzenia zajęć.
Miejscem prowadzenia zajęć będzie Gminny Ośrodek Kultury i Oświaty w Wisznicach,
Wygoda 10A, 21-580 Wisznice.
5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferty częściowe można składać na
dowolną ilość części zamówienia.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
7. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67
ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
8. Zamawiający nie wymaga, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, zatrudnienia na umowę
o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących zamówienie.
9. Podwykonawstwo:
Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę
kluczowych części zamówienia.
1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy,
2) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie
zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z pkt 9.8 SIWZ.


II.5) Główny kod CPV: 80.00.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 23.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Minimalne warunki dotyczące doświadczenia Wykonawców i osób biorących udział w
wykonaniu zamówienia:
W zakresie Część 1 – prowadzenie zajęć ruchowych – pilates/joga/gimnastyka:
Wykonawca dysponuje co najmniej 1 osobą, przewidzianą do realizacji zadania:
- wymagane wykształcenie min. średnie,
- kwalifikacje instruktora sportu lub instruktora rekreacji ruchowej fitness i nowoczesne formy
gimnastyki potwierdzone dyplomem lub kwalifikacje uprawniające do prowadzenia zajęć
ruchowych - zaświadczenie ukończenia kursu lub szkolenia,
- min. 3-miesięczne doświadczenie w prowadzeniu zajęć ruchowych w danej tematyce.
- umiejętność komunikowania się z osobami starszymi, niepełnosprawnymi, cierpliwość, wysoka
kultura osobista, wyrozumiałość.
W zakresie Część 2 – prowadzenie zajęć ruchowych – instruktor klubu rowerowego: Wykonawca dysponuje co najmniej 1 osobą, przewidzianą do realizacji zadania:
- wymagane wykształcenie min. średnie,
- kwalifikacje z wychowania fizycznego potwierdzone dyplomem lub kwalifikacje uprawniające
do prowadzenia zajęć ruchowych – zaświadczenie ukończenia kursu lub szkolenia,
- znajomość przepisów w ruchu drogowym,
- doświadczenie w zorganizowaniu min. 3 rajdów rowerowych w grupie min. 10 osób,
- umiejętność komunikowania się z osobami starszymi, niepełnosprawnymi, cierpliwość, wysoka
kultura osobista, wyrozumiałość.
W zakresie Część 3 – prowadzenie zajęć z rękodzieła:
Wykonawca dysponuje co najmniej 1 osobą, przewidzianą do realizacji zadania:
- wymagane wykształcenie min. średnie,
- min. 3-miesięczne doświadczenie w prowadzeniu zajęć grupowych z zakresu rękodzieła lub twórczości ludowej,
- umiejętność komunikowania się z osobami starszymi, niepełnosprawnymi, cierpliwość, wysoka
kultura osobista, wyrozumiałość,
W zakresie Część 4 – prowadzenie warsztatów literackich:
Wykonawca dysponuje co najmniej 1 osobą, przewidzianą do realizacji zadania:
- wymagane wykształcenie polonistyczne lub z zakresu kulturoznawstwa potwierdzone
dyplomem,
- min. 3-miesięczne doświadczenie w prowadzeniu warsztatów literackich lub innych zajęć grupowych z zakresu poezji, prozy, eseju, krytyki literackiej, form dziennikarskich,
- umiejętność komunikowania się z osobami starszymi, niepełnosprawnymi, cierpliwość, wysoka
kultura osobista, wyrozumiałość.
W zakresie Część 5 – prowadzenie warsztatów teatralnych:
Wykonawca dysponuje co najmniej 1 osobą, przewidzianą do realizacji zadania:
- wymagane wykształcenie polonistyczne lub z zakresu kulturoznawstwa potwierdzone
dyplomem lub min. 1-miesięczne doświadczenie w prowadzeniu zajęć/warsztatów/kółek teatralnych lub amatorskich grup teatralnych,
- umiejętność komunikowania się z osobami starszymi, niepełnosprawnymi, cierpliwość, wysoka
kultura osobista, wyrozumiałość.
W zakresie Część 6 – prowadzenie warsztatów ogrodniczych:
Wykonawca dysponuje co najmniej 1 osobą, przewidzianą do realizacji zadania:
- wymagane wykształcenie min średnie,
- min. 1-miesięczne doświadczenie w prowadzeniu zajęć/warsztatów z zakresu ogrodnictwa lub prowadzenia działalności usługowej z zakresu ogrodnictwa, projektowania lub pielęgnacji zieleni,
- umiejętność komunikowania się z osobami starszymi, niepełnosprawnymi, cierpliwość, wysoka
kultura osobista, wyrozumiałość.
W zakresie Część 7 – prowadzenie warsztatów fotograficznych:
Wykonawca dysponuje co najmniej 1 osobą, przewidzianą do realizacji zadania:
- wymagane wykształcenie min średnie,
- min. 1-miesięczne doświadczenie w prowadzeniu zajęć/warsztatów fotograficznych lub prowadzenia działalności świadczącej usługi fotograficzne,
- umiejętność komunikowania się z osobami starszymi, niepełnosprawnymi, cierpliwość, wysoka
kultura osobista, wyrozumiałość.
W zakresie Część 8 – prowadzenie warsztatów językowych – język angielski:
Wykonawca dysponuje co najmniej 1 osobą, przewidzianą do realizacji zadania:
- wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe lub certyfikaty potwierdzające uprawnienia do
nauczania języka angielskiego potwierdzone dyplomem,
- min. 3-miesięczne doświadczenie w prowadzeniu zajęć grupowych z języka angielskiego,
- umiejętność komunikowania się z osobami starszymi, niepełnosprawnymi, cierpliwość, wysoka
kultura osobista, wyrozumiałość.
W zakresie Część 9 – organizacja imprez integracyjnych – wynajem animatorów: Wykonawca dysponuje co najmniej 1 osobą, przewidzianą do realizacji zadania:
- wymagane wykształcenie min. średnie,
- doświadczenie w przeprowadzeniu min. 2 imprez okolicznościowych/integracyjnych w grupie min. 20 osób,
- posiadanie niezbędnych sprzętu, materiałów i rekwizytów do przeprowadzenia imprez okolicznościowych/integracyjnych,
- umiejętność komunikowania się z osobami starszymi, niepełnosprawnymi, cierpliwość, wysoka
kultura osobista, wyrozumiałość.
W zakresie Część 10 – prowadzenie zajęć prozdrowotnych - dietetyk:
Wykonawca dysponuje co najmniej 1 osobą, przewidzianą do realizacji zadania:
- wymagane wykształcenie min. średnie o kierunku/specjalności dietetyka potwierdzone
dyplomem,
- min. 3-miesięczne doświadczenie zawodowe świadczenia usług z zakresu dietetyki,
- umiejętność komunikowania się z osobami starszymi, niepełnosprawnymi, cierpliwość, wysoka
kultura osobista, wyrozumiałość.
W zakresie Część 11 – prowadzenie zajęć prozdrowotnych – podolog:
Wykonawca dysponuje co najmniej 1 osobą, przewidzianą do realizacji zadania:
- wymagane wykształcenie min. średnie o kierunku/specjalności podologia potwierdzone
dyplomem,
- min. 3-miesięczne doświadczenie zawodowe świadczenia usług z zakresu podologii,
- umiejętność komunikowania się z osobami starszymi, niepełnosprawnymi, cierpliwość, wysoka
kultura osobista, wyrozumiałość.
W zakresie Część 12 – prowadzenie zajęć prozdrowotne - kosmetyczka
Wykonawca dysponuje co najmniej 1 osobą, przewidzianą do realizacji zadania:
- wymagane wykształcenie min. średnie o kierunku/specjalności kosmetyczka potwierdzone
dyplomem,
- min. 3-miesięczne doświadczenie zawodowe świadczenia usług kosmetycznych,
- umiejętność komunikowania się z osobami starszymi, niepełnosprawnymi, cierpliwość, wysoka
kultura osobista, wyrozumiałość.


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Dla części 1:
Dyplom lub inny dokument potwierdzający posiadanie kwalifikacji do prowadzenia zajęć.
Dla części 2:
Dyplom lub inny dokument potwierdzający posiadanie kwalifikacji do prowadzenia zajęć ruchowych.
Dla części 4:
Dyplom potwierdzający posiadanie wykształcenia polonistycznego lub kulturoznawczego.
Dla części 5:
Dyplom potwierdzający posiadanie wykształcenia polonistycznego lub kulturoznawczego lub wykaz wykonanych/wykonywanych usług (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ) w zakresie prowadzenia zajęć/warsztatów/kółek teatralnych lub amatorskich grup teatralnych wraz z załączoną opinią (referencjami) zamawiającego na rzecz, którego były świadczone te usługi.
Dla części 8:
Dyplom lub inny dokument potwierdzający posiadanie wymaganego wykształcenia.
Dla części 10:
Dyplom potwierdzający posiadanie kwalifikacji dietetyka lub odpowiedni certyfikat.
Dla części 11:
Dyplom potwierdzający posiadanie kwalifikacji podologa lub odpowiedni certyfikat.
Dla części 12:
Dyplom potwierdzający posiadanie kwalifikacji do zawodu kosmetyczka lub odpowiedni certyfikat.


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o
której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub
braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23
ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że
powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu
o udzielenie zamówienia. Propozycja treści oświadczenia została zamieszczona w
Załączniku nr 5 SIWZ.
Uwaga:

W przypadku gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej to oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej może załączyć do ofert wykreślając w treści oświadczenie pkt 1 i 2.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: Nie

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena:100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana umowy w sprawie zamówienia publicznego może nastąpić w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. Zmiana umowy może nastąpić w przypadkach określonych w projektach umowy stanowiących Załącznik nr 6 do SIWZ, tj.:
1) Strony przewidują możliwość zmiany terminu realizacji umowy w przypadku, gdy ze względu na okoliczności niezależne od stron, w szczególności obowiązujący na terenie gminy Wisznice stan zagrożenia epidemicznego lub stan epidemii oraz odrębnych przepisów dotyczących szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych, nie będzie możliwe wykonanie przedmiotu umowy w terminie określonym w § 4.
2) Zleceniodawca przewiduje również możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. Zmiana ta nastąpi w sposób odpowiadający zmianie przepisów i będzie obowiązywać od dnia wejścia w życie nowych przepisów i tylko w odniesieniu do części umowy realizowanych po tym terminie.
2. Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do udokumentowania
zaistnienia okoliczności zmiany. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie.
3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej.
4. Zmiany nie będą prowadziły do zmiany charakteru umowy.
5. Zmiany umowy nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ustawy.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 15.01.2021, godzina: 11:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: POLSKI

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Publiczne otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego sala konferencyjna w
dniu 15.01.2021 r. o godz. 11:15

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: Prowadzenie zajęć ruchowych – pilates/joga/gimnastyka

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zadanie obejmuje usługę w/w zajęć naprzemiennie w celu utrzymania dobrej kondycji zdrowotnej i psychicznej uczestników. Zajęcia należy dostosować do potrzeb i możliwości seniorów.
Zlecenie obejmuje przeprowadzenie w ramach projektu 122 godzin w systemie: 1 grupa - 10 osób x 2 spotkania w tygodniu x 2 godziny


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 23.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:100,00
Część nr: 2
Nazwa: Prowadzenie zajęć ruchowych – instruktor klubu rowerowego

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zadanie obejmuje prowadzenie zajęć klubu rowerowego(rajdy rowerowe). Zajęcia należy dostosować do potrzeb i możliwości seniorów.
Zlecenie obejmuje przeprowadzenie w ramach projektu 75 godzin w systemie:1 grupa - 12 osób x 2 spotkania w miesiącu x 5 godzin.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 23.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:100,00
Część nr: 3
Nazwa: Prowadzenie zajęć z rękodzieła

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zadanie obejmuje realizację zajęć: wizaż, tkactwo, decoupage, garncarstwo, rękodzieło okolicznościowe, itp. w uzgodnieniu z uczestnikami. Celem wsparcia jest aktywizacja społeczna i ruchowo-manualna, poprawa zdolności koncentracji i koordynacji, rozwój zainteresowań oraz wyrażanie uczuć poprzez działania twórcze, takie jak: lepienie, wycinanie, tworzenie ozdób np. choinkowych czy tworzenie biżuterii.
Zlecenie obejmuje przeprowadzenie w ramach projektu 46 godzin w systemie: 1 grupy – 8 osób x 2 spotkania w miesiącu x 2 godziny.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 23.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:100,00
Część nr: 4
Nazwa: Prowadzenie warsztatów literackich

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zadanie obejmuje realizację zajęć opartych na zapoznaniu się z formami literackimi wykorzystywanymi przez środki masowego przekazu tj. felietony, reportaże, wywiady czy recenzje. Uczestnicy zapoznają się z gatunkami literackimi jak powieści, dzienniki, legendy i scenariusze. Celem jest wykorzystanie wiedzy, kompetencji i potencjału ludzi po 60. roku życia. Uczestnicy warsztatów będą szlifować umiejętności literackie za sprawą konwersatoriów, pracy z tekstami oraz gier literackich.
Zlecenie obejmuje przeprowadzenie w ramach projektu 32 godzin w systemie: 1 grupa - 8 osób x 1 spotkanie w tygodniu x 2 godziny.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 23.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:100,00
Część nr: 5
Nazwa: Prowadzenie warsztatów teatralnych

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zadanie obejmuje realizację z zakresu podstaw warsztatu aktorskiego i improwizacji teatralnej, kreacji wyrazistości scenicznej, opracowanie tekstu, ćwiczeń choreograficznych, ćwiczeń aparatu głosowego oraz techniki mowy, zwiększenie świadomości komunikacji niewerbalnej: gest, mimika, postawa ciała. Celem warsztatów teatralnych jest praca w grupie, odkrywanie i rozwijanie talentów, pokonywanie tremy i nieśmiałości oraz rozwój indywidualnych zdolności i predyspozycji, które pomogą podnieść umiejętności Seniorów, a tym samym również swoją samoocenę i poczucie własnej wartości.
Zlecenie obejmuje przeprowadzenie w ramach projektu 60 godzin w systemie: 1 grupa - 8 osób x 1 spotkanie w tygodniu x 2 godziny.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 23.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:100,00
Część nr: 6
Nazwa: Prowadzenie warsztatów ogrodniczych

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zadanie obejmuje realizację warsztatów z zakresu, tworzenia oraz pielęgnacji ogrody i ogrodnictwo. Działania te pozwolą seniorom bez dodatkowych kosztów spędzić czas w pięknych miejscach i w przyjaznej atmosferze. Temat ogrodów ma sprawić, to aby osoby te wyszły z domów, przełamały codzienną rutynę, spotkały się z nieznajomymi i dzięki temu odniosły liczne korzyści, można ich wymienić wiele: ruch na świeżym powietrzu, zdobywanie nowej wiedzy, doznawanie przyjemności odkrywania nowych miejsc i czerpania satysfakcji estetycznej w kontakcie z naturą. Będzie to również okazja do wspólnego przeżywania pozytywnych doznań i dzielenia się nimi z przyjaciółmi. Możemy mówić o tym aspekcie hortiterapii, którego celem jest integracja społeczna w szerszym wymiarze i poprawa dobrostanu w wymiarze osobistym.
Zlecenie obejmuje przeprowadzenie w ramach projektu 32 godzin w systemie: 1 grupa - 8 osób x 1 spotkanie w tygodniu x 2 godziny.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 23.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:100,00
Część nr: 7
Nazwa: Prowadzenie warsztatów fotograficznych

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zadanie obejmuje realizację warsztatów fotograficznych jako forma aktywizacji seniorów, rozbudzenie zainteresowań - warsztaty będą miały na celu rozwój pasji fotografowania i umiejętności obsługi nowoczesnego sprzętu przez seniorów 60+. Uczestnicy podczas zajęć poznają sztukę fotografii tzn. jak robić dobre zdjęcia, dobierać plenery, oświetlenie etc. W sposób praktyczny uczestnicy będą mogli wykorzystać nabytą wiedzę poprzez udział w plenerach fotograficznych jak i sesjach studyjnych. W ramach zajęć fotograficznych uczestnicy będą mieli również okazję za-poznać się z komputerową obróbką cyfrową zrobionych zdjęć za pomocą prostego programu graficznego.
Zlecenie obejmuje przeprowadzenie w ramach projektu 32 godzin w systemie: 1 grupa - 8 osób x 1 spotkanie w tygodniu x 2 godziny.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 23.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:100,00
Część nr: 8
Nazwa: Prowadzenie warsztatów językowych – język angielski

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zadanie obejmuje realizację warsztatów językowych z języka angielskiego. Zajęcia z języka obcego mają na celu wszechstronny rozwój, umiejętność zapamiętywania i systematyczność, rozszerzenie wiedzy ogólnej oraz lepsze zrozumienie i poznanie innych kultur. Przeprowadzenie zajęć z języka angielskiego przez naukę w zakresie komunikacji w języku obcym, rozumienia ze słuchu, kultury i tradycji wybranych krajów/regionów.
Zlecenie obejmuje przeprowadzenie w ramach projektu 44 godzin w systemie: 1 grupa - 6 osób x 1 spotkanie w tygodniu x 2 godziny


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 23.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:100,00
Część nr: 9
Nazwa: Organizacja imprez integracyjnych – animator

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zadanie obejmuje usługę organizacji imprez integracyjnych oraz okolicznościowych w Klubie Seniora w zakresie animacji, opracowanie indywidualnych programów każdej z imprez, prowadzenie zabaw, konkursów, przedstawień i atrakcji (wraz z dostarczeniem niezbędnych materiałów i rekwizytów) dla uczestników imprez w celu jak najlepszej integracji
Celem zadania jest aktywizacja i integracja społeczna osób starszych, wzrost ich zadowolenia z życia i polepszenie samopoczucia.
Zlecenie obejmuje przeprowadzenie w ramach projektu 12 godzin w systemie: 35 osób x 6 spotkań x 2 godziny.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 23.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:100,00
Część nr: 10
Nazwa: Prowadzenie zajęć prozdrowotnych - dietetyk

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zadanie obejmuje realizację grupowych oraz indywidualnych konsultacji z dietetykiem dla uczestników Klubu Seniora. Konsultacje oparte będą na elementach profilaktyki, dobrych praktyk zdrowotnych itp. z zakresu żywienia zbilansowanej diety: znaczenie żywności pochodzenia roślinnego w profilaktyce chorób cywilizacyjnych oraz w rozwoju psychofizycznym, znaczenie składników spożywczych dla prawidłowego rozwoju, zapoznanie się z produktami spożywczymi negatywnie oddziałującymi na zdrowie, znaczenie wody dla organizmu, wpływ soli i tłuszczów roślinnych i zwierzęcych dla zdrowia, fakty i mity diet odchudzających, skutki niewłaściwego odchudzania, znaczenie aktywności fizycznej, itp. Spotkanie te mają na celu edukację zdrowotną nakierowującą uczestników na działania profilaktyczne.
Zlecenie obejmuje przeprowadzenie w ramach projektu 6 godzin zajęć grupowych w systemie: 1 grupa x 10 osób x 2 godziny oraz 70 godzin zajęć indywidualnych w systemie: 1 os. x 2 godziny.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 23.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:100,00
Część nr: 11
Nazwa: Prowadzenie zajęć prozdrowotnych - podolog

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zadanie obejmuje realizację grupowych oraz indywidualnych konsultacji z podologiem dla uczestników Klubu Seniora. Konsultacje oparte będą na diagnozie i profilaktyce rozpoznania zmian chorobowych stóp i ich pielęgnacji, przedstawienie przykładowych zabiegów na stopach.
Zlecenie obejmuje przeprowadzenie w ramach projektu 8 godzin zajęć grupowych w systemie: 1 grupa x 10 osób x 2 godziny oraz 96 godzin zajęć indywidualnych w systemie: 1 os. x 2 godziny.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 23.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:100,00
Część nr: 12
Nazwa: Prowadzenie zajęć prozdrowotne - kosmetyczka

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zadanie obejmuje realizację grupowych oraz indywidualnych konsultacji z kosmetyczką dla uczestników Klubu Seniora. Konsultacje będą dotyczyły rozpoznania potrzeb i problemów cery i skóry, prezentacja zabiegów kosmetycznych ciała opartych na produktach naturalnych. Celem konsultacji kosmetycznych jest aktywizacja i integracja społeczna osób starszych, wzrost ich zadowolenia z życia i polepszenie samopoczucia.
Zlecenie obejmuje przeprowadzenie w ramach projektu 16 godzin zajęć grupowych w systemie: 1 grupa x 10 osób x 2 godziny oraz 96 godzin indywidualnych w systemie: 1 os. x 2 godziny


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 23.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:100,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.