eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Dostawa mleka i przetworów mleczarskich, nr sprawyZP/N/62/15

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-01-12

Gorzów Wielkopolski: Dostawa mleka i przetworów mleczarskich, nr sprawy: ZP/N/62/15
Numer ogłoszenia: 7750 - 2016; data zamieszczenia: 12.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 310962 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielospecjalistyczny Szpital Wojewódzki w Gorzowie Wlkp. Spółka z o.o., ul. Dekerta 1, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 95 7331222, 7331173, faks 95 7331222, 7331173.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mleka i przetworów mleczarskich, nr sprawy: ZP/N/62/15.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mleka i przetworów mleczarskich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w dodatku nr 2 do siwz (załącznik nr 1 do oferty), będącym integralną częścią siwz. 1) Wykonawca zobowiązany jest dostarczać przedmiot zamówienia spełniający wymogi i wytworzony zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 594 z późn. zm.) oraz aktami wykonawczymi do niej. 2) Czynności związane z przedmiotem zamówienia winny być wykonywane zgodnie z przepisami wyżej cytowanej ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia, w szczególności z zachowaniem przez podmioty zobowiązane, zasad systemu analizy i krytycznych punktów kontroli HACCP (Hazard Analysis and Critical Control Point System). Na potwierdzenie powyższego Wykonawca zobowiązany jest złożyć Oświadczenie (wzór stanowi dodatek nr 6 do siwz) 3) Mleko i nabiał winny być dostarczane w opakowaniach dopuszczonych do przechowywania i transportu. Opakowania nie mogą być brudne i uszkodzone. 4) Transport przedmiotu zamówienia winien spełniać wszystkie wymagania sanitarne (w tym czynności związane z załadunkiem i rozładunkiem) zgodnie z rozporządzeniem (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. U. UE L Nr 139 poz.1). Na potwierdzenie powyższego Wykonawca zobowiązany jest złożyć Oświadczenie (wzór stanowi dodatek nr 6 do siwz). 5) Przy każdej dostawie przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu Handlowy Dokument Identyfikacyjny (HDI) oraz świadectwo badania weterynaryjnego, zgodnie z rozporządzeniem WE 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29.04.2004r. ustanawiającym szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. UE L 139 z 30.04.2004r.). 6) Termin przydatności do spożycia od chwili dostarczenia przedmiotu zamówienia do Magazynu Zamawiającego nie może być krótszy niż ? okresu, w którym towar zachowuje zdolność do spożycia- określony na opakowaniu produktu. 7) Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia winien być wysokiej jakości oraz zgodny z obowiązującymi normami jakościowymi i ilościowymi...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.51.11.00 - Mleko pasteryzowane 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.53.00.00 - Masło 15.54.00.00 - Produkty serowarskie 15.55.13.00 - Jogurt 15.43.10.00 - Margaryna i podobne produkty .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EDAM Edward Gromiak, ul. Cicha 8c, 66-400 Gorzów Wlkp., kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 710480,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 439013,10

  • Oferta z najniższą ceną: 439013,10 / Oferta z najwyższą ceną: 472998,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.