eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bralin › Usługa odbioru i wywozu odpadów komunalnych z posesji na terenie Gminy Bralin

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-27

Bralin: Usługa odbioru i wywozu odpadów komunalnych z posesji na terenie Gminy Bralin
Numer ogłoszenia: 77237 - 2015; data zamieszczenia: 27.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bralin , Rynek 3, 63-640 Bralin, woj. wielkopolskie, tel. (062) 7811201, faks (062) 7811202.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bralin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa odbioru i wywozu odpadów komunalnych z posesji na terenie Gminy Bralin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i nieruchomości niezamieszkałych z posesji położonych w granicach administracyjnych gminy Bralin oraz ich wywóz do RIPOK w Olszowej. 1.2. Najważniejsze informacje o zakresie (wielkości) zamówienia: 1) Termin realizacji: 4 lata, w okresie 01.07.2015 r. - 30.06.2019 r. 2) Liczba mieszkańców gminy: 6091 osób; liczba m. wg złożonych deklaracji: 5 474. 3) Nieruchomości zamieszkałe - ok. 1500 szt.; nieruchomości niezamieszkałe - ok. 100 szt. 4) Ilość zebranych odpadów zmieszanych (mokrych): w 2012r. 1195,5 Mg ; w 2013r. 921,2 Mg ; w 2014r. 1192,5 Mg. 5) Każda nieruchomość zamieszkała została wyposażona przez Zamawiającego w jeden pojemnik 120 l (240 l) na odpady tzw. mokre. Pozostałe pojemniki na odpady mokre - w gestii właścicieli nieruchomości. Wysegregowane opakowania szklane oraz wysegregowane odpady suche (głównie plastik) gromadzone są w workach. 6) Po stronie wykonawcy jest zakup i systematyczne wyposażanie właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych w worki o poj. 120 l przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów (suchych i opakowań szklanych) w ilości łącznej ok. 60 000 szt./rok. 7) Zamawiający ustanowił wymóg dysponowania śmieciarką wyposażoną w wagę do ważenia odpadów komunalnych (wymagany zbiorczy odczyt wagi przy każdorazowym wjeździe i każdorazowym wyjeździe pojazdu z terenu gminy Bralin). 8) Częstotliwość zbiórki: niesegregowane i tzw. mokre (20 03 01): jeden raz miesięcznie w okresie zimowym (od października do marca), a dwa razy miesięcznie w okresie letnim (od kwietnia do września); Odpady wysegregowane w workach: tzw. suche (15 01 06) - jeden raz w miesiącu; opakowania szklane (15 01 07) - jeden raz na kwartał; inne odpady - jak podano w załączniku nr 10 do siwz. 9) Przewiduje się zawarcie umowy dopuszczającej zmianę ceny w przypadku zmian cen paliwa o co najmniej 20%. 1.3. Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia określono w zał. nr 10 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2019.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 11.000,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Posiada aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej, o którym mowa w art. 9b ustawy z dn. 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz.. 1399, z późn. zm), w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Bralin, lub złożył do Wójta Gminy Bralin kompletny wniosek o dokonanie takiego wpisu do rejestru; 2) Posiada aktualne zezwolenie na transport odpadów komunalnych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21, z późn. zm.) (a po utworzeniu przez Marszałka Województwa Wielkopolskiego rejestru, o którym mowa w art.49 ust.1 ustawy jw. - wpis do tego rejestru); 3) Posiada aktualny wpis do rejestru zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny - wg wymogów art. 37 pkt 3 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym ( t.j. Dz. U. z 2013r. poz. 1155, z późn. zm.);

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonywał lub wykonuje należycie usługi odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że przez okres co najmniej 18 miesięcy odbierał odpady komunalne: a) z co najmniej 500 posesji mieszkalnych lub od co najmniej 2000 osób - na podstawie umowy zbiorczej zawartej np. z jednostką samorządową, b) lub z co najmniej 500 posesji mieszkalnych i/lub niemieszkalnych - na podstawie umów zawieranych indywidualnie przez wykonawcę.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Spełnia wymagania dla podmiotu odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości określone szczegółowo w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z dnia 25 stycznia 2013 r. poz. 122). 2) Do realizacji zamówienia na terenie Gminy Bralin będzie dysponował odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca będzie dysponował: a) bazą magazynowo-transportową spełniającą wymogi §2 Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z dnia 25.01.2013 r. poz. 122), b) specjalistycznym samochodem - śmieciarką przystosowaną do opróżniania pojemników 120, 240 i 1100 litrowych wraz z zamontowaną wagą oraz urządzeniami do ewidencji odpadów komunalnych i lokalizatorem GPS (z tym zastrzeżeniem, waga winna umożliwiać dokonanie zbiorczego odczyt wagi przy każdorazowym wjeździe i każdorazowym wyjeździe pojazdu z terenu gminy Bralin oraz że urzadzenia do ewidencji odpadów komunalnych muszą być zamontowane i gotowe do użycia w nieprzekraczalnym terminie do dnia 03 sierpnia 2015 r.) c) specjalistycznym samochodem - śmieciarką przystosowaną do opróżniania pojemników 120, 240 i 1100 litrowych z zamontowanymi urządzeniami do ewidencji odpadów komunalnych i lokalizatorem GPS (bez wymogu zamontowanej wagi) - jako samochodu zastępczego, używanego do realizacji zamówienia wyłącznie w wypadkach awarii samochodu wyposażonego w wagę, d) samochodem typu Hakowiec do kontenerów KP-7 wyposażonym w lokalizator GPS, e) samochodem ciężarowym skrzyniowym do odbioru odpadów zbieranych selektywnie wyposażonym w lokalizator GPS.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu wymagań dla podmiotu odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z dnia 25 stycznia 2013 r. poz. 122) - wg wzoru zał. nr 8 do SIWZ.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Oferta wykonawcy wg wzoru (zał. nr 1 do SIWZ). 2) Dowód wniesienia wadium -jak opisano w SIWZ. 3) Dokument potwierdzający, że osoby podpisujące ofertę są prawnie umocowane do reprezentowania wykonawcy - tylko w przypadku, gdy umocowanie takie nie wynika bezpośrednio z załączonego do oferty odpisu z właściwego rejestru. 4) Oświadczenie wykonawcy (wg wzoru -zał. nr 2 do SIWZ) o spełnianiu wymogów art.22 ust.1 ustawy. 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia (art. 23 ust.2) - tylko w przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum). PONADTO zgodnie z pkt E.15 siwz wykonawca, którego ofertę wybrano PRZED PODPISANIEM UMOWY winien dostarczyć zamawiającemu kalkulację ceny złożonej oferty uwzględniającą częstotliwości odbioru i wywozu odpadów komunalnych. Wynik końcowy kalkulacji ceny musi być zgodny z całkowitą CENA OFERTY BRUTTO. Zaleca się, aby do kalkulacji ceny oferty posłużyć się arkuszem przygotowanym przez Zamawiającego (zał. nr 14 do siwz).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 99
  • 2 - Termin płatności faktur - 1

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian zawarto w załączniku nr 11 do SIWZ. W szczególności przewiduje się zawarcie umowy dopuszczającej zmianę ceny w przypadku zmian cen paliwa o co najmniej 20%.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bralin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Bralin, ul. Rynek 3, 63-640 Bralin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.06.2015 godzina 12:00, miejsce: Gmina Bralin, ul. Rynek 3, 63-640 Bralin, sekretariat - pokój nr 8..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.