eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Babice › Wymiana sieci wodociągowej w miejscowościachWygiełzów, Babice i Zagórze w Gminie Babice

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-07

Babice: Wymiana sieci wodociągowej w miejscowościach: Wygiełzów, Babice i Zagórze w Gminie Babice
Numer ogłoszenia: 76562 - 2014; data zamieszczenia: 07.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 26758 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Babicach, ul. Krakowska 56, 32-551 Babice, woj. małopolskie, tel. 032 6134002, faks 032 6134013.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana sieci wodociągowej w miejscowościach: Wygiełzów, Babice i Zagórze w Gminie Babice.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana sieci wodociągowej w miejscowościach: Wygiełzów, Babice i Zagórze w Gminie Babice, w ramach projektu Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013 w ramach działania 312 Podstawowe usługi dla gospodarki ludności wiejskiej. Zamówienie zostało podzielone na części, przy czym Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych: I część tj. wymiana sieci wodociągowej w Wygiełzowie II część tj. wymiana sieci wodociągowej w Wygiełzowie - Skansen III część tj. wymiana sieci wodociągowej w Babicach IV część tj. wymiana sieci wodociągowej w Zagórzu V część tj. zaprojektowanie i wymiana sieci wodociągowej w Wygiełzowie - ul. Oświęcimska. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje: I część zamówienia: Biorąc pod uwagę czasokres użytkowania oraz dużą awaryjność istniejących rurociągów wody pitnej zakwalifikowano sieć wodociągową uliczną do wymiany: 1.ul. Lipowiecka do ul. Harcerskiej - o 80mm i o 100 mm - ok. 402 m 2.ul. Grodzisko- o 100mm - ok. 211 m 3.ul. Poniatowskiego o 100mm - ok. 214 m 4.ul. Skansenowa do Szkoły Podstawowej o 100mm - ok. 512 m 5.ul. Lipowiecka do ul. Skansenowej o 100mm - ok. 155 m 6.ul. Skansenowa do ul. Podzamcze o 100mm - ok. 117 m 7.ul. Browarna o 100mm - ok. 358 m 8.ul. Kasprowicza o 100mm - ok. 531 m Razem tj. ok. 2500 m sieci wodociągowej. Poz. 1,4,5 - trasa projektowanego wodociągu przebiega przez tereny prywatne, gdzie występuje zieleń niska. Wykonawstwo systemem przeciskowym zdalnie sterowanym rurami dwuwarstwowymi. Grunt kat. III-IV. Przełączenia budynków do nowego rurociągu - roboty ziemne - wykop otwarty. Poz. 2,3,6,7,8 - trasa projektowanego wodociągu przebiega w pasie drogowym o nawierzchni asfaltowej. Wszystkie ww. drogi gminne. Wykonawstwo systemem przeciskowym zdalnie sterowanym oraz roboty ziemne wykop otwarty. W ulicach, gdzie roboty ziemne będą wykonywane systemem odkrywkowym odbudowa podbudowy drogi oraz nawierzchni asfaltowej realizowana będzie po zakończeniu robót wodociągowych. Przełączenia budynków do nowego wodociągu będą się odbywać w wykopie otwartym. Wymiana sieci wodociągowej zapewni bezawaryjną dostawę wody pitnej dla celów gospodarczo - bytowych oraz zabezpieczy dostawę wody do celów pożarowych w danym rejonie. II część zamówienia: Z uwagi na dużą awaryjność rurociągów wody pitnej na terenie Skansenu przewidziano wymianę sieci wodociągowej o 100 mm długości ok. 395 m. Wykonawstwo robót systemem przeciskowym zdalnie sterowanym rurami dwuwarstwowymi długości ok. 182 m. Pozostały odcinek wodociągu tj. ok. 213 m będzie realizowany w wykopie otwartym. Grunt kat. III - IV. Trasa projektowanego wodociągu przebiega w terenie, gdzie występuje zieleń niska. Wymiana wodociągu spowoduje bezawaryjną dostawę wody pitnej oraz zwiększy dostawę wody do celów pożarowych III część zamówienia: Z uwagi na czasokres eksploatacji oraz dużą awaryjność istniejących rurociągów wody pitnej sieć wodociągową przewidziano do wymiany: 1.ul. Zakopiańska - o 80mm - ok. 68 m 2.od ul. Konopnickiej do ul. Laskowej - o 100 - ok. 316 m. Poz. 1 - trasa projektowanego wodociągu przebiega po terenach prywatnych, gdzie występuje zieleń niska. Grunt kat. III-IV - mokry. Woda terenowa występuje powyżej posadowienia projektowanego rurociągu. Roboty ziemne będą wykonywane w wykopie otwartym systemem ręcznym i mechanicznym. Poz. 2 - trasa wodociągu będzie zlokalizowana w pasie drogowym o nawierzchni asfaltowej. Wykonawstwo robót montażowych systemem przeciskowym zdalnie sterowanym rurami dwuwarstwowymi. Przełączenia do budynków - roboty ziemne - wykopy otwarte. Grunt kat. III-IV. Woda terenowa poniżej posadowienia projektowanego rurociągu. Z uwagi na warunki gruntowe odbudowa nawierzchni asfaltowej na szerokości min. 1.80 m. Wymiana sieci wodociągowej zapewni bezawaryjną dostawę wody pitnej dla celów gospodarczo - bytowych oraz zabezpieczy dostawę wody do celów pożarowych. IV część zamówienia: Mając na uwadze czasokres użytkowania istniejących rurociągów wody pitnej oraz dużą awaryjność zaplanowano wymianę wodociągów: 1.ul. Czerwona Górka od ul. Stawowej do ul. Podgrodzisko -o 100 mm - ok. 380 m 2.ul. Podgrodzisko - o 80mm - ok. 120 m 3.ul. Posada o 100mm - ok. 210 m 4.ul. Piłsudskiego do ul. Piaski o 100mm - ok. 440 m 5.ul. Piłsudskiego do ul. Pańskiej/ul. Czerwona Górka o 100mm - ok. 130 m 6.ul. Podgórska o 80mm - ok. 130 m 7.ul. Działy od ul. Piłsudskiego do ul. Żabiej o 100mm - ok. 358 m Razem: ok. 1768 m sieci wodociągowej. Trasa projektowanych wodociągów przebiega w pasie drogowym o nawierzchni asfaltowej. Wykonawstwo systemem przeciskowym zdalnie sterowanym rurami dwuwarstwowymi znak TS. Przełączenie budynków do nowego rurociągu w wykopie otwartym. Poz. 4 i 6 - drogi we władaniu Powiatowego Zarządu Dróg w Chrzanowie. Pozostałe ulice należą do Gminy Babice. Na projektowanym terenie występuje grunt kat. III i IV. Wszystkie omawiane ulice posiadają nawierzchnie asfaltowe. Wymiana sieci wodociągowej zapewni bezawaryjną dostawę wody pitnej dla celów gospodarczo - bytowych oraz zabezpieczy dostawę wody do celów pożarowych w danym rejonie. V część zamówienia: Mając na uwadze czasokres użytkowania istniejących rurociągów wody pitnej oraz dużą awaryjność zaplanowano wymianę wodociągów przy ul. Oświęcimskiej w Wygiełzowie. Obowiązkiem Wykonawcy jest zaprojektować wymianę w uzgodnieniu z administratorem, dokonać zgłoszenia lub uzyskać pozwolenie na budowę i wymienić sieć wodociągową na odcinku ok. 700 m (sieć widoczna na mapce poglądowej stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ). Pierwszy odcinek biegnie po lewej stronie DW780 na Chełmek, od ronda ma długość ok. 450 mb (wymiana na rurociąg PE o110). Kolejny odcinek to wymiana sieci pod droga wojewódzka, następnie odcinek o długości ok. 220 mb (na rurociąg PE o80 )po prawej stronie DW 780 w kierunku Chełmka. Na trasie należy zlokalizować przynajmniej 2 hydranty. Wykonać przepięcie istniejących wodociągów w kierunku ul. Kościuszki i ul. Browarnej oraz wykonać ok. 23 sztuki przepięć przyłączy domowych. Dla wszystkich części zamówienia Wykonawca ma obowiązek : - wykonania projektów czasowej organizacji ruchu i ich zatwierdzenia oraz wprowadzenia na czas trwania prac - ponoszenia kosztów obsługi geodezyjnej oraz wszelkich kosztów zajęcia pasa drogowego na czas wykonywania robót, a także kosztów nadzorów branżowych właścicieli urządzeń i sieci - bieżącej aktualizacji dokumentacji - wykonania nowego zgłoszenia robót dla prac objętych przedmiotem zamówienia - informowania o wszystkich napotkanych znaleziskach - po zakończeniu prac wykonać inwentaryzację powykonawczą - w celu uniknięcia długotrwałych przerw w dostawie wody wybrany Wykonawca winien najpierw ułożyć nowe odcinki sieci wodociągowej i wpiąć je w stary system wodociągowy, a następnie wykonać przepięcie przyłączy do budynków zasilanych wodą na przedmiotowych odcinkach sieci - wykonać badanie wody zgodnie z przepisami sanitarnymi dla każdego oddawanego odcinka wodociągu. 1. Piecze nad realizacją zamówienia sprawuje Inspektor Nadzoru, który ocenia zgodność realizacji przedsięwzięcia z projektem, kontroluje jakość i ilość robót, opiniuje zasadność wykonania i kontroluje rozliczenie finansowe budowy. 2.Pożądane jest, aby przed złożeniem oferty Wykonawca przeprowadził wizję lokalną terenu budowy, sąsiadującego układu komunikacyjnego oraz najbliższego otoczenia budowy. Termin wizji lokalnej i szczegóły techniczne jej przeprowadzenia wymagają uzgodnienia z Zamawiającym. Koszt dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. Dokonanie wizji nie jest warunkiem koniecznym do złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. 3.Roboty budowlane stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia należy wykonać zgodnie z: a.Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiące strony nr 26 i 27 w załączniku Nr 5 do siwz i strony nr 16 i 17 załącznika Nr 6 do siwz b.Dokumentacją projektową c.Przedmiarem robót, stanowiącym załączniki Nr 1,2,3 i 4 do siwz - projekt budowlany wymiany sieci wodociągowej w Babicach i Wygiełzowie załącznik - Nr 5 do siwz - projekt budowlany wymiany sieci wodociągowej w Zagórzu - załącznik Nr 6 do siwz - mapa poglądowa z lokalizacją odcinka przewidzianą do wykonania V części zamówienia - załącznik Nr 7 do siwz - decyzja o pozwoleniu na budowę - załącznik Nr 8 do siwz - zgłoszenie robót budowlanych - załącznik Nr 9 do siwz d.należytą starannością, z zasadami sztuki budowlanej, współczesnej wiedzy technicznej oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami polskimi w szczególności zawartymi w Prawie Budowlanym a w dalszej kolejności normami UE, zgodnie ze złożoną ofertą, warunkami przetargu oraz zgodnie z ustaleniami poczynionymi z Zamawiającym. 4.Zamawiający zastrzega, iż w trakcie realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie: - pokrywać koszty pobieranych mediów zużytych do wykonywania robót -zabezpieczyć i oznakować teren budowy przez cały czas trwania realizacji zadania oraz ponosić pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili przejęcia terenu budowy, a po zakończeniu robót uporządkować teren budowy i dostarczyć oświadczenia właścicieli działek wg. wzoru dostarczonego przez Zamawiającego o doprowadzeniu działek do stanu pierwotnego -zapewnić na własny koszt i we własnym zakresie kontener kontenery na składowanie odpadów, gruzu i śmieci z placu budowy i na własny koszt zapewnić jego wywóz -zabezpieczyć pomieszczenia socjalne dla personelu. Wykonawca wykona wszystkie roboty zgodnie z przedmiarem robót i dokumentacją projektową (jeżeli w przedmiarze brak pozycji prac, ale dokumentacja zawiera te prace nie zwalnia to Wykonawcy z obowiązku ich wykonania). Również dokumentacja dla 5 części zamówienia oraz aktualizacja dokumentacji zgłoszeniowej wykonana ma zostać zgodnie z obowiązującymi przepisami i w porozumieniu z administratorem sieci. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013 w ramach działania 312 Podstawowe usługi dla gospodarki ludności wiejskiej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo-Usługowa INSTBUD Stanisław Boguta Spółka Jawna, Nieznanowice 50, 32-420 Gdów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2826883,59 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2867000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2867000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2867000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.