eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mikołów › "Zakup i dostawa infrastruktury informatycznej do obsługi wirtualizacji oraz licencji oprogramowania wraz z migracją istniejących systemów Zakładu Gospodarki Lokalowej w Mikołowie, Zakładu Usług Komunalnych w Mikołowie oraz Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mikołowie"

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-16



Ogłoszenie nr 767395-N-2020 z dnia 2020-12-16 r.

Zakład Gospodarki Lokalowej:

"Zakup i dostawa infrastruktury informatycznej do obsługi wirtualizacji oraz licencji oprogramowania wraz z migracją istniejących systemów Zakładu Gospodarki Lokalowej w Mikołowie, Zakładu Usług Komunalnych w Mikołowie oraz Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mikołowie"

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Lokalowej, krajowy numer identyfikacyjny 27054706000000, Kolejowa 2, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: 323 242 600,
faks: 323 242 612
e-mail: zamowienia@zgl.mikolow.eu,
www: www.zgl.mikolow.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, http://www.zglmikolow.bip.net.pl/?c=299

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, http://www.zglmikolow.bip.net.pl/?c=299

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: pisemny

Adres: ul.Kolejowa 2, 43-190 Mikołów

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Zakup i dostawa infrastruktury informatycznej do obsługi wirtualizacji oraz licencji oprogramowania wraz z migracją istniejących systemów Zakładu Gospodarki Lokalowej w Mikołowie, Zakładu Usług Komunalnych w Mikołowie oraz Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mikołowie"

Numer referencyjny: ZGL/PN/15/2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa infrastruktury informatycznej do obsługi wirtualizacji oraz licencji oprogramowania wraz z migracją istniejących systemów Zakładu Gospodarki Lokalowej w Mikołowie, Zakładu Usług Komunalnych w Mikołowie oraz Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mikołowie.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

2.1.Warunki ogólne
1. Do zadań Wykonawcy należy dostawa oraz integracja macierzy dyskowej z 3 węzłowym klastrem wysokiej dostępności, na którym będą uruchamiane krytyczne aplikacji firmy
2. Dostarczony sprzęt musi być nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą dostawy i pochodzić z legalnego kanału dystrybucyjnego producenta na rynek Polski. Wyposażony w legalne oprogramowanie umożliwiające realizację wszystkich założeń określonych w specyfikacji. Objęty gwarancją producenta przez okres deklarowany w ofercie. Serwis urządzeń musi być realizowany przez Producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta. Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji u producenta sprzętu legalności oprogramowania oraz żądanych trybów serwisu. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia oświadczenia producenta o spełnieniu wymogów specyfikacji. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z dostarczeniem sprzętu i oprogramowania do siedziby Zamawiającego.
3. Oferowane produkty muszą posiadać minimum 12 miesięczny okres gwarancji i wsparcia producenta w zakresie zgłaszania problemów technicznych oraz dostępu do poprawek i uaktualnień systemu. W okresie wsparcia Zamawiający musi mieć prawo do bezpłatnej aktualizacji do najnowszej wersji produktów, jeżeli zostaną one opublikowane przez producenta dostarczonego sprzętu i oprogramowania. Jeżeli dla konkretnego elementu wskazano w warunkach dłuższy minimalny okres gwarancji to taki jest wymagany dla tego elementu wraz z wsparciem technicznym producenta. Okres gwarancji liczony będzie od daty sporządzenia protokołu zdawczo-odbiorczego przedmiotu zamówienia.
4. Zamawiający jest organem Administracji Samorządowej i jest uprawniony do używania licencji dedykowanych dla instytucji rządowych, co jednak nie wyklucza zastosowania licencji komercyjnych.
2.2.Prace instalacyjne:
1. Prace obejmą proces fizycznej instalacji i konfiguracji nowego sprzętu, uruchomienie funkcjonalności klastra, mechanizmów archiwizacji środowiska wirtualnego oraz instalacje oprogramowania do zamykania środowiska wirtualnego podczas dłuższej awarii zasilania.
2. Prace obejmą proces fizycznej instalacji i konfiguracji nowej macierzy dyskowej, konfigurację grup RAID na nowej macierzy, konfigurację dysków global hotspare, konfigurację tieringu (SSD-SAS), mapowanie wolumenów do hostów.
3. Prace obejmą proces fizycznej instalacji i konfiguracji przełączników Ethernet, skonfigurowanie ich do obsługi klastra, zdefiniowanie VLAN-ów oraz protokołu STP.
4. Wszystkie połączenia w klastrze na poziomie siec SAN FC 16 Gbps i sieci lokalnej Ethernet 10 Gbps mają być redundantne. Po stronie zamawiającego leży również dostarczenie odpowiednich kabli.
5. Prace obejmą zmianę konfiguracji posiadanych przez Zamawiającego 3 sztuk firewalli FG60E tak, aby dopasować adresację clustra obliczeniowego do sieci lokalnych. Każda z trzech Jednostek posiada własną, niezależną i odseparowaną sieć lokalną i osobne firewalle, natomiast sieć „management” powinna być wspólna.
6. Prace obejmą proces migracji aktualnego środowiska serwerów fizycznych do środowiska wirtualnego na nowych, dostarczonych zasobach sprzętowych. W tym czasie nie może nastąpić żadna przerwa w działaniu systemu informatycznego.
7. Testowanie poprawności działania środowiska SAN i siec Ethernet uwzględniające również symulację sytuacji awaryjnych.
8. Wykonanie dokumentacji powykonawczej zawierającej szczegółowy opis wykonanego projektu, zastosowanej technologii, konfiguracji, zaznaczenie miejsc wszystkich fizycznie montowanych urządzeń. Wszelkie oznaczenia muszą być zgodne z nazewnictwem przyjętym w konfiguracji sprzętowej i programowej. Dokumentacja powinna zawierać co najmniej: rozmieszczenie sprzętu w szafach , zestawienie połączeń pomiędzy urządzeniami, adresację IP, dostępy i hasła administracyjne, ogólną konfigurację urządzeń w tym podział wolumenów w macierzy wraz z przyporządkowaniem fizycznych dysków do wolumenów, zestawienie VLAN w przełącznikach wraz z przyporządkowaniem portów.
9. Wraz z wdrożeniem Wykonawca dostarczy pełne oprogramowanie oraz nośnik z systemem (instalacją).
10. Prace instalacyjne muszą być prowadzone w sposób nie przeszkadzający użytkownikom w normalnej pracy. Wszystkie prace wymagające wyłączenia całości lub części obecnie używanego sprzętu i oprogramowania muszą być wykonywane w terminach uzgodnionych z Zamawiającym.
2.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.


II.5) Główny kod CPV: 48.82.20.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

w dniach: 42

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia: do 6 tygodni, licząc od dnia następnego po podpisaniu umowy.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków:

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków:

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli :
a) Wymagane jest wskazanie wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw wraz z wdrożeniem i konfiguracją serwerów i macierzy, obejmującą wdrożenie systemu wirtualizacji, o wartości co najmniej 200 000 zł brutto każda wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane.

Zgodnie z przepisem art.23 ust 5 ustawy Pzp w przypadku Konsorcjum lub w przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotów na zasadach określonych w art.22a ustawy Pzp, należy wykazać, iż przynajmniej jeden z podmiotów tworzących konsorcjum lub podmiot , na którego zdolność w tym zakresie powołuje się Wykonawca , samodzielnie spełnia warunek dotyczący wykonania w/w dostaw - brak możliwości tzw. sumowania doświadczenia


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) Wykazu dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert , jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich ilości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; - zgodnie z załącznikiem nr 5. Wykaz i dowody należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (lub podmiot na zdolnościach którego polega wykonawca – jeżeli dowód dotyczy tego podmiotu).

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa stosownie do treści art.24 ust.11 (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: brak danych
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: brak danych

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Jednolitość producenta sprzętu:20,00
Okres gwarancji:20,00
cena:60,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Nie

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnego aneksu, podpisanego przez obie Strony, pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust. 1 w/w ustawy, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wystąpienia:
1) Konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy;
2) Jeśli dane pozycje oprogramowania dostarczanego w ramach niniejszej Umowy, będą niedostępne na rynku w okresie obowiązywania Umowy, Zamawiający dopuszcza zaproponowanie przez Wykonawcę innego oprogramowania o parametrach i funkcjonalności nie gorszych niż określone przez Zamawiającego w niniejszej Umowie, a w szczególności w załącznikach do Umowy. W takim przypadku zmiana nie może powodować wzrostu ceny ofertowej, terminu wykonania i innych warunków udzielenia zamówienia zawartych w SIWZ. Wykonawca zapewni Zamawiającego pisemnie, iż oprogramowanie zaoferowane zostało wycofane z produkcji lub dystrybucji. Wykonawca zobowiązany jest przekazać zamawiającemu podpisany przez producenta lub dystrybutora w Polsce dokument z oświadczeniem o wycofaniu z produkcji lub dystrybucji zaoferowanego przedmiotu zamówienia z jednoczesną propozycją zmian.
3) gdy zmiana postanowień umownych jest korzystna dla Zamawiającego,
3. Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w trakcie jej trwania, w następujących przypadkach:
a) Zmiany wysokości wynagrodzenia umownego w zakresie zmiany stawki podatku VAT na asortyment objęty przedmiotem zamówienia,
b) Przedłużenia terminu umownego, jeżeli niedotrzymanie pierwotnego terminu umownego stanowi konsekwencję okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć, takich jak:
- w przypadku wystąpienia „siły wyższej”. „Siła wyższa” oznacza wydarzenie zewnętrzne, nieprzewidywalne i poza kontrolą Stron Umowy, którego skutkom nie można zapobiec, występujące po podpisaniu Umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z Umowy w jej obecnym brzmieniu; W przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej, która będzie uniemożliwiać terminowe wykonanie obowiązków umownych, Strony uzgodnią na piśmie zakres działań, jakie będą podjęte w okresie działania zjawiska siły wyższej, a po jej ustąpieniu, określą na piśmie nowe terminy realizacji Umowy;
- w przypadku zmiany stanu prawnego, który będzie wnosił nowe wymagania co do sposobu realizacji jakiegokolwiek elementu Umowy;
- występującej w dacie zawarcia umowy epidemii wirusa SARS-CoV-2, w sytuacji gdy w sposób bezpośredni wpływa na termin realizacji przedmiotu umowy, powodując jego przedłużenie;
- zmiany terminu wykonania umowy, spowodowanego przerwą w realizacji przedmiotu zamówienia, z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego - zmiana umowy z powodu, o którym mowa w zdaniu poprzednim możliwa jest, gdy przerwa w realizacji przedmiotu umowy zostanie pisemnie stwierdzona oraz umotywowana przez Zamawiającego;
4. Zmiany postanowień umowy są dopuszczalne również w przypadkach przewidzianych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2019r., poz. 1843 ze zm.).
5. Zmiany, o których mowa powyżej, nie mogą spowodować zwiększenia wartości wynagrodzenia brutto, o którym mowa w §3 niniejszej umowy, za wyjątkiem przypadków przewidzianych w art.144 ust.1 pkt 2 i pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, jak również w ust.3 pkt.a) niniejszego paragrafu.
6. Zmiany w zakresie numerów telefonów, faksów, adresów, adresów e-mail, osób odpowiedzialnych po obu Stronach za realizację Umowy, następują w drodze pisemnego zawiadomienia drugiej Strony w terminie niezwłocznym od dnia zaistnienia zamiany i nie stanowią zmiany Umowy.
7. Warunkiem dokonania zmian w umowie jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zamianę zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, opis wypływu zmiany na termin wykonania umowy.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 28.12.2020, godzina: 09:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Oferta musi być złożona w języku polskim

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą:

Łączna cena oferty brutto – 60 pkt. = 60%
Jednolitość producenta sprzętu – 20 pkt=20%
Okres gwarancji – 20 pkt=20%

1.1 Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór:


A = Cena najniższa z ważnych ofert / Cena badanej oferty x 60 pkt


Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Cena” wynosi 60 pkt.

1.2 Ocena kryterium „Jednolitość producenta sprzętu”
W kryterium „Jednolitość producenta sprzętu” punkty przyznane zostaną według poniższych zasad:
- Oferta w przedmiotowym kryterium oceny ofert otrzyma 20 punktów, w przypadku gdy Wykonawca zaoferuje Zamawiającemu sprzęt w zakresie: Macierz, Serwery i Przełączniki sieciowe, wyprodukowany przez jednego producenta.
- Oferta w przedmiotowym kryterium oceny ofert otrzyma 0 punktów, w przypadku gdy Wykonawca zaoferuje Zamawiającemu sprzęt wyprodukowany przez różnych producentów.

Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Jednolitość producenta sprzętu” wynosi 20 pkt.
W przypadku nie wskazania żadnej informacji oferta wykonawcy zostanie odrzucona.

1.3. Ocena w kryterium „Okres gwarancji”.
W kryterium „Okres gwarancji” punkty przyznane zostaną według poniższych zasad:
- Oferta w przedmiotowym kryterium oceny ofert otrzyma 20 punktów, w przypadku gdy Wykonawca zaoferuje Zamawiającemu gwarancję 3 letnią lub dłuższą na wykonane przez siebie prace i zastosowane materiały.
-Oferta w przedmiotowym kryterium oceny ofert otrzyma 10 punktów, w przypadku gdy Wykonawca zaoferuje Zamawiającemu gwarancję 2 letnią na wykonane przez siebie prace i zastosowane materiały.
- Oferta w przedmiotowym kryterium oceny ofert otrzyma 0 punktów, w przypadku gdy Wykonawca zaoferuje Zamawiającemu gwarancję 1 roczną na wykonane przez siebie prace i zastosowane materiały.
(okres gwarancji należy podać w pełnych latach )

W przypadku wskazania mniejszego okresu gwarancji niż 1 rok, lub nie wskazania żadnego okresu gwarancji, oferta wykonawcy zostanie odrzucona.

Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Okres gwarancji” wynosi 20 pkt, nawet jeśli wykonawca poda dłuższy okres gwarancji.

2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
3. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty
według następującej zasady:

CN/CO x 60 pkt + dodatkowa ilość pkt związana z kryteriami poza cenowymi wg zasad przedstawionych powyżej = ............... punktów

Wyjaśnienia : CN - cena oferty najtańszej
CO - cena oferty badanej

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.