eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Materiały do sterylizacji

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-11



Ogłoszenie nr 765424-N-2020 z dnia 2020-12-11 r.

Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu:

Materiały do sterylizacji

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, krajowy numer identyfikacyjny 00028885700000, ul. 28 Czerwca 1956 r. 135/147, 61-545 Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska

telefon: +48618310142
faks: +48618310107
e-mail: zamowienia.publiczne@orsk.ump.edu.pl
www: www.orsk.ump.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.orsk.ump.edu.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.orsk.ump.edu.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: Pisemnie, Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert w postaci elektronicznej.

Adres: Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. Wiktora Degi Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, ul. 28 Czerwca 1956 r nr 135/147, 61-545 Poznań, Kancelaria Szpitalna (pok. 24)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Materiały do sterylizacji

Numer referencyjny: SZP/APT/31/20

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do sterylizacji.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o asortymencie, ilościach
i jego wymogach został określony w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
3. Zamawiający w Załączniku nr 2 do SIWZ wymaga podania przez Wykonawcę nazwy handlowej produktu, oraz producenta, oferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia.
4. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę w innych opakowaniach niż opisane w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ) Zamawiający dopuszcza przeliczenie wielkości opakowań
z zaokrągleniem do pełnych opakowań w górę.
5. Zamawiający wymaga, aby opis produktu, symbol CE, nazwa handlowa, producent, rozmiary produktu, seria, data ważności – umieszczone były na /w każdym opakowaniu zbiorczym.
6. Wszystkie informacje o produktach zamieszczone na etykietach, bądź opakowaniach muszą być sporządzone w języku polskim lub w postaci dopuszczonych przez obowiązujące prawo symboli.
7. Termin ważności oferowanego przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy
od daty każdorazowej dostawy.
8. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (j. t. Dz. U. z 2020 r., poz. 186) oraz dyrektywami Unii Europejskiej (zgodnie z art. 26 Ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (j.t. Dz. U. z 2020 r., poz. 186)Wyroby medyczne muszą posiadać Deklaracje zgodności i Certyfikaty CE. Wymóg ten nie dotyczy:
część nr 1 – poz. 4, 5
część nr 7 – poz. 1
część nr 8 - poz 1,2, 3,
część nr 9 – poz. 1, 2, 3
część nr 10 – poz 2, 3, 4,
część nr 11 – poz 1, 2, 3, 4, 5,
część nr 12 – poz 1, 2
część nr 13 – poz 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 10
część nr 14 – poz 1, 2, 3, 4, 5,
część nr 15 – poz 1, 2, 3,
część nr 16 – poz 1, 2, 3, 4, 6

9. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie na koszt, ryzyko i transportem Wykonawcy.
10. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ, oraz zgodnie z wymaganiami przewidzianymi przez producenta dla zaoferowanego przedmiotu zamówienia
11. Zamawiający dopuszcza możliwość skorzystania z prawa opcji, w ramach zawartej w niniejszym postępowaniu umowy. Szczegółowy opis oraz zakres opcji został określony Załączniku nr 2 do SIWZ oraz we wzorze umowy Załączniku nr 6 do SIWZ.


II.5) Główny kod CPV: 33.19.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00
Waluta: PLN

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:


II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia:
Dla części nr 2 i nr 7– do dnia 01.04.2021 roku do dnia 31.03.2023 roku

Dla pozostałych części – od daty zawarcia umowy do dnia 31.12.2022 roku.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków:

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków:

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków:

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
• odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
• oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
• dotyczy części 1, 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 12, 13, 14
próbki oferowanego asortymentu wraz z ich wykazem asortymentowym. Próbki te Wykonawca składa na własny koszt w ilości wskazanej przy danej części. Na podstawie dołączonych próbek Zamawiający sprawdzi ich zgodność z wymogami określonymi w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ). Każda próbka musi być podpisana w sposób trwały numerem części i pozycji zgodnie z formularzem cenowym.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: brak danych

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
termin dostawy (max 4 dni robocze):40,00
cena:60,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Warunki zmiany i odstąpienia od umowy

1. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości wyrobów w stosunku do określonej w załączniku nr 1 do niniejszej umowy. Wykonawca oświadcza, że nie będzie zgłaszał żadnych roszczeń w razie zmniejszenia ilości zamówionych produktów.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamiany poszczególnych pozycji asortymentu oferowanego w ramach umowy, przy zachowaniu cen poszczególnych produktów oraz całkowitej wartości umowy, w przypadku uzasadnionych potrzeb Zamawiającego.
3. Zamawiający dopuszcza podczas realizacji umowy zmianę numerów katalogowych oferowanych produktów, wynikającą ze zmian modyfikacyjnych np. dotyczących zmiany miejsca ich wytwarzania, przy zachowaniu parametrów produktu spełniających wymogi SIWZ i utrzymaniu cen określonych w ofercie przetargowej.
4. Zamawiający dopuszcza jednocześnie zmiany umowy w zakresie:
- dopisania nowych, unowocześnionych wyrobów w ramach danej pozycji bez zmiany ceny jednostkowej oraz zamawianej ilości.
- dopisania wyrobów o innych rozmiarach w ramach danej pozycji bez zmiany ceny jednostkowej oraz zamawianej ilości.
- usunięcia kodów produktów wycofanych przez Wykonawcę ze sprzedaży
i wprowadzenie innych w zamian. Dopuszcza się jednoczesne dostarczanie obu grup produktów jeżeli jednoczesne wycofanie i wprowadzenie zostało przewidziane przez Wykonawcę jako proces rozłożony w czasie. Przy takiej zamianie wymaga się, aby parametry nowo wprowadzonych produktów spełniały wymogi SIWZ.
5. Ceny jednostkowe netto za poszczególne produkty, określone w załączniku nr 1 do umowy, mogą ulec obniżeniu w okresie obowiązywania umowy.
6. Okres obowiązywania umowy może ulec przedłużeniu do maksymalnie 48 miesięcy w przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego, w terminie wskazanym w § 7 ust. 1, całości objętego umową zamówienia.
7. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy, zgodnie z art. 145 ustawy Prawo zamówień publicznych.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 21.12.2020, godzina: 09:45

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: brak danych

IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ,
2) uzupełniony i podpisany formularz cenowy – załącznik nr 2 do SIWZ
3) oświadczenia, o których mowa w rozdziale VI. 1 SIWZ;
4) w przypadku gdy umocowanie osoby podpisującej ofertę nie wynika z właściwego rejestru, należy dołączyć oryginał lub odpis notarialny pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w tym postępowaniu i zawarcia umowy, podpisany przez osoby do tego umocowane zgodnie z odpisem z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej;

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: opakowania sterylizacyjne – włóknina sterylizacyjna, taśmy do zamykania pakietów,

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do sterylizacji - opakowania sterylizacyjne – włóknina sterylizacyjna, taśmy do zamykania pakietów,- 5 pozycji
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o asortymencie, ilościach i jego wymogach został określony w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
3. Zamawiający w Załączniku nr 2 do SIWZ wymaga podania przez Wykonawcę nazwy handlowej produktu, oraz producenta, oferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia.
4. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę w innych opakowaniach niż opisane w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ) Zamawiający dopuszcza przeliczenie wielkości opakowań
z zaokrągleniem do pełnych opakowań w górę.
5. Zamawiający wymaga, aby opis produktu, symbol CE, nazwa handlowa, producent, rozmiary produktu, seria, data ważności – umieszczone były na /w każdym opakowaniu zbiorczym.
6. Wszystkie informacje o produktach zamieszczone na etykietach, bądź opakowaniach muszą być sporządzone w języku polskim lub w postaci dopuszczonych przez obowiązujące prawo symboli.
7. Termin ważności oferowanego przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty każdorazowej dostawy.
8. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (j. t. Dz. U. z 2020 r., poz. 186) oraz dyrektywami Unii Europejskiej (zgodnie z art. 26 Ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (j.t. Dz. U. z 2020 r., poz. 186)Wyroby medyczne muszą posiadać Deklaracje zgodności i Certyfikaty CE. Wymóg ten nie dotyczy:
część nr 1 – poz. 4, 5


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2022

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
termin dostawy:40,00
Część nr: 2
Nazwa: opakowania sterylizacyjne – kombinacja włóknin,

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do sterylizacji - opakowania sterylizacyjne - kombinacja włókien - 3 pozycje
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o asortymencie, ilościach i jego wymogach został określony w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
3. Zamawiający w Załączniku nr 2 do SIWZ wymaga podania przez Wykonawcę nazwy handlowej produktu, oraz producenta, oferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia.
4. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę w innych opakowaniach niż opisane w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ) Zamawiający dopuszcza przeliczenie wielkości opakowań z zaokrągleniem do pełnych opakowań w górę.
5. Zamawiający wymaga, aby opis produktu, symbol CE, nazwa handlowa, producent, rozmiary produktu, seria, data ważności – umieszczone były na /w każdym opakowaniu zbiorczym.
6. Wszystkie informacje o produktach zamieszczone na etykietach, bądź opakowaniach muszą być sporządzone w języku polskim lub w postaci dopuszczonych przez obowiązujące prawo symboli.
7. Termin ważności oferowanego przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty każdorazowej dostawy.
8. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (j. t. Dz. U. z 2020 r., poz. 186) oraz dyrektywami Unii Europejskiej (zgodnie z art. 26 Ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (j.t. Dz. U. z 2020 r., poz. 186)Wyroby medyczne muszą posiadać Deklaracje zgodności i Certyfikaty CE.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.04.2021
data zakończenia: 31.03.2023

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
termin dostawy:40,00
Część nr: 3
Nazwa: opakowania sterylizacyjne - rękawy papierowo-foliowe

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do sterylizacji - opakowania sterylizacyjne - rękawy papierowo-foliowe - 5 pozycji
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o asortymencie, ilościach i jego wymogach został określony w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
3. Zamawiający w Załączniku nr 2 do SIWZ wymaga podania przez Wykonawcę nazwy handlowej produktu, oraz producenta, oferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia.
4. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę w innych opakowaniach niż opisane w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ) Zamawiający dopuszcza przeliczenie wielkości opakowań z zaokrągleniem do pełnych opakowań w górę.
5. Zamawiający wymaga, aby opis produktu, symbol CE, nazwa handlowa, producent, rozmiary produktu, seria, data ważności – umieszczone były na /w każdym opakowaniu zbiorczym.
6. Wszystkie informacje o produktach zamieszczone na etykietach, bądź opakowaniach muszą być sporządzone w języku polskim lub w postaci dopuszczonych przez obowiązujące prawo symboli.
7. Termin ważności oferowanego przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty każdorazowej dostawy.
8. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (j. t. Dz. U. z 2020 r., poz. 186) oraz dyrektywami Unii Europejskiej (zgodnie z art. 26 Ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (j.t. Dz. U. z 2020 r., poz. 186)Wyroby medyczne muszą posiadać Deklaracje zgodności i Certyfikaty CE.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2022

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
termin dostawy:40,00
Część nr: 4
Nazwa: opakowania sterylizacyjne - torebki papierowo-foliowe

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do sterylizacji - opakowania sterylizacyjne -torebki papierowo-foliowe - 9 pozycji
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o asortymencie, ilościach i jego wymogach został określony w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
3. Zamawiający w Załączniku nr 2 do SIWZ wymaga podania przez Wykonawcę nazwy handlowej produktu, oraz producenta, oferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia.
4. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę w innych opakowaniach niż opisane w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ) Zamawiający dopuszcza przeliczenie wielkości opakowań z zaokrągleniem do pełnych opakowań w górę.
5. Zamawiający wymaga, aby opis produktu, symbol CE, nazwa handlowa, producent, rozmiary produktu, seria, data ważności – umieszczone były na /w każdym opakowaniu zbiorczym.
6. Wszystkie informacje o produktach zamieszczone na etykietach, bądź opakowaniach muszą być sporządzone w języku polskim lub w postaci dopuszczonych przez obowiązujące prawo symboli.
7. Termin ważności oferowanego przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty każdorazowej dostawy.
8. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (j. t. Dz. U. z 2020 r., poz. 186) oraz dyrektywami Unii Europejskiej (zgodnie z art. 26 Ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (j.t. Dz. U. z 2020 r., poz. 186)Wyroby medyczne muszą posiadać Deklaracje zgodności i Certyfikaty CE.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2022

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin dostawy:40,00
cena:60,00
Część nr: 5
Nazwa: opakowania sterylizacyjne - rękaw z Polyolefinu Ultra

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do sterylizacji - opakowania sterylizacyjne - rękaw z Polyolefinu Ultra - 1 pozycja
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o asortymencie, ilościach i jego wymogach został określony w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
3. Zamawiający w Załączniku nr 2 do SIWZ wymaga podania przez Wykonawcę nazwy handlowej produktu, oraz producenta, oferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia.
4. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę w innych opakowaniach niż opisane w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ) Zamawiający dopuszcza przeliczenie wielkości opakowań z zaokrągleniem do pełnych opakowań w górę.
5. Zamawiający wymaga, aby opis produktu, symbol CE, nazwa handlowa, producent, rozmiary produktu, seria, data ważności – umieszczone były na /w każdym opakowaniu zbiorczym.
6. Wszystkie informacje o produktach zamieszczone na etykietach, bądź opakowaniach muszą być sporządzone w języku polskim lub w postaci dopuszczonych przez obowiązujące prawo symboli.
7. Termin ważności oferowanego przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty każdorazowej dostawy.
8. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (j. t. Dz. U. z 2020 r., poz. 186) oraz dyrektywami Unii Europejskiej (zgodnie z art. 26 Ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (j.t. Dz. U. z 2020 r., poz. 186)Wyroby medyczne muszą posiadać Deklaracje zgodności i Certyfikaty CE.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2022

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin dostawy:40,00
cena:60,00
Część nr: 6
Nazwa: olej do pielęgnacji napędów ortopedycznych typu Acculan, filtry PTFE, pokrywy zewnętrzne filtrów do kontenerów sterylizacyjnych,

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do sterylizacji - olej do pielęgnacji napędów ortopedycznych typu Acculan, filtry PTFE, pokrywy zewnętrzne filtrów do kontenerów sterylizacyjnych, - 3 pozycje
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o asortymencie, ilościach i jego wymogach został określony w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
3. Zamawiający w Załączniku nr 2 do SIWZ wymaga podania przez Wykonawcę nazwy handlowej produktu, oraz producenta, oferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia.
4. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę w innych opakowaniach niż opisane w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ) Zamawiający dopuszcza przeliczenie wielkości opakowań z zaokrągleniem do pełnych opakowań w górę.
5. Zamawiający wymaga, aby opis produktu, symbol CE, nazwa handlowa, producent, rozmiary produktu, seria, data ważności – umieszczone były na /w każdym opakowaniu zbiorczym.
6. Wszystkie informacje o produktach zamieszczone na etykietach, bądź opakowaniach muszą być sporządzone w języku polskim lub w postaci dopuszczonych przez obowiązujące prawo symboli.
7. Termin ważności oferowanego przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty każdorazowej dostawy.
8. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (j. t. Dz. U. z 2020 r., poz. 186) oraz dyrektywami Unii Europejskiej (zgodnie z art. 26 Ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (j.t. Dz. U. z 2020 r., poz. 186)Wyroby medyczne muszą posiadać Deklaracje zgodności i Certyfikaty CE.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2022

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin dostawy:40,00
cena:60,00
Część nr: 7
Nazwa: spray do pielęgnacji uszczelek autoklawów,

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do sterylizacji - spray do pielęgnacji uszczelek autoklawów - 1 pozycja
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o asortymencie, ilościach i jego wymogach został określony w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
3. Zamawiający w Załączniku nr 2 do SIWZ wymaga podania przez Wykonawcę nazwy handlowej produktu, oraz producenta, oferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia.
4. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę w innych opakowaniach niż opisane w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ) Zamawiający dopuszcza przeliczenie wielkości opakowań z zaokrągleniem do pełnych opakowań w górę.
5. Zamawiający wymaga, aby opis produktu, symbol CE, nazwa handlowa, producent, rozmiary produktu, seria, data ważności – umieszczone były na /w każdym opakowaniu zbiorczym.
6. Wszystkie informacje o produktach zamieszczone na etykietach, bądź opakowaniach muszą być sporządzone w języku polskim lub w postaci dopuszczonych przez obowiązujące prawo symboli.
7. Termin ważności oferowanego przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty każdorazowej dostawy.



2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.04.2021
data zakończenia: 31.03.2023

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
termin dostawy:40,00
Część nr: 8
Nazwa: rejestratory elektroniczne oraz wskaźniki biologiczne do kontroli sterylizacji parą wodną,

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do sterylizacji - rejestratory elektroniczne oraz wskaźniki biologiczne do kontroli sterylizacji parą wodną - 3 pozycje
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o asortymencie, ilościach i jego wymogach został określony w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
3. Zamawiający w Załączniku nr 2 do SIWZ wymaga podania przez Wykonawcę nazwy handlowej produktu, oraz producenta, oferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia.
4. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę w innych opakowaniach niż opisane w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ) Zamawiający dopuszcza przeliczenie wielkości opakowań z zaokrągleniem do pełnych opakowań w górę.
5. Zamawiający wymaga, aby opis produktu, symbol CE, nazwa handlowa, producent, rozmiary produktu, seria, data ważności – umieszczone były na /w każdym opakowaniu zbiorczym.
6. Wszystkie informacje o produktach zamieszczone na etykietach, bądź opakowaniach muszą być sporządzone w języku polskim lub w postaci dopuszczonych przez obowiązujące prawo symboli.
7. Termin ważności oferowanego przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty każdorazowej dostawy.
8. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (j. t. Dz. U. z 2020 r., poz. 186) oraz dyrektywami Unii Europejskiej (zgodnie z art. 26 Ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (j.t. Dz. U. z 2020 r., poz. 186)Wyroby medyczne muszą posiadać Deklaracje zgodności i Certyfikaty CE. Wymóg ten nie dotyczy:

część nr 8– poz. 1, 2, 3


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2022

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
termin dostawy:40,00
Część nr: 9
Nazwa: wskaźniki chemiczne do kontroli sterylizacji parą wodną , testy kontroli poprawności zgrzewu,

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do sterylizacji - wskaźniki chemiczne do kontroli sterylizacji parą wodną , testy kontroli poprawności zgrzewu, - 3 pozycje
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o asortymencie, ilościach i jego wymogach został określony w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
3. Zamawiający w Załączniku nr 2 do SIWZ wymaga podania przez Wykonawcę nazwy handlowej produktu, oraz producenta, oferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia.
4. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę w innych opakowaniach niż opisane w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ) Zamawiający dopuszcza przeliczenie wielkości opakowań z zaokrągleniem do pełnych opakowań w górę.
5. Zamawiający wymaga, aby opis produktu, symbol CE, nazwa handlowa, producent, rozmiary produktu, seria, data ważności – umieszczone były na /w każdym opakowaniu zbiorczym.
6. Wszystkie informacje o produktach zamieszczone na etykietach, bądź opakowaniach muszą być sporządzone w języku polskim lub w postaci dopuszczonych przez obowiązujące prawo symboli.
7. Termin ważności oferowanego przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty każdorazowej dostawy.



2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2022

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin dostawy:40,00
cena:60,00
Część nr: 10
Nazwa: wskaźniki biologiczne i chemiczne oraz materiały eksploatacyjne do sterylizacji tlenkiem etylenu

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do sterylizacji - wskaźniki biologiczne i chemiczne oraz materiały eksploatacyjne do sterylizacji tlenkiem etylenu - 4 pozycje
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o asortymencie, ilościach i jego wymogach został określony w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
3. Zamawiający w Załączniku nr 2 do SIWZ wymaga podania przez Wykonawcę nazwy handlowej produktu, oraz producenta, oferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia.
4. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę w innych opakowaniach niż opisane w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ) Zamawiający dopuszcza przeliczenie wielkości opakowań z zaokrągleniem do pełnych opakowań w górę.
5. Zamawiający wymaga, aby opis produktu, symbol CE, nazwa handlowa, producent, rozmiary produktu, seria, data ważności – umieszczone były na /w każdym opakowaniu zbiorczym.
6. Wszystkie informacje o produktach zamieszczone na etykietach, bądź opakowaniach muszą być sporządzone w języku polskim lub w postaci dopuszczonych przez obowiązujące prawo symboli.
7. Termin ważności oferowanego przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty każdorazowej dostawy.
8. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (j. t. Dz. U. z 2020 r., poz. 186) oraz dyrektywami Unii Europejskiej (zgodnie z art. 26 Ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (j.t. Dz. U. z 2020 r., poz. 186)Wyroby medyczne muszą posiadać Deklaracje zgodności i Certyfikaty CE. Wymóg ten nie dotyczy:

część nr 10 – poz 2, 3, 4,


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2022

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
termin dostawy:40,00
Część nr: 11
Nazwa: testy kontroli wsadu do sterylizacji parą wodną, tabliczki do tac, dokumentacja procesów dekontaminacji

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do sterylizacji - testy kontroli wsadu do sterylizacji parą wodną, tabliczki do tac, dokumentacja procesów dekontaminacji - 5 pozycji
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o asortymencie, ilościach i jego wymogach został określony w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
3. Zamawiający w Załączniku nr 2 do SIWZ wymaga podania przez Wykonawcę nazwy handlowej produktu, oraz producenta, oferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia.
4. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę w innych opakowaniach niż opisane w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ) Zamawiający dopuszcza przeliczenie wielkości opakowań z zaokrągleniem do pełnych opakowań w górę.
5. Zamawiający wymaga, aby opis produktu, symbol CE, nazwa handlowa, producent, rozmiary produktu, seria, data ważności – umieszczone były na /w każdym opakowaniu zbiorczym.
6. Wszystkie informacje o produktach zamieszczone na etykietach, bądź opakowaniach muszą być sporządzone w języku polskim lub w postaci dopuszczonych przez obowiązujące prawo symboli.
7. Termin ważności oferowanego przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty każdorazowej dostawy.



2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2022

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
termin dostawy:40,00
Część nr: 12
Nazwa: testy do kontroli procesów mycia i dezynfekcji maszynowej,

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do sterylizacji - testy do kontroli procesów mycia i dezynfekcji maszynowej - 2 pozycje
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o asortymencie, ilościach i jego wymogach został określony w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
3. Zamawiający w Załączniku nr 2 do SIWZ wymaga podania przez Wykonawcę nazwy handlowej produktu, oraz producenta, oferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia.
4. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę w innych opakowaniach niż opisane w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ) Zamawiający dopuszcza przeliczenie wielkości opakowań z zaokrągleniem do pełnych opakowań w górę.
5. Zamawiający wymaga, aby opis produktu, symbol CE, nazwa handlowa, producent, rozmiary produktu, seria, data ważności – umieszczone były na /w każdym opakowaniu zbiorczym.
6. Wszystkie informacje o produktach zamieszczone na etykietach, bądź opakowaniach muszą być sporządzone w języku polskim lub w postaci dopuszczonych przez obowiązujące prawo symboli.
7. Termin ważności oferowanego przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty każdorazowej dostawy.



2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2022

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
termin dostawy:40,00
Część nr: 13
Nazwa: akcesoria do sterylizacji

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do sterylizacji - akcesoria do sterylizacji - pozycji 10
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o asortymencie, ilościach i jego wymogach został określony w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
3. Zamawiający w Załączniku nr 2 do SIWZ wymaga podania przez Wykonawcę nazwy handlowej produktu, oraz producenta, oferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia.
4. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę w innych opakowaniach niż opisane w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ) Zamawiający dopuszcza przeliczenie wielkości opakowań z zaokrągleniem do pełnych opakowań w górę.
5. Zamawiający wymaga, aby opis produktu, symbol CE, nazwa handlowa, producent, rozmiary produktu, seria, data ważności – umieszczone były na /w każdym opakowaniu zbiorczym.
6. Wszystkie informacje o produktach zamieszczone na etykietach, bądź opakowaniach muszą być sporządzone w języku polskim lub w postaci dopuszczonych przez obowiązujące prawo symboli.
7. Termin ważności oferowanego przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty każdorazowej dostawy.
8. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (j. t. Dz. U. z 2020 r., poz. 186) oraz dyrektywami Unii Europejskiej (zgodnie z art. 26 Ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (j.t. Dz. U. z 2020 r., poz. 186)Wyroby medyczne muszą posiadać Deklaracje zgodności i Certyfikaty CE. Wymóg ten nie dotyczy:

część nr 13 – poz 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 10


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2022

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin dostawy:40,00
cena:60,00
Część nr: 14
Nazwa: opaski silikonowe, czyściki do narzędzi kanałowych

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do sterylizacji - opaski silikonowe, czyściki do narzędzi kanałowych - 5 pozycji
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o asortymencie, ilościach i jego wymogach został określony w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
3. Zamawiający w Załączniku nr 2 do SIWZ wymaga podania przez Wykonawcę nazwy handlowej produktu, oraz producenta, oferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia.
4. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę w innych opakowaniach niż opisane w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ) Zamawiający dopuszcza przeliczenie wielkości opakowań z zaokrągleniem do pełnych opakowań w górę.
5. Zamawiający wymaga, aby opis produktu, symbol CE, nazwa handlowa, producent, rozmiary produktu, seria, data ważności – umieszczone były na /w każdym opakowaniu zbiorczym.
6. Wszystkie informacje o produktach zamieszczone na etykietach, bądź opakowaniach muszą być sporządzone w języku polskim lub w postaci dopuszczonych przez obowiązujące prawo symboli.
7. Termin ważności oferowanego przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty każdorazowej dostawy.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2022

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
termin dostawy:40,00
Część nr: 15
Nazwa: pojemniki do transportu skażonych wyrobów medycznych

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do sterylizacji - pojemniki do transportu skażonych wyrobów medycznych - 3 pozycje
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o asortymencie, ilościach i jego wymogach został określony w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
3. Zamawiający w Załączniku nr 2 do SIWZ wymaga podania przez Wykonawcę nazwy handlowej produktu, oraz producenta, oferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia.
4. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę w innych opakowaniach niż opisane w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ) Zamawiający dopuszcza przeliczenie wielkości opakowań z zaokrągleniem do pełnych opakowań w górę.
5. Zamawiający wymaga, aby opis produktu, symbol CE, nazwa handlowa, producent, rozmiary produktu, seria, data ważności – umieszczone były na /w każdym opakowaniu zbiorczym.
6. Wszystkie informacje o produktach zamieszczone na etykietach, bądź opakowaniach muszą być sporządzone w języku polskim lub w postaci dopuszczonych przez obowiązujące prawo symboli.
7. Termin ważności oferowanego przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty każdorazowej dostawy.



2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2022

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
termin dostawy:40,00
Część nr: 16
Nazwa: pojemniki, koszyki do mycia narzędzi mikrochirurgicznych, drutów Kirschnera i drobnych elementów instrumentarium.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do sterylizacji - pojemniki, koszyki do mycia narzędzi mikrochirurgicznych, drutów Kirschnera i drobnych elementów instrumentarium - 6 pozycji

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o asortymencie, ilościach i jego wymogach został określony w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
3. Zamawiający w Załączniku nr 2 do SIWZ wymaga podania przez Wykonawcę nazwy handlowej produktu, oraz producenta, oferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia.
4. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę w innych opakowaniach niż opisane w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ) Zamawiający dopuszcza przeliczenie wielkości opakowań z zaokrągleniem do pełnych opakowań w górę.
5. Zamawiający wymaga, aby opis produktu, symbol CE, nazwa handlowa, producent, rozmiary produktu, seria, data ważności – umieszczone były na /w każdym opakowaniu zbiorczym.
6. Wszystkie informacje o produktach zamieszczone na etykietach, bądź opakowaniach muszą być sporządzone w języku polskim lub w postaci dopuszczonych przez obowiązujące prawo symboli.
7. Termin ważności oferowanego przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty każdorazowej dostawy.
8. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (j. t. Dz. U. z 2020 r., poz. 186) oraz dyrektywami Unii Europejskiej (zgodnie z art. 26 Ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (j.t. Dz. U. z 2020 r., poz. 186)Wyroby medyczne muszą posiadać Deklaracje zgodności i Certyfikaty CE. Wymóg ten nie dotyczy:
część nr 16 – poz. 1, 2, 3, 4, 6



2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2022

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
termin dostawy:40,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.