eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wisznice › Aktywni i sprawni - usługi społeczne dla mieszkańców północnej Lubelszczyzny

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-03-19

Ogłoszenie nr 510423717-N-2021 z dnia 2021-03-19 r.
Gmina Wisznice:

Aktywni i sprawni - usługi społeczne dla mieszkańców północnej Lubelszczyzny

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Zamawiający informuje, iż zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 775212-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Wisznice, krajowy numer identyfikacyjny 30237753000000, ul. Rynek 35, 21-580 Wisznice, woj. lubelskie, państwo Polska

telefon: 833 782 102
faks: 833 782 039
e-mail: kwierzchowski@wisznice.pl
www: www.wisznice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Aktywni i sprawni - usługi społeczne dla mieszkańców północnej Lubelszczyzny

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): FE.271.3.2020.AL

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług prowadzenia zajęć w Klubie Seniora w ramach projektu „Aktywni i sprawni – usługi społeczne dla mieszkańców północnej Lubelszczyzny” realizowanego w okresie od 01.08.2019 r. do 31.12.2021 r. na terenie Gminy Wisznice w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 11 Działanie 11.2 Usługi społeczne i zdrowotne. 2. Przedmiot zamówienia wg CPV obejmuje: – 80000000-4 – Usługi edukacyjne i szkoleniowe – 92000000-1 – Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe – 37800000-6 – Wyroby rękodzielnicze – 92300000-4 – Usługi rozrywkowe – 85142300-9 – Usługi w zakresie higieny – 85000000-9 - usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej 3. Przedmiot zamówienia składa się z 12 niżej wymienionych i opisanych części: Część 1 – prowadzenie zajęć ruchowych – pilates/joga/gimnastyka Część 2 – prowadzenie zajęć ruchowych – instruktor klubu rowerowego Część 3 – prowadzenie zajęć z rękodzieła Część 4 – prowadzenie warsztatów literackich Część 5 – prowadzenie warsztatów teatralnych Część 6 – prowadzenie warsztatów ogrodniczych Część 7 - prowadzenie warsztatów fotograficznych Część 8 – prowadzenie warsztatów językowych – język angielski Część 9 – organizacja imprez integracyjnych – animator Część 10 – prowadzenie zajęć prozdrowotnych - dietetyk (grupowe i indywidualne) Część 11 – prowadzenie zajęć prozdrowotnych - podolog (grupowe i indywidualne) Część 12 – prowadzenie zajęć prozdrowotnych - kosmetyczka (grupowe i indywidualne) 3.1. Część 1 – prowadzenie zajęć ruchowych – pilates/joga/gimnastyka Zadanie obejmuje usługę w/w zajęć naprzemiennie w celu utrzymania dobrej kondycji zdrowotnej i psychicznej uczestników. Zajęcia należy dostosować do potrzeb i możliwości seniorów. Zlecenie obejmuje przeprowadzenie w ramach projektu 122 godzin w systemie: 1 grupa - 10 osób x 2 spotkania w tygodniu x 2 godziny Kod CPV - 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe. 3.2. Część 2 – prowadzenie zajęć ruchowych – instruktor klubu rowerowego Zadanie obejmuje prowadzenie zajęć klubu rowerowego(rajdy rowerowe). Zajęcia należy dostosować do potrzeb i możliwości seniorów. Zlecenie obejmuje przeprowadzenie w ramach projektu 75 godzin w systemie:1 grupa - 12 osób x 2 spotkania w miesiącu x 5 godzin. Kod CPV - 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe 3.3. Część 3 – prowadzenie zajęć z rękodzieła Zadanie obejmuje realizację zajęć: wizaż, tkactwo, decoupage, garncarstwo, rękodzieło okolicznościowe, itp. w uzgodnieniu z uczestnikami. Celem wsparcia jest aktywizacja społeczna i ruchowo-manualna, poprawa zdolności koncentracji i koordynacji, rozwój zainteresowań oraz wyrażanie uczuć poprzez działania twórcze, takie jak: lepienie, wycinanie, tworzenie ozdób np. choinkowych czy tworzenie biżuterii. Zlecenie obejmuje przeprowadzenie w ramach projektu 46 godzin w systemie: 1 grupy – 8 osób x 2 spotkania w miesiącu x 2 godziny. Kod CPV – 37800000-6 – Wyroby rękodzielnicze Kod CPV – 80000000-4 – Usługi edukacyjne i szkoleniowe 3.4. Część 4 – prowadzenie warsztatów literackich Zadanie obejmuje realizację zajęć opartych na zapoznaniu się z formami literackimi wykorzystywanymi przez środki masowego przekazu tj. felietony, reportaże, wywiady czy recenzje. Uczestnicy zapoznają się z gatunkami literackimi jak powieści, dzienniki, legendy i scenariusze. Celem jest wykorzystanie wiedzy, kompetencji i potencjału ludzi po 60. roku życia. Uczestnicy warsztatów będą szlifować umiejętności literackie za sprawą konwersatoriów, pracy z tekstami oraz gier literackich. Zlecenie obejmuje przeprowadzenie w ramach projektu 32 godzin w systemie: 1 grupa - 8 osób x 1 spotkanie w tygodniu x 2 godziny. Kod CPV – 80000000-4 – Usługi edukacyjne i szkoleniowe 3.5. Część 5 – prowadzenie warsztatów teatralnych Zadanie obejmuje realizację z zakresu podstaw warsztatu aktorskiego i improwizacji teatralnej, kreacji wyrazistości scenicznej, opracowanie tekstu, ćwiczeń choreograficznych, ćwiczeń aparatu głosowego oraz techniki mowy, zwiększenie świadomości komunikacji niewerbalnej: gest, mimika, postawa ciała. Celem warsztatów teatralnych jest praca w grupie, odkrywanie i rozwijanie talentów, pokonywanie tremy i nieśmiałości oraz rozwój indywidualnych zdolności i predyspozycji, które pomogą podnieść umiejętności Seniorów, a tym samym również swoją samoocenę i poczucie własnej wartości. Zlecenie obejmuje przeprowadzenie w ramach projektu 60 godzin w systemie: 1 grupa - 8 osób x 1 spotkanie w tygodniu x 2 godziny. Kod CPV – 80000000-4 – Usługi edukacyjne i szkoleniowe 3.6. Część 6 – prowadzenie warsztatów ogrodniczych Zadanie obejmuje realizację warsztatów z zakresu, tworzenia oraz pielęgnacji ogrody i ogrodnictwo. Działania te pozwolą seniorom bez dodatkowych kosztów spędzić czas w pięknych miejscach i w przyjaznej atmosferze. Temat ogrodów ma sprawić, to aby osoby te wyszły z domów, przełamały codzienną rutynę, spotkały się z nieznajomymi i dzięki temu odniosły liczne korzyści, można ich wymienić wiele: ruch na świeżym powietrzu, zdobywanie nowej wiedzy, doznawanie przyjemności odkrywania nowych miejsc i czerpania satysfakcji estetycznej w kontakcie z naturą. Będzie to również okazja do wspólnego przeżywania pozytywnych doznań i dzielenia się nimi z przyjaciółmi. Możemy mówić o tym aspekcie hortiterapii, którego celem jest integracja społeczna w szerszym wymiarze i poprawa dobrostanu w wymiarze osobistym. Zlecenie obejmuje przeprowadzenie w ramach projektu 32 godzin w systemie: 1 grupa - 8 osób x 1 spotkanie w tygodniu x 2 godziny. Kod CPV – 80000000-4 – Usługi edukacyjne i szkoleniowe 3.7. Część 7 - prowadzenie warsztatów fotograficznych Zadanie obejmuje realizację warsztatów fotograficznych jako forma aktywizacji seniorów, rozbudzenie zainteresowań - warsztaty będą miały na celu rozwój pasji fotografowania i umiejętności obsługi nowoczesnego sprzętu przez seniorów 60+. Uczestnicy podczas zajęć poznają sztukę fotografii tzn. jak robić dobre zdjęcia, dobierać plenery, oświetlenie etc. W sposób praktyczny uczestnicy będą mogli wykorzystać nabytą wiedzę poprzez udział w plenerach fotograficznych jak i sesjach studyjnych. W ramach zajęć fotograficznych uczestnicy będą mieli również okazję za-poznać się z komputerową obróbką cyfrową zrobionych zdjęć za pomocą prostego programu graficznego. Zlecenie obejmuje przeprowadzenie w ramach projektu 32 godzin w systemie: 1 grupa - 8 osób x 1 spotkanie w tygodniu x 2 godziny. Kod CPV – 80000000-4 – Usługi edukacyjne i szkoleniowe 3.8. Część 8 – prowadzenie warsztatów językowych – język angielski Zadanie obejmuje realizację warsztatów językowych z języka angielskiego. Zajęcia z języka obcego mają na celu wszechstronny rozwój, umiejętność zapamiętywania i systematyczność, rozszerzenie wiedzy ogólnej oraz lepsze zrozumienie i poznanie innych kultur. Przeprowadzenie zajęć z języka angielskiego przez naukę w zakresie komunikacji w języku obcym, rozumienia ze słuchu, kultury i tradycji wybranych krajów/regionów. Zlecenie obejmuje przeprowadzenie w ramach projektu 44 godzin w systemie: 1 grupa - 6 osób x 1 spotkanie w tygodniu x 2 godziny Kod CPV – 80000000-4 – Usługi edukacyjne i szkoleniowe 3.9. Część 9 – organizacja imprez integracyjnych – animator Zadanie obejmuje usługę organizacji imprez integracyjnych oraz okolicznościowych w Klubie Seniora w zakresie animacji, opracowanie indywidualnych programów każdej z imprez, prowadzenie zabaw, konkursów, przedstawień i atrakcji (wraz z dostarczeniem niezbędnych materiałów i rekwizytów) dla uczestników imprez w celu jak najlepszej integracji Celem zadania jest aktywizacja i integracja społeczna osób starszych, wzrost ich zadowolenia z życia i polepszenie samopoczucia. Zlecenie obejmuje przeprowadzenie w ramach projektu 12 godzin w systemie: 35 osób x 6 spotkań x 2 godziny. Kod CPV - 92300000-4 – Usługi rozrywkowe 3.10. Część 10 – prowadzenie zajęć prozdrowotnych - dietetyk Zadanie obejmuje realizację grupowych oraz indywidualnych konsultacji z dietetykiem dla uczestników Klubu Seniora. Konsultacje oparte będą na elementach profilaktyki, dobrych praktyk zdrowotnych itp. z zakresu żywienia zbilansowanej diety: znaczenie żywności pochodzenia roślinnego w profilaktyce chorób cywilizacyjnych oraz w rozwoju psychofizycznym, znaczenie składników spożywczych dla prawidłowego rozwoju, zapoznanie się z produktami spożywczymi negatywnie oddziałującymi na zdrowie, znaczenie wody dla organizmu, wpływ soli i tłuszczów roślinnych i zwierzęcych dla zdrowia, fakty i mity diet odchudzających, skutki niewłaściwego odchudzania, znaczenie aktywności fizycznej, itp. Spotkanie te mają na celu edukację zdrowotną nakierowującą uczestników na działania profilaktyczne. Zlecenie obejmuje przeprowadzenie w ramach projektu 6 godzin zajęć grupowych w systemie: 1 grupa x 10 osób x 2 godziny oraz 70 godzin zajęć indywidualnych w systemie: 1 os. x 2 godziny. Kod CPV - 85000000-9 - usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej 3.11. Część 11 – prowadzenie zajęć prozdrowotnych - podolog Zadanie obejmuje realizację grupowych oraz indywidualnych konsultacji z podologiem dla uczestników Klubu Seniora. Konsultacje oparte będą na diagnozie i profilaktyce rozpoznania zmian chorobowych stóp i ich pielęgnacji, przedstawienie przykładowych zabiegów na stopach. Zlecenie obejmuje przeprowadzenie w ramach projektu 8 godzin zajęć grupowych w systemie: 1 grupa x 10 osób x 2 godziny oraz 96 godzin zajęć indywidualnych w systemie: 1 os. x 2 godziny. Kod CPV - 85142300-9 – Usługi w zakresie higieny Kod CPV - 85000000-9 - usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej 3.12. Część 12 – prowadzenie zajęć prozdrowotne - kosmetyczka Zadanie obejmuje realizację grupowych oraz indywidualnych konsultacji z kosmetyczką dla uczestników Klubu Seniora. Konsultacje będą dotyczyły rozpoznania potrzeb i problemów cery i skóry, prezentacja zabiegów kosmetycznych ciała opartych na produktach naturalnych. Celem konsultacji kosmetycznych jest aktywizacja i integracja społeczna osób starszych, wzrost ich zadowolenia z życia i polepszenie samopoczucia. Zlecenie obejmuje przeprowadzenie w ramach projektu 16 godzin zajęć grupowych w systemie: 1 grupa x 10 osób x 2 godziny oraz 96 godzin indywidualnych w systemie: 1 os. x 2 godziny Kod CPV - 85142300-9 – Usługi w zakresie higieny 4. Zajęcia będą realizowane zgodnie z harmonogramem realizacji zajęć, który zostanie opracowany po zakończeniu procesu rekrutacji uczestników oraz personelu. Odbywać się będą od poniedziałku do piątku oraz w weekendy w godzinach popołudniowych i wieczornych w zależności od potrzeb i możliwości uczestników projektu. Biorąc pod uwagę, iż harmonogram realizacji zajęć uzależniony będzie od specyfiki poszczególnych grup, osoby zainteresowane prowadzeniem zajęć w projekcie powinny wykazać się przede wszystkim dyspozycyjnością czasową. Wykonawca zobowiązany jest do: - przeprowadzenia zajęć z zachowaniem wysokich standardów jakościowych, w sposób zapewniający osiągnięcie zakładanych celów, w wymiarze czasowym wskazanym w specyfikacji przedmiotu zamówienia z uwzględnienie potrzeb i możliwości uczestników projektu; - przygotowania materiałów, tj. programu zajęć oraz materiałów pomocniczych. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do oznaczenia przygotowanych materiałów znakiem Unii Europejskiej, znakiem Funduszy Europejskich oraz oficjalnym logo promocyjnym Województwa Lubelskiego. Papier zawierający stosowne logotypy zostanie udostępniony Wykonawcy przez Zamawiającego w wersji elektronicznej; - informowania uczestników Projektu i opinię publiczną o współfinansowaniu realizacji Projektu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa; - przekazania Zamawiającemu jednego kompletu przygotowanych materiałów do prowadzenia zajęć; - prowadzenia dokumentacji prowadzonych zajęć, na którą składają się z listy obecności, dziennika zajęć, karty czasu pracy zgodnie ze wzorami przekazanymi przez Zamawiającego; - przechowywania dokumentacji prowadzonych zajęć w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz systematycznego przekazywania dokumentacji tj. minimum raz w miesiącu; - współpracy z Koordynatorem Projektu; - zgłaszania stwierdzonych nieprawidłowości; - współpracy przy prowadzeniu monitoringu stopnia osiągnięcia wskaźników; - umożliwienia wglądu do dokumentów związanych z realizowanym Projektem, w tym dokumentów finansowych przez Zamawiającego uprawnionym podmiotom w zakresie prawidłowości realizacji Projektu; - udostępniania dokumentacji związanej z przedmiotem zamówienia podmiotom uprawnionym do przeprowadzania kontroli projektu, w ramach którego prowadzone są zajęcia. Zamawiający zobowiązany jest do zapewnnienia miejsca/pomieszczenia do prowadzenia zajęć. Miejscem prowadzenia zajęć będzie Gminny Ośrodek Kultury i Oświaty w Wisznicach, Wygoda 10A, 21-580 Wisznice. 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferty częściowe można składać na dowolną ilość części zamówienia. 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 7. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 8. Zamawiający nie wymaga, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, zatrudnienia na umowę o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących zamówienie. 9. Podwykonawstwo: Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, 2) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z pkt 9.8 SIWZ

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 80.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Prowadzenie zajęć ruchowych – pilates/joga/gimnastyka

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 13425.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: F. H. U. „ACORD” Jowita Władyczuk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Terebelska 112
Kod pocztowy: 21-500
Miejscowość: Biała Podlaska
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 11468.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 11468.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 18300.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Prowadzenie zajęć ruchowych – instruktor klubu rowerowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 5812.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Dorota Nuszczyk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Rynek 14/6
Kod pocztowy: 21-580
Miejscowość: Wisznice
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 6000.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 6000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 6675.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Prowadzenie zajęć z rękodzieła

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.), tj. nie złożono żadnej oferty w postępowaniu na Część 3 zamówienia.
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Prowadzenie warsztatów literackich

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2560.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Dominika Semczuk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Rowiński 65
Kod pocztowy: 21-580
Miejscowość: Wisznice
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 2560.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2560.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 2560.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: Prowadzenie warsztatów teatralnych

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uunieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.), tj. nie złożono żadnej oferty w postępowaniu na Część 5 zamówienia
CZĘŚĆ NR: 6
NAZWA: Prowadzenie warsztatów ogrodniczych

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.), tj. nie złożono żadnej oferty w postępowaniu na Część 6 zamówienia
CZĘŚĆ NR: 7
NAZWA: Prowadzenie warsztatów fotograficznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 4900.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Royal Photo Paweł Daszczuk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Józefa Ignacego Kraszewskiego 11
Kod pocztowy: 21-580
Miejscowość: Wisznice
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 5500.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 5500.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 5500.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 8
NAZWA: Prowadzenie warsztatów językowych – język angielski

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 w związku z art. 94 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.), tj. w postępowaniu na Część 8 zamówienia została złożona jedna oferta przez wykonawcę, który odmówił podpisania umowy
CZĘŚĆ NR: 9
NAZWA: Organizacja imprez integracyjnych – animator

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.), tj. nie złożono żadnej oferty w postępowaniu na Część 9 zamówienia
CZĘŚĆ NR: 10
NAZWA: Prowadzenie zajęć prozdrowotnych - dietetyk

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 7840.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Sanus Victus Dietetyk Kliniczny Katarzyna Chodyką
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Parkowa 11/39
Kod pocztowy: 21-500
Miejscowość: Biała Podlaska
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 6140.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 6140.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 8664.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 11
NAZWA: Prowadzenie zajęć prozdrowotnych - podolog

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/03/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 11840.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: I-Beauty Kosmetyka Podologia Izabela Łukanowska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ks. Witolda 19/2
Kod pocztowy: 21-500
Miejscowość: Biała Podlaska
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 13280.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 9568.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 13280.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 12
NAZWA: Prowadzenie zajęć prozdrowotne - kosmetyczka

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 12640.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: F. H. U. „ACORD” Jowita Władyczuk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Terebelska 112
Kod pocztowy: 21-500
Miejscowość: Biała Podlaska
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 10304.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 10304.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 11200.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.