eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pajęczno › "Przebudowa drogi powiatowej nr 3504E wraz z remontem wiaduktu nad linią kolejową nr 131 Chorzów Batory-Tczew w miejscowości Gumnisko gm. Kiełczygłów"

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-30



Ogłoszenie nr 775030-N-2020 z dnia 2020-12-30 r.

Starostwo Powiatowe w Pajęcznie:

"Przebudowa drogi powiatowej nr 3504E wraz z remontem wiaduktu nad linią kolejową nr 131 Chorzów Batory-Tczew w miejscowości Gumnisko gm. Kiełczygłów"

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Pajęcznie, krajowy numer identyfikacyjny 15139917200000, ul. Kościuszki 76, 98-330 Pajęczno, woj. łódzkie, państwo Polska

telefon: 034 3113120, 3113121
faks: 343 113 121
e-mail: zamowienia@powiatpajeczno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Przebudowa drogi powiatowej nr 3504E wraz z remontem wiaduktu nad linią kolejową nr 131 Chorzów Batory-Tczew w miejscowości Gumnisko gm. Kiełczygłów"

Numer referencyjny: IR.272.11.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: brak danych


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa drogi powiatowej nr 3504E wraz z remontem wiaduktu nad linią kolejową nr 131 Chorzów Batory-Tczew w miejscowości Gumnisko gm. Kiełczygłów”

Szczegółowy zakres robót, które objęte są niniejszą częścią zamówienia opisany został
w dokumentacjach projektowych (załącznik do SIWZ), specyfikacji technicznej wykonania
i odbioru robót (załącznik do SIWZ) oraz przedmiarach robót (załącznik do SIWZ) Wykonawca zobowiązany będzie w ramach niniejszego zamówienia do ujęcia w wycenie i zrealizowania wszystkich robót wynikających z dokumentacji projektowej będącej załącznikiem do SIWZ. Niedopuszczalnym jest wybiórcze traktowanie któregokolwiek
z elementów dokumentacji, a w szczególności zignorowanie zakresu wynikającego
z przedmiarów robót, który jest integralną częścią całej dokumentacji.

Przedmiot zamówienia obejmuje m.in. również takie roboty jak:
A. Przebudowa drogi powiatowej nr 3504 E w miejscowości Gumnisko dotyczy dwóch odcinków drogi powiatowej rozdzielonych wiaduktem nad linią kolejową:
- pierwszy odcinek 360,78 m zlokalizowany na działce nr ewid. 259
- drugi odcinek 442,76 m zlokalizowany na działce nr ewid. 383
a) Roboty przygotowawcze,
b) Roboty ziemne,
c) Wykonanie podbudowy,
d) Wykonanie nawierzchni,
e) Roboty wykończeniowe,
f) Urządzenia bezpieczeństwa ruchu;

B. Budowa kanału technologicznego przy przebudowie drogi powiatowej nr 3504 E
w miejscowości Gumnisko;

C. Remont wiaduktu drogowego w miejscowości Gumnisko na działce nr ewid. 485:
a) Roboty przygotowawcze,
b) Wykonanie wycinki drzew i krzaków,
c) Wyburzanie obiektów budowlanych,
d) Rozbiórka elementów dróg i ulic,
e) Roboty ziemne,
f) Wykonanie podbudowy,
g) Wykonanie nawierzchni,
h) Roboty wykończeniowe,
i) Urządzenia bezpieczeństwa ruchu,
j) Roboty betonowe (fundamenty, zbrojenie, betonowanie),
k) Konstrukcje stalowe,
l) Izolacje i nawierzchnie,
m) Odwodnienie,
n) Urządzenia dylatacyjne,
o) Inne roboty mostowe;

Wszelkie inne, nie wymienione powyżej, roboty i prace niezbędne dla osiągnięcia zamierzonego projektem budowlanym celu (rezultatu technicznego, funkcjonalnego
i użytkowego).

Dla uznania, że roboty takie nie wykraczają poza określenie przedmiotu zamówienia muszą być one wykonywane w granicach określonych projektem budowlanym, a ich rodzaj
nie wykracza tematycznie i branżowo poza zakres zagadnień określonych dokumentacją projektową i przedmiarem robót. Przedmiotem zamówienia objęte są również roboty ujęte
w dokumentacji projektowej, a pominięte w przedmiarze robót.

Uwaga: Przedmiary robót zostały załączone w celach informacyjnych i służą jedynie
do opisu przedmiotu zamówienia. Nie stanowi on podstawy do obliczenia ceny przez
Wykonawcę.
Wykonawca wykona wszelkie roboty niezbędne dla osiągnięcia zamierzonego celu. Wykonawca przystępujący do przetargu powinien na miejscu dokonać oględzin terenu inwestycji, którego dotyczy przedmiot zamówienia.
Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia prac w uzgodnieniu z Zamawiającym w sposób bezpieczny, jak najmniej uciążliwy, oraz w sposób nie powodujący całkowitego wstrzymania ruchu pojazdów, pieszych na drogach, na których prowadzone będą prace.


Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia stanowią załączniki:
1) Projekt
2) Przedmiary robót
3) STWIOR
4) Uzgodnienia, opinie, decyzje.

Uwaga: Wykonawca po wyborze jego oferty w terminie 7 dni roboczych od zawarcia umowy przekaże Zamawiającemu kosztorys ofertowy z podziałem na :
1. Przebudowa dwóch odcinków drogi powiatowej nr 3504E wraz z kanałem technologicznym
2. Remont wiaduktu drogowego Wykonawcy, opracowany metodą kalkulacji uproszczonej.
3.2 Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie przed złożeniem oferty.


II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 30.06.2021

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od określenia szczegółowych wymagań w tym zakresie.

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od określenia szczegółowych wymagań w tym zakresie.

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: 5.3 Zdolność techniczna i zawodowa:

5.3.1. Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie wykonawcy umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości:

Wykonawca zdolny do wykonania udzielanego zamówienia, to taki który wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie:
1) co najmniej 2 zadania porównywalne do przedmiotu zamówienia tzn. polegające
na budowie, przebudowie, lub rozbudowie minimum drogi powiatowej (o długości min. 1,0 km każde) z ułożeniem warstwy ścieralnej z SMA. Wartość każdego zadania nie może być niższa niż 1 mln PLN (brutto).

W tym co najmniej jedno z zadań powinno obejmować budowę, przebudowę lub rozbudowę:
a) - kanalizacji deszczowej
b) - sieci teletechnicznej

Powyższe elementy Wykonawca może wykazać w więcej niż jednym zadaniu, o którym mowa w punkcie 1.

2) Co najmniej 1 zadanie obejmujące budowę, przebudowę lub rozbudowę obiektu inżynierskiego (np.: mostu lub wiaduktu).

Wykonawca może wykazać 2 zadania obejmujące jednoczesne spełnianie warunku 1) i 2), uwzględniając wartości wskazane w pkt. 1) dla robót drogowych.
Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego będą przeliczane wg średniego kursu NBP na dzień publikacji ogłoszenia.

5.3.2 Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek określony w pkt 5.3.1 musi zostać spełniony w całości przez poszczególnych Wykonawców lub przez jednego Wykonawcę – musi zostać zachowany element powtarzalności nabytego doświadczenia. Analogicznie Zamawiający będzie postępował w przypadku powoływania się na zasoby innego podmiotu.

5.3.3 Wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, doświadczenie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości.

Wykonawca zdolny do wykonania udzielanego zamówienia, to taki który wykaże, że będzie dysponował osobami, którym zostanie powierzone wykonanie niniejszego zamówienia
na stanowiskach wymienionych poniżej.
Osoby wskazane przez Wykonawcę muszą posiadać kwalifikacje, uprawnienia
i doświadczenie zawodowe nie mniejsze niż określone poniżej:
1) Kierownik budowy w specjalności inżynieryjnej drogowej – 1 osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej
w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, która w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert pełniła funkcję kierownika budowy lub kierownika robót drogowych przy minimum 2 zadaniach o wartości min. 1 000 000,00 PLN (brutto) każde zadanie, polegających na budowie/ przebudowie/ rozbudowie minimum drogi powiatowej, łącznie przez okres minimum 24 miesięcy.
3) Kierownik robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wod.-kan. - 1 osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami w zakresie sieci wod.-kan., która w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, pełniła funkcję kierownika budowy lub kierownika robót wod. – kan. polegających na budowie, przebudowie lub rozbudowie sieci lub urządzeń wod. – kan., łącznie przez okres minimum 12 miesięcy;
4) Kierownik robót w specjalności mostowej - 1 osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami w specjalności mostowej w zakresie remontu, przebudowy, rozbiórce i budowie lub budowy co najmniej jednego obiektu mostowego znajdującego się w ciągu drogi minimum powiatowej, która w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, pełniła funkcję kierownika budowy lub kierownika robót, łącznie przez okres minimum 12 miesięcy;
5) Kierownik robót w specjalności telekomunikacyjnej - 1 osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci telekomunikacyjnej, która w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, pełniła funkcję kierownika budowy lub kierownika robót telekomunikacyjnych polegających na budowie, przebudowie lub rozbudowie sieci lub urządzeń telekomunikacyjnych, łącznie przez okres minimum 12 miesięcy;

Funkcji kierownika budowy oraz funkcji kierownika robót drogowych nie może pełnić ta sama osoba.

Wykonawca na etapie realizacji zamówienia zapewni oprócz ww. kadry, pozostałą
i niezbędną do realizacji całego zakresu przedmiotu zamówienia kadrę, posiadającą odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje.
Uprawnienia, o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 471) lub ważne odpowiadające im uprawnienia nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach,
na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane,
z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2018, poz. 2272).
W przypadku zmiany osób, o których mowa wyżej w trakcie realizacji umowy, wymagane jest wykazanie się przez te osoby doświadczeniem określonym w pkt 5.3.2. SIWZ oraz w pkt 5 formularza oferty, w okresie ostatnich 5 lat.
Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać,
że łącznie spełniają wymagania określone w pkt 5.3.2.

Uwaga:
Przez ww. uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia budowlane,
o których mowa w ustawie Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020r., poz. 471 ) lub
odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio
obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie
kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez
właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania
kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej
(t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 2272 ze zm.).

W przypadku osób, które są obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej,
Konfederacji Szwajcarskiej oraz państw członkowskich Europejskiego Porozumienia
o Wolnym Handlu (EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym
(w rozumieniu art. 4a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych
architektów, inżynierów budownictwa (t.j. Dz.U. z 2019r., poz. 1117.), osoby
wyznaczone do realizacji zamówienia posiadają uprawnienia budowlane do kierowania
robotami budowlanymi, wyszczególnione wyżej jeżeli:

nabyły kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie,
równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie
na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadające posiadaniu uprawnień
budowlanych do kierowania robotami budowlanymi, oraz
posiadają odpowiednią decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub w przypadku
braku decyzji o uznaniu kwalifikacji zawodowych zostały spełnione w stosunku
do tych osób wymagania, o których mowa w art. 20a ust. 2-6 ustawy z dnia
15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa, dotyczące świadczenia usług transgranicznych.

5.3.4 Potencjał techniczny wykonawcy umożliwiający realizację zamówienia
na odpowiednim poziomie jakości.

Zamawiający odstępuje od określenia szczegółowych wymagań w tym zakresie.

5.4. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Nie

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Na wezwanie zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia lub dokumenty:

7.4.1. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej:

1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 8 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 5.3.1. SIWZ (formularz 3.3).

2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz musi potwierdzić wymagania, o których mowa w pkt 5.3.2. SIWZ (formularz 3.4).

7.4.2. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez wykonawcę dokumenty będą budzić wątpliwości Zamawiającego, będzie on mógł zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.

7.5. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej:
Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji
z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 3 Pzp, bez uprzedniego wezwania przez
zamawiającego, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp
z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty lub oferty częściowe. Wraz
ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania
z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu
o udzielenie zamówienia.

7.6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie.
1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani
do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego.
2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców,
oświadczenie, o którym mowa w pkt 7.1 składa każdy z wykonawców wspólnie
ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie
warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie,
w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału
w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
3) W przypadku wyboru oferty wykonawców wspólnie ubiegających się
o zamówienie jako najkorzystniejszej, zamawiający będzie żądał przed zawarciem
umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych
wykonawców.

7.7. Dla zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia,
zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia
wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że spełniają
warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania,
że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia
aktualnych oświadczeń lub dokumentów.

7.8. Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp,
oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25
ust. 1 Pzp, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania,
oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez
zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia,
poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta
wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

7.9. Jeżeli wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe
pełnomocnictwa, zamawiający wezwie do ich złożenia w terminie przez siebie
wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo
konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

7.10. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia
wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp.

7.11. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów
potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 Pzp, jeżeli
zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może
je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności
rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji
działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2020 poz. 346).

7.12. W przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których
mowa w pkt 7.11., które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności
oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie
z art. 97 ust. 1 Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa
w art. 25 ust. 1 pkt 1 Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile
są one aktualne. Podobnie, w przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności tych
oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami
internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych.

7.13. W zakresie rodzajów, formy, okresu ważności i języka w jakim mogą być składane
oświadczenia lub dokumenty, o których mowa w pkt 7 SIWZ obowiązują przepisy
Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów
dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy w postępowaniu
o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126 ze zm).


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Oferty składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej.

11.2. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

11.3. Ofertę należy sporządzić na Formularzu oferty Rozdział C SIWZ lub innym formularzu
zawierającym oświadczenia zawarte w tym Formularzu.

11.4. Oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 27 lipca
2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający
od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016r. poz. 1126
ze zm.) dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji
polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp oraz dotyczące
podwykonawców, składane są w oryginale. Dokumenty, o których mowa w w/w rozporządzeniu, inne niż oświadczenia, o których mowa powyżej, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot,
na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie
dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie
elektronicznej.

11.5. Zaleca się, aby wszystkie strony były ze sobą połączone w sposób uniemożliwiający ich
samoczynną dekompletację (np. zszyte, spięte, zbindowane itp.).

11.6. Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w języku polskim.

11.7. Dokumenty sporządzone w języku obcym, należy składać wraz z tłumaczeniem na
język polski.

11.8. Oferta musi być napisana na maszynie do pisania, komputerze lub nieścieralnym
atramentem.

11.9. Oferta musi być podpisana przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania
Wykonawcy.

11.10. Wszystkie załączniki do oferty stanowiące oświadczenie wykonawcy, muszą być
również podpisane przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania wykonawcy.

11.11. Do oferty należy dołączyć dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać
upoważnienie do podpisania oferty, np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne
zaświadczenie o wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy, inne. Jeżeli
dokumenty, o których mowa w zdaniu pierwszym można uzyskać za pomocą
bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych
w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności
podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2020r. poz.346) wykonawca
podaje tylko adres URL i jeżeli potrzeba kod do pobrania dokumentu. Wykonawcy
z Polski nie muszą podawać tych informacji. W/w dokumenty można złożyć
w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika
z załączonego dokumentu, o którym mowa w zdaniu pierwszym, do oferty należy
dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie.

11.12. Wszelkie miejsca, w których wykonawca naniósł zmiany, powinny być parafowane
przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania wykonawcy.

11.13. Zaleca się, aby zapisane strony oferty, wraz z dołączonymi do niej dokumentami
i oświadczeniami były ponumerowane oraz parafowane przez osobę/y upoważnioną/e
do reprezentowania wykonawcy. W przypadku, gdy jakakolwiek strona zostanie
podpisana przez wykonawcę, parafka na tej stronie nie jest już wymagana.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Informacja na temat wadium:
Oferta składana na wykonanie musi być zabezpieczona wadium w wysokości
94.000,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt cztery tysiące złotych 00/100).

9.2.Wadium może być wniesione w:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej; z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt
2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 299).

9.3. Termin wnoszenia wadium upływa wraz z terminem składania ofert.

9.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy
Zamawiającego w Banku Spółdzielczy Pajęczno
Nr rachunku: 30 8265 0001 2001 0000 2727 0002

z dopiskiem: Wadium – „Przebudowa drogi powiatowej nr 3504E wraz z remontem wiaduktu nad linią kolejową nr 131 Chorzów Batory-Tczew w miejscowości Gumnisko gm. Kiełczygłów”
9.5. Wadium wniesione w pieniądzu uważa się za wniesione w sposób prawidłowy,
gdy środki pieniężne zostaną uznane na koncie Zamawiającego przed upływem terminu
składnia ofert.

9.6. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu
bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego
zwrot przez zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń
wraz z dokumentami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie
wadium od reszty dokumentów).

9.7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie
zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta
do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych
w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp.

9.8. Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie
po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem
wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.

9.9. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający
zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego
oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

9.10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał
ofertę przed upływem terminu składania ofert.

9.11. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu
zwrócono wadium zgodnie z pkt. 9.8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta
zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium
w terminie określonym przez zamawiającego.

9.12. Wykonawca, którego oferta została wybrana, a który wniósł wadium w pieniądzu, może
wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego
wykonania umowy.

9.13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi
na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego
stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których
mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy
Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa
w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty
złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

9.14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta
została wybrana:
odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego
na warunkach określonych w ofercie;
nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe
z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

9.15. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie je w sposób nieprawidłowy
zostanie odrzucona w oparciu o art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: Nie

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: Nie

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: Nie

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Długość okresu gwarancji:40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: Nie

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: Nie

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakres i charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian opisano we wzorze umowy Rozdział E SIWZ

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 18.01.2021, godzina: 11:30

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak

IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Obowiązek informacyjny wynikający z RODO tj. rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony
osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.
Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Pajęcznie
Dane tele-adresowe administratora:
Starostwo Powiatowe w Pajęcznie
ul. Kościuszki 76, 98-330 Pajęczno
tel. +48 34 311 31 20, fax. +48 34 311 31 21
e-mail: zamowienia@powiatpajeczno.pl
www.powiatpajeczno.biuletyn.net

2) inspektor ochrony danych osobowych w Powiecie Pajęczańskim, kontakt Tel. (034) 3113120 wew. 219, mail: iodo@powiatpajeczno.pl

3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym
w trybie przetargu nieograniczonego pn. „Przebudowa drogi powiatowej nr 3504E wraz z remontem wiaduktu nad linią kolejową nr 131 Chorzów Batory-Tczew w miejscowości Gumnisko gm. Kiełczygłów” Znak sprawy: IR.272.11.2020

4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Pzp

5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane oraz archiwizowane przez okres
wynikający z obowiązujących przepisów prawa, w szczególności ustawy z dnia
29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, rozporządzenia Prezesa Rady
Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych
rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania
archiwów zakładowych, w tym przez okres niezbędny do dochodzenia roszczeń;

6a) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym
z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z Pzp;
6b) Wykonawca oraz jego podwykonawcy zobowiązują się do zastosowania przy przetwarzaniu danych osobowych przepisów Rozporządzenia
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana
dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy
uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza
przepisy RODO;

9) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

10) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. C
RODO.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.