eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ustrzyki Dolne › Wykonanie remontu nawierzchni bitumicznej drogi gminnej Ropienka Górna .

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-10

Ustrzyki Dolne: Wykonanie remontu nawierzchni bitumicznej drogi gminnej Ropienka Górna .
Numer ogłoszenia: 7731 - 2008; data zamieszczenia: 10.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ustrzyki Dolne, ul. Mikołaja Kopernika 1, 38-700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie, tel. 013 460-80-00, fax 013 460-80-16.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu nawierzchni bitumicznej drogi gminnej Ropienka Górna ..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu nawierzchni bitumicznej drogi gminnej Ropienka Górna na odcinku dł. 482,0 mb od km 2+ 067 - 2+ 549 . Zakres prac obejmuje między innymi: wykonanie warstwy profilowanej wraz z wyrównaniem wyboi i nierówności w istniejącej nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-bitumiczną asaltową na gorąco na dł.482,00 mb m i szerokości 3,00 m przy średniej grubości 2,0 cm - t 72,30 , wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni grub. w-wy 6 cm po zagęszczeniu z mieszaniki mineralno-bitumicznej asfaltowej na gorąco Standard 1 jak dla kategorii ruchu KR 3-6 , na dł. 482 mb i na szerokości zasadniczej 3,00 m wraz z wykonaniem poszerzeń na Lukach od W 17 do W21 oraz 2 mijanek - m2 1626,91, wykonanie podbudowy grubości warstwy 15 cm po zagęszczeniu z tłucznia sortowanego 25-40 mm - pod wykonanie nawierzchni na mijankach - m2 116,0, wykonanie utwardzenia poboczy obustronni w-wa grub. 6 cm po zagęszczeniu z tłucznia kamiennego sortowanego 25-40 mm wraz z uszczelnieniem klińcem kamiennym na szerokości po 0,50 m i dl. 482,0 m - m2 482,0 . Szczegółowy zakres rzeczowy przedstawiony jest w załączniku do specyfikacji - opis przedmiotu zamówienia - przedmiar robót.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.07.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium ..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział oferenci spelniający wymogi art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 upzp oraz spelniają warunki dodatkowe zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty z danymi wyjściowymi do kosztorysowania, oświadczenie z art. 22 ust. 1 upzp , oświadczenie o podwykonawcach, aktualny rejestr firmy dopuszczający oferenta do obrotu prawnego ,listę personelu odpowiedzialnego za realizację zamówienia wraz z uprawnieniami,wykaz wykonanych prac w okresie ostatnich 5-ciu lat ,wypełniony i podpisany projekt umowy.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ustrzyki-dolne.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 38-700 Ustrzyki Dolne , ul. Kopernika 1 pok. nr 12.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2008 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Ustrzykach Dolnych , ul. Kopernika 1.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.