eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie kompleksowych usług w zakresie sprzątania i utrzymania czystości w obiektach administrowanych przez Region Infrastruktury w Warszawie.



Ogłoszenie z dnia 2013-02-25

Warszawa: Świadczenie kompleksowych usług w zakresie sprzątania i utrzymania czystości w obiektach administrowanych przez Region Infrastruktury w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 77370 - 2013; data zamieszczenia: 25.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska S.A. Region Infrastruktury w Warszawie, ul. Ratuszowa 7/9, 03-450 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6190727, faks 22 6190727.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie kompleksowych usług w zakresie sprzątania i utrzymania czystości w obiektach administrowanych przez Region Infrastruktury w Warszawie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Świadczenie kompleksowych usług w zakresie sprzątania i utrzymania czystości w obiektach administrowanych przez Region Infrastruktury w Warszawie na obszarze byłych WOI Warszawa Centrum i WOI Siedlce..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Świadczenie kompleksowych usług w zakresie sprzątania i utrzymania w czystości obiektów administrowanych przez Region Infrastruktury w Warszawie na obszarze byłych WOI Warszawa Centrum i WOI Siedlce

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • IMPEL CLEANING Sp. z o.o., ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 259572,81 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 310922,51

  • Oferta z najniższą ceną: 310922,51 / Oferta z najwyższą ceną: 310922,51

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Postępowania nie ujęto w Planie zamówień na 2012 r., ponieważ zaplanowano i wszczęto postępowanie na świadczenie kompleksowych usług w zakresie sprzątania i utrzymania czystości w obiektach administrowanych przez Region Infrastruktury w Warszawie w trybie przetargu nieograniczonego. Otwarcie ofert ustalono na dzień 11.12.2012 r.(sprawa nr 71N12), publikacja w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej nr 2012 S 212-350869 z dnia 03.11.2012 r.). Z uwagi na procedury związane z wyborem najkorzystniejszej oferty i podpisaniem umowy, wynikające z ustawy - Prawo zamówień publicznych, zakres (ponad 700 obiektów do przejęcia do sprzątania) i przedłożenie zamawiającemu w terminie 7 dni roboczych przed rozpoczęciem realizacji usługi listy pracowników, którzy będą realizować usługę sprzątania, istnieje zagrożenie przerwania ciągłości sprzątania po 31.12.2012 r. W związku z powyższym, zachodzi konieczność niezwłocznego przeprowadzenia negocjacji z dotychczasowym Wykonawcą Impel Cleaning Sp. z o.o., z którym w 2011 r. w wyniku przeprowadzonego postępowania w trybie przetargu nieograniczony, podpisano umowę obowiązującą do 31.12.2012 r., w celu zapewnienia ciągłości świadczenia usług w okresie od 1 stycznia do 15 lutego 2013 r. Konieczność nieprzerwanego świadczenia usługi sprzątania, wynika zarówno z zachowania odpowiednich standardów obsługi klientów zewnętrznych, dbałości o dobry wizerunek PP S.A., jak i obowiązku zapewnienia bezpiecznych i higienicznych warunków pracy. Obowiązek utrzymania pomieszczeń pracy w czystości i odpowiednim stanie higieny wynika, między innymi z: - postanowień art. 207 § 2 ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks Pracy - Dz. U. z 1998 roku, nr 21, poz. 84, ze zmianami (Pracodawca jest obowiązany chronić zdrowie i życie pracowników poprzez zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków pracy ...) -postanowień § 14 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r., w sprawie ogólnych przepisów bhp - Dz. U z 1997 r., Nr 129, poz. 844, ze zmianami (Pracodawca jest obowiązany utrzymać pomieszczenia pracy w czystości i porządku oraz zapewnić ich okresowe remonty i konserwacje w celu zachowania wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy) -postanowień § 2 ust. 1 załącznika nr 3, do wyżej wymienionego rozporządzenia (Pracodawca jest obowiązany utrzymać pomieszczenia higieniczno-sanitarne oraz znajdujące się w nich urządzenia w stanie zapewniającym bezpieczne i higieniczne korzystanie z nich przez pracowników) -art. 5 ust. 1 pkt 4) obwieszczenia Marszałka Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 28 listopada 2005 roku, w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach - Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008, ze zmianami (uprzątnięcie błota, (...) i innych zanieczyszczeń z chodników, położonych wzdłuż nieruchomości, przy czym za taki chodnik uznaje się wydzielona część drogi publicznej, służącą do ruchu pieszego, położoną bezpośrednio przy granicy nieruchomości) Niedopełnienie tego obowiązku ze strony pracodawcy, wynikającego z przytoczonych powyżej aktów prawnych, może skutkować wysokimi karami pieniężnymi, nakładanymi przez organa kontroli (np.: PIP, PIS, itp.), jak również narazić Zamawiającego na utrudnienia w świadczeniu usług pocztowych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.