eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Babice › Wymiana sieci wodociągowej w miejscowościachWygiełzów, Babice i Zagórze w Gminie Babice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-23

Babice: Wymiana sieci wodociągowej w miejscowościach: Wygiełzów, Babice i Zagórze w Gminie Babice
Numer ogłoszenia: 26758 - 2014; data zamieszczenia: 23.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Babicach , ul. Krakowska 56, 32-551 Babice, woj. małopolskie, tel. 032 6134002, faks 032 6134013.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.babice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana sieci wodociągowej w miejscowościach: Wygiełzów, Babice i Zagórze w Gminie Babice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana sieci wodociągowej w miejscowościach: Wygiełzów, Babice i Zagórze w Gminie Babice, w ramach projektu Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013 w ramach działania 312 Podstawowe usługi dla gospodarki ludności wiejskiej. Zamówienie zostało podzielone na części, przy czym Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych: I część tj. wymiana sieci wodociągowej w Wygiełzowie II część tj. wymiana sieci wodociągowej w Wygiełzowie - Skansen III część tj. wymiana sieci wodociągowej w Babicach IV część tj. wymiana sieci wodociągowej w Zagórzu V część tj. zaprojektowanie i wymiana sieci wodociągowej w Wygiełzowie - ul. Oświęcimska. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje: I część zamówienia: Biorąc pod uwagę czasokres użytkowania oraz dużą awaryjność istniejących rurociągów wody pitnej zakwalifikowano sieć wodociągową uliczną do wymiany: 1. ul. Lipowiecka do ul. Harcerskiej - o 80mm i o 100 mm - ok. 402 m 2. ul. Grodzisko- o 100mm - ok. 211 m 3. ul. Poniatowskiego o 100mm - ok. 214 m 4. ul. Skansenowa do Szkoły Podstawowej o 100mm - ok. 512 m 5. ul. Lipowiecka do ul. Skansenowej o 100mm - ok. 155 m 6. ul. Skansenowa do ul. Podzamcze o 100mm - ok. 117 m 7. ul. Browarna o 100mm - ok. 358 m 8. ul. Kasprowicza o 100mm - ok. 531 m Razem tj. ok. 2500 m sieci wodociągowej. Poz. 1,4,5 - trasa projektowanego wodociągu przebiega przez tereny prywatne, gdzie występuje zieleń niska. Wykonawstwo systemem przeciskowym zdalnie sterowanym rurami dwuwarstwowymi. Grunt kat. III-IV. Przełączenia budynków do nowego rurociągu - roboty ziemne - wykop otwarty. Poz. 2,3,6,7,8 - trasa projektowanego wodociągu przebiega w pasie drogowym o nawierzchni asfaltowej. Wszystkie ww. drogi gminne. Wykonawstwo systemem przeciskowym zdalnie sterowanym oraz roboty ziemne wykop otwarty.W ulicach, gdzie roboty ziemne będą wykonywane systemem odkrywkowym odbudowa podbudowy drogi oraz nawierzchni asfaltowej realizowana będzie po zakończeniu robót wodociągowych. Przełączenia budynków do nowego wodociągu będą się odbywać w wykopie otwartym. Wymiana sieci wodociągowej zapewni bezawaryjną dostawę wody pitnej dla celów gospodarczo - bytowych oraz zabezpieczy dostawę wody do celów pożarowych w danym rejonie. II część zamówienia: Z uwagi na dużą awaryjność rurociągów wody pitnej na terenie Skansenu przewidziano wymianę sieci wodociągowej o 100 mm długości ok. 395 m. Wykonawstwo robót systemem przeciskowym zdalnie sterowanym rurami dwuwarstwowymi długości ok. 182 m. Pozostały odcinek wodociągu tj. ok. 213 m będzie realizowany w wykopie otwartym. Grunt kat. III - IV. Trasa projektowanego wodociągu przebiega w terenie, gdzie występuje zieleń niska. Wymiana wodociągu spowoduje bezawaryjną dostawę wody pitnej oraz zwiększy dostawę wody do celów pożarowych. III część zamówienia: Z uwagi na czasokres eksploatacji oraz dużą awaryjność istniejących rurociągów wody pitnej sieć wodociągową przewidziano do wymiany: 1. ul. Zakopiańska - o 80mm - ok. 68 m 2. od ul. Konopnickiej do ul. Laskowej - o 100 - ok. 316 m. Poz. 1 - trasa projektowanego wodociągu przebiega po terenach prywatnych, gdzie występuje zieleń niska. Grunt kat. III-IV - mokry. Woda terenowa występuje powyżej posadowienia projektowanego rurociągu. Roboty ziemne będą wykonywane w wykopie otwartym systemem ręcznym i mechanicznym. Poz. 2 - trasa wodociągu będzie zlokalizowana w pasie drogowym o nawierzchni asfaltowej. Wykonawstwo robót montażowych systemem przeciskowym zdalnie sterowanym rurami dwuwarstwowymi. Przełączenia do budynków - roboty ziemne - wykopy otwarte. Grunt kat. III-IV. Woda terenowa poniżej posadowienia projektowanego rurociągu. Z uwagi na warunki gruntowe odbudowa nawierzchni asfaltowej na szerokości min. 1.80 m. Wymiana sieci wodociągowej zapewni bezawaryjną dostawę wody pitnej dla celów gospodarczo - bytowych oraz zabezpieczy dostawę wody do celów pożarowych. IV część zamówienia: Mając na uwadze czasokres użytkowania istniejących rurociągów wody pitnej oraz dużą awaryjność zaplanowano wymianę wodociągów: 1. ul. Czerwona Górka od ul. Stawowej do ul. Podgrodzisko -o 100 mm - ok. 380 m 2. ul. Podgrodzisko - o 80mm - ok. 120 m 3. ul. Posada o 100mm - ok. 210 m 4. ul. Piłsudskiego do ul. Piaski o 100mm - ok. 440 m 5. ul. Piłsudskiego do ul. Pańskiej/ul. Czerwona Górka o 100mm - ok. 130 m 6. ul. Podgórska o 80mm - ok. 130 m 7. ul. Działy od ul. Piłsudskiego do ul. Żabiej o 100mm - ok. 358 m Razem: ok. 1768 m sieci wodociągowej. Trasa projektowanych wodociągów przebiega w pasie drogowym o nawierzchni asfaltowej. Wykonawstwo systemem przeciskowym zdalnie sterowanym rurami dwuwarstwowymi znak TS. Przełączenie budynków do nowego rurociągu w wykopie otwartym. Poz. 4 i 6 - drogi we władaniu Powiatowego Zarządu Dróg w Chrzanowie. Pozostałe ulice należą do Gminy Babice. Na projektowanym terenie występuje grunt kat. III i IV. Wszystkie omawiane ulice posiadają nawierzchnie asfaltowe. Wymiana sieci wodociągowej zapewni bezawaryjną dostawę wody pitnej dla celów gospodarczo - bytowych oraz zabezpieczy dostawę wody do celów pożarowych w danym rejonie. V część zamówienia: Mając na uwadze czasokres użytkowania istniejących rurociągów wody pitnej oraz dużą awaryjność zaplanowano wymianę wodociągów przy ul. Oświęcimskiej w Wygiełzowie. Obowiązkiem Wykonawcy jest zaprojektować wymianę w uzgodnieniu z administratorem, dokonać zgłoszenia lub uzyskać pozwolenie na budowę i wymienić sieć wodociągową na odcinku ok. 700 m (sieć widoczna na mapce poglądowej stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ). Pierwszy odcinek biegnie po lewej stronie DW780 na Chełmek, od ronda ma długość ok. 450 mb (wymiana na rurociąg PE o110). Kolejny odcinek to wymiana sieci pod droga wojewódzka, następnie odcinek o długości ok. 220 mb (na rurociąg PE o80 )po prawej stronie DW 780 w kierunku Chełmka. Na trasie należy zlokalizować przynajmniej 2 hydranty. Wykonać przepięcie istniejących wodociągów w kierunku ul. Kościuszki i ul. Browarnej oraz wykonać ok. 23 sztuki przepięć przyłączy domowych. Dla wszystkich części zamówienia Wykonawca ma obowiązek : - wykonania projektów czasowej organizacji ruchu i ich zatwierdzenia oraz wprowadzenia na czas trwania prac - ponoszenia kosztów obsługi geodezyjnej oraz wszelkich kosztów zajęcia pasa drogowego na czas wykonywania robót, a także kosztów nadzorów branżowych właścicieli urządzeń i sieci - bieżącej aktualizacji dokumentacji - wykonania nowego zgłoszenia robót dla prac objętych przedmiotem zamówienia - informowania o wszystkich napotkanych znaleziskach - po zakończeniu prac wykonać inwentaryzację powykonawczą - w celu uniknięcia długotrwałych przerw w dostawie wody wybrany Wykonawca winien najpierw ułożyć nowe odcinki sieci wodociągowej i wpiąć je w stary system wodociągowy, a następnie wykonać przepięcie przyłączy do budynków zasilanych wodą na przedmiotowych odcinkach sieci - wykonać badanie wody zgodnie z przepisami sanitarnymi dla każdego oddawanego odcinka wodociągu. 1. Piecze nad realizacją zamówienia sprawuje Inspektor Nadzoru, który ocenia zgodność realizacji przedsięwzięcia z projektem, kontroluje jakość i ilość robót, opiniuje zasadność wykonania i kontroluje rozliczenie finansowe budowy. 2.Pożądane jest, aby przed złożeniem oferty Wykonawca przeprowadził wizję lokalną terenu budowy, sąsiadującego układu komunikacyjnego oraz najbliższego otoczenia budowy. Termin wizji lokalnej i szczegóły techniczne jej przeprowadzenia wymagają uzgodnienia z Zamawiającym. Koszt dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. Dokonanie wizji nie jest warunkiem koniecznym do złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. 3.Roboty budowlane stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia należy wykonać zgodnie z: a.Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiące strony nr 26 i 27 w załączniku Nr 5 do siwz i strony nr 16 i 17 załącznika Nr 6 do siwz b.Dokumentacją projektową c.Przedmiarem robót, stanowiącym załączniki Nr 1,2,3 i 4 do siwz - projekt budowlany wymiany sieci wodociągowej w Babicach i Wygiełzowie załącznik - Nr 5 do siwz - projekt budowlany wymiany sieci wodociągowej w Zagórzu - załącznik Nr 6 do siwz - mapa poglądowa z lokalizacją odcinka przewidzianą do wykonania V części zamówienia - załącznik Nr 7 do siwz - decyzja o pozwoleniu na budowę - załącznik Nr 8 do siwz - zgłoszenie robót budowlanych - załącznik Nr 9 do siwz d.należytą starannością, z zasadami sztuki budowlanej, współczesnej wiedzy technicznej oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami polskimi w szczególności zawartymi w Prawie Budowlanym a w dalszej kolejności normami UE, zgodnie ze złożoną ofertą, warunkami przetargu oraz zgodnie z ustaleniami poczynionymi z Zamawiającym. 4.Zamawiający zastrzega, iż w trakcie realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie: - pokrywać koszty pobieranych mediów zużytych do wykonywania robót -zabezpieczyć i oznakować teren budowy przez cały czas trwania realizacji zadania oraz ponosić pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili przejęcia terenu budowy, a po zakończeniu robót uporządkować teren budowy i dostarczyć oświadczenia właścicieli działek wg. wzoru dostarczonego przez Zamawiającego o doprowadzeniu działek do stanu pierwotnego -zapewnić na własny koszt i we własnym zakresie kontener kontenery na składowanie odpadów, gruzu i śmieci z placu budowy i na własny koszt zapewnić jego wywóz -zabezpieczyć pomieszczenia socjalne dla personelu. Wykonawca wykona wszystkie roboty zgodnie z przedmiarem robót i dokumentacją projektową (jeżeli w przedmiarze brak pozycji prac, ale dokumentacja zawiera te prace nie zwalnia to Wykonawcy z obowiązku ich wykonania). Również dokumentacja dla 5 części zamówienia oraz aktualizacja dokumentacji zgłoszeniowej wykonana ma zostać zgodnie z obowiązującymi przepisami i w porozumieniu z administratorem sieci. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.02.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 80 000.00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych). 2.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45. ust. 6 ustawy Pzp, tj: pieniądzu poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym gwarancjach bankowych gwarancjach ubezpieczeniowych poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Chrzanowie o. Babice Nr 53 8444 0008 0010 0100 2017 0022, oraz w formularzu oferty wskazać numer rachunku bankowego, na który należy zwrócić wadium. Skuteczne wniesienie wadium w takiej formie uznaje się za wniesione z chwilą uznania rachunku Zamawiającego. 5.W przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego ul. Krakowska 56, 32-551 Babice, Dziennik Podawczy pokój nr 1 lub zamieścić w osobnej kopercie - opisanej wadium i dołączonej do oferty. 6.Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie sprecyzował opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia dla tego warunku w niniejszym postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia w postępowaniu jeśli przedstawi na formularzu stanowiącym załącznik Nr 10 do siwz, wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, w tym: jedno zamówienie polegające na budowie, przebudowie lub remoncie sieci wodociągowej w ilości co najmniej 5 km (w tym przynajmniej 3 km przewiertem zdalnie sterowanym rurami typu TS) na kwotę nie mniejszą niż 3 000 000,00 zł brutto jedno zamówienie polegające na wykonaniu projektu budowy, przebudowy lub wymiany sieci wodociągowej o długości przynajmniej 500 mb

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jeżeli przedstawi wykaz osób na formularzu stanowiącym załącznik nr 11 do siwz, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz przedstawi oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wykonawca spełni warunek poprzez wskazanie do realizacji niniejszego zamówienia kierownika budowy i kierownika robót lub osobę posiadającą kwalifikacje zawodowe do kierowania robotami budowlanymi tj. osobę posiadającą uprawnienia w rozumieniu przepisów ustawy z dn. 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U.2013.1409), dla kierownika budowy w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych , druga osoba w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im kwalifikacje zawodowe uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w danej specjalności nabyte w państwach członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz państwach Europejskiego Obszaru Gospodarczego, stosownie do przepisu art. 12a Prawo budowlane oraz przepisów ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich unii Europejskiej (Dz. U. z 2008r. Nr 63 poz. 349)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej jeśli przedstawi: opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 3 000 000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pozostałe dokumenty składające się na ofertę Wykonawcy: a.formularz ofertowy b.pisemne zobowiązanie innych podmiotów c.pełnomocnictwo jeśli nie wynika z innych dokumentów do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika zakres reprezentacji, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika - jeżeli dotyczy d.pełnomocnictwo do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - jeżeli dotyczy. Na dzień podpisania umowy z Zamawiającym, Wykonawca zobowiązany jest także przedstawić: - dokumenty potwierdzające, że kierownik budowy lub kierownik robót posiada wymagane uprawnienia takie jak: uprawnienia wymagane przepisami prawa budowlanego upoważniające do kierowania robotami budowlanymi wpis do właściwej organizacji samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem o określonym w nim terminie ważności -kosztorys ofertowy dla 1, 2, 3 i 4 części zamówienia, na podstawie którego ustalono cenę wykonania zamówienia oraz szacunek dla 5 części zamówienia. Przed podpisaniem umowy Wykonawca ma obowiązek wykonać harmonogram rzeczowo - finansowy prac uwzględniający zapisy niniejszej specyfikacji i zatwierdzić go w Urzędzie Gminy w Babicach. Zatwierdzony harmonogram będzie załącznikiem Nr 1 do umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy oraz określa warunki tej zmiany w następujących okolicznościach: zmiany obowiązującej stawki VAT, w zakresie zmiany wynagrodzenia dla Wykonawcy w w/w zakresie, wynikająca ze zmiany ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku: - okoliczności siły wyższej; - z powodu stanu wyższej konieczności, powodującego podjęcie działań w celu uchylenia bezpośredniego niebezpieczeństwa grożącego dobru społecznemu lub jakiemukolwiek dobru jednostki; - niesprzyjających warunków pogodowych. takich, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i na które strony nie miały wpływu zmiany personelu Wykonawcy lub Zamawiającego oraz ewentualnych podwykonawców wykonania przez podwykonawcę innej części zamówienia, niż tej którą Wykonawca wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy, w sytuacji kiedy będzie to korzystne w realizacji zamówienia realizacji przez podwykonawcę części zamówienia, której Wykonawca nie wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy, w sytuacji kiedy będzie to korzystne w realizacji zamówienia zmiany terminów płatności wynikające z wszelkich zmian wprowadzanych do umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.babice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Babicach ul. Krakowska 56, 32-551 Babice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Babicach ul. Krakowska 56, 32-551 Babice Dziennik Podawczy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013 w ramach działania 312 Podstawowe usługi dla gospodarki ludności wiejskiej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.