eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koluszki › Prowadzenie zajęć specjalistycznych dla dzieci z niepełnosprawnościami oraz zajęć dodatkowych dla dzieci zwiększających ich szanse edukacyjne

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-18



Ogłoszenie nr 768653-N-2020 z dnia 2020-12-18 r.

Urząd Miejski w Koluszkach:

Prowadzenie zajęć specjalistycznych dla dzieci z niepełnosprawnościami oraz zajęć dodatkowych dla dzieci zwiększających ich szanse edukacyjne

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Zadanie będzie realizowane w ramach projektu pod nazwą: „ Przedszkole z klasą w Gminie Koluszki” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 - 2020. Nazwa i numer Osi priorytetowej: XI. Edukacja Kwalifikacje Umiejętności Nazwa i numer Działania na Osi: XI.1 Wysoka jakość edukacji Numer i nazwa Poddziałania :XI.1.1 Edukacja przedszkolna
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Koluszkach, krajowy numer identyfikacyjny 59064836200000, ul. 11-go Listopada 65, 95-040 Koluszki, woj. łódzkie, państwo Polska

telefon: 447 256 700
faks: 447 145 840
e-mail: um@koluszki.pl
www: www.koluszki.samorzady.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.koluszki.samorzady.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: Ofertę w wersji papierowej należy dostarczyć do kancelarii Urzędu Miejskiego w Koluszkach

Adres: 95 - 040 Koluszki ul. 11 Listopada 65

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie zajęć specjalistycznych dla dzieci z niepełnosprawnościami oraz zajęć dodatkowych dla dzieci zwiększających ich szanse edukacyjne

Numer referencyjny: GIz 271. 69.(43).2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest prowadzenie cyklu zajęć specjalistycznych dla dzieci z niepełnosprawnościami, oraz cyklu zajęć dodatkowych dla dzieci zwiększających ich szanse edukacyjne.
2) Przedmiot zamówienia podzielony jest na 11 zadań, które rozpatrywane będą osobno.

Zadanie nr 1
1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć z dogoterapii.
2) Zajęcia prowadzone będą 1 x w tygodniu x 45 min. na grupę x 2 grupy po 5 osób w grupie
3) Ogółem 72 spotkania po 45 min.
4) Miejsce prowadzenia zajęć : budynek Przedszkola nr 3 w Koluszkach przy ul. Staszica 36.
5) Założone cele i efekty dogoterapii:
a) Zwiększenie poczucia bezpieczeństwa;
b) Wyciszenie zachowań agresywnych;
c) Wyzwalają potrzebę spontanicznej komunikacji;
d) Zmniejszają nadwrażliwość na bodźce dotykowe;
e) Ułatwiają nawiązanie kontaktu z obcą osobą;
f) Wydłużenie czasu koncentracji uwagi;
g) Zniwelowanie blokady lęków przed zwierzętami;
h) Rozwijanie funkcji opiekuńczych;
i) Naukę samodzielności poprzez stwarzanie dziecku samodzielnego zajmowania się psem, np.: karmienie, prowadzenie na smyczy;
j) Wzmacniają poczucie odpowiedzialności;
k) Wzmocnienie równowagi;
l) Rozwijanie funkcji poznawczych;
ł) Rozwijanie myślenia przyczynowo - skutkowego;
m) Działanie na receptory – wzrok, słuch, dotyk;
n) Opanowanie prostych elementów tresury, dających dziecku poczucie własnej wartości;
o) Panowanie nad emocjami;
u) Rozwijanie spostrzegawczości;
p) Kształtować nawyki higieniczne związane z kontaktem psa np. mycie rąk po zakończeniu zajęć.
6) Tematyka i konieczność realizacji zadania wynika z diagnozy potrzeb dzieci, wskazanych
w orzeczeniach specjalistycznych poradni. Zgodnie z równością szans zajęciami zostaną objęte wszystkie dzieci niepełnosprawne uczęszczające do tej placówki. Każdy z uczestników powinien otrzymać stosowne zaświadczenie ukończenia zajęć.

Zadanie nr 2
1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć z muzykoterapii.
2) Zajęcia prowadzone będą 1 x w tygodniu x 60 min. na grupę x 2 grupy po 5 osób w grupie
3) Ogółem 72 spotkania po 60 min.
4) Miejsce prowadzenia zajęć; budynek Przedszkola nr 3 w Koluszkach przy ul. Staszica 36.
5) Założone cele i efekty muzykoterapii:
a) wzbudzanie pożądanych emocji (uczuć, stanów afektywnych, nastrojów) oraz sterowania nimi;
b) wzbudzanie gotowości do kontaktu oraz inspirowanie i odpowiednio kierowane rozwijanie prawidłowej międzyludzkiej komunikacji;
c) wzbogacanie osobowości pacjenta, głównie poprzez doznania estetyczne, wyrabianie
w nim postawy twórczej, pomnażanie zasobu jego doświadczeń emocjonalnych i intelektualnych;
d) wpływanie na stan pobudzenia psychomotorycznego oraz napięcia emocjonalnego i mięśniowego;
e) ogólne korzystne wpływanie na stan psychofizycznego samopoczucia;
f) wzbogacenie oraz wspomaganie metod diagnostycznych;
g) wzbudzanie określonych reakcji fizjologicznych (przede wszystkim wegetatywnych) oraz wpływanie na przemiany biochemicznie zachodzące w ustroju.
6) Tematyka i konieczność realizacji zadania wynika z diagnozy potrzeb dzieci, wskazanych
w orzeczeniach specjalistycznych poradni. Zgodnie z równością szans zajęciami zostaną objęte wszystkie dzieci niepełnosprawne uczęszczające do tej placówki. Każdy z uczestników powinien otrzymać stosowne zaświadczenie ukończenia zajęć.

Zadanie nr 3
1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć z arterapii.
2) Zajęcia prowadzone będą 1 x w tygodniu x 60 min. na grupę x 2 grupy po 5 osób w grupie.
3) Ogółem 72 spotkania po 60 min.
4) Miejsce prowadzenia zajęć: budynek Przedszkola nr 3 w Koluszkach przy ul. Staszica 36.
5) Założone cele i efekty arterapii:
a) zachęcanie do ekspresji twórczej,
b) relaks, wyciszenie,
c) doskonalenie sprawności manualnej i doskonalenie kontroli nad własnymi ruchami,
d) kształcenie percepcji wzrokowo-ruchowej,
e) rozwijanie wyobraźni twórczej, estetyki,
f) rozwijanie zainteresowań i uzdolnień plastycznych,
g) wdrażanie do cierpliwości i staranności w pracy własnej i grupy,
h) doskonalenie koordynacji wzrokowo-ruchowej,
i) zwiększanie poczucia bezpieczeństwa w grupie,
j) kształtowanie poczucia przydatności wykonywanych prac,
k) rozwijanie samodzielności i odpowiedzialności za wyniki własnej pracy,
l) poznanie różnorodnych form wypowiedzi poprzez warsztat plastyczny ( tworzywa, techniki plastyczne, rodzaje materiałów plastycznych, sposoby łączenia itp.),
ł) pobudzanie wszechstronnego rozwoju dziecka przez stwarzanie możliwości do samorealizacji przez środki artystyczne.
6) Tematyka i konieczność realizacji zad. wynika z diagnozy potrzeb dzieci, wskazanych w orzeczeniach specjalistycznych poradni. Zgodnie z równością szans zajęciami zostaną objęte wszystkie dzieci niepełnosprawne uczęszczające do tej placówki. Każdy z uczestników powinien otrzymać stosowne zaświadczenie ukończenia zajęć.

Zadanie nr 4
1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie Warsztatów SI ( integracji sensorycznej )
2) Zajęcia prowadzone będą 1 x w tygodniu x 30 min. na grupę x 2 grupy po 5 osób w grupie
3) Ogółem 72 spotkania x 30 min.
4) Miejsce prowadzenia zajęć: budynek Przedszkola nr 3 w Koluszkach przy ul. Staszica 36.
5) Założone cele i efekty terapii:
a) stymulacja układu nerwowego w celu pokonywania trudności rozwojowych,
b) dostarczenie w sposób kontrolowany odpowiedniej ilości bodźców zmysłowych, zwłaszcza przedsionkowych, proprioceptywnych i dotykowych tak, aby dziecko tworząc reakcję adaptacyjną
( właściwą odpowiedź na wymogi otoczenia), poprawiło integrację tych bodźców,
c) poprawa kontroli posturalnej i okoruchowej poprzez rozwój/ wyhamowanie przetrwałych odruchów
d) poprawa percepcji wzrokowej poprzez rozwój odruchu przedsionkowo- okoruchowego, długości fiksacji wzrokowej, płynności ruchów oczu;
e) poprawa koncentracji poprzez normalizację procesów modulacji;
f) poprawa percepcji słuchowej poprzez stymulację przedsionkową i słuchową;
g) poprawa koordynacji wzrokowo- ruchowej;
h) rozwój orientacji przestrzennej, schematu ciała.
6) Tematyka i konieczność realizacji zad. wynika z diagnozy potrzeb dzieci, wskazanych w orzeczeniach specjalistycznych poradni. Zgodnie z równością szans zajęciami zostaną objęte wszystkie dzieci niepełnosprawne uczęszczające do tej placówki. Każdy z uczestników powinien otrzymać stosowne zaświadczenie ukończenia zajęć.

Zadanie nr 5
1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć z elementami socjoterapii.
2) Zajęcia prowadzone będą 1 x w tyg. x 30 min./grupę x 2 grupy po 5 osób w grupie,
3) Ogółem 72 spotkania po 60 min.
4) Miejsce prowadzenia zajęć: budynek Przedszkola nr 3 w Koluszkach przy ul. Staszica 36
5) Założone cele i efekty terapii:
a) stymulacja układu nerwowego w celu pokonywania trudności rozwojowych;
b) dostarczenie w sposób kontrolowany odpowiedniej ilości bodźców zmysłowych, zwłaszcza przedsionkowych, proprioceptywnych i dotykowych tak, aby dziecko tworząc reakcję adaptacyjną
( właściwą odpowiedź na wymogi otoczenia), poprawiło integrację tych bodźców;
c) poprawa kontroli posturalnej i okoruchowej poprzez rozwój/ wyhamowanie przetrwałych odruchów;
d) poprawa percepcji wzrokowej poprzez rozwój odruchu przedsionkowo- okoruchowego, długości fiksacji wzrokowej, płynności ruchów oczu;
e) poprawa koncentracji poprzez normalizację procesów modulacji;
f) poprawa percepcji słuchowej poprzez stymulację przedsionkową i słuchową;
g) poprawa koordynacji wzrokowo- ruchowej;
h) rozwój orientacji przestrzennej, schematu ciała.
6) Tematyka i konieczność realizacji zadania wynika z diagnozy potrzeb dzieci, wskazanych w orzeczeniach specjalistycznych poradni. Zgodnie z równością szans zajęciami zostaną objęte wszystkie dzieci niepełnosprawne uczęszczające do tej placówki. Każdy z uczestników powinien otrzymać stosowne zaświadczenie ukończenia zajęć.

Zadanie nr 6
1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie warsztatów rękodzieła ludowego dla ogółem 170 dzieci.
2) Zajęcia prowadzone będą 4 x każda grupa x 8 grup x 45 minut.
3) Ogółem 32 godzin x 45 min.
4) Miejsce prowadzenia zajęć: budynek Przedszkola nr 3 w Koluszkach przy ul. Staszica 36.
5) Założone cele i efekty zajęć:
Warsztaty rękodzieła ludowego są zajęciami dodatkowymi dla dzieci zwiększającymi ich szanse edukacyjne. Podczas zajęć warsztatowych, ich uczestnicy mogą samodzielnie wykonać: wiatraczki, pukawki, wycinanki z papieru i z bibułek, zakładki do książek itp. Ponadto poprzez kolorowanki, zapoznają się z polskimi strojami ludowymi oraz charakterystycznymi haftami z rożnych regionów Polski. Wraz z początkiem lata i sobótkowymi zwyczajami, dzieci wykonują również wianki. Warsztaty rozwijają wrażliwość estetyczną i sprawność manualną.

Zadanie nr 7
1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie warsztatów sensoplastyki dla ogółem 170 dzieci.
2) Zajęcia prowadzone będą 4 x każda grupa x 8 grup x 45 min.
3) Ogółem 32 spotkania po 45 min.
4) Miejsce prowadzenia zajęć: budynek Przedszkola nr 3 w Koluszkach przy ul. Staszica 36.
5) Warsztaty sensoplastyki są zajęciami dodatkowymi dla dzieci zwiększającymi ich szanse edukacyjne. tekstur i cała paletą ekologicznych barw. Podczas zajęć wykorzystywane są produkty spożywcze, dlatego zajęcia są bezpieczne już dla najmłodszych. Dzieci bardzo chętnie uczestniczą w zajęciach, na których mogą się ubrudzić.
6) Cele i efekty zajęć:
a) rozwijają kreatywne myślenie,
b) stymulują wszystkie zmysły,
c) wpływają na rozwój mowy,
d) uwalniają naturalną ekspresję twórczą,
e) wspierają samodzielność,
f) pozwalają czerpać satysfakcję z kreatywnego działania,
g) pozwalają doświadczać sukcesów w realizacji swoich pomysłów,
h) pozwalają wychodzić ze schematów.

Zadanie nr 8
1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie Warsztatów kreatywno – edukacyjnych dla ogółem 170 dzieci.
2) Zajęcia prowadzone będą 1 x w miesiącu /grupę x 9 miesięcy x 8 grup x 45 min. cyklicznie po kolei,
3) Ogółem 72 spotkania po 45 minut.
4) Miejsce prowadzenia zajęć: budynek Przedszkola nr 3 w Koluszkach przy ul. Staszica 36.
5) Cykl może składać się z następujących zajęć:
a) Mydlarskie – zajęcia polegają na wykonaniu kostek glicerynowego mydła o rozmaitych kształtach, zapachach i kolorach. Tak własnoręcznie przygotowane mydełka, zostaną następnie zapakowane w ozdobną folię i każdy z uczestników zabierze swoje mydlane dzieła do domu.
b) Świec żelowych - Warsztaty świecowe to wspaniała możliwość stworzenia ozdoby, która zachowa się na długie lata. Zajęcia rozbudzają dziecięcą wyobraźnie i zmuszają do kreatywnego myślenia. Uczestnicy samodzielnie kreują mozaikę z barwionego kwarcu, tworzą kompozycję z przeróżnych muszelek, suszonych owoców i kwiatów. Wybierają kolor i zapach parafinowego żelu, który ozdobi ich dziecięcy pokój. Żelowa świeca może stać się prezentem, na przykład na Dzień Babci i Dziadka, ponieważ pięknie zapakowana uszczęśliwi każdego obdarowanego.
c) Malowania na torbach – zajęcia pozwalają dziecku na naniesienie swoich graficznych pomysłów, ulubionych wzorów lub kolorowych fantazji na powierzchnię płóciennej torby przy użyciu specjalnych farb i nadanie jej przez to oryginalnego, indywidualnego charakteru. Świadomość posiadania tak wyjątkowo wyglądającej torby dostarczy pozytywnych emocji jej posiadaczowi niezależnie od jego wieku, a każda wyprawa po zakupy wywoła ciekawe spojrzenia innych kupujących. Zajęcia z malowania na torbach mają więc oprócz niewątpliwie ekologicznego charakteru także walory estetyczne.
d) Osikowe - te praktyczne zajęcia pobudzają kreatywne myślenie uczestników, poprawiają sprawności manualne i uczą czym jest drzewo osikowe oraz jakie właściwości i zastosowania mają jego wiórki. Każdy uczestnik warsztatów tworzy niepowtarzalne dzieło, które może stać się prezentem na różne okazje bądź ozdobą, która swoimi niecodziennymi barwami rozweseli każdego.
e) Mobilne planetarium - pokaz w mobilnym planetarium to jedyna i niepowtarzalna szansa na podziwianie kosmosu bez wychodzenia z sali lekcyjnej. Pokazy astronomiczne mają za zadanie zaszczepić wśród dzieci chęć poszerzania wiedzy o otaczającym nas Wszechświecie. Planetarium to unikatowe narzędzie dydaktyczne, które w przystępny oraz interesujący sposób zapozna uczestników ze zjawiskami astronomicznymi i geograficznymi zachodzącymi na niebie. Pokaz zilustruje prawa fizyczne rządzące ruchem ciał niebieskich, a tym samym przeniesie uczestników w niezwykłą podróż do świata astronomii.
f) Chemiczno-magiczne - uczestnicy warsztatów będą mieć możliwość obserwowania zadziwiających eksperymentów chemicznych, oczywiście pod czujnym okiem doświadczonych instruktorów. Pokażemy, że łączenie różnych substancji może przynieść niesamowite efekty. Na zajęciach będzie można przekonać się o tym, że chemia to naprawdę fascynująca nauka
g) lizakowe - będziemy tworzyć lizaki w kształcie ślimaka, świderka albo serca. Lizaki będą wykonywane z kolorowej słodkiej masy. To świetna okazja, żeby spełnić dziecięce marzenia o własnoręcznym tworzeniu słodkości.
Tworzenie różnokształtnych lizaków świetnie rozwija zdolności manualne. Warsztaty przeznaczone są dla różnych grup wiekowych. Zarówno dzieci jak i dorośli poczują na nich czystą radość tworzenia.
Każdy uczestnik warsztatu wykonuje dwa lizaki, które może zabrać ze sobą i podarować bliskiej osobie jako szczególny prezent.
h) Malowania piaskiem - podczas warsztatów uczestnicy wykonają barwny rysunek tylko i wyłącznie za pomocą piasku drobno i gruboziarnistego. Malowanie piaskiem daje nieograniczone możliwości stworzenia ozdoby o dowolnym kształcie, kolorze i wielkości. Możemy wykonać księżniczkę z bajki, ulubione zwierzątko czy wazon z kwiatami z okazji Dnia Mamy.
i) pszczelarskie - podczas zajęć opowiemy ciekawą historię pszczelarstwa, pokażemy jak wygląda pasieka i przedstawimy różne rodzaje miodu. Uczestnicy poznają także tajniki pracy pszczelarzy
i będą mogli przymierzyć strój do pracy w pasiece. W ramach części praktycznej każdy wykona własną świeczkę z plastra wosku pszczelego, odbędzie się także degustacja różnych rodzajów miodów.
Warsztaty to świetna zabawa, podczas której można się wiele nauczyć. Rozbudzają one ciekawość i kształtują wrażliwość na otaczającą przyrodę.
Średnia ilość osób w grupie – 18 osób. Uśredniona cena warsztatów za grupę powinna obejmować również koszt materiałów.

Zadanie nr 9
1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie Zajęć ruchowych Weroniki Sherborne dla ogółem 170 dzieci.
2) Zajęcia prowadzone będą 2 razy / miesiąc x 8 grup x 30 minut.
3) Ogółem 104 spotkania x 30 min.
4) Miejsce prowadzenia zajęć: budynek Przedszkola nr 3 w Koluszkach przy ul. Staszica 36.
5) Zakładane cele i efekty:
a) Rozwój fizyczny: dzieci rozumieją, co to znaczy czuć się we własnym ciele "jak w domu", potrafią używać ciała i kontrolować je na wiele różnych sposobów oraz przyswajają sobie dobrze wyważony repertuar ruchów, rozwijają umiejętności ogólne, związane z opanowaniem różnych elementów ruchu, które mogą być stosowane w wielu zadaniach fizycznych,
b) Rozwój osobowości: mają silniejsze poczucia samego siebie, swojej tożsamości, znają swoje możliwości, potrafią podejmować inicjatywę oraz wykorzystywać własną inwencję, potrafią być wrażliwi na potrzeby i uczucia innych oraz stają się bardziej wprawne w komunikowaniu i dzieleniu się doświadczeniami z innymi ludźmi, potrafią skupiać uwagę na tym, co robią.

Zadanie nr 10
1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie Warsztatów integracji sensorycznej dla ogółem 170 dzieci.
2) Zajęcia prowadzone będą 1 x w miesiącu / grupę x 8 grup x 30 minut.
3) Ogółem 72 spotkania po 30 min.
4) Miejsce prowadzenia zajęć: budynek Przedszkola nr 3 w Koluszkach przy ul. Staszica 36.
5) Zakładane cele i efekty:
a) poprawa kontroli posturalnej i okoruchowej poprzez rozwój/ wyhamowanie przetrwałych odruchów;
b) poprawa percepcji wzrokowej poprzez rozwój odruchu przedsionkowo - okoruchowego, długości fiksacji wzrokowej, płynności ruchów oczu;
c) poprawa koncentracji poprzez normalizację procesów modulacji;
d) poprawa percepcji słuchowej poprzez stymulację przedsionkową i słuchową;
e) poprawa koordynacji wzrokowo - ruchowej;
f) rozwój orientacji przestrzennej, schematu ciała.

Zadanie nr 11
1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie Warsztatów „Poznaję świat” cykl 6 spotkań
z : Chinami, Afryką, Japonią, Australią, Indiami, Ameryką Południową dla ogółem 170 dzieci.
2) Zajęcia prowadzone będą 1 raz w miesiącu x grupa x 6 miesięcy x 8 grup x 60 minut
3) Ogółem 48 spotkań x 60 min.
4) Miejsce prowadzenia zajęć: budynek Przedszkola nr 3 w Koluszkach przy ul. Staszica 36.
5) Zakładane cele i efekty:
Treść warsztatów prowadzonych przez podróżników jest bardzo zróżnicowana i zawsze dopasowana do wieku podopiecznych. Dzieci są zapraszane do różnorakich aktywności, dzięki czemu nikt się nie nudzi. Zajęcia są proste w przekazie, zrozumiałe dla dzieci.
Dzieci dowiadują się mnóstwa nowych rzeczy, mogą zadać pytania i dotknąć wszystkich rekwizytów (na przykład śpiewających mis czy gongu na zajęciach o Tybecie, liści eukaliptusa i kolców kolczatki australijskiej na zajęciach o Australii czy maty fakira i prawdziwego sari na zajęciach o Indiach). Zajęcia realizowane w grupach 18 osób.


II.5) Główny kod CPV: 80.00.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Zamawiający nie określa minimalnego poziomu zdolności w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia składanego na podstawie art. 25a ust. 1 Ustawy dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający nie określa minimalnego poziomu zdolności w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia składanego na podstawie art. 25a ust. 1 Ustawy dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Zamawiający nie określa minimalnego poziomu zdolności w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia składanego na podstawie art. 25a ust. 1 Ustawy dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) oświadczenia składanego na podstawie art. 25a ust. 1 Ustawy dotyczącego przesłanek wykluczenia z postępowania – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Oświadczenie składane przez Wykonawcę do złożonej oferty.
2) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
W terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, wykonawca składa oświadczenie o przynależności, albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 22 ust. 1 pkt 23 Ustawy, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu żąda:
1) Oświadczenia wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 Ustawy dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Oświadczenie składane przez Wykonawcę do złożonej oferty


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Formularze ofertowe ( Wykonawca wypełnia na zadania, na które składa ofertę ) - załączniki nr 1/1 - 1 /11 do SIWZ.
Wykonawca wypełnia formularze ofertowe na zadania, na które składa ofertę. Na zadania, na które Wykonawca nie składa oferty należy złączyć ,,wyzerowany” formularz ofertowy, lub informację, że na to zadanie wykonawca nie składa swojej oferty.
2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza,
3) dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22 a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, treści których musi wynikać w szczególności:
a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
Doświadczenie Wykonawcy w realizacji poszczególnych zajęć:40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany umowy mogą nastąpić na podstawie uregulowań zawartych w art. 144 ustęp 1, ustęp 1a - 1e, ustęp 2, ustęp 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
2. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach:
1) w uzasadnionych przypadkach, lub innych okolicznościach niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, kiedy konieczna będzie zmiana terminu lub godzin realizacji zamówienia, lub zmiana liczby uczestników, Zamawiający może przedłużyć, zintensyfikować, zmienić terminy lub godziny realizacji zamówienia lub liczbę osób biorących udział w zajęciach.
2) w innych uzasadnionych przypadkach, gdy zajdzie konieczność wprowadzenia koniecznych zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający za zgodą Wykonawcy ma możliwość dokonania takiej zmiany.
3) w przypadku, gdy zmiany postanowień zawartej umowy będą korzystne dla Zamawiającego, a zmiany te wynikły w trakcie realizacji zamówienia,
4) w przypadku, gdy zajdzie uzasadniona konieczność ograniczenia lub rezygnacji z części umownego zakresu zajęć, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia wynagrodzenia umownego po cenach wynikających ze złożonej oferty poprzez korektę wartości ryczałtowej przedmiotu umowy po cenach wynikających z formularza ofertowego Wykonawcy. Zmniejszenie zakresu realizacji może być dokonane do 50 % wartości przedmiotu zamówienia podstawowego ujętego w zawartej umowie.
5) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT ) cena netto pozostanie bez zmian, a kwota podatku VAT i wartość brutto zostanie odpowiednio skorygowana zgodnie
z aktualnie obowiązującymi przepisami podatkowymi.
6) zmiany Podwykonawców na zasobach, których Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, pod warunkiem, że nowy Podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy Podwykonawca.
7) działania siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego, uniemożliwiającej wykonanie umowy w umówionym terminie - o okres niezbędny do usunięcia skutków działania siły wyższej.
Przez siłę wyższą rozumie się zdarzenie pozostające poza kontrolą każdej ze stron, których nie mogły one przewidzieć ani zapobiec, a które zakłócają lub uniemożliwiają realizację umowy. Strona, której siła wyższa uniemożliwi wykonanie umowy zobowiązana jest do niezwłocznego poinformowania drugiej strony o tej okoliczności. Strona, która na skutek wystąpienia siły wyższej nie będzie mogła realizować wykonania zadania, będzie usprawiedliwiona w przypadku niezrealizowania lub opóźnienia do czasu, dopóki trwać będzie działanie siły wyższej, w takim zakresie w jakim wywiązanie się tej strony z jej zobowiązań stało się niemożliwe.
3. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 29.12.2020, godzina: 10:30

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Postępowanie prowadzone będzie w języku polskim

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Klauzula informacyjna dotycząca RODO.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ( ogólne rozporządzenie o ochronie danych) ( Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1), dalej „RODO”,
Zamawiający informuje, że:
1) Administratorem Pani / Pana danych osobowych jest Urząd Miejski w Koluszkach, reprezentowany przez Burmistrza Koluszek z siedzibą w Koluszkach przy ul. 11 Listopada 65, tel. (44) 725 67 00,
e - mail: um@koluszki.pl,
2) Funkcję Inspektora ochrony danych osobowych pełni Pan Andrzej Włodarczyk, e - mail: iod@koluszki.pl;
3) Pani / Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego.
4) Przetwarzane Pani / Pana dane osobowe mogą zostać ujawnione osobom biorącym udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 pkt. 4 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późniejszymi zmianami ), dalej „ustawa Pzp”;
5) Pani / Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, a w przypadku umów i postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, które otrzymały dofinansowanie przez Unię Europejską przez okres wynikający z uchwały w sprawie przyznania dofinansowania oraz obowiązku archiwizacyjnego.
6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże należy mieć na uwadze, iż jest równocześnie warunkiem wzięcia udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) PRAWA PRZYSŁUGUJĄCE WZGLĘDEM DANYCH OSOBOWYCH.
Zgodnie z przepisami RODO, względem Pani/Pana danych osobowych, które są przetwarzane przez Burmistrza Koluszek reprezentującego Gminę Koluszki z siedzibą w Koluszkach przy ul. 11 Listopada 65, przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:
a) prawo dostępu do danych osobowych;
b) prawo do sprostowania danych osobowych;
c) prawo do usunięcia danych osobowych;
d) prawo do ograniczania przetwarzania danych osobowych;
e) prawo do przenoszenia danych osobowych;
f) prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych;
g) prawo do niepodlegania decyzji polegającej na zautomatyzowanym przetwarzaniu.
8) Jeżeli przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody, przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
9) W przypadku nieprawidłowego przetwarzania danych osobowych, przysługuje Pani / Panu prawo do wniesienia skargi do państwowego organu nadzorczego do spraw ochrony danych, czyli do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: przeprowadzenie zajęć z dogoterapii.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zadanie nr 1
1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć z dogoterapii.
2) Zajęcia prowadzone będą 1 x w tygodniu x 45 min. na grupę x 2 grupy po 5 osób w grupie,
3) Ogółem 72 spotkania po 45 min.
4) Miejsce prowadzenia zajęć : budynek Przedszkola nr 3 w Koluszkach przy ul. Staszica 36.
5) Założone cele i efekty dogoterapii:
a) Zwiększenie poczucia bezpieczeństwa;
b) Wyciszenie zachowań agresywnych;
c) Wyzwalają potrzebę spontanicznej komunikacji;
d) Zmniejszają nadwrażliwość na bodźce dotykowe;
e) Ułatwiają nawiązanie kontaktu z obcą osobą;
f) Wydłużenie czasu koncentracji uwagi;
g) Zniwelowanie blokady lęków przed zwierzętami;
h) Rozwijanie funkcji opiekuńczych;
i) Naukę samodzielności poprzez stwarzanie dziecku samodzielnego zajmowania się psem, np.: karmienie, prowadzenie na smyczy;
j) Wzmacniają poczucie odpowiedzialności;
k) Wzmocnienie równowagi;
l) Rozwijanie funkcji poznawczych;
ł) Rozwijanie myślenia przyczynowo - skutkowego;
m) Działanie na receptory – wzrok, słuch, dotyk;
n) Opanowanie prostych elementów tresury, dających dziecku poczucie własnej wartości;
o) Panowanie nad emocjami;
u) Rozwijanie spostrzegawczości;
p) Kształtować nawyki higieniczne związane z kontaktem psa np. mycie rąk po zakończeniu zajęć.
6) Tematyka i konieczność realizacji zadania wynika z diagnozy potrzeb dzieci, wskazanych w orzeczeniach specjalistycznych poradni. Zgodnie z równością szans zajęciami zostaną objęte wszystkie dzieci niepełnosprawne uczęszczające do tej placówki. Każdy z uczestników powinien otrzymać stosowne zaświadczenie ukończenia zajęć.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.09.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
doświadczenie Wykonawcy w realizacji poszczególnych zajęć:40,00
cena:60,00
Część nr: 2
Nazwa: przeprowadzenie zajęć z muzykoterapii.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zadanie nr 2
1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć z muzykoterapii.
2) Zajęcia prowadzone będą 1 x w tygodniu x 60 min. na grupę x 2 grupy po 5 osób w grupie
3) Ogółem 72 spotkania po 60 min.
4) Miejsce prowadzenia zajęć; budynek Przedszkola nr 3 w Koluszkach przy ul. Staszica 36.
5) Założone cele i efekty muzykoterapii:
a) wzbudzanie pożądanych emocji (uczuć, stanów afektywnych, nastrojów) oraz sterowania nimi;
b) wzbudzanie gotowości do kontaktu oraz inspirowanie i odpowiednio kierowane rozwijanie prawidłowej międzyludzkiej komunikacji;
c) wzbogacanie osobowości pacjenta, głównie poprzez doznania estetyczne, wyrabianie w nim postawy twórczej, pomnażanie zasobu jego doświadczeń emocjonalnych i intelektualnych;
d) wpływanie na stan pobudzenia psychomotorycznego oraz napięcia emocjonalnego i mięśniowego;
e) ogólne korzystne wpływanie na stan psychofizycznego samopoczucia;
f) wzbogacenie oraz wspomaganie metod diagnostycznych;
g) wzbudzanie określonych reakcji fizjologicznych (przede wszystkim wegetatywnych) oraz wpływanie na przemiany biochemicznie zachodzące w ustroju.
6) Tematyka i konieczność realizacji zadania wynika z diagnozy potrzeb dzieci, wskazanych w orzeczeniach specjalistycznych poradni. Zgodnie z równością szans zajęciami zostaną objęte wszystkie dzieci niepełnosprawne uczęszczające do tej placówki. Każdy z uczestników powinien otrzymać stosowne zaświadczenie ukończenia zajęć.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.09.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
doświadczenie Wykonawcy w realizacji poszczególnych zajęć:40,00
Część nr: 3
Nazwa: przeprowadzenie zajęć z arterapii

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zadanie nr 3
1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć z arterapii.
2) Zajęcia prowadzone będą 1 x w tygodniu x 60 min. na grupę x 2 grupy po 5 osób w grupie.
3) Ogółem 72 spotkania po 60 min.
4) Miejsce prowadzenia zajęć: budynek Przedszkola nr 3 w Koluszkach przy ul. Staszica 36.
5) Założone cele i efekty arterapii:
a) zachęcanie do ekspresji twórczej,
b) relaks, wyciszenie,
c) doskonalenie sprawności manualnej i doskonalenie kontroli nad własnymi ruchami,
d) kształcenie percepcji wzrokowo-ruchowej,
e) rozwijanie wyobraźni twórczej, estetyki,
f) rozwijanie zainteresowań i uzdolnień plastycznych,
g) wdrażanie do cierpliwości i staranności w pracy własnej i grupy,
h) doskonalenie koordynacji wzrokowo-ruchowej,
i) zwiększanie poczucia bezpieczeństwa w grupie,
j) kształtowanie poczucia przydatności wykonywanych prac,
k) rozwijanie samodzielności i odpowiedzialności za wyniki własnej pracy,
l) poznanie różnorodnych form wypowiedzi poprzez warsztat plastyczny ( tworzywa, techniki plastyczne, rodzaje materiałów plastycznych, sposoby łączenia itp.),
ł) pobudzanie wszechstronnego rozwoju dziecka przez stwarzanie możliwości do samorealizacji przez środki artystyczne.
6) Tematyka i konieczność realizacji zad. wynika z diagnozy potrzeb dzieci, wskazanych w orzeczeniach specjalistycznych poradni. Zgodnie z równością szans zajęciami zostaną objęte wszystkie dzieci niepełnosprawne uczęszczające do tej placówki. Każdy z uczestników powinien otrzymać stosowne zaświadczenie ukończenia zajęć.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.09.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
doświadczenie Wykonawcy w realizacji poszczególnych zajęć:40,00
Część nr: 4
Nazwa: przeprowadzenie Warsztatów SI

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zadanie nr 4
1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie Warsztatów SI ( integracji sensorycznej )
2) Zajęcia prowadzone będą 1 x w tygodniu x 30 min. na grupę x 2 grupy po 5 osób w grupie
3) Ogółem 72 spotkania x 30 min.
4) Miejsce prowadzenia zajęć: budynek Przedszkola nr 3 w Koluszkach przy ul. Staszica 36.
5) Założone cele i efekty terapii:
a) stymulacja układu nerwowego w celu pokonywania trudności rozwojowych,
b) dostarczenie w sposób kontrolowany odpowiedniej ilości bodźców zmysłowych, zwłaszcza przedsionkowych, proprioceptywnych i dotykowych tak, aby dziecko tworząc reakcję adaptacyjną ( właściwą odpowiedź na wymogi otoczenia), poprawiło integrację tych bodźców,
c) poprawa kontroli posturalnej i okoruchowej poprzez rozwój/ wyhamowanie przetrwałych odruchów
d) poprawa percepcji wzrokowej poprzez rozwój odruchu przedsionkowo- okoruchowego, długości fiksacji wzrokowej, płynności ruchów oczu;
e) poprawa koncentracji poprzez normalizację procesów modulacji;
f) poprawa percepcji słuchowej poprzez stymulację przedsionkową i słuchową;
g) poprawa koordynacji wzrokowo- ruchowej;
h) rozwój orientacji przestrzennej, schematu ciała.
6) Tematyka i konieczność realizacji zad. wynika z diagnozy potrzeb dzieci, wskazanych w orzeczeniach specjalistycznych poradni. Zgodnie z równością szans zajęciami zostaną objęte wszystkie dzieci niepełnosprawne uczęszczające do tej placówki. Każdy z uczestników powinien otrzymać stosowne zaświadczenie ukończenia zajęć


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.09.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
doświadczenie Wykonawcy w realizacji poszczególnych zajęć:40,00
cena:60,00
Część nr: 5
Nazwa: przeprowadzenie zajęć z elementami socjoterapii.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zadanie nr 5
1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć z elementami socjoterapii.
2) Zajęcia prowadzone będą 1 x w tyg. x 30 min./grupę x 2 grupy po 5 osób w grupie,
3) Ogółem 72 spotkania po 60 min.
4) Miejsce prowadzenia zajęć: budynek Przedszkola nr 3 w Koluszkach przy ul. Staszica 36
5) Założone cele i efekty terapii:
a) stymulacja układu nerwowego w celu pokonywania trudności rozwojowych;
b) dostarczenie w sposób kontrolowany odpowiedniej ilości bodźców zmysłowych, zwłaszcza przedsionkowych, proprioceptywnych i dotykowych tak, aby dziecko tworząc reakcję adaptacyjną ( właściwą odpowiedź na wymogi otoczenia), poprawiło integrację tych bodźców;
c) poprawa kontroli posturalnej i okoruchowej poprzez rozwój/ wyhamowanie przetrwałych odruchów;
d) poprawa percepcji wzrokowej poprzez rozwój odruchu przedsionkowo- okoruchowego, długości fiksacji wzrokowej, płynności ruchów oczu;
e) poprawa koncentracji poprzez normalizację procesów modulacji;
f) poprawa percepcji słuchowej poprzez stymulację przedsionkową i słuchową;
g) poprawa koordynacji wzrokowo- ruchowej;
h) rozwój orientacji przestrzennej, schematu ciała.
6) Tematyka i konieczność realizacji zadania wynika z diagnozy potrzeb dzieci, wskazanych w orzeczeniach specjalistycznych poradni. Zgodnie z równością szans zajęciami zostaną objęte wszystkie dzieci niepełnosprawne uczęszczające do tej placówki. Każdy z uczestników powinien otrzymać stosowne zaświadczenie ukończenia zajęć.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.09.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
doświadczenie Wykonawcy w realizacji poszczególnych zajęć:40,00
Część nr: 6
Nazwa: przeprowadzenie warsztatów rękodzieła ludowego

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zadanie nr 6
1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie warsztatów rękodzieła ludowego dla ogółem 170 dzieci.
2) Zajęcia prowadzone będą 4 x każda grupa x 8 grup x 45 minut.
3) Ogółem 32 godzin x 45 min.
4) Miejsce prowadzenia zajęć: budynek Przedszkola nr 3 w Koluszkach przy ul. Staszica 36.
5) Założone cele i efekty zajęć:
Warsztaty rękodzieła ludowego są zajęciami dodatkowymi dla dzieci zwiększającymi ich szanse edukacyjne. Podczas zajęć warsztatowych, ich uczestnicy mogą samodzielnie wykonać: wiatraczki, pukawki, wycinanki z papieru i z bibułek, zakładki do książek itp. Ponadto poprzez kolorowanki, zapoznają się z polskimi strojami ludowymi oraz charakterystycznymi haftami z rożnych regionów Polski. Wraz z początkiem lata i sobótkowymi zwyczajami, dzieci wykonują również wianki. Warsztaty rozwijają wrażliwość estetyczną i sprawność manualną.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.09.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
doświadczenie Wykonawcy w realizacji poszczególnych zajęć:40,00
Część nr: 7
Nazwa: przeprowadzenie warsztatów sensoplastyki

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zadanie nr 7
1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie warsztatów sensoplastyki dla ogółem 170 dzieci.
2) Zajęcia prowadzone będą 4 x każda grupa x 8 grup x 45 min.
3) Ogółem 32 spotkania po 45 min.
4) Miejsce prowadzenia zajęć: budynek Przedszkola nr 3 w Koluszkach przy ul. Staszica 36.
5) Warsztaty sensoplastyki są zajęciami dodatkowymi dla dzieci zwiększającymi ich szanse edukacyjne tekstur i cała paletą ekologicznych barw. Podczas zajęć wykorzystywane są produkty spożywcze, dlatego zajęcia są bezpieczne już dla najmłodszych. Dzieci bardzo chętnie uczestniczą w zajęciach, na których mogą się ubrudzić.
6) Cele i efekty zajęć:
a) rozwijają kreatywne myślenie,
b) stymulują wszystkie zmysły,
c) wpływają na rozwój mowy,
d) uwalniają naturalną ekspresję twórczą,
e) wspierają samodzielność,
f) pozwalają czerpać satysfakcję z kreatywnego działania,
g) pozwalają doświadczać sukcesów w realizacji swoich pomysłów,
h) pozwalają wychodzić ze schematów


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.09.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
doświadczenie Wykonawcy w realizacji poszczególnych zajęć:40,00
cena:60,00
Część nr: 8
Nazwa: przeprowadzenie warsztatów kreatywno – edukacyjnych

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zadanie nr 8
1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie Warsztatów kreatywno – edukacyjnych dla ogółem 170 dzieci.
2) Zajęcia prowadzone będą 1 x w miesiącu /grupę x 9 miesięcy x 8 grup x 45 min. cyklicznie po kolei,
3) Ogółem 72 spotkania po 45 minut.
4) Miejsce prowadzenia zajęć: budynek Przedszkola nr 3 w Koluszkach przy ul. Staszica 36.
5) Cykl może składać się z następujących zajęć:
a) Mydlarskie – zajęcia polegają na wykonaniu kostek glicerynowego mydła o rozmaitych kształtach, zapachach i kolorach. Tak własnoręcznie przygotowane mydełka, zostaną następnie zapakowane w ozdobną folię i każdy z uczestników zabierze swoje mydlane dzieła do domu.
b) Świec żelowych - Warsztaty świecowe to wspaniała możliwość stworzenia ozdoby, która zachowa się na długie lata. Zajęcia rozbudzają dziecięcą wyobraźnie i zmuszają do kreatywnego myślenia. Uczestnicy samodzielnie kreują mozaikę z barwionego kwarcu, tworzą kompozycję z przeróżnych muszelek, suszonych owoców i kwiatów. Wybierają kolor i zapach parafinowego żelu, który ozdobi ich dziecięcy pokój. Żelowa świeca może stać się prezentem, na przykład na Dzień Babci i Dziadka, ponieważ pięknie zapakowana uszczęśliwi każdego obdarowanego.
c) Malowania na torbach – zajęcia pozwalają dziecku na naniesienie swoich graficznych pomysłów, ulubionych wzorów lub kolorowych fantazji na powierzchnię płóciennej torby przy użyciu specjalnych farb i nadanie jej przez to oryginalnego, indywidualnego charakteru. Świadomość posiadania tak wyjątkowo wyglądającej torby dostarczy pozytywnych emocji jej posiadaczowi niezależnie od jego wieku, a każda wyprawa po zakupy wywoła ciekawe spojrzenia innych kupujących. Zajęcia z malowania na torbach mają więc oprócz niewątpliwie ekologicznego charakteru także walory estetyczne.
d) Osikowe - te praktyczne zajęcia pobudzają kreatywne myślenie uczestników, poprawiają sprawności manualne i uczą czym jest drzewo osikowe oraz jakie właściwości i zastosowania mają jego wiórki. Każdy uczestnik warsztatów tworzy niepowtarzalne dzieło, które może stać się prezentem na różne okazje bądź ozdobą, która swoimi niecodziennymi barwami rozweseli każdego.
e) Mobilne planetarium - pokaz w mobilnym planetarium to jedyna i niepowtarzalna szansa na podziwianie kosmosu bez wychodzenia z sali lekcyjnej. Pokazy astronomiczne mają za zadanie zaszczepić wśród dzieci chęć poszerzania wiedzy o otaczającym nas Wszechświecie. Planetarium to unikatowe narzędzie dydaktyczne, które w przystępny oraz interesujący sposób zapozna uczestników ze zjawiskami astronomicznymi i geograficznymi zachodzącymi na niebie. Pokaz zilustruje prawa fizyczne rządzące ruchem ciał niebieskich, a tym samym przeniesie uczestników w niezwykłą podróż do świata astronomii.
f) Chemiczno-magiczne - uczestnicy warsztatów będą mieć możliwość obserwowania zadziwiających eksperymentów chemicznych, oczywiście pod czujnym okiem doświadczonych instruktorów. Pokażemy, że łączenie różnych substancji może przynieść niesamowite efekty. Na zajęciach będzie można przekonać się o tym, że chemia to naprawdę fascynująca nauka
g) lizakowe - będziemy tworzyć lizaki w kształcie ślimaka, świderka albo serca. Lizaki będą wykonywane z kolorowej słodkiej masy. To świetna okazja, żeby spełnić dziecięce marzenia o własnoręcznym tworzeniu słodkości.
Tworzenie różnokształtnych lizaków świetnie rozwija zdolności manualne. Warsztaty przeznaczone są dla różnych grup wiekowych. Zarówno dzieci jak i dorośli poczują na nich czystą radość tworzenia.
Każdy uczestnik warsztatu wykonuje dwa lizaki, które może zabrać ze sobą i podarować bliskiej osobie jako szczególny prezent.
h) Malowania piaskiem - podczas warsztatów uczestnicy wykonają barwny rysunek tylko i wyłącznie za pomocą piasku drobno i gruboziarnistego. Malowanie piaskiem daje nieograniczone możliwości stworzenia ozdoby o dowolnym kształcie, kolorze i wielkości. Możemy wykonać księżniczkę z bajki, ulubione zwierzątko czy wazon z kwiatami z okazji Dnia Mamy.
i) pszczelarskie - podczas zajęć opowiemy ciekawą historię pszczelarstwa, pokażemy jak wygląda pasieka i przedstawimy różne rodzaje miodu. Uczestnicy poznają także tajniki pracy pszczelarzy i będą mogli przymierzyć strój do pracy w pasiece. W ramach części praktycznej każdy wykona własną świeczkę z plastra wosku pszczelego, odbędzie się także degustacja różnych rodzajów miodów.
Warsztaty to świetna zabawa, podczas której można się wiele nauczyć. Rozbudzają one ciekawość i kształtują wrażliwość na otaczającą przyrodę. Średnia ilość osób w grupie – 18 osób. Uśredniona cena warsztatów za grupę powinna obejmować również koszt materiałów


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.09.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
doświadczenie Wykonawcy w realizacji poszczególnych zajęć:40,00
Część nr: 9
Nazwa: przeprowadzenie zajęć ruchowych Weroniki Sherborne

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zadanie nr 9
1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie Zajęć ruchowych Weroniki Sherborne dla ogółem 170 dzieci.
2) Zajęcia prowadzone będą 2 razy / miesiąc x 8 grup x 30 minut.
3) Ogółem 104 spotkania x 30 min.
4) Miejsce prowadzenia zajęć: budynek Przedszkola nr 3 w Koluszkach przy ul. Staszica 36.
5) Zakładane cele i efekty:
a) Rozwój fizyczny: dzieci rozumieją, co to znaczy czuć się we własnym ciele "jak w domu", potrafią używać ciała i kontrolować je na wiele różnych sposobów oraz przyswajają sobie dobrze wyważony repertuar ruchów, rozwijają umiejętności ogólne, związane z opanowaniem różnych elementów ruchu, które mogą być stosowane w wielu zadaniach fizycznych,
b) Rozwój osobowości: mają silniejsze poczucia samego siebie, swojej tożsamości, znają swoje możliwości, potrafią podejmować inicjatywę oraz wykorzystywać własną inwencję, potrafią być wrażliwi na potrzeby i uczucia innych oraz stają się bardziej wprawne w komunikowaniu i dzieleniu się doświadczeniami z innymi ludźmi, potrafią skupiać uwagę na tym, co robią.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.09.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
doświadczenie Wykonawcy w realizacji poszczególnych zajęć:40,00
cena:60,00
Część nr: 10
Nazwa: przeprowadzenie warsztatów integracji sensorycznej

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zadanie nr 10
1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie Warsztatów integracji sensorycznej dla ogółem 170 dzieci.
2) Zajęcia prowadzone będą 1 x w miesiącu / grupę x 8 grup x 30 minut.
3) Ogółem 72 spotkania po 30 min.
4) Miejsce prowadzenia zajęć: budynek Przedszkola nr 3 w Koluszkach przy ul. Staszica 36.
5) Zakładane cele i efekty:
a) poprawa kontroli posturalnej i okoruchowej poprzez rozwój/ wyhamowanie przetrwałych odruchów;
b) poprawa percepcji wzrokowej poprzez rozwój odruchu przedsionkowo - okoruchowego, długości fiksacji wzrokowej, płynności ruchów oczu;
c) poprawa koncentracji poprzez normalizację procesów modulacji;
d) poprawa percepcji słuchowej poprzez stymulację przedsionkową i słuchową;
e) poprawa koordynacji wzrokowo - ruchowej;
f) rozwój orientacji przestrzennej, schematu ciała


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.09.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
doświadczenie Wykonawcy w realizacji poszczególnych zajęć:40,00
cena:60,00
Część nr: 11
Nazwa: przeprowadzenie warsztatów Poznaję świat

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zadanie nr 11
1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie Warsztatów „Poznaję świat” cykl 6 spotkań
z : Chinami, Afryką, Japonią, Australią, Indiami, Ameryką Południową dla ogółem 170 dzieci.
2) Zajęcia prowadzone będą 1 raz w miesiącu x grupa x 6 miesięcy x 8 grup x 60 minut
3) Ogółem 48 spotkań x 60 min.
4) Miejsce prowadzenia zajęć: budynek Przedszkola nr 3 w Koluszkach przy ul. Staszica 36.
5) Zakładane cele i efekty:
Treść warsztatów prowadzonych przez podróżników jest bardzo zróżnicowana i zawsze dopasowana do wieku podopiecznych. Dzieci są zapraszane do różnorakich aktywności, dzięki czemu nikt się nie nudzi. Zajęcia są proste w przekazie, zrozumiałe dla dzieci.
Dzieci dowiadują się mnóstwa nowych rzeczy, mogą zadać pytania i dotknąć wszystkich rekwizytów (na przykład śpiewających mis czy gongu na zajęciach o Tybecie, liści eukaliptusa i kolców kolczatki australijskiej na zajęciach o Australii czy maty fakira i prawdziwego sari na zajęciach o Indiach). Zajęcia realizowane w grupach 18 osób.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.09.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
doświadczenie Wykonawcy w realizacji poszczególnych zajęć:40,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.