Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-25
Ostrów Wielkopolski: Wykonanie remontów nawierzchni z prefabrykowanych elementów betonowych,
brukowcowych w ramach bieżącego utrzymania ulic lokalnych na terenie miasta Ostrowa
Wielkopolskiego 2009/2010r
Numer ogłoszenia: 77094 - 2009; data zamieszczenia: 25.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg , ul. Rejtana 54, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 7352576, faks 062 7352664.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.osw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontów nawierzchni z prefabrykowanych elementów betonowych, brukowcowych w ramach bieżącego utrzymania ulic lokalnych na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego 2009/2010r.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - Remonty cząstkowe z płyt betonowych, kostki brukowej, nawierzchni brukowcowych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 3.000,00 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24, ust 1 i 2, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. - Posiadają uprawnienia do wykonywania przedmiotowej działalności. - Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do realizacji robót wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawca przystępujący do przetargu musi wykazać się zrealizowanymi (jako główny wykonawca) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przedsięwzięciami o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia. - Posiadają niezbędny potencjał sprzętowy do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego. - Posiadają w dyspozycji wykwalifikowany personel odpowiedzialny za prawidłowe wykonanie robót lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. - Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. - Oświadczenie o udostępnieniu dla potrzeb zamawiającego (bezpłatnie) strzeżonego magazynu depozytowego o powierzchni min. 600 m2. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów określonych w pkt. 7 SIWZ, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, SIWZ oraz ustawy - Prawo Zamówień publicznych..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7. l. Formularz oferty /(na załączonym druku/) 7.2. Dowód wpłacenia ( wniesienia) wadium . 7.3. Dane dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Profil działania Wykonawcy musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia. Odpis musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast w/w dokumentów składa dokument lub dokumenty wystawione i obowiązujące w danym kraju, potwierdzające odpowiednio że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, że nie zalega z uiszczeniem podatków opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. . 1) Oświadczenie w trybie Art. 22 ust. 1 ustawy, (druk w załączeniu) 2) Oświadczenie w trybie Art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, (druk w załączeniu) 3) Pełnomocnictwo w oryginale do podpisania oferty. (Pełnomocnictwo nie jest wymagane jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami przedsiębiorstwa lub jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym) . 4) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymaganych w punktach 5 i 6 SIWZ wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione i obowiązujące w danym kraju, potwierdzające odpowiednio że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, że nie zalega z uiszczeniem podatków opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 6) Oświadczenie finansowe, że oferent posiada środki finansowe do realizacji robót. 7) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy. Wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8) Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych (druk w załączeniu). 9) Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu którym dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, (druk w załączeniu). Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu jeżeli w wykazie o którym mowa powyżej wykonawca wskazał sprzęt którym będzie dysponował. 10) Wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat zamówień tożsamych z przedmiotem zamówienia z podaniem ich wartości przedmiotu, daty wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie. 7.5. Umowa spółki cywilnej jeżeli ofertę składa spółka cywilna, dokumenty rejestrowe wszystkich współwłaścicieli. 7.5. Wykaz - wskazanie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom. 7.6. Projekt umowy zaakceptowany (podpisany) przez Wykonawcę lub umocowanego przedstawiciela Wykonawcy (druk w załączeniu). 7.7. Oświadczenie, że wszystkie materiały użyte do wykonania robót objętych ofertą będą posiadały odpowiednie atesty i certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie drogowym oraz będą spełniać odpowiednie wymagania norm. 7.8. Oświadczenie o ilości stron dokumentacji przetargowej. 7.9. Wykaz stron objętych tajemnicą handlową przedsiębiorstwa zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy. 7.10. Oświadczenie o składowaniu odpadów. 7.11. Oświadczenie o udostępnieniu dla potrzeb zamawiającego strzeżonego magazynu depozytowego o powierzchni min. 600 m2..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzd.osw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Dróg, ul. Zamenhofa 2b, 63-400 Ostrów Wielkopolski.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2009 godzina 08:30, miejsce: Miejski Zarząd Dróg, ul. Zamenhofa 2b, 63-400 Ostrów Wielkopolski - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Dostawa sprzętu medycznego dla Oddziału Neurologii, Neonatologii, Pediatrii, Rehabilitacji Dzieci oraz Apteki Szpitalnej
- Modernizacja auli Zespołu Szkół Ekonomicznych w Ostrowie Wielkopolskim
- Równanie, profilowanie i wałowanie dróg gruntowych, tłuczniowych na terenie Gminy Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie.
- Wykonanie prac geodezyjnych związanych z założeniem bazy danych obiektów topograficznych BDOT500 dla Gminy Ostrów Wielkopolski oraz Gminy Przygodzice
- Bieżące utrzymanie obiektu Centrum przesiadkowego wraz z fizycznym pełnieniem ochrony osób i mienia
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: "Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 4 w Ostrowie Wielkopolskim"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty remontowe w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 1 w Krakowie przy Al. Marszałka Ferdynanda Focha 39 (2)
- Modernizacja systemu alarmowego oraz systemu sygnalizacji pożaru w budynkach przy ul. Korfantego 34 i przy pl. Jana III Sobieskiego 2 w Bytomiu w trybie Zaprojektuj i wybuduj
- Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Miasta i Gminy Olsztyn
- "Poprawa bezpieczeństwa oraz komfortu osób przystępujących do egzaminów państwowych na prawo jazdy poprzez przebudowę placu manewrowego oraz zaprojektowanie i budowa zjazdu (...) w Dąbrowie Górniczej
- Remont dachu w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 2 w Krakowie na os. Szkolnym 17 i 19
- Zaprojektowanie i realizacja robót budowlanych dotyczących dostosowania instalacji elektrycznych w pomieszczeniach ZS2 na potrzeby utworzenia i wsparcia funkcjonowania BCU dla branży elektromobilności
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.