eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomża › Świadczenie usług transportowych- dowożenie uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w Kownatach trzy trasy



Ogłoszenie z dnia 2020-12-09



Ogłoszenie nr 764161-N-2020 z dnia 2020-12-09 r.

Polski Komitet Pomocy Społecznej Zarząd Okręgowy w Łomży:

Świadczenie usług transportowych- dowożenie uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w Kownatach trzy trasy

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

Nazwa projektu lub programu: nie dotyczy
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Tak

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Polski Komitet Pomocy Społecznej Zarząd Okręgowy w Łomży, krajowy numer identyfikacyjny 70237600035400, ul. Gen. Władysława Sikorskiego 222, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, państwo Polska

telefon: 0-86 2182328, 2184090, 2180968
faks: 0-86 2182328
e-mail: baliki@media.net.pl
www: pkpslomza.pl

adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: pkpslomza.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny - Stowarzyszenie
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
nie dotyczy
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie pkpslomza.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług transportowych- dowożenie uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w Kownatach trzy trasy

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części: nie

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 3


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych- dowożenie i odwożenie uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w Kownatach z terenu powiatu Łomżyńskiego. Dowożenie będzie odbywało się przez 4 dni w tygodniu (od poniedziałku do czwartku lub od wtorku do piątku) po trasie uzgodnionej z Kierownikiem ŚDS lub Sekretarzem PKPS ZO w Łomży.
Dowożenie odbywac sie będzie na 3 trasach wyznaczonych przez zamawiającego, które sa opisane w dalszej części.


II.5) Główny kod CPV: 60.17.20.00

Dodatkowe kody CPV:
60.20.00.17


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00
Waluta: pln

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 31.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: zgodnie z siwz umieszczona na stronie pkpslomza.pl

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: zgodnie z SIWZ umieszczoną na stronie pkpslomza.pl

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: zgodnie z SIWZ umieszczoną na stronie pkpslomza.pl

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Nie

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena:100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Nie

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: brak danych

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 17.12.2020, godzina: 10:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: język polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: Zadanie nr1 Świadczenie usług transportowych z zakresu dowożenia uczestników niepełnosprawnych Środowiskowego Domu Samopomocy w Kownatach trasa Łomża początek ul. Sikorskiego 222- ŚDS Kownaty koniec trasy

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych- dowożenie i odwożenie uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w Kownatach z terenu powiatu Łomżyńskiego. Dowożenie będzie odbywało się przez 4 dni w tygodniu (od poniedziałku do czwartku lub od wtorku do piątku). Codziennie około 270km ( w obie strony) po trasie uzgodnionej z Kierownikiem ŚDS lub Sekretarzem PKPS ZO w Łomży.
Początek trasy ul. Sikorskiego 222 w Łomży – Stanisławowo – Ptaki- Nowogród – Miastkowo- Drogoszewo- Sierzputy-Jednaczewo- Łomża ul. Sikorskiego- Łomża ul Woj.Polskiego- Lomza ul. Piłsudskiego - Kownaty ŚDS koniec trasy + odwóz po południu po tej samej trasie.
Do dowozu niezbędny jest autobus posiadający minimum 18 miejsc siedzących dla uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w tym minimum 2 miejsca dla osób na wózkach inwalidzkich odpowiednio zabezpieczonych oraz windę dla osób niepełnosprawnych dopuszczoną do użytkowania przez Urząd dozoru Technicznego. Dowóz rano do godziny 09:00 do ŚDS, a odwożenie po południu od godziny 15:00.
2. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić do dowozu osób tym samochodem kierowcę z uprawnieniami do prowadzenia autobusów. Ze względu na rodzaj niepełnosprawności przewożonych osób musi to być jedna maksymalnie dwie osoby imiennie wskazane przez wykonawcę, które przez zamawiającego zostaną przeszkolone w zakresie sposobu wykonywania pracy i zachowania kierowcy podczas dowożenia. Każda zmiana tej osoby musi być zgłoszona zamawiającemu minimum 3 dni przed planowanym terminem zmiany, osoba ta przed rozpoczęciem pracy musi zostać przeszkolona przez zamawiającego
3. Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia kosztów eksploatacji pojazdu oraz kosztów ubezpieczenia pojazdu.
4. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie określone, jako iloczyn stawki za 1 km brutto i ilości dziennej kilometrów oraz ilości dni świadczenia usługi w miesiącu. Podstawą wystawienia faktury będą wykazy z wypisaną trasą dzienną i ilością przejechanych kilometrów w danym dniu zatwierdzonych przez Kierownika ŚDS.
5. Wykonawca lokuje oraz odpowiednio zabezpiecza w autobusie osoby na wózkach inwalidzkich.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60200017-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:100,00
Część nr: 2
Nazwa: Zadanie 2 Świadczenie usług transportowych z zakresu dowożenia uczestników niepełnosprawnych Środowiskowego Domu Samopomocy w Kownatach poczatek trasy Łomża PKPS ul Sikorskiego przez Dobrzyjałowo- Kownaty 85 koniec trasy

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych- dowożenie i odwożenie uczestników niepełnosprawnych Środowiskowego Domu Samopomocy w Kownatach z terenu powiatu Łomżyńskiego. Dowożenie będzie odbywało się przez 4 dni w tygodniu (od poniedziałku do czwartku lub od wtorku do piątku). Codziennie około 210km (łącznie w obie strony) po trasie uzgodnionej z Kierownikiem ŚDS lub Sekretarzem PKPS ZO w Łomży.
Początek trasy Łomża PKPS – Konarzyce- Łomża ul. Rządowa-Wygoda – Pniewo- Stara Łomża- Piątnica Poduchowna -Czarnocin- Piątnica ul. Zielona- Cydzyn- Murawy- Dobrzyjałowo-Pieńki- Wyrzyki- Kownaty ŚDS koniec trasy + odwóz po południu po tej samej trasie
Do dowozu niezbędny jest autobus posiadający minimum 18 miejsc siedzących dla uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy Dowóz rano do godziny 09:00 do ŚDS, a odwożenie po południu od godziny 15:00.
2. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić do dowozu osób tym samochodem kierowcę z uprawnieniami do prowadzenia autobusów. Ze względu na rodzaj niepełnosprawności przewożonych osób musi to być jedna maksymalnie dwie osoby imiennie wskazane przez wykonawcę, które przez zamawiającego zostaną przeszkolone w zakresie sposobu wykonywania pracy i zachowania kierowcy podczas dowożenia. Każda zmiana tej osoby musi być zgłoszona zamawiającemu minimum 3 dni przed planowanym terminem zmiany, osoba ta przed rozpoczęciem pracy musi zostać przeszkolona przez zamawiającego
3. Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia kosztów eksploatacji pojazdu oraz kosztów ubezpieczenia pojazdu.
4. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie określone, jako iloczyn stawki za 1 km brutto i ilości dziennej kilometrów oraz ilości dni świadczenia usługi w miesiącu. Podstawą wystawienia faktury będą wykazy z wypisaną trasą dzienną i ilością przejechanych kilometrów w danym dniu zatwierdzonych przez Kierownika ŚDS.
5. Wykonawca musi świadczyć usługę zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie, w szczególności:
a/ ustawą z dnia 20.06.1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. 2012 r. poz. 1137
z późn. zm.),
b/ ustawą z dnia 06.09.2001 r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U. 2012 r. poz. 1265,
z późn. zm.)
c/ ustawą z dnia 15.11.1984 r. Prawo przewozowe (tj. Dz. U. 2012 r. poz. 1173, z późn. zm.),
d/ ustawą z dnia 16.04.2004 r. o czasie pracy kierowców (Dz. U. 2012 r. poz. 1155,
z późn. zm.),
e/ rozporządzeniem z dnia 31.12.2002 r. Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu niezbędnego ich wyposażenia (tj. Dz. U. 2013 r.
poz. 951),

6. Wykonawca ma obowiązek posiadania przez cały czas obowiązywania niniejszej umowy aktualnej, co do zakresu terytorialnego licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, aktualnego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej OC oraz następstw nieszczęśliwych wypadków NNW kierowców i pasażerów z sumą ubezpieczenia min. 10 000 zł na każdego kierowcę i pasażera dla każdego samochodu.
7. Wykonawca lokuje oraz odpowiednio zabezpiecza w autobusie osoby na wózkach inwalidzkich
8. Osoby przewożone muszą mieć zapewnione miejsca siedzące wyposażone w pasy dla pasażerów.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60200017-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:100,00
Część nr: 3
Nazwa: Zadanie nr 3 Świadczenie usług transportowych z zakresu dowożenia uczestników niepełnosprawnych Środowiskowego Domu Samopomocy w Kownatach poczatek trasy Jedwabne (rynek) - ŚDS Kownaty koniec trasy

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych- dowożenie i odwożenie uczestników niepełnosprawnych Środowiskowego Domu Samopomocy w Kownatach z terenu powiatu Łomżyńskiego. Dowożenie będzie odbywało się przez 4 dni w tygodniu (od poniedziałku do czwartku lub od wtorku do piątku). Codziennie około 198km (łącznie oba kursy) po trasie uzgodnionej z Kierownikiem ŚDS lub Sekretarzem PKPS ZO w Łomży.
Początek trasy Jedwabne(rynek) – Przytuły- Pawełki – Orlikowo- Kubrzany- Jedwabne – Burzyn - Sieburczyn – Wierciszewo - Wizna – Bronowo – Wiktorzyn- Olszyny- ŚDS Kownaty koniec trasy + odwóz po południu po tej samej trasie.
Do dowozu niezbędny jest autobus posiadający minimum 18 miejsc siedzących dla uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w tym minimum 2 miejsca dla osób na wózkach inwalidzkich odpowiednio zabezpieczonych oraz windę dla osób niepełnosprawnych dopuszczoną do użytkowania przez Urząd dozoru Technicznego. Dowóz rano do godziny 09:00 do ŚDS, a odwożenie po południu od godziny 15:00.
2. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić do dowozu osób tym samochodem kierowcę z uprawnieniami do prowadzenia autobusów. Ze względu na rodzaj niepełnosprawności przewożonych osób musi to być jedna maksymalnie dwie osoby imiennie wskazane przez wykonawcę, które przez zamawiającego zostaną przeszkolone w zakresie sposobu wykonywania pracy i zachowania kierowcy podczas dowożenia. Każda zmiana tej osoby musi być zgłoszona zamawiającemu minimum 3 dni przed planowanym terminem zmiany, osoba ta przed rozpoczęciem pracy musi zostać przeszkolona przez zamawiającego
3. Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia kosztów eksploatacji pojazdu oraz kosztów ubezpieczenia pojazdu.
4. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie określone, jako iloczyn stawki za 1 km brutto i ilości dziennej kilometrów oraz ilości dni świadczenia usługi w miesiącu Podstawą wystawienia faktury będą wykazy z wypisana trasą dzienną i ilością przejechanych kilometrów w danym dniu zatwierdzonych przez Kierownika ŚDS.
5. Wykonawca lokuje oraz odpowiednio zabezpiecza w autobusie osoby na wózkach inwalidzkich.
6. Wykonawca musi świadczyć usługę zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie, w szczególności:
a/ ustawą z dnia 20.06.1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. 2012 r. poz. 1137
z późn. zm.),
b/ ustawą z dnia 06.09.2001 r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U. 2012 r. poz. 1265,
z późn. zm.)
c/ ustawą z dnia 15.11.1984 r. Prawo przewozowe (tj. Dz. U. 2012 r. poz. 1173, z późn. zm.),
d/ ustawą z dnia 16.04.2004 r. o czasie pracy kierowców (Dz. U. 2012 r. poz. 1155,
z późn. zm.),
e/ rozporządzeniem z dnia 31.12.2002 r. Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu niezbędnego ich wyposażenia (tj. Dz. U. 2013 r. poz. 951),

7. Wykonawca ma obowiązek posiadania przez cały czas obowiązywania niniejszej umowy aktualnej, co do zakresu terytorialnego licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, aktualnego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej OC oraz następstw nieszczęśliwych wypadków NNW kierowców i pasażerów z sumą ubezpieczenia min. 10 000 zł na każdego kierowcę i pasażera dla każdego samochodu.
8. Osoby przewożone muszą mieć zapewnione miejsca siedzące wyposażone w pasy dla pasażerów


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60200017-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:100,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.