To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-03-08
Materiały do sterylizacji
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 765424-N-2020
Numer ogłoszenia: 540547859-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: +48618310142
faks: +48618310107
e-mail: zamowienia.publiczne@orsk.ump.edu.pl
www: www.orsk.ump.edu.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Materiały do sterylizacji
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): SZP/APT/31/20
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do sterylizacji.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o asortymencie, ilościach i jego wymogach został określony w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
3. Zamawiający w Załączniku nr 2 do SIWZ wymaga podania przez Wykonawcę nazwy handlowej produktu, oraz producenta, oferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia.
4. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę w innych opakowaniach niż opisane w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ) Zamawiający dopuszcza przeliczenie wielkości opakowań z zaokrągleniem do pełnych opakowań w górę.
5. Zamawiający wymaga, aby opis produktu, symbol CE, nazwa handlowa, producent, rozmiary produktu, seria, data ważności – umieszczone były na /w każdym opakowaniu zbiorczym.
6. Wszystkie informacje o produktach zamieszczone na etykietach, bądź opakowaniach muszą być sporządzone w języku polskim lub w postaci dopuszczonych przez obowiązujące prawo symboli.
7. Termin ważności oferowanego przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty każdorazowej dostawy.
8. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie na koszt, ryzyko i transportem Wykonawcy.
9. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ, oraz zgodnie z wymaganiami przewidzianymi przez producenta dla zaoferowanego przedmiotu zamówienia
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 33.19.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: opakowania sterylizacyjne – włóknina sterylizacyjna, taśmy do zamykania pakietów,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 45151.93 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 49295.65
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 59928.96
Waluta: PLN
NAZWA: opakowania sterylizacyjne – kombinacja włóknin,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 49298.36 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 53242.23
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 53242.23
Waluta: PLN
NAZWA: opakowania sterylizacyjne – rękawy papierowo-foliowe,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 20853.12 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 20295.52
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 28893.35
Waluta: PLN
NAZWA: opakowania sterylizacyjne – torebki papierowo –foliowe,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 35300.72 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 38124.78
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 42567.88
Waluta: PLN
NAZWA: opakowania sterylizacyjne – rękaw z Polyolefinu Ultra,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 39806.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 42990.48
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 42990.48
Waluta: PLN
NAZWA: olej do pielęgnacji napędów ortopedycznych typu Acculan, filtry PTFE, pokrywy zewnętrzne filtrów do kontenerów sterylizacyjnych,
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 7 i ust. 2 ustawy z Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ), zwanej dalej ustawą Pzp, informuje o unieważnieniu postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie części nr 6 .
Uzasadnienie faktyczne i prawne:
W zakresie części nr 6 nie została złożona żadna oferta. W związku z powyższym Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: spray do pielęgnacji uszczelek autoklawów,
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 7 i ust. 2 ustawy z Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ), zwanej dalej ustawą Pzp, informuje o unieważnieniu postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie części nr 7 .
Uzasadnienie faktyczne i prawne:
W zakresie części nr 7 nie została złożona żadna oferta. W związku z powyższym Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: rejestratory elektroniczne oraz wskaźniki biologiczne do kontroli sterylizacji parą wodną,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 73575.11 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 90497.39
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 90497.39
Waluta: PLN
NAZWA: wskaźniki chemiczne do kontroli sterylizacji parą wodną , testy kontroli poprawności zgrzewu,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/03/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 4939.90 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 6076.08
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 7099.56
Waluta: PLN
NAZWA: wskaźniki biologiczne i chemiczne oraz materiały eksploatacyjne do sterylizacji tlenkiem etylenu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 40462.50 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 46907.45
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 46907.45
Waluta: PLN
NAZWA: testy kontroli wsadu do sterylizacji parą wodną, tabliczki do tac, dokumentacja procesów dekontaminacji,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 26634.40 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 32760.31
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 46305.64
Waluta: PLN
NAZWA: testy do kontroli procesów mycia i dezynfekcji maszynowej,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 8268.78 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 10170.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 10170.60
Waluta: PLN
NAZWA: akcesoria do sterylizacji,
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 7 i ust. 2 ustawy z Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm), zwanej dalej ustawą Pzp, informuje o unieważnieniu postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie części nr 13 .
Uzasadnienie faktyczne i prawne:
W prowadzonym postępowaniu w zakresie części nr 13, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie składania ofert, została złożona jedna oferta, która przewyższa kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć te kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty
NAZWA: opaski silikonowe, czyściki do narzędzi kanałowych,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 13345.80 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 13467.42
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 14413.46
Waluta: PLN
NAZWA: pojemniki do transportu skażonych wyrobów medycznych,
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 7 i ust. 2 ustawy z Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), zwanej dalej ustawą Pzp, informuje o unieważnieniu postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie części nr 15.
Uzasadnienie faktyczne i prawne:
W prowadzonym postępowaniu w zakresie części nr 15, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie składania ofert, została złożona jedna oferta, która przewyższa kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć te kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
NAZWA: pojemniki, koszyki do mycia narzędzi mikrochirurgicznych, drutów Kirschnera i drobnych elementów instrumentarium.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 7503.60 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 7642.04
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 9159.23
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Roboty budowlane w formule "zaprojektuj i wybuduj" obejmujące zaprojektowanie i wykonanie remontu schodów zewnętrznych w budynku Urzędu Skarbowego w Pile, przy ul. Kossaka 106 (wejście B)
- Utworzenie bazy dot. drzew przyulicznych w celu usprawnienia zarządzania zielenią wraz z przeprowadzeniem nadzoru inwestorskiego nad wskazanymi przez wykonawcę pracami pielęgnacyjnymi.
- Przeprowadzenie kursów podnoszących kompetencje z zakresu tworzenia angażujących kursów e learningowych oraz dostępnych materiałów dydaktycznych i wideo dla nauczycieli akademickich ...
- Sukcesywna dostawa produktów sypkich
- Świadczenie usługi cateringowej na potrzeby Departamentu Sportu i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu
- Usługa najmu, montażu i demontażu scenotechniki na potrzeby wydarzeń kulturalnych Estrady Poznańskiej
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku dla Przychodni Samodzielnego Publicznego Zakładu opieki Zdrowotnej Warszawa Wola - Śródmieście III
- Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego (zestaw do histeroskopii waginalnej, zestaw do resekcji tarczycy, laparoskopowe) na potrzeby Bloku Operacyjnego WS SP ZOZ w Nowej Soli
- Dostawa urządzenia do rehabilitacji oraz elektronicznego systemu akceptacji zgód pacjenta dla Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego im. dr. S. Jasińskiego w Zakopanem
- Różne urządzenia i produkty medyczne
- SZP.221-5.2024 Zakup i dostawa noszy do transportera wraz z usługą wykonania przeglądu technicznego
- Dostawa sprzętu komputerowego do SPZOZ w Dąbrowie Białostockiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.