eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mikołów › "Zakup i dostawa infrastruktury informatycznej do obsługi wirtualizacji oraz licencji oprogramowania wraz z migracją istniejących systemów Zakładu Gospodarki Lokalowej w Mikołowie, Zakładu Usług Komunalnych w Mikołowie oraz Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mikołowie"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-07

Ogłoszenie nr 510396527-N-2021 z dnia 2021-01-07 r.
Zakład Gospodarki Lokalowej:

"Zakup i dostawa infrastruktury informatycznej do obsługi wirtualizacji oraz licencji oprogramowania wraz z migracją istniejących systemów Zakładu Gospodarki Lokalowej w Mikołowie, Zakładu Usług Komunalnych w Mikołowie oraz Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mikołowie"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 767395-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Gospodarki Lokalowej, krajowy numer identyfikacyjny 27054706000000, Kolejowa 2, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: 323 242 600
faks: 323 242 612
e-mail: zamowienia@zgl.mikolow.eu
www: www.zgl.mikolow.eu
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Zakup i dostawa infrastruktury informatycznej do obsługi wirtualizacji oraz licencji oprogramowania wraz z migracją istniejących systemów Zakładu Gospodarki Lokalowej w Mikołowie, Zakładu Usług Komunalnych w Mikołowie oraz Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mikołowie"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZGL/PN/15/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa infrastruktury informatycznej do obsługi wirtualizacji oraz licencji oprogramowania wraz z migracją istniejących systemów Zakładu Gospodarki Lokalowej w Mikołowie, Zakładu Usług Komunalnych w Mikołowie oraz Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mikołowie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 2.1.Warunki ogólne 1. Do zadań Wykonawcy należy dostawa oraz integracja macierzy dyskowej z 3 węzłowym klastrem wysokiej dostępności, na którym będą uruchamiane krytyczne aplikacji firmy 2. Dostarczony sprzęt musi być nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą dostawy i pochodzić z legalnego kanału dystrybucyjnego producenta na rynek Polski. Wyposażony w legalne oprogramowanie umożliwiające realizację wszystkich założeń określonych w specyfikacji. Objęty gwarancją producenta przez okres deklarowany w ofercie. Serwis urządzeń musi być realizowany przez Producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta. Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji u producenta sprzętu legalności oprogramowania oraz żądanych trybów serwisu. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia oświadczenia producenta o spełnieniu wymogów specyfikacji. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z dostarczeniem sprzętu i oprogramowania do siedziby Zamawiającego. 3. Oferowane produkty muszą posiadać minimum 12 miesięczny okres gwarancji i wsparcia producenta w zakresie zgłaszania problemów technicznych oraz dostępu do poprawek i uaktualnień systemu. W okresie wsparcia Zamawiający musi mieć prawo do bezpłatnej aktualizacji do najnowszej wersji produktów, jeżeli zostaną one opublikowane przez producenta dostarczonego sprzętu i oprogramowania. Jeżeli dla konkretnego elementu wskazano w warunkach dłuższy minimalny okres gwarancji to taki jest wymagany dla tego elementu wraz z wsparciem technicznym producenta. Okres gwarancji liczony będzie od daty sporządzenia protokołu zdawczo-odbiorczego przedmiotu zamówienia. 4. Zamawiający jest organem Administracji Samorządowej i jest uprawniony do używania licencji dedykowanych dla instytucji rządowych, co jednak nie wyklucza zastosowania licencji komercyjnych. 2.2.Prace instalacyjne: 1. Prace obejmą proces fizycznej instalacji i konfiguracji nowego sprzętu, uruchomienie funkcjonalności klastra, mechanizmów archiwizacji środowiska wirtualnego oraz instalacje oprogramowania do zamykania środowiska wirtualnego podczas dłuższej awarii zasilania. 2. Prace obejmą proces fizycznej instalacji i konfiguracji nowej macierzy dyskowej, konfigurację grup RAID na nowej macierzy, konfigurację dysków global hotspare, konfigurację tieringu (SSD-SAS), mapowanie wolumenów do hostów. 3. Prace obejmą proces fizycznej instalacji i konfiguracji przełączników Ethernet, skonfigurowanie ich do obsługi klastra, zdefiniowanie VLAN-ów oraz protokołu STP. 4. Wszystkie połączenia w klastrze na poziomie siec SAN FC 16 Gbps i sieci lokalnej Ethernet 10 Gbps mają być redundantne. Po stronie zamawiającego leży również dostarczenie odpowiednich kabli. 5. Prace obejmą zmianę konfiguracji posiadanych przez Zamawiającego 3 sztuk firewalli FG60E tak, aby dopasować adresację clustra obliczeniowego do sieci lokalnych. Każda z trzech Jednostek posiada własną, niezależną i odseparowaną sieć lokalną i osobne firewalle, natomiast sieć „management” powinna być wspólna. 6. Prace obejmą proces migracji aktualnego środowiska serwerów fizycznych do środowiska wirtualnego na nowych, dostarczonych zasobach sprzętowych. W tym czasie nie może nastąpić żadna przerwa w działaniu systemu informatycznego. 7. Testowanie poprawności działania środowiska SAN i siec Ethernet uwzględniające również symulację sytuacji awaryjnych. 8. Wykonanie dokumentacji powykonawczej zawierającej szczegółowy opis wykonanego projektu, zastosowanej technologii, konfiguracji, zaznaczenie miejsc wszystkich fizycznie montowanych urządzeń. Wszelkie oznaczenia muszą być zgodne z nazewnictwem przyjętym w konfiguracji sprzętowej i programowej. Dokumentacja powinna zawierać co najmniej: rozmieszczenie sprzętu w szafach , zestawienie połączeń pomiędzy urządzeniami, adresację IP, dostępy i hasła administracyjne, ogólną konfigurację urządzeń w tym podział wolumenów w macierzy wraz z przyporządkowaniem fizycznych dysków do wolumenów, zestawienie VLAN w przełącznikach wraz z przyporządkowaniem portów. 9. Wraz z wdrożeniem Wykonawca dostarczy pełne oprogramowanie oraz nośnik z systemem (instalacją). 10. Prace instalacyjne muszą być prowadzone w sposób nie przeszkadzający użytkownikom w normalnej pracy. Wszystkie prace wymagające wyłączenia całości lub części obecnie używanego sprzętu i oprogramowania muszą być wykonywane w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. 2.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 48.82.20.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 284800.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: ALTO COMPUTERS M.Borowiak, R.Wróbel S.J.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul.Wolności 94
Kod pocztowy: 41-800
Miejscowość: Zabrze
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 340705.08

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 340705.08
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 340705.08
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.