eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomża › Przeprowadzenie zajęć z uczniami, uczestnikami projektu pn.: "Rozwijaj i realizuj swoje zainteresowania zawodowe - kierunek Elektromobilność"

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-22



Ogłoszenie nr 770368-N-2020 z dnia 2020-12-22 r.

Zespół Szkół Mechanicznych i Ogólnokształcących Nr 5:

Przeprowadzenie zajęć z uczniami, uczestnikami projektu pn.: "Rozwijaj i realizuj swoje zainteresowania zawodowe - kierunek Elektromobilność"

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: "Rozwijaj i realizuj swoje zainteresowania zawodowe - kierunek Elektromobilność” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Mechanicznych i Ogólnokształcących Nr 5, krajowy numer identyfikacyjny 18273900000000, ul. Przykoszarowa 22, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, państwo Polska

telefon: 0-86 2186239
faks: 0-86 2186239
e-mail: jkocon@poczta.onet.pl
www: www.bip.zsmio.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.bip.zsmio.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.bip.zsmio.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: Oferta musi być sporządzona w formie pisemnej i złożona za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz.U. 2012 poz. 1529 z późn. zmian.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca na adres Zespół Szkół Mechanicznych i Ogólnokształcących Nr 5 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Łomży ul. Przykoszarowa 22, 18-400 Łomża, pokój 100 (sekretariat)

Adres: Zespół Szkół Mechanicznych i Ogólnokształcących Nr 5 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Łomży ul. Przykoszarowa 22, 18-400 Łomża, pokój 100 (sekretariat)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie zajęć z uczniami, uczestnikami projektu pn.: "Rozwijaj i realizuj swoje zainteresowania zawodowe - kierunek Elektromobilność"

Numer referencyjny: ZSMIO.26.1.8.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie zajęć z uczniami, uczestnikami projektu pn.: „Rozwijaj i realizuj swoje zainteresowania zawodowe – kierunek Elektromobilność”.
Zamawiający podzielił zamówienie na 6 części w zależności od rodzaju zajęć. Każda z części będzie oceniana odrębnie.
➢ część nr 1 – Kształcenie i rozwijanie kompetencji kluczowych
➢ część nr 2 – Budowa łazika elektrycznego w praktyce - koło naukowe rozwijające umiejętności zawodowe
➢ część nr 3 – Budowa mobilnych pojazdów elektrycznych w praktyce - koło naukowe rozwijające umiejętności zawodowe
➢ część nr 4 – Nagranie i montaż materiału filmowego- koło naukowe rozwijające umiejętności zawodowe
➢ część nr 5 – Komunikacja we współczesnym świecie to podstawa - budowa i konfiguracja sieci teleinformatycznych- koło naukowe rozwijające umiejętności zawodowe
➢ część nr 6 – Ekologia na co dzień i w praktyce - wdrażamy efektywność energetyczną budynków
Dla wszystkich części zamówienia oprócz części pierwszej zrealizowane zajęcia zamówienia muszą się zakończyć wytworzeniem produktu końcowego w ramach prowadzonych zajęć z uczniami. W częściach nr 2, 3, 4, 5 i 6 zamówienia zostało wskazane jaki produkt planowany jest do wykonania na zakończenie każdych w wymienionych zajęć. Za wykonanie produktów końcowych zajęć odpowiedzialne będą osoby prowadzące zajęcia z uczniami wskazane przez Wykonawcę.
Szczegółowy wykaz szkoleń jakie chce zrealizować Zamawiający znajduje się w załączniku nr 1 – Opisie Przedmiotu zamówienia.
Liczba uczestników dla każdego z działań podana jest w szczegółowym opisie każdej części zamówienia. Wszystkie pomoce niezbędne do realizacji zajęć zastaną zakupione przez Zamawiającego po wcześniejszym uzgodnieniu przedmiotów przeznaczonych do zakupów przez prowadzących zajęcia. Harmonogram realizacji zajęć szkoleniowych ustalany będzie przez z osobami wskazanymi przez Dyrektora Szkoły do poprawnej realizacji usługi w uzgodnieniu z wyłonionym Wykonawcą. Większość zajęć planowanych do zrealizowania mają być prowadzona w soboty i dni wolne od zajęć szkolnych np. ferie w okresie od podpisania umowy z Wykonawcą do 31.07.2022 roku. Miejscem wykonywania zadają mają być pomieszczenia Zamawiającego: sale lekcyjne i pracownie zawodowe Zespołu Szkół Mechanicznych i Ogólnokształcących Nr 5 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Łomży, ul. Przykoszarowa 22. Dodatkowo dla uczestników zajęć, gdy liczba godzin tego szkolenia w jednym dniu będzie równa 5 i więcej Zamawiający zapewni posiłki.
Obowiązkiem prowadzących zajęcia będzie:
- opracowanie programu zajęć obejmującego godziny i tematykę zajęć zgodnego z tematyką prowadzonego szkolenia oraz założeniami projektu,
- prowadzenie dzienników zajęć i list obecności,
- przygotowanie wyjazdów uczniów do firm/instytucji przewidzianych w poszczególnych zadaniach. W wybranych zadaniach planowane do zrealizowane wyjazdy zostały wymienione w załączniku nr 1 – opisie przedmiotu zamówienia
Koszty wyjazdów oraz opieki nad uczniami zapewnia Zamawiający,
- wykonanie razem z uczniami zaplanowanych rezultatów.


II.5) Główny kod CPV: 80.00.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 31.07.2022

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Zamawiający wymaga od Wykonawcy posiadania stosownych uprawnień do prowadzenia działalności edukacyjnej, szkoleniowej w postaci wpisów do KRS lub CEIDG

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków:

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Wykonawca zapewnia wykwalifikowaną kadrę pedagogiczną posiadającą uprawnienia pedagogiczne.
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy na czas realizacji zamówienia będą dysponować osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do prowadzenia danego szkolenia, które zostaną skierowane do realizacji niniejszego zamówienia. Osoba wyznaczona przez Wykonawcę do realizacji zamówienia musi posiadać minimalną liczbę 50 godzin szkoleń, tematycznie tożsamych z przedmiotem zamówienia.
Ponieważ Zamawiającemu zależy na kadrze/trenerach, którzy dysponują najnowszą wiedzą i mają ciągły kontakt z kształceniem uczniów szkół ponadgimnazjalnych , stąd wymaga od Oferenta podania doświadczenia trenerów z 3 ostatnich lat, za okres od 1.09.2017r. do dnia 30.12.2020r.
Zamawiający uzna spełnienie powyższego warunku na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp – wzór załącznika nr 4 do SIWZ, w którym Wykonawca winien wykazać, że dysponuje zespołem zdolnym do realizacji zamówienia.


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Dokumenty potwierdzające wpis do rejestru instytucji szkoleniowych wynikających z opisu przedmiotu zamówienia planowanego szkolenia. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków w postępowaniu.

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wypełniony formularz ofertowy.
2. Informacja o przynależności bądź braku przynależności do grupy kapitałowej.
3. Dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw do wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu - jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.
4. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumentów dotyczących każdego z Wykonawców, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków w udziału w postępowaniu.
5. Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: brak danych

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Termin zapłaty:5,00
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia:35,00
Cena brutto szkoleń:60,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy dotyczącej:
a) zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku, gdy ulegnie zmianie stawka podatku od towarów i usług, wówczas wynagrodzenie brutto określone w umowie ulegnie odpowiedniej zmianie, w taki sposób, aby wynikające z umowy wynagrodzenie netto pozostało niezmienione;
b) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadkach: wystąpienia siły wyższej tj. wystąpienia zdarzenia losowego, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, wówczas termin będzie wydłużony o czas, w którym usługa nie mogła być realizowana.
2. Zmiany i uzupełnienia w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego oraz przez Wykonawcę i wymagają dla swojej ważności formy pisemnej.
3. Strony uzgadniają, że w trakcie realizacji niniejszej umowy poniższe dokumenty będą uważane za jej elementy (tworzące niniejszą umowę), oraz że będą interpretowane jako część umowy w następującej kolejności ich ważności:
a) umowa,
b) Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami
c) Oferta Wykonawcy,
d) Wszelka inna korespondencja dotycząca realizacji umowy.
Dokumenty określone powyżej w literze b) i d) stanowią integralną część umowy
4. Zmiany osób wyznaczonych do realizacji zamówienia pod warunkiem posiadania przez nowo wskazaną osobę doświadczenia w prowadzeniu szkoleń tożsamych tematycznie w ilości godzin nie mniejszej niż osoby zastępowanej wskazanej w ofercie.
5. Wszelkie pisemne ustalenia podpisane przez osoby właściwie upoważnione ze strony Wykonawcy i Zamawiającego są nadrzędne w stosunku do dokumentu, który modyfikują, za wyjątkiem niniejszej umowy.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnice przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca nie później niż w terminie składania ofert, w sposób niebudzący wątpliwości zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał załączając stosowne wyjaśnienia, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o której mowa w art. 86 ust. 4 ustawy. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca pragnie zastrzec jako tajemnicę przedsiębiorstwa winny być załączone w osobnym opakowaniu w sposób umożliwiający łatwe od niej odłączenie i opatrzone napisem: "zastrzeżone" z zachowaniem kolejności numerowania stron oferty. Uwaga: W przypadku braku wykazania (złożenia właściwego uzasadnienia w terminie składania ofert), iż zastrzeżone dane stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, Zamawiający uzna, iż nie została spełnione przesłanka podjęcia niezbędnych działań w celu zachowania ich poufności i dane te staną się jawne od momentu otwarcia ofert.

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 07.01.2021, godzina: 10:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: Kształcenie i rozwijanie kompetencji kluczowych

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Prowadzone zajęcia polegać mają na kształceniu umiejętności kluczowych z zakresu następujących dziedzin:
 matematyki
 fizyki
 języka angielskiego
 informatyki w zakresie programowania w C/C++, Phyton, Bazy danych - przygotowanie do olimpiad informatycznych
 ogólnych technicznych przygotowujących uczniów do konkursów wiedzy technicznej
 ekologicznych i ochrony środowiska i przygotowania uczniów do udziału w konkursach z zakresu ekologii
Dla każdej z wymienionych wyżej dziedzin zajęcia mają być zrealizowane w roku szkolnym 2020/2021 oraz w roku 2021/2022.
Szkolenia dla uczniów z matematyki, fizyki oraz języka angielskiego w każdym roku szkolnym muszą zakończyć się w terminie do 30 kwietnia każdego roku szkolnego. Zajęcia te mają na celu przygotowanie uczestników do zdania egzaminu dojrzałości, ponieważ ich uczestnikami będą uczniowie klas maturalnych. Po rekrutacji uczniów Zamawiający określi poziom kształcenia danej grupy (podstawowy czy rozszerzony) – na etapie prowadzenia niniejszego postępowania nie jest to określone. Dla wszystkich uczestników zajęć Zamawiający zakupi z własnych środków pomoce dydaktyczne do prowadzonych zajęć (podręczniki, ćwiczenia, pomoce, notatniki, długopisy,…). Pomoce zostaną zakupione po wskazaniu przez wykonawcę zalecanych pomocy do poprawnej realizacji zajęć.
Prowadzenie zajęć z kształcenia umiejętności z ekologii i ochrony środowiska ma na celu zwiększenie wiedzy z dziedziny ekologii i ochrony środowiska uczestników szkoleń. W czasie ich realizacji uczniowie będą przygotowywani do Olimpiady Wiedzy Ekologicznej. Uczestnikom zajęć zamawiający zakupi z własnych środków niezbędne pomoce dydaktyczne wskazane przez prowadzącego zajęcia (notatnik, długopis,...).Zaplanowane zajęcia są kierowane do uczniów ze specyficznymi potrzebami edukacyjnymi.
Prowadzenie zajęć z kształcenia umiejętności informatycznych ma na celu zwiększyć umiejętności i kompetencje informatyczne ich uczestników. Uczniowie uczyć się będą algorytmów oraz języków programowania (m.in. Phyton i C++). Celem zajęć jest przygotowanie uczniów do udziału w olimpiadzie informatycznej. Do zajęć zostaną zakupione niezbędne pomoce dydaktyczne na koszt Zamawiającego wskazane przez prowadzącego zajęcia (np.: pamięci USB, notatnik, długopis, wybrane informatyczne kursy e-learningowe). Dostępna kwota na pomoce to 90 zł na jednego uczestnika zajęć. Zaplanowane zajęcia są kierowane do uczniów ze specyficznymi potrzebami edukacyjnymi.
Prowadzenie zajęć z kształcenie umiejętności technicznych ma na celu zwiększenie wiedzy i umiejętności z kształcenia technicznego. Zajęcia będą przygotowywać uczniów do olimpiady wiedzy technicznej. Do zajęć zostaną zakupione niezbędne pomoce dydaktyczne na koszt Zamawiającego wskazane przez prowadzącego zajęcia (np.: pamięci USB, notatnik, długopis, wybrane informatyczne kursy e-learningowe). Dostępna kwota na pomoce to 90 zł na jednego uczestnika zajęć. Zaplanowane zajęcia są kierowane do uczniów ze specyficznymi potrzebami edukacyjnymi.
W sytuacji zagrożenia pandemią COVID-19 lub innych nie przewidzianych okoliczności, kiedy nie będzie możliwa realizacja zajęć stacjonarnych w szkole, wszystkie zajęcia kształcenia umiejętności i rozwijania kompetencji kluczowych mogą być realizowane w formie zdalnej po uzgodnieniu harmonogramu z kierownictwem projektu oraz uzgodnienia sposobu ich monitorowania oraz dokumentowania
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.07.2022

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Termin zapłaty:5,00
Cena brutto szkoleń:60,00
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (DW):35,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
Część nr: 2
Nazwa: Budowa łazika elektrycznego w praktyce - koło naukowe rozwijające umiejętności zawodowe.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zajęcia zaplanowane są do zrealizowania w latach 2021 – 2022. Liczba uczestników w tym zadaniu to 6 uczniów w każdym roku szkolnym. Celem zajęć jest zaprojektowanie, a produktem końcowym, wykonanie mini robota mobilnego, który mógłby uczestniczyć w zawodach robotów. Do zajęć zakupione zostaną materiały do nauki i budowy pierwszych konstrukcji robotów mobilnych (płytki prototypowe, mikroprocesory, programatory, elementy wykonawcze: silniki, czujniki,...) wskazane przez prowadzącego zajęcia i uzgodnione z Zamawiającym. Koszt tych materiałów ponosi Zamawiający, a wartość zakupów nie może przekroczyć kwoty 9500,00 zł. W tym działaniu planowany jest jeden wyjazd na zawody robotów. Koszt wyjazdu i opieki nad uczestnikami pokrywa Zamawiający. W sytuacji zagrożenia pandemią COVID-19 lub innych nie przewidzianych okoliczności, kiedy nie będzie możliwa realizacja zajęć stacjonarnie w szkole, zajęcia z tego zadania nie będą mogły zostać zrealizowane ze względu na ich charakter praktyczny. W przypadku wydłużenia czasy realizacji projektu Wykonawca powinien uwzględnić wydłużenie terminu wykonania tego zadania celem wykonania zaplanowanych rezultatów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.07.2022

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Termin zapłaty:5,00
Cena brutto szkoleń:60,00
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia:35,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do ZIWZ.
Część nr: 3
Nazwa: Budowa mobilnych pojazdów elektrycznych w praktyce - koło naukowe rozwijające umiejętności zawodowe.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zajęcia zaplanowane są do zrealizowania w latach 2021 – 2022. Liczba uczestników w tym zadaniu to 8 uczniów w każdym roku szkolnym. Celem zajęć jest wykonanie dwóch konstrukcji pojazdów elektrycznych. Pojazdy wykonane powinny być na bazie ram gokartów (lub ramie jednośladu) zakupionych z pojazdów używanych (najlepiej, aby były one uszkodzone). Budowane pojazdy elektryczne należy wyposażyć w jednostkę napędowa (silnik elektr.) wraz z akumulatorem. Do tej konstrukcji BO podłączy układy nadzorujące pracę tej jednostki w oparciu o sterowniki. Materiały niezbędne do realizacji tych zajęć zostaną zakupione przez Zamawiającego po wskazaniu przez prowadzącego zajęcia. Koszt zakupu tych materiałów ponosi Zamawiający, a ich wartość nie może przekroczyć kwoty 30 000,00 zł. W sytuacji zagrożenia pandemią COVID-19 lub innych nie przewidzianych okoliczności, kiedy nie będzie możliwa realizacja zajęć stacjonarnie w szkole, zajęcia z tego zadania nie będą mogły zostać zrealizowane ze względu na ich charakter praktyczny. W przypadku wydłużenia czasy realizacji projektu Wykonawca powinien uwzględnić wydłużenie terminu wykonania tego zadania celem wykonania zaplanowanych rezultatów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.07.2022

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Termin zapłaty:5,00
Cena szkoleń brutto:60,00
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia:35,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
Część nr: 4
Nazwa: Nagranie i montaż materiału filmowego - koło naukowe rozwijające umiejętności zawodowe.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zajęcia zaplanowane są do zrealizowania w latach 2021 – 2022. Liczba uczestników w tym zadaniu to 6 uczniów w każdym roku szkolnym. Celem zajęć jest nauka podstawowych technik audio wizualnych, multimedialnych oraz graficznych od pomysłu, scenariusza i storyboardów, oświetlenie i rejestrację materiału aż po montaż, obejmujący naukę programu Adobe Premier. W czasie zajęć zadaniem uczniów ma być tworzenie różnych form filmowych (teledysk, reklama) z gotowego materiału i nagrania własnego filmu w plenerze zgodnie ze scenariuszem. Wybrane materiały mają służyć promocji realizowanego projektu. Wszystkie niezbędne oprogramowanie, sprzęt fotograficzno – filmowy oraz komputery będą zakupione w ramach projektu według wskazań prowadzącego zajęcia. Wyposażenie zostanie zakupione ze środków zapewnionych przez Zamawiającego. Wartość zakupów nie może przekroczyć kwoty 40 000,00 zł.W sytuacji zagrożenia pandemią COVID-19 lub innych nie przewidzianych okoliczności, kiedy nie będzie możliwa realizacja zajęć stacjonarnie w szkole, zajęcia z tego zadania nie będą mogły zostać zrealizowane ze względu na ich charakter praktyczny. W przypadku wydłużenia czasy realizacji projektu Wykonawca powinien uwzględnić wydłużenie terminu wykonania tego zadania celem wykonania zaplanowanych rezultatów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.07.2022

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Termin zapłaty:5,00
Cena szkoleń brutto:60,00
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia:35,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
Część nr: 5
Nazwa: Komunikacja we współczesnym świecie to podstawa - budowa i konfiguracja sieci teleinformatycznych - koło naukowe rozwijające umiejętności zawodowe

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zajęcia zaplanowane są do zrealizowania w latach 2021 – 2022. Liczba uczestników w tym zadaniu to 6 uczniów w każdym roku szkolnym. Celem zajęć jest praktyczna nauka budowy i obsługi sieci komputerowych. Zajęcia mają być szczególnie ukierunkowane na wykonywanie i testowanie sieci światłowodowych. Rzeczywistym rezultatem zajęć ma być zbudowanie fragmentu sieci LAN światłowodowej w jednej z pracowni zawodowej wskazanej przez Zamawiającego. Dodatkowo uczestnicy zajęć mają być przygotowywani do egzaminu sieciowego CISCO. Prowadzący zajęcia musi posiadać instruktora tego kursu. Do poprawnej realizacji tego zadania Zamawiający zapewni środki finansowe na zakup wyposażenia, które będzie wykorzystane w czasie zajęć. Zamawiający posiada spawarkę światłowodową oraz reflektometr ODTR do prowadzonych zajęć. Wartość zakupów do zajęć nie może przekroczyć kwoty 20 000,00 zł. W tym zadaniu zaplanowano wyjazdy uczniów, uczestników tego zadania na egzamin z zakresu certyfikatu CISCO. Koszt ten ponosi Zamawiający. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.07.2022

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia:35,00
Cena szkoleń brutto:60,00
Termin zapłaty:5,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.