eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Docieplenie ścian, remont elewacji z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej budynków mieszkalnych wielorodzinnych w Gdańsku przy ul. Wolności 12 i Wilków Morskich 5 w ramach projektu p.n. "Rewitalizacja obszaru Nowy Port z Twierdzą Wisłoujście w Gdańsku".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-30



Ogłoszenie nr 772509-N-2020 z dnia 2020-12-30 r.

Gdańskie Nieruchomości - Samorządowy Zakład Budżetowy:

Docieplenie ścian, remont elewacji z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej budynków mieszkalnych wielorodzinnych w Gdańsku przy ul. Wolności 12 i Wilków Morskich 5 w ramach projektu p.n. "Rewitalizacja obszaru Nowy Port z Twierdzą Wisłoujście w Gdańsku".

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: „Rewitalizacja obszaru Nowy Port z Twierdzą Wisłoujście w Gdańsku”
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Gdańskie Nieruchomości - Samorządowy Zakład Budżetowy, krajowy numer identyfikacyjny 19281776900000, Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska

telefon: 58 3201032, 3200220, 3023282,
faks: 583 458 235
e-mail: nz@nieruchomoscigda.pl,
www: www.nieruchomoscigda@.pl

adres profilu nabywcy: www.nieruchomoscigda@.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny - Samorządowy Zakład Budżetowy - Zarządzanie Nieruchomościami
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.nieruchomoscigda.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.nieruchomoscigda.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: pisemnie- pocztą lub osobiście

Adres: 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Docieplenie ścian, remont elewacji z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej budynków mieszkalnych wielorodzinnych w Gdańsku przy ul. Wolności 12 i Wilków Morskich 5 w ramach projektu p.n. "Rewitalizacja obszaru Nowy Port z Twierdzą Wisłoujście w Gdańsku".

Numer referencyjny: ZP/94/20/A

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest docieplenie ścian i remont elewacji z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej budynków wielorodzinnych przy ul. Wolności 12, 80-541 Gdańsk, dz. nr 276/3, 282/3, 276/4, obręb 060, jedn. ewid. 226101_1m. Gdańsk oraz przy ul. Wilków Morskich 5, 80-544 Gdańsk, dz. nr 108, 109, 253/3 obręb 060, jedn. ewid. 226101_1m. Gdańsk.

I. Opis budynków, zakres robót:
1. ul. Wolności 12
Budynek mieszkalny wielorodzinny, trzykondygnacyjny z częściowo użytkowym poddaszem, podpiwniczony, wybudowany na początku XX wieku. Plan budynku oparty jest na rzucie prostokąta. Elewacja wschodnia styka się z budynkiem przy ul. Wolności 11, a od zachodniej strony z budynkiem przy ul. Wolności 13. Budynek wybudowany w technologii murowanej z cegły ceramicznej pełnej. Ściany zewnętrzne wykonane zostały na zaprawie cementowo-wapiennej o grubości 42 cm. Ławy fundamentowe z cegły. Stropy między kondygnacyjne wykonane w konstrukcji drewnianej. Więźba dachowa drewniana, stolcowa. Dach dwuspadowy kryty papą. Elewacja frontowa posiada zdobienia architektoniczne. Budynek wyposażony jest w następujące instalacje:
-wodno – kanalizacyjna (woda zimna), pobór wody z sieci wodociągowej, odprowadzenie ścieków
do miejskiej sieci sanitarnej,
-energii elektrycznej,
-gazową.
Parametry budynku:
-powierzchnia zabudowy: 273,59 m2,
-powierzchnia użytkowa - 848,3 m2,
-kubatura: 3822 m3.
Długość elewacji:
-północno-wschodniej – 25,28 m,
-południowo-wschodniej – 25,28 m,
-wysokość budynku – 14,27 m.

2. ul. Wilków Morskich 5
Budynek mieszkalny wielorodzinny parterowy, częściowo podpiwniczony, z mieszkalnym poddaszem, wybudowany pod koniec XIX w. Bryła budynku oparta jest na prostokącie. Budynek został wykonany w technologii murowanej z cegły ceramicznej pełnej. Ściany zewnętrzne wykonane są z cegły ceramicznej pełnej na zaprawie cementowo-wapiennej o grubości 38 cm. Stropy międzykondygnacyjne – drewniane – belkowe. Dach – drewniany kryty dachówką, dwuspadowy.
Stolarka okienna o zróżnicowanych podziałach drewniana i PCV. Drzwi do budynku płycinowe, drewniane.
Parametry budynku:
- Powierzchnia zabudowy– ok. 156,95 m2,
- powierzchnia użytkowa - 199,45 m2,
- Kubatura - ok. 1323 m3,
- Długość elewacji- północnej i południowej - 9,62 m,
- Długość elewacji- wschodniej i zachodniej - 16,31 m,
- Wysokość budynku do wierzchniej warstwy stropu nad ostatnią kondygnacją użytkową – 7,21 m,
Budynek wyposażony jest w następujące instalacje:
- wodno–kanalizacyjna (woda zimna), pobór wody z sieci wodociągowej, odprowadzenie ścieków
do miejskiej sieci sanitarnej,
- energii elektrycznej,
- gazową.

3. Zakres robót obejmuje między innymi:
-roboty przygotowawcze: rozbiórkowe, ziemne i demontażowe, w tym skucie cokołu i tynków,
-wykonanie izolacji poziomej i pionowej,
-docieplenie ścian fundamentowych od zewnątrz do poziomu terenu,
-wykonanie opaski z kostki granitowej oraz opaski żwirowej,
-roboty tynkarskie,
-roboty murarskie, w tym zszycie spękań muru,
-roboty malarskie, w tym elewacji i okapu dachu,
-renowacja elewacji ceglanej wraz z odtworzeniem detali architektonicznych metodami sztukatorskimi,
-wykonanie opierzeń detali i okapu elewacji,
-wymianę stolarki okiennej i drzwiowej wraz z doświetlaczami piwnicznymi,
-remont i naprawę schodów wejściowych betonowych,
-remont i naprawę płyt balkonowych i balustrad,
-wymianę orynnowania i rur spustowych,
-świadectwo charakterystyki energetycznej.

Budynki znajdują się na terenie zespołu architektonicznego (urbanistycznego) osady portowej w Nowym Porcie w Gdańsku, wpisanym do rejestru zabytków pod nr 846 decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Gdańsku z dnia 08 czerwca 1982 roku – obecnie pod nr. 1013.
Budynki uznane za obiekty o wartościach kulturowych objęte są ochroną konserwatorską – ochronie podlega historyczny charakter budynków oraz detal architektoniczny.
Zakres projektu nie obejmuje wnętrz budynków oraz nie ingeruje w strukturę obiektów. Ilość mieszkań nie zmienia się oraz sposób zapewnienia warunków niezbędnych do korzystania z tego obiektu przez osoby niepełnosprawne, w szczególności poruszające się na wózkach inwalidzkich.

II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią
1. ul. Wolności 12
1.1. Projekt budowlany. Docieplenie – Termomodernizacja i remont elewacji z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej budynku wielorodzinnego przy ul. Wolności 12, 80-541 Gdańsk, dz. nr 276/3, 282/3, 276/4, obręb 060 – załącznik nr 1 do SIWZ.
1.2. Projekt wykonawczy. Docieplenie – Termomodernizacja i remont elewacji z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej budynku wielorodzinnego przy ul. Wolności 12, 80-541 Gdańsk, dz. nr 276/3, 282/3, 276/4, obręb 060 – załącznik nr 2 do SIWZ.
1.3. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Termomodernizacja i remont elewacji z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej budynku wielorodzinnego przy ul. Wolności 12 w Gdańsku, dz. nr 276/3, 282/3, 276/4, obręb 060. Wymagania ogólne. Roboty budowlane. Roboty remontowe i renowacyjne - załącznik nr 3 do SIWZ.
1.4. Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty rozbiórkowe -
załącznik nr 4 do SIWZ.
1.5. Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty w zakresie
przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne. Roboty ziemne przy wykonywaniu wykopów przy odkrywaniu fundamentów obiektów kubaturowych w gruntach kat. I-V - załącznik nr 5 do SIWZ.
1.6. Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty Hydroizolacyjne. Izolacje przeciwwilgociowe i wodochronne części podziemnych i przyziemi budynków - załącznik nr 6 do SIWZ.
1.7. Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty hydroizolacyjne. Wtórne izolacje przegród w budynkach wykonywane metodą iniekcji - załącznik nr 7 do SIWZ.
1.8. Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty przy wznoszeniu rusztowań. Wznoszenie rusztowań. Demontaż rusztowań - załącznik nr 8 do SIWZ.
1.9. Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Tynkowanie. Roboty
renowacyjne. Wykonanie tyków renowacyjnych zewnętrznych i wewnętrznych - załącznik nr 9
do SIWZ.
1.10. Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Montaż drzwi i okien
- załącznik nr 10 do SIWZ.
1.11. Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty malarskie -
załącznik nr 11 do SIWZ.
1.12. Przedmiar. Termomodernizacja i remont elewacji z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej budynku wielorodzinnego, Gdańsk ul. Wolności 12 – załącznik nr 12 do SIWZ.

2. ul. Wilków Morskich 5
2.1. Projekt budowlany. Docieplenie – Termomodernizacja i remont elewacji z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej budynku wielorodzinnego przy ul. Wilków Morskich 5, 80-544 Gdańsk, dz. nr 108, 109, 253/3, obr. 060 – załącznik nr 13 do SIWZ.
2.2. Projekt wykonawczy. Docieplenie – Termomodernizacja i remont elewacji z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej budynku wielorodzinnego przy ul. Wilków Morskich 5, 80-544 Gdańsk, dz. nr 108, 109, 253/3, obr. 060 – załącznik nr 14 do SIWZ.
2.3. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Termomodernizacja i remont elewacji z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej budynku wielorodzinnego przy ul. Wilków Morskich 5 w Gdańsku, dz. nr 108, 109, 253/3, obr. 060. Wymagania ogólne. Roboty budowlane. Roboty remontowe i renowacyjne - załącznik nr 15 do SIWZ.
2.4. Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty rozbiórkowe -
załącznik nr 16 do SIWZ.
2.5. Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne. Roboty ziemne przy wykonywaniu wykopów przy odkrywaniu fundamentów obiektów kubaturowych w gruntach kat. I-V - załącznik nr 17 do SIWZ.
2.6. Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty hydroizolacyjne. Izolacje przeciwwilgociowe i wodochronne części podziemnych i przyziemi budynków - załącznik nr 18 do SIWZ.
2.7. Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty hydroizolacyjne. Wtórne izolacje przegród w budynkach wykonywane metodą iniekcji - załącznik nr 19 do SIWZ.
2.8. Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty przy wznoszeniu rusztowań. Wznoszenie rusztowań. Demontaż rusztowań - załącznik nr 20 do SIWZ.
2.9. Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty renowacyjne.
Roboty murarskie - załącznik nr 21 do SIWZ.
2.10. Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Montaż drzwi i okien - załącznik nr 22 do SIWZ.
2.11.Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty malarskie -
załącznik nr 23 do SIWZ.
2.12.Przedmiar. Termomodernizacja i remont elewacji z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej budynku
wielorodzinnego, Gdańsk ul. Wilków Morskich 5 – załącznik nr 24 do SIWZ.
III. Zgodnie z art. 649 k.c. w razie wątpliwości poczytuje się, iż Wykonawca podjął się wszystkich robót objętych projektem stanowiącym część składową umowy. W takim przypadku wyznacznikiem zakresu robót budowlanych, które ma wykonać Wykonawca jest projekt budowlany, a nie przedmiar robót budowlanych lub specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
IV. Pozostałe warunki wykonania zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącej załącznik do SIWZ.
V. W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia (SIWZ wraz z załącznikami) nazw materiałów, urządzeń lub producentów należy je rozumieć, jako przykładowe parametry minimalne oczekiwane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza użycie materiałów równoważnych dopuszczonych do stosowania w budownictwie. Zamawiający uzna za równoważne materiały, których zastosowanie nie spowoduje zmiany projektu w zakresie przyjętej technologii wykonania. W przypadku, gdy Zamawiający użył oznaczeń norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp należy je rozumieć, jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 Ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w treści SIWZ. Każdorazowo, gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, europejska ocena techniczna, aprobata, specyfikacja techniczna i system referencji technicznej, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”.
VI. Wymagania dotyczące zatrudnienia zgodnie z art. 29 ust 3a.
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę (dotyczy także dalszych podwykonawców) na podstawie umowy o pracę lub umowy równoważnej (tj. umowy, której treść lub sposób realizacji odpowiada cechom stosunku pracy) osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. robót budowlanych, takich jak: izolacyjne, dociepleniowe, tynkarskie, murarskie, malarskie.

Wykonawca jest zobowiązany przez cały okres realizacji danych robót (czynności) zatrudniać na podstawie umów o pracę lub umów równoważnych pracowników wykonujących dane czynności.
Osoby te muszą brać czynny udział w realizacji zamówienia.


II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

w dniach: 140

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków:

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków:

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Wykonawcy spełnią warunki w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli :
1. wykażą, że wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum:
- 2 roboty budowlane polegające na remoncie lub przebudowie budynku objętego ochroną Konserwatora Zabytków, tj. znajdującego się, co najmniej w Gminnej Ewidencji Zabytków, każda z nich obejmująca roboty elewacyjne oraz izolacyjne cieplne i przeciwwilgociowe, o wartości minimum 150 000,00 zł brutto każda,
- 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu prac konserwatorskich w zakresie prac renowacyjnych elewacji z elementami dekoracyjnymi obiektu budowlanego objętego ochroną Konserwatora Zabytków tj. znajdującego się, co najmniej w Gminnej Ewidencji Zabytków, o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto każda.
2. skierują do realizacji zamówienia, co najmniej:
a) 1 osobę (kierownika budowy) posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. posiadającą uprawnienia budowlane upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jednolity Dz.U. 2020r. poz. 282 z późn. zm.),
b) 1 osobę do kierowania robotami konserwatorskimi, posiadającą odpowiednie kwalifikacje do prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich przy zabytku wpisanym do rejestru, tj.:
- osobę, która ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, w zakresie konserwacji i restauracji dzieł sztuki lub konserwacji zabytków oraz która po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich, przez co najmniej 9 miesięcy brała udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 14a ust. 2 ustawy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jednolity Dz.U. 2020r. poz. 282 z późn.zm.)
lub
- osobę w dziedzinach nieobjętych programem studiów wyższych, o których mowa w ppkt a), kierującą pracami konserwatorskimi, pracami restauratorskimi lub badaniami konserwatorskimi, prowadzonymi przy zabytkach wpisanych do rejestru albo na Listę Skarbów Dziedzictwa, która posiada:
• świadectwo ukończenia szkoły średniej zawodowej oraz tytuł zawodowy albo wykształcenie średnie lub średnie branżowe i dyplom potwierdzający posiadanie kwalifikacji zawodowych
w zawodach odpowiadających danej dziedzinie lub
• dyplom mistrza w zawodzie odpowiadającym danej dziedzinie - oraz która przez co najmniej 4 lata brała udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, na Listę Skarbów dziedzictwa, do inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub innych zabytkach zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 14a ust. 2 w/w ustawy.


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak

Informacje dodatkowe: ad 1)
W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu pojedynczych robót budowlanych w każdym z w/w rodzajów robót, co oznacza, że realizacją dwóch wymaganych robót danego rodzaju powinien wykazać się albo wykonawca składający ofertę, albo co najmniej jeden z uczestników konsorcjum, tzn., że jeżeli jeden z konsorcjantów wykonał
1 robotę budowlaną danego rodzaju (np. robota budowlana polegająca na wykonaniu remontu obiektu),
a drugą drugi, oznacza to, że warunek nie zostanie spełniony.

Doświadczenie Wykonawcy, który wykonywał roboty budowlane w ramach konsorcjum, powinno być związane z faktycznym jego udziałem w ramach zrealizowanego zamówienia.
Wykonawca posiadający doświadczenie w konsorcjum powinien w wykazie robót budowlanych potwierdzić, jaki zakres prac i jaki rodzaj oraz o jakiej wartości faktycznie zrealizował w ramach danego konsorcjum.

Podmiot, na którego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia Wykonawca polega będzie musiał wykazać zrealizowanie 2 robót w zakresie określonym przez Zamawiającego w SIWZ.

ad 2 a)
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującą się uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie ustawy z dnia 07.07.1994 r. – Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 1133).

Zamawiający określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 07. 07.1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 1133) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 220.).

ad 2 b)
Zamawiający określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych kwalifikacji, tj. wykształcenia i tytułów zawodowych, do prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich przy zabytku wpisanym do rejestru, dopuszcza na podstawie art. 37h ust. 1 i ust. 2 ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami z dnia 23 lipca 2003 r. (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 282) odpowiadające im kwalifikacje, tj. wykształcenie i tytuły zawodowe, jeżeli są one uznawane za równorzędne z wykształceniem i tytułami zawodowymi uzyskanymi na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej na podstawie ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jednolity Dz. U. 2020 r. poz. 220)”




ad 2 a) i 2 b)
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

Ad. 1 i 2
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych, w zakresie doświadczenia i osób, innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej, w zakresie doświadczenia i osób, Wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do
złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnego na dzień złożenia dokumentu wykaz robót
budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert
albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w
tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty
te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w
szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo
ukończone. Dowodami, o których mowa powyżej są: referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot,
na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o
obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać referencji; Wykonawca może w celu potwierdzenia
spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego
zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru
prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. „Stosowna sytuacja” wystąpi wyłącznie w przypadku, kiedy: -
Wykonawca, który polega na zdolnościach zawodowych udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie,
będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych
podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający
oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności zawodowe, pozwalają na wykazanie przez
Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu
podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 pkt 2-4.


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Do oferty Wykonawca musi załączyć aktualny na dzień złożenia wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do
realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub
kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,
doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie
czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Dokument Zdolność zawodowa - „Wykaz
osób” stanowi podstawę oceny ofert w kryterium „doświadczenie kierownika budowy” oraz „doświadczenie osoby
kierującej robotami konserwatorskimi” Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w
postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na
zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków
prawnych. „Stosowna sytuacja” wystąpi wyłącznie w przypadku, kiedy: Wykonawca, który polega na zdolnościach
zawodowych udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych
podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji
niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez
inne podmioty zdolności zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w
postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24
ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 pkt 2-4. 2. Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku załączonego
przez Zamawiającego. 3. Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć
podwykonawcy i nazwy podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się, w celu wykazania
spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, Zamawiający uzna, że
całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę. 4. Podać w złożonej ofercie okres udzielonej gwarancji
na wykonane roboty budowlane (w miesiącach). Jeżeli Wykonawca określi okres gwarancji poniżej 36 miesięcy –
jego oferta zostanie odrzucona. Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji. 5. Podać w złożonej
ofercie termin wykonania zamówienia. Maksymalny termin wykonania zamówienia nie może być dłuższy niż 140
dni od dnia podpisania umowy. Jeżeli Wykonawca określi termin wykonania powyżej 140 dni jego oferta zostanie
odrzucona. 6. Podać w druku „Zdolność zawodowa – wykaz osób” doświadczenie: -kierownika budowy
(skierowanego do realizacji zamówienia) - ilość wykonanych pod jego kierownictwem robót ogólnobudowlanych w
specjalności konstrukcyjno - budowlanej w budynkach objętych ochroną Konserwatora Zabytków tj. znajdujących
się co najmniej w Gminnej Ewidencji Zabytków, -osoby kierującej robotami konserwatorskimi (skierowanej do
realizacji zamówienia) - ilość wykonanych pod jej kierownictwem prac konserwatorskich, restauratorskich lub badań
konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, inwentarza muzeum będącego instytucją
kultury lub zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 14a ust. 2 ustawy zgodnie z przepisami ustawy z
dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jednolity Dz.U. 2020. poz. 282 z późn.zm.),
7. Złożyć podpisane Kosztorysy ofertowe (uproszczone), wg przedmiarów robót Zamawiającego. 8. Podać w ofercie
rozwiązania wskazane w SIWZ bądź równoważne. 9. Zaleca się załączyć do oferty kopię dowodu wpłaty wadium
wpłaconego w pieniądzu. 10. Do oferty należy załączyć oryginalne formy wadium wniesione w jednej z form
określonych w punkcie 15 ppkt 2-5 SIWZ. 11. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e)
do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy. 12. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na
stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o
przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23
ustawy PZP zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 27 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia,
Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji
w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Informacja na temat wadium:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10 000,00 zł.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: brak danych
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: brak danych

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena:0,50
termin wykonania robót:0,15
doświadczenie kierownika budowy:0,10
doświadczenie osoby kierującej robotami konserwatorskimi:0,10
okres gwarancji na wykonane roboty budowlane:0,15

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie: 1. Zmiany w umowie mogą nastąpić, jeżeli: a) zmiany dotyczą
realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem
podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: zmiana Wykonawcy nie może
zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub
interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, zmiana
Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego, wartość
każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, b) zostały spełnione
łącznie następujące warunki: konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający,
działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia
określonej pierwotnie w umowie, c) Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy
Wykonawca: w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego
Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą
wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, w wyniku przejęcia
przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców; d) zmiany, niezależnie od ich
wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 2, e) łączna wartość zmian jest mniejsza od 15% wartości zamówienia
określonej pierwotnie w umowie, f) dotyczą terminu zakończenia robót, w przypadku zaistnienia okoliczności, które
spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności: -
nieprzewidzianych w SIWZ warunków, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę
opóźnienie wynikające między innymi z działań siły wyższej, -wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych
przez okres co najmniej 5 dni uniemożliwiających z przyczyn technologicznych wykonywanie robót budowlanych
objętych zamówieniem, -wstrzymaniem robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na
skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający lub w skutek zdarzeń niemożliwych do
przewidzenia w chwili zawarcia umowy, -innych zmian spowodowanych warunkami niezależnymi i niezawinionymi
przez Wykonawcę, -konieczności wykonania innych robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym,
których wykonanie stanie się konieczne, a wykonanie zamówienia podstawowego będzie uzależnione od wykonania
tych robót, -wystąpienie zmian w przepisach prawa, -wprowadzenie przez projektanta w trybie nadzoru autorskiego
zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, -wydanie
postanowienia lub decyzji o wstrzymaniu robót budowlanych, w przypadkach określonych w przepisach ustawy prawo
budowlane, -wydanie orzeczenia przez sąd lub inny podmiot, którego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia
umowy, -wykonanie robót zamiennych, jeżeli ich wykonanie wstrzymuje wykonanie robót budowlanych, g) w
przypadku wystąpienia jednej z okoliczności wymienionych w pkt f) termin wykonania umowy może ulec
odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej
jednak niż o okres trwania tych okoliczności. h) zmianie może ulec Kierownik budowy lub osoba do prowadzenia prac
konserwatorskich, jako przedstawicieli Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia o tym fakcie
Zamawiającego w przypadku, gdy: -zmiana Kierownika budowy lub osoby do prowadzenia prac konserwatorskich
nastąpi z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku
rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy lub osobą do prowadzenia prac konserwatorskich, -
Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy lub osoby do prowadzenia prac konserwatorskich, gdy
kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji
istotnych warunków zamówienia oraz nowa osoba na stanowisku Kierownika budowy lub osoby do prowadzenia prac
konserwatorskich będzie miała nie mniejsze doświadczenie niż wskazana w ofercie. i) zmianie może ulec
podwykonawca lub może nastąpić rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powołał się na
zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy proponowany inny
podwykonawca (lub Wykonawca samodzielnie) spełni dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym
niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. j) realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie
umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, może nastąpić w przypadku braku zadeklarowania realizacji
zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert, jeżeli w stosunku do części zamówienia, na którą
ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa. 2. Zmianę
postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli: b) zmienia ogólny charakter umowy w stosunku do
charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu, c) nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi, co najmniej jedna z
następujących okoliczności: zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie
zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni Wykonawcy lub przyjęto by oferty innej
treści, zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść Wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie
w umowie, zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikających z umowy, polega
na zastąpieniu Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym Wykonawcą, w przypadkach innych
niż wymienione w ust. 1 pkt c.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 14.01.2021, godzina: 10:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: do 12.02.2021

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Punkty będą przyznawane według następujących zasad:
1. KRYTERIUM - Cena- waga 50% (0,50) - odpowiada maksymalnej wartości 50 pkt.
Ilość punktów w kryterium cena zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
(Cena oferowana minimalna brutto/Cena badanej oferty brutto) x 100 pkt. x 50%.

2. KRYTERIUM – termin wykonania robót - waga 15% (0,15) - odpowiada maksymalnej wartości 15 pkt.
Ilość punktów w kryterium termin wykonania zamówienia zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:

T = ((Tmax - Tof)/ (Tmax - Tmin)) x 100 pkt x 15%

gdzie:
T - ilość punktów w kryterium,
Tmin - minimalny termin wykonania robót określony przez Zamawiającego, tj. 95 dni
Tmax - maksymalny termin wykonania robót określony przez Zamawiającego, tj. 140 dni
Tof - termin wykonania robót badanej oferty,

Jeżeli wykonawca określi termin wykonania robót powyżej 140 dni od dnia podpisania umowy, to wówczas Wykonawca nie spełnia postawionego przez Zamawiającego wymagania dotyczącego maksymalnego terminu na zrealizowanie robót, czyli treść oferty nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i jego oferta zostanie odrzucona.

W przypadku określenia wartości w niepełnych dniach Zamawiający zaokrągli wartość do pełnego dnia zgodnie z zasadami matematycznymi i punktacja zostanie przyznana zgodnie z zaokrąglonym terminem wykonania robót.
Tak określony termin zostanie wpisany do umowy, jako termin wykonania robót.

Zamawiający przyjmuje minimalny termin wykonania robót na poziomie 95 dni. Jeżeli Wykonawca wskaże termin wykonania poniżej tego terminu, tj. 95 dni, Zamawiający, zgodnie z art. 387 Kodeksu cywilnego (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 1740) uzna, o niemożliwości świadczenia umowy przez Wykonawcę
i jego oferta zostanie odrzucona.

Jeżeli Wykonawca nie wskaże w treści oferty terminu wykonania robót, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował maksymalny termin wykonania robót wymagany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, tj. 140 dni.

3. KRYTERIUM - okres gwarancji na wykonane roboty budowlane - waga 15% (0,15) - odpowiada maksymalnej wartości 15 pkt
Ilość punktów w kryterium okres gwarancji zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:

G = ((Gof - Gmin)/(Gmax - Gmin))x 100 pkt x 15%

gdzie
G - ilość punktów w kryterium,
Gmin - minimalny okres gwarancji określony przez Zamawiającego, tj. 36 miesięcy
Gmax - maksymalny okres gwarancji określony przez Zamawiającego, tj. 72 miesiące
Gof - okres gwarancji oferty ocenianej,

Zamawiający wymaga podania okresu gwarancji w pełnych miesiącach. W przypadku wpisania przez Wykonawcę wartości mniejszych niż pełne miesiące, np.: dni, Zamawiający dokona zaokrąglenia
z zastosowaniem reguł matematycznych.
Jeżeli Wykonawca określi termin gwarancji poniżej 36 miesięcy, to wówczas Wykonawca nie spełnia postawionego przez Zamawiającego wymagania dotyczącego minimalnego okresu gwarancji na wykonane roboty, czyli treść oferty nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i jego oferta zostanie odrzucona.

Jeżeli Wykonawca określi termin gwarancji powyżej 72 miesięcy, Zamawiający do obliczeń przyjmie maksymalny okres gwarancji, tj. 72 miesiące.

Jeżeli Wykonawca nie wskaże w treści oferty okresu udzielonej gwarancji za wady, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował minimalny okres udzielonej gwarancji za roboty budowlane wymagany
w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, tj. 36 miesięcy.

4. KRYTERIUM-doświadczenie kierownika budowy- waga 10% (0,10) - odpowiada maksymalnej wartości 10 pkt

Przez doświadczenie kierownika budowy, skierowanego do realizacji zamówienia rozumie się ilość wykonanych pod jego kierownictwem robót ogólnobudowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w budynkach objętych ochroną Konserwatora Zabytków tj. znajdujących się co najmniej w Gminnej Ewidencji Zabytków.
Dotyczy osoby skierowanej do realizacji zamówienia określonej w punkcie 8.2.2. SIWZ.

Ilość punktów w kryterium doświadczenie kierownika budowy zostanie obliczona zgodnie ze wzorem:

D = ((Dof - Dmin)/( Dmax - Dmin)) x 100 pkt. x 10%

gdzie:
D - ilość punktów w kryterium,
Dmax - maksymalna ilość robót wskazana w ofertach,
Dof - ilość robót wskazana w badanej ofercie,
Dmin - minimalna ilość robót wskazana w ofertach.

Jeżeli Wykonawca nie wskaże w druku „Zdolność zawodowa” doświadczenia kierownika budowy (ilości wykonywanych pod jego kierownictwem robót budowlanych w budynkach objętych ochroną Konserwatora Zabytków tj. znajdujących się co najmniej w Gminnej Ewidencji Zabytków) oraz w przypadku nie wykazania osoby z uprawnieniami spełniającymi wymagania określone w pkt 8.2.2. SIWZ, Zamawiający przyzna 0 pkt.

Jeżeli w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta i:
1) Wykonawca nie wskaże ilości robót, wówczas Zamawiający uzna, że Wykonawca wskazał 0 robót
budowlanych i przyzna Wykonawcy 0 pkt.
2) Wykonawca wskaże 0 robót, wówczas Zamawiający przyzna Wykonawcy 0 pkt.
W przypadku, jeżeli minimalna ilość robót wskazanych w ofertach będzie równa maksymalnej ilości robót wskazanych w ofertach Zamawiający przyzna Wykonawcom maksymalną ilość tj. 10 pkt.

5. KRYTERIUM – doświadczenie osoby kierującej robotami konserwatorskimi - waga 10% (0,10) - odpowiada maksymalnej wartości 10 pkt

Przez doświadczenie osoby kierującej robotami konserwatorskimi, skierowanej do realizacji zamówienia rozumie się ilość wykonanych pod jej kierownictwem prac konserwatorskich, restauratorskich lub badań konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 14a ust. 2 ustawy zgodnie
z przepisami ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jednolity Dz.U. 2020. poz. 282 z późn.zm.).
Dotyczy osoby skierowanej do realizacji zamówienia określonej w punkcie 8.2.2. a) lub b) SIWZ.

Ilość punktów w kryterium doświadczenie osoby kierującej robotami konserwatorskimi zostanie obliczona zgodnie ze wzorem:

X = (( Xof - Xmin)/( Xmax - Xmin)) x 100 pkt. x 10%


gdzie:
X - ilość punktów w kryterium,
Xmax - maksymalna ilość prac lub badań wskazana w ofertach,
Xof - ilość prac lub badań wskazana w badanej ofercie,
Xmin - minimalna ilość prac lub badań wskazana w ofertach.

Jeżeli Wykonawca nie wskaże w druku „Zdolność zawodowa” doświadczenia osoby kierującej robotami konserwatorskimi (ilość wykonanych pod jej kierownictwem prac konserwatorskich, restauratorskich lub badań konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 14a ust. 2 ustawy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jednolity Dz.U. 2020. poz. 282 z późn.zm.) oraz w przypadku nie wykazania osoby z kwalifikacjami spełniającymi wymagania określone w pkt 8.2.2. a) lub b) SIWZ, Zamawiający przyzna 0 pkt.

Jeżeli w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta i:
1) Wykonawca nie wskaże ilości prac lub badań, wówczas Zamawiający uzna, że Wykonawca wskazał 0 prac lub badań i przyzna Wykonawcy 0 pkt.
2) Wykonawca wskaże 0 prac lub badań, wówczas Zamawiający przyzna Wykonawcy 0 pkt.

W przypadku, jeżeli minimalna ilość prac lub badań wskazanych w ofertach będzie równa maksymalnej ilości prac lub badań wskazanych w ofertach Zamawiający przyzna Wykonawcom maksymalną ilość tj.
10 pkt.

Punkty z w/w kryteriów zostaną zsumowane.

DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 14.01.2021 r. godzina 10:15,
on-line na kanale Gdańskich Nieruchomości za pośrednictwem strony YouTube.
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Magdalena Wojciechowska inspektor zamówień publicznych,
80- 254 Gdańsk ul. Partyzantów 74, nr pok. 4, tel. 58 320 02 20
Adres poczty elektronicznej: nz@nieruchomoscigda.pl

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.