Ogłoszenie nr 765192-N-2020 z dnia 2020-12-10 r.
Wykonywanie usług transportowych wraz z wywozem odpadów w kontenerach dla potrzeb Zamawiającego w roku 2021.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 58 3201032, 3200220, 3023282,
faks: 583 458 235
e-mail: nz@nieruchomoscigda.pl,
www: www.nieruchomoscigda.pl
adres profilu nabywcy: www.nieruchomoscigda.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.nieruchomoscigda.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.nieruchomoscigda.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: Pisemnie - pocztą lub osobiście
Adres: 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: 117/20/A
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług transportowych w zakresie:
a) Przeprowadzek lokatorów przy użyciu samochodu z plandeką o maksymalnej masie całkowitej od 2 do 3,5t wraz z pracą 4 ładowaczy.
Ilość godzin przewidziana dla danej usługi: 150.
Dysponentem pojazdów i ładowaczy w w/w zakresie będzie kierownik Działu Eksploatacji Zasobu lub
osoby przez niego upoważnione.
b) Załadunku i przewiezienia ruchomości osób eksmitowanych do wskazanego lokalu socjalnego, pomieszczenia tymczasowego, względnie do magazynu (w przypadku lokali użytkowych, garaży, komórek, itp.) oraz programu CTUS.
Eksmisje będą przeprowadzone przy użyciu zespołu składającego się z samochodu o maksymalnej masie całkowitej od 2 do 3,5 t wraz z pracą 4 ładowaczy. W uzasadnionych przypadkach przy użyciu 2 zespołów.
Wykonawca musi zapewnić worki foliowe na rzeczy osobiste eksmitowanych, kartony papierowe na ruchomości szklane itp. taśmę do zaklejania worków i mebli eksmitowanych, narzędzia do rozmontowywania mebli (kombinerki, śrubokręt, młotek itp.). Odpady i porzucone rzeczy Wykonawca będzie zobowiązany wywieźć na miejskie wysypisko.
Ilość godzin przewidziana dla danej usługi – 371.
Dysponentem pojazdów i ładowaczy w w/w zakresie będzie kierownik Działu Windykacji lub osoby przez niego upoważnione.
c) Podstawienia kontenerów o pojemności od 3 do 7 m3 do miejsc wskazanych przez Zamawiającego oraz wywóz kontenerów z odpadami.
Przewidziana ilość kontenerów do podstawienia:
- o pojemności 7 m3 przeznaczonych odpady zielone (np. trawa, liście, gałęzie, krzaki, drewno itp.) -100
- o pojemności 3 m3 przeznaczonych na odpady budowlane, poremontowe, gruz (np. futryny, drzwi, okna, tynki, cegły itp.): 25,
- o pojemności 7 m3 przeznaczonych na odpady budowlane, poremontowe, gruz (np. futryny, drzwi, okna, tynki, cegły itp.): 25,
- pojemności 7 m3 przeznaczonych na odpady nietypowe w tym wielkogabarytowe i inne odpady pozostawione w lokalach, piwnicach, komórkach gospodarczych, z pogorzelisk itp. (np. meble, dywany, odzież, sprzęt elektroniczny, złom itp.): 200.
II.5) Główny kod CPV: 60.10.00.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 31.12.2021
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków:
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. Wykonawca spełni warunki w zakresie zdolności technicznej jeżeli wykaże dysponowanie co najmniej:
-w przypadku składania oferty na zadanie 1:
• 2 pojazdami kategorii N1 - pojazdy do przewozu ładunków o masie maksymalnej całkowitej
nieprzekraczającej 3,5 t, w tym:
- 1 pojazdem z plandeką,
- 1 pojazdem dostosowanym do przewozu mebli,
-w przypadku składania oferty na zadanie 2:
• 2 pojazdami umożliwiającym przewóz kontenerów.
2. Wykonawca spełni warunki w zakresie zdolności zawodowej jeżeli:
a) wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 usługi transportowe o wartości 50 000,00 zł każda.
b) skieruje do realizacji zamówienia co najmniej:
- w przypadku składania oferty na zadanie 1:
• 1 osobę na stanowisku kierowniczym.
• 8 osób na stanowisku ładowacza,
• 2 osoby na stanowisku kierowcy,
- w przypadku składania oferty na zadanie 2:
• 2 osobami na stanowisku kierowcy
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: ad 1 i 2b.
W przypadku składania oferty na oba zadania w/w warunek musi być spełniony łącznie.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
ad 1 i 2a i 2b.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
ad 2a.
W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu pojedynczych usług. Realizacją wymaganych usług powinien wykazać się wykonawca albo co najmniej jeden z uczestników konsorcjum.
Warunek doświadczenia nie będzie spełniony, jeżeli uczestnicy konsorcjum w sumie wykażą zrealizowanie dwóch w/w usług, ale żaden z nich nie wykona ich w wymaganej liczbie, tzn., że w przypadku wykazania przez każdego uczestnika konsorcjum po 1 usłudze polegającej na wykonaniu usług transportowych, warunek dotyczący posiadania doświadczenia nie zostanie spełniony.
Doświadczenie Wykonawcy, który wykonywał usługi w ramach konsorcjum, powinno być związane z faktycznym jego udziałem w ramach zrealizowanego zamówienia.
Podmiot na którego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia Wykonawca polega, będzie musiał wykazać zrealizowanie 2 usług polegających na wykonaniu usług transportowych.
W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
ad 2b.
Kierowcy pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej przekraczającej 3,5 tony muszą spełniać wymagania określone w art. 39 a ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 2140).
W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie osób, Wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania za mówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
2) wykaz osób, (dotyczy kierowców - zgodnie z drukiem Zdolność zawodowa; wykaz osób) skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych i zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
„Stosowna sytuacja” wystąpi wyłącznie w przypadku, kiedy:
1) Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych (w zakresie dysponowania wyposażeniem i urządzeniem technicznym) lub zdolnościach zawodowych (w zakresie osób skierowanych do realizacji zamówienia) innych podmiotów, udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
2) Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5.
2. Złożyć Druk “OFERTA”, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
3. Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i nazwy podwykonawców. W przypadku nie wskazania podwykonawców, Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
4. Złożyć podpisany przez Wykonawcę Formularz cenowy odpowiednio na wybrane zadanie, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
5. Podać w wykazie „zdolność techniczna” rok pierwszej rejestracji samochodów zgodnie z pkt. 21 ppkt. 2 SIWZ.
6. Podać w wykazie zdolność zawodowa – wykaz osób” okres doświadczenia osób na stanowisku kierowców zgodnie z pkt. 21 ppkt. 3 SIWZ.
7. Do oferty należy załączyć oryginalne formy wadium wniesione w jednej z form określonych w punkcie 15 SIWZ ppkt. 2-5 SIWZ.
8. Zaleca się załączyć do oferty kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu.
9. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 3 do siwz. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
- ZADANIE 1 – 1500,00 zł
- ZADANIE 2 – 4000,00 zł;
W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości sumy wadiów na poszczególne zadania.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Ocena stanu technicznego: | 0,30 |
Cena: | 0,60 |
Doświadczenie kierowców: | 0,10 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
1. Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone, jeżeli:
a) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych usług od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
- zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
- zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,
- wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
b) zostały spełnione łącznie następujące warunki:
- konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
- wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
c) Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca:
- w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
- w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców;
d) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 2,
e) łączna wartość zmian jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
f) zamawiający przewiduje możliwość dokonania rotacji w zakresie ilości kontenerów wskazanych w pkt 1 ust. 1c niezbędnej do realizacji zamówienia pod warunkiem, że ogólna kwota umowy nie ulegnie zmianie (dotyczy zadania 2).
g) zmniejszeniu ulegnie wynagrodzenie Wykonawcy w przypadku zmniejszenia przez Zamawiającego zakresu rzeczowego usługi spowodowanego względami organizacyjnymi lub finansowymi:
- Zamawiający przewiduje, że minimalna ilość godzin nie będzie mniejsza niż 220 (dotyczy zadania 1)
- Zamawiający przewiduje, że minimalna ilość kontenerów na odpady do postawienia nie będzie mniejsza niż 150 (dotyczy zadania 2)
h) zmianie może ulec podwykonawca lub może nastąpić rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku gdy:
- proponowany inny podwykonawca (lub Wykonawca samodzielnie) spełni dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia,
i) zmianie mogą ulec osoby na stanowisku kierowcy, jako przedstawiciele Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego w przypadku, gdy:
- Zmiana osób na stanowisku kierowcy nastąpi z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z osobami wykonujących powyższe czynności,
- Zamawiający zaakceptuje zmianę osób na stanowisku kierowcy gdy kwalifikacje wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a nowa osoba na stanowisku kierowcy będzie miała nie mniejsze doświadczenie niż osoba wskazana w ofercie.
j) zmianie może ulec sprzęt wskazany przez Wykonawcę do realizacji zamówienia pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego w przypadku, gdy:
- Zmiana sprzętu nastąpi z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. awarii, kradzieży, szkody.
- Zamawiający zaakceptuje zmianę gdy sprzęt będzie spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a nowy sprzęt nie będzie miał daty pierwszej rejestracji wcześniejszej niż sprzęt wskazany w ofercie.
k) realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, może nastąpić w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jeżeli:
- w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.
2. Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli:
a) zmienia ogólny charakter umowy w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu,
b) nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
- zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści,
- zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie,
- zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikających z umowy,
- polega na zastąpieniu wykonawcy, któremu zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust. 1 pkt c.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 18.12.2020, godzina: 10:45
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do 16.01.2021
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
I. Punkty będą przyznawane według następujących zasad:
1) KRYTERIUM – cena
Ilość punktów w kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
Cena =[(cena oferowana minimalna brutto)/(cena badanej oferty brutto)]x 100 pkt x 60 %(0,60)- odpowiada maksymalnej wartości 60 pkt.
2) KRYTERIUM - ocena stanu technicznego pojazdów
Średni wiek pojazdów liczony będzie zgodnie z poniższym wzorem:
Wśr = [(2020 - n1) + (2020 - n2)]/2
gdzie:
Wśr - średni wiek pojazdów,
N1,2 - rok pierwszej rejestracji poszczególnych pojazdów (wykazany w druku potencjał techniczny),
Zamawiający do oceny średniego wieku pojazdów będzie brał tylko i wyłącznie tą ilość pojazdów, która musi zostać wykazana w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu na danych zadaniach, tj.:
- na zadaniu 1 – 2 szt.
- na zadaniu 2 – 2 szt.
W przypadku wykazania przez Wykonawcę większej ilości pojazdów na poszczególne zadania, niż ilość wymagana w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu, do oceny będą brane pojazdy według następujących zasad:
1. w pierwszej kolejności będące własnością Wykonawcy,
2. w drugiej kolejności pojazdy najmłodsze.
Jeżeli Wykonawca nie wskaże roku pierwszej rejestracji dla któregoś z samochodów Zamawiający do obliczenia średniego wieku pojazdu przyjmie rok 2000 jako rok pierwszej rejestracji dla danego samochodu.
Ilość punktów w kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
W = [(WSof - WSmin)/(WSmax - WSmi)] x 100 pkt. x 30% (0,30)- odpowiada maksymalnej wartości 30 pkt.
gdzie:
W – ilość punktów w kryterium,
WSmax - maksymalny średni wiek pojazdów,
WSof - średni wiek pojazdów w badanej ofercie,
WSmin - minimalny średni wiek pojazdów.
W przypadku, jeżeli minimalny średni wiek samochodów będzie równe maksymalnemu średniemu wiekowi samochodów, Zamawiający przyzna Wykonawcom maksymalną ilość tj. 30 pkt.
3) KRYTERIUM – doświadczenie kierowców
Przez doświadczenie kierowcy Zamawiający rozumie doświadczenie zdobyte podczas wykonywania prac (zatrudnienie, inne prace zarobkowe, prowadzenie działalności gospodarczej), jako kierowca danego typu pojazdu – odpowiednio: pojazd o maksymalnej masie całkowitej nieprzekraczającej 3,5 t/ pojazd o maksymalnej masie całkowitej przekraczającej 3,5 t.
Wykonawca ma obowiązek określić doświadczenie każdego z kierowców z dokładnością do pełnego miesiąca.
W przypadku określenia doświadczenia w niepełnych miesiącach Zamawiający zaokrągli wartość do pełnego miesiąca zgodnie z zasadami matematycznymi i do obliczeń zostanie przyjęta wartość po zaokrągleniu.
Wartość kryterium „doświadczenie kierowców” obliczona będzie zgodnie z poniższym wzorem:
DS = (d1 + d2 )/2
gdzie:
D - średnia „doświadczenie kierowców”,
D1,2 - doświadczenie poszczególnych kierowców (wykazanych w druku „zdolność zawodowa – wykaz osób”),
Jeżeli Wykonawca nie wskaże doświadczenia dla osoby na stanowisku kierowcy Zamawiający do obliczenia średniego doświadczenia przyjmie 0 miesięcy doświadczenia dla tego kierowcy.
Zamawiający do oceny uprawnień i doświadczenia kierowców będzie brał tylko i wyłącznie tą ilość kierowców, która musi zostać wykazana w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu na danych zadaniach, tj.:
- na zadaniu 1 – 2 kierowców,
- na zadaniu 2 – 2 kierowców.
W przypadku wykazania przez Wykonawcę większej ilości kierowców na poszczególne zadania, niż ilość wymagana w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu, do oceny będą brani kierowcy według następujących zasad:
1. w pierwszej kolejności zatrudnieni na umowie o pracę,
2. w drugiej kolejności kierowcy z większym doświadczeniem zawodowym.
Ilość punktów w kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
D = [(DSof - DSmin)/( DSmax - DSmin)]x 100 pkt. x 10% (0,10)- odpowiada maksymalnej wartości 10 pkt.
gdzie:
D – ilość punktów w kryterium,
Dmax – maksymalne średnie doświadczenie kierowców,
Dof – średnie doświadczenie kierowców w badanej ofercie,
Dmin – minimalne średnie doświadczenie kierowców.
W przypadku, jeżeli minimalne średnie doświadczenie kierowców będzie równe maksymalnemu średniemu doświadczeniu kierowców, Zamawiający przyzna Wykonawcom maksymalną ilość tj. 10 pkt.
Punkty z w/w kryteriów zostaną zsumowane.
II. DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT:
18.12.2020 r. godzina 11:15,
on-line na kanale Gdańskich Nieruchomości za pośrednictwem strony YouTube.
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Joanna Rybicka stanowisko służbowe inspektor ds. zamówień publicznych,
80- 254 Gdańsk ul. Partyzantów 74, nr pok. 4, tel. 58 320 10 32
Adres poczty elektronicznej: nz@nieruchomoscigda.pl
ZAŁĄCZNIKI
Nazwa: Wykonywanie usług transportowych dla potrzeb Zamawiającego w roku 2021.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiot zamówienia obejmuje usługi w zakresie określonym w pkt I „Krótki opis przedmiotu zamówienia” ppkt 1 a, b.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i obowiązki Wykonawcy, wynikające z realizacji umowy dla zadania 1, określone zostały we wzorze umowy dla zadania 1 w § 1, 2 i 4 stanowiącego załącznik do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Ocena stanu technicznego: | 0,30 |
Cena: | 0,60 |
Doświadczenie kierowców: | 0,10 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1.500,00 zł.
Nazwa: Wykonywanie usług transportowych wraz z wywozem odpadów w kontenerach dla potrzeb Zamawiającego w roku 2021.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiot zamówienia obejmuje obejmujące usługi w zakresie określonym w pkt I „Krótki opis przedmiotu zamówienia” ppkt 1 c.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i obowiązki Wykonawcy, wynikające z realizacji umowy dla zadania 2, określone zostały we wzorze umowy dla zadania 2 w § 1 i 3 stanowiącego załącznik do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 0,60 |
Doświadczenie kierowców: | 0,10 |
Ocena stanu technicznego: | 0,30 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 4.000,00 zł.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Usługi pralnicze
- Organizacja pobytu szkoleniowego.
- Usługa przygotowywania i dostarczania posiłków wraz z obsługą kelnerską na potrzeby konferencji "30th ERES Annual Conference" organizowanej przez Uniwersytet Gdański.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2024r. na potrzeby Przedszkola nr 86 w Gdańsku- III
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego w okresie realizacji robót budowlanych na zadaniu pn. "Odcinek nr 16 - Poprawa bezpieczeństwa poprzez rozbudowę drogi wojewódzkiej nr 211 na odcinku Łapalice - ..."
- Wykonanie ciągów komunikacyjnych, oświetlenia budynku i rewaloryzacja parku w Szpitalu dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Starogardzie Gd.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi nr 010414C działka nr 66 w Obrowie
- Usługa transportu osób niepełnosprawnych, w tym ruchowo, do Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Wierzbie
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie wizyty studyjnej do organizatorów rodzinnej pieczy zastępczej
- DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE MIASTA I GMINY KACZORY I NA PŁYWALNIĘ "RELAKS" W KACZORACH ORAZ SPRAWOWANIE NAD NIMI OPIEKI W CZASIE PRZEWOZU W ROKU SZKOLNYM 2024/2025
- Usługa transportu sanitarnego i medycznego pacjentów Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
- Wykonanie kompleksowej usługi edukacyjnej w formie wizyt studyjnych w podziale na części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.