eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oborniki Śląskie › Kompleksowa usługa obejmująca odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodach 19 08 01- Skratki, 19 08 02- Zawartość piaskownika, 19 08 05 - Ustabilizowane osady ściekowe, pochodzących z oczyszczalni ścieków będących pod zarządem Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Obornikach Śląskich.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-10



Ogłoszenie nr 764987-N-2020 z dnia 2020-12-10 r.

Zakład Gospodarki Komunalnej sp. z o. o. w Obornikach Śląskich:

Kompleksowa usługa obejmująca odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodach 19 08 01- Skratki, 19 08 02- Zawartość piaskownika, 19 08 05 - Ustabilizowane osady ściekowe, pochodzących z oczyszczalni ścieków będących pod zarządem Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Obornikach Śląskich.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej sp. z o. o. w Obornikach Śląskich, krajowy numer identyfikacyjny 93221867700000, ul. Grunwaldzka 41, 55-120 Oborniki Śląskie, woj. dolnośląskie, państwo Polska

telefon: 713 101 864
faks: 713 101 472
e-mail: przetargi@zgk-oborniki.pl
www: http://www.zgk-oborniki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny - Spółka z o.o. ze 100% udziałem Gminy Oborniki Śląskie
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, http://www.zgk-oborniki.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, http://www.zgk-oborniki.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: Składanie ofert w wersji papierowej

Adres: Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Grunwaldzka 41, 55-120 Oborniki Śląskie

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa usługa obejmująca odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodach 19 08 01- Skratki, 19 08 02- Zawartość piaskownika, 19 08 05 - Ustabilizowane osady ściekowe, pochodzących z oczyszczalni ścieków będących pod zarządem Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Obornikach Śląskich.

Numer referencyjny: ZP.ZGK.6.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest odbiór, transport i zagospodarowanie osadów ściekowych oraz odpadów z piaskownika i skratek z Miejskich Oczyszczalni Ścieków w Obornikach Śląskich przy ul. Grunwaldzkiej 41, ul. Gen. S. Maczka oraz Oczyszczalni Ścieków w Kowalach, będących w zarządzie Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Obornikach Śląskich. Przedmiot zamówienia obejmuje: • Transport odpadów pojazdami przystosowanymi do transportu odpadów zgodnie z przepisami ustawy o transporcie drogowym oraz w sposób niepowodujący zanieczyszczania tras przejazdu, • Odzysk lub unieszkodliwianie odpadów przez wykonawcę w instalacji posiadającej ważne pozwolenia oraz decyzje. Przewidywana ilość poszczególnych rodzajów odpadów: • osady ściekowe - około 800 Mg • odpady z piaskownika - około 70 Mg • skratki - około 20 Mg Zamawiający zastrzega sobie, że ww. ilości odpadów należy traktować jako szacunkowe, ostateczna ilość odpadów do odebrania i zagospodarowania wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego i Wykonawcy z tego tytułu nie będzie przysługiwało żadne roszczenie wobec Zamawiającego. 2) Opis poszczególnych rodzajów odpadów - Osady ściekowe – 190805 – ustabilizowane osady ściekowe - Odpady z piaskownika – 190802 – zawartość piaskownika - Skratki - 190801 3) Warunki odbioru: • Odbiór osadu ściekowego, skratek oraz odpadów z piaskownika będzie następował z Oczyszczalni Miejskiej w Obornikach Śląskich, ul. Grunwaldzka 41, z Oczyszczalni Miejskiej w Obornikach Śląskich, ul Gen. S. Maczka oraz z oczyszczalni w Kowalach; • Wykonawca jest zobowiązany do podstawienia pojemników na zasadzie odbiór pełnego – podstawienie pustego; • Wykonawca zobowiązany jest do odbioru osadu ściekowego, skratek oraz odpadów z piaskownika w czasie zgodnym z czasem reakcji odbioru (czas reakcji na interwencję), który Wykonawca deklaruje na formularzu ofertowym- załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. • Odbiór oraz transport odpadów mają się odbywać poprzez kontenery otwarte dostarczane przez Wykonawcę. Kontener na osady ściekowe KO 18 o wymiarach max (dł. x szer. x wys.): 6500x2300x1200, skratki – KO 7 o wymiarach max (dł. x szer. x wys.): 3600x1860x1500, zawartość piaskownika KO 7 o wymiarach max (dł. x szer. x wys.): 3600x1860x1500, lub KO 18 o wymiarach max (dł. x szer. x wys.): 6500x2300x1200. Kontener przeznaczony do odbioru i transportu osadu powinien być zabezpieczony przez wydostaniem się osadu podczas załadunku kontenera na samochód. • Za załadunek odpowiada Zamawiający; • Potwierdzenie przyjęcia odpadów o których mowa powyżej odbywać się będzie każdorazowo na podstawie „Karty przekazania odpadu” potwierdzających przyjęcie odpadów do instalacji służącej do odzysku lub unieszkodliwienia odpadów. Potwierdzenie przyjęcia odpadów o których mowa odbywać się będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i rejestracją w BDO. Karty przekazania odpadów dla każdego rodzaju odpadów będą wystawiane indywidualnie dla każdej oczyszczalni z osobna. • Na wszelkich dokumentach związanych z transportem Wykonawca musi umieścić swój indywidulany numer rejestrowy określony w art. 54 ust. 1 ustawy o odpadach. • Środki transportu odpadów muszą być oznaczone przez Wykonawcę zgodnie z wymogami określonymi w § 9 Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 7 października 2016 r. w sprawie szczegółowych wymagań dla transportu odpadów – z późniejszymi zmianami. • W myśl obowiązujących przepisów, odpowiedzialność za odpady przechodzi z Zamawiającego na Wykonawcę umowy z chwilą ich przekazania. Zamawiający jako wytwórca odpadu przekaże Wykonawcy, który ma zezwolenia właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie gospodarowania tymi odpadami (art. 27 ust 2 i 3 ustawy o odpadach). Jeżeli Wykonawca nie spełnia warunków udziału w postepowaniu z uwagi na fakt, że nie posiada którejkolwiek z wymaganych zezwoleń może on ubiegać się o udzielenie zamówienia występując wspólnie z innym Wykonawcą, który posiada zezwolenia w tym zakresie. • Zamawiający nie dopuszcza sposobów odzysku osadów wyszczególnionych w art. 96 ust. 1 pkt 1,2,3 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( t.j. Dz. U. 2018 r., poz. 992). 4) Przy realizacji zamówienia niezbędne jest zachowanie wymogów określonych przepisami: a) Ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 797 z późn. zm.) b) Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 6 lutego 2015 r. w sprawie komunalnych osadów ściekowych (tj. Dz. U. z 2015 poz. 257) c) Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 16 lipca 2015 r. w sprawie dopuszczenia odpadów do składowania na składowiskach (Dz.U. 2015 poz. 1277) d) Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo Ochrony Środowiska (t.j. Dz.U. z 2018, poz. 779 z póź. zm.) e) Ustawy z dnia 4 lipca 2019 r. o zmianie ustawy o odpadach oraz niektórych innych ustaw ( Dz. U. z 2019 r. poz. 1403 z poźn. zm.) f) Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 7 października 2016 r. w sprawie szczegółowych wymagań dla transportu odpadów ( Dz. U. z 2016 r. poz. 1742). W celu uniknięcia nieporozumień i niejasności Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej każdej oczyszczalni ścieków przed przystąpieniem do przetargu. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych.

II.5) Główny kod CPV: 90.51.39.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data rozpoczęcia: 01.03.2021
data zakończenia: 28.02.2022

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Określenie warunków: Określenie warunków: Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, w szczególności koncesji, zezwolenia lub licencji. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie Oświadczenia Wykonawcy oraz przedłożenia poświadczonej za zgodność z oryginałem kserokopii: • Aktualne zezwolenia właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie zbierania oraz przetwarzania odpadów objętych niniejszym postępowaniem zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( Dz. U. z 2020 r. poz. 797 z późn. zm.) • Zaświadczenia o wpisie do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach oraz gospodarujących odpadami (BDO) zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( Dz. U. z 2020 r. poz. 797 z późn. zm.)

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Określenie warunków: Określenie warunków: Sytuacja ekonomiczna lub finansowa O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie Oświadczenia Wykonawcy. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny.

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Zdolność techniczna lub zawodowa O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie Oświadczenia Wykonawcy oraz poświadczenia Wykonawcy, że wykonał przynajmniej dwie usługi polegające na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów o kodach 19 08 01- Skratki, 19 08 02- Zawartość piaskownika, 19 08 05 – ustabilizowane osady ściekowe w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy oraz danych zawartych w formularzu Wykaz prac popartych stosownymi poświadczeniami np. referencjami.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, składane w terminie 5 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Koncesja, zezwolenie lub licencja Potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma miejsce zamieszkania lub siedzibę, potwierdzające odpowiednio, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Przedłożonych, potwierdzonych za zgodność z oryginałem stosownych zezwoleń, licencji lub koncesji na działalność objętą niniejszym zamówieniem. Dokument składny w terminie 5 dni od dnia wezwania przez Zamawiającego do uzupełnienia oferty drogą elektroniczną. 2.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie Określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez Wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie: - wykonanie przynajmniej 2 usług polegających na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów o kodach 19 08 01- Skratki, 19 08 02- Zawartość piaskownika, 19 08 05 – ustabilizowane osady ściekowe w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dokument składny w terminie 5 dni od dnia wezwania przez Zamawiającego do uzupełnienia oferty drogą elektroniczną.

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Formularz ofertowy 2.Wzór umowy 3. Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów 4. Oświadczenie o zatrudnianiu osób na podstawie umowy o pracę

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Czas reakcji na interwencje:3,00
Cena:97,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 21.01.2021, godzina: 10:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.