To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-03
Przeprowadzenie zajęć z uczniami, uczestnikami projektu pn.: "Rozwijaj i realizuj swoje zainteresowania zawodowe - kierunek Elektromobilność"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Nazwa projektu lub programu: "Rozwijaj i realizuj swoje zainteresowania zawodowe - kierunek Elektromobilność" współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014 - 2020.
Numer ogłoszenia: 770368-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 0-86 2186239
faks: 0-86 2186239
e-mail: jkocon@poczta.onet.pl
www: www.bip.zsmio.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przeprowadzenie zajęć z uczniami, uczestnikami projektu pn.: "Rozwijaj i realizuj swoje zainteresowania zawodowe - kierunek Elektromobilność"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZSMIO.26.1.8.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie zajęć z uczniami, uczestnikami projektu pn.: „Rozwijaj i realizuj swoje zainteresowania zawodowe – kierunek Elektromobilność”. Zamawiający podzielił zamówienie na 6 części w zależności od rodzaju zajęć. Każda z części będzie oceniana odrębnie. ➢ część nr 1 – Kształcenie i rozwijanie kompetencji kluczowych ➢ część nr 2 – Budowa łazika elektrycznego w praktyce - koło naukowe rozwijające umiejętności zawodowe ➢ część nr 3 – Budowa mobilnych pojazdów elektrycznych w praktyce - koło naukowe rozwijające umiejętności zawodowe ➢ część nr 4 – Nagranie i montaż materiału filmowego- koło naukowe rozwijające umiejętności zawodowe ➢ część nr 5 – Komunikacja we współczesnym świecie to podstawa - budowa i konfiguracja sieci teleinformatycznych- koło naukowe rozwijające umiejętności zawodowe ➢ część nr 6 – Ekologia na co dzień i w praktyce - wdrażamy efektywność energetyczną budynków Dla wszystkich części zamówienia oprócz części pierwszej zrealizowane zajęcia zamówienia muszą się zakończyć wytworzeniem produktu końcowego w ramach prowadzonych zajęć z uczniami. W częściach nr 2, 3, 4, 5 i 6 zamówienia zostało wskazane jaki produkt planowany jest do wykonania na zakończenie każdych w wymienionych zajęć. Za wykonanie produktów końcowych zajęć odpowiedzialne będą osoby prowadzące zajęcia z uczniami wskazane przez Wykonawcę. Szczegółowy wykaz szkoleń jakie chce zrealizować Zamawiający znajduje się w załączniku nr 1 – Opisie Przedmiotu zamówienia. Liczba uczestników dla każdego z działań podana jest w szczegółowym opisie każdej części zamówienia. Wszystkie pomoce niezbędne do realizacji zajęć zastaną zakupione przez Zamawiającego po wcześniejszym uzgodnieniu przedmiotów przeznaczonych do zakupów przez prowadzących zajęcia. Harmonogram realizacji zajęć szkoleniowych ustalany będzie przez z osobami wskazanymi przez Dyrektora Szkoły do poprawnej realizacji usługi w uzgodnieniu z wyłonionym Wykonawcą. Większość zajęć planowanych do zrealizowania mają być prowadzona w soboty i dni wolne od zajęć szkolnych np. ferie w okresie od podpisania umowy z Wykonawcą do 31.07.2022 roku. Miejscem wykonywania zadają mają być pomieszczenia Zamawiającego: sale lekcyjne i pracownie zawodowe Zespołu Szkół Mechanicznych i Ogólnokształcących Nr 5 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Łomży, ul. Przykoszarowa 22. Dodatkowo dla uczestników zajęć, gdy liczba godzin tego szkolenia w jednym dniu będzie równa 5 i więcej Zamawiający zapewni posiłki. Obowiązkiem prowadzących zajęcia będzie: - opracowanie programu zajęć obejmującego godziny i tematykę zajęć zgodnego z tematyką prowadzonego szkolenia oraz założeniami projektu, - prowadzenie dzienników zajęć i list obecności, - przygotowanie wyjazdów uczniów do firm/instytucji przewidzianych w poszczególnych zadaniach. W wybranych zadaniach planowane do zrealizowane wyjazdy zostały wymienione w załączniku nr 1 – opisie przedmiotu zamówienia Koszty wyjazdów oraz opieki nad uczniami zapewnia Zamawiający, - wykonanie razem z uczniami zaplanowanych rezultatów.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 80.00.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Kształcenie i rozwijanie kompetencji kluczowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 65517.66 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 49842.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 49842.00
Waluta: PLN
NAZWA: Budowa łazika elektrycznego w praktyce - koło naukowe rozwijające umiejętności zawodowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 46800.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 39060.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 39060.00
Waluta: PLN
NAZWA: Budowa mobilnych pojazdów elektrycznych w praktyce - koło naukowe rozwijające umiejętności zawodowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 41760.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 34800.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 34800.00
Waluta: PLN
NAZWA: Nagranie i montaż materiału filmowego – koło naukowe rozwijające umiejętności zawodowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 38880.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 32400.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 32400.00
Waluta: PLN
NAZWA: Komunikacja we współczesnym świecie to podstawa – budowa i konfiguracja sieci teleinformatycznych – koło naukowe rozwijające umiejętności zawodowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 38280.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 34760.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 34760.00
Waluta: PLN
NAZWA: Ekologia na co dzień i w praktyce – wdrażamy efektywność energetyczną budynków
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 26039.16 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 18900.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 18900.00
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Dostawa sezonowych owoców i warzyw dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży.
- Przebudowa ul. Studenckiej w Łomży
- Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę drogi powiatowej nr 1909B o długości ok. 0,55 km w obrębie m. Grzymały, gm. Nowogród
- Usługa prania świadczona dla Zakładu Karnego w Czerwonym Borze oraz jego Oddziału Zewnętrznego w Grądach-Woniecku.
- Opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie zwiększenia mocy jednostek wytwarzania energii elektrycznej dla Szpitala Wojewódzkiego w Łomży z Odnawialnych Źródeł Energii
- Prace remontowe budynku Prokuratury Okręgowej i Rejonowej w Łomży
więcej: przetargi w Łomży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja wyjazdów edukacyjnych dla uczestników projektu pn. "SIÓDEMKA" Z PASJĄ - SZKOŁA DLA MNIE I DLA CIEBIE
- Organizacja warsztatów rękodzielniczych
- Usługa prowadzenia warsztatów i zajęć dla uczestników projektu pn. "Wsparcie Działalności 3 Placówek Wsparcia Dziennego w Gminie Małogoszcz"
- Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Rady Pedagogicznej w PCKZiU w Jaworze oraz ZSiP w Bolkowie w ramach projektu "Lepsze jutro dla szkolnictwa zawodowego w Powiecie Jaworskim"
- "Świadczenie specjalistycznych usług terapeutycznych w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem"."
- Usługa wynajmu sal szkoleniowych oraz zapewnienie usługi cateringu na potrzeby realizacji projektu "Podniesienie wiedzy i umiejętności kadry medycznej w zakresie diagnostyki perinatalnej (...)"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.