Ogłoszenie z dnia 2020-12-09
Ogłoszenie nr 764161-N-2020 z dnia 2020-12-09 r.
Świadczenie usług transportowych- dowożenie uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w Kownatach trzy trasy
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Nazwa projektu lub programu: nie dotyczy
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 0-86 2182328, 2184090, 2180968
faks: 0-86 2182328
e-mail: baliki@media.net.pl
www: pkpslomza.pl
adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: pkpslomza.pl
nie dotyczy
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie pkpslomza.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części: nie
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 3
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych- dowożenie i odwożenie uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w Kownatach z terenu powiatu Łomżyńskiego. Dowożenie będzie odbywało się przez 4 dni w tygodniu (od poniedziałku do czwartku lub od wtorku do piątku) po trasie uzgodnionej z Kierownikiem ŚDS lub Sekretarzem PKPS ZO w Łomży.
Dowożenie odbywac sie będzie na 3 trasach wyznaczonych przez zamawiającego, które sa opisane w dalszej części.
II.5) Główny kod CPV: 60.17.20.00
Dodatkowe kody CPV:
60.20.00.17
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
Waluta: pln
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 31.12.2021
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: zgodnie z siwz umieszczona na stronie pkpslomza.pl
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: zgodnie z SIWZ umieszczoną na stronie pkpslomza.pl
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: zgodnie z SIWZ umieszczoną na stronie pkpslomza.pl
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: brak danych
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 17.12.2020, godzina: 10:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIKI
Nazwa: Zadanie nr1 Świadczenie usług transportowych z zakresu dowożenia uczestników niepełnosprawnych Środowiskowego Domu Samopomocy w Kownatach trasa Łomża początek ul. Sikorskiego 222- ŚDS Kownaty koniec trasy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych- dowożenie i odwożenie uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w Kownatach z terenu powiatu Łomżyńskiego. Dowożenie będzie odbywało się przez 4 dni w tygodniu (od poniedziałku do czwartku lub od wtorku do piątku). Codziennie około 270km ( w obie strony) po trasie uzgodnionej z Kierownikiem ŚDS lub Sekretarzem PKPS ZO w Łomży.
Początek trasy ul. Sikorskiego 222 w Łomży – Stanisławowo – Ptaki- Nowogród – Miastkowo- Drogoszewo- Sierzputy-Jednaczewo- Łomża ul. Sikorskiego- Łomża ul Woj.Polskiego- Lomza ul. Piłsudskiego - Kownaty ŚDS koniec trasy + odwóz po południu po tej samej trasie.
Do dowozu niezbędny jest autobus posiadający minimum 18 miejsc siedzących dla uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w tym minimum 2 miejsca dla osób na wózkach inwalidzkich odpowiednio zabezpieczonych oraz windę dla osób niepełnosprawnych dopuszczoną do użytkowania przez Urząd dozoru Technicznego. Dowóz rano do godziny 09:00 do ŚDS, a odwożenie po południu od godziny 15:00.
2. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić do dowozu osób tym samochodem kierowcę z uprawnieniami do prowadzenia autobusów. Ze względu na rodzaj niepełnosprawności przewożonych osób musi to być jedna maksymalnie dwie osoby imiennie wskazane przez wykonawcę, które przez zamawiającego zostaną przeszkolone w zakresie sposobu wykonywania pracy i zachowania kierowcy podczas dowożenia. Każda zmiana tej osoby musi być zgłoszona zamawiającemu minimum 3 dni przed planowanym terminem zmiany, osoba ta przed rozpoczęciem pracy musi zostać przeszkolona przez zamawiającego
3. Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia kosztów eksploatacji pojazdu oraz kosztów ubezpieczenia pojazdu.
4. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie określone, jako iloczyn stawki za 1 km brutto i ilości dziennej kilometrów oraz ilości dni świadczenia usługi w miesiącu. Podstawą wystawienia faktury będą wykazy z wypisaną trasą dzienną i ilością przejechanych kilometrów w danym dniu zatwierdzonych przez Kierownika ŚDS.
5. Wykonawca lokuje oraz odpowiednio zabezpiecza w autobusie osoby na wózkach inwalidzkich.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60200017-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 100,00 |
Nazwa: Zadanie 2 Świadczenie usług transportowych z zakresu dowożenia uczestników niepełnosprawnych Środowiskowego Domu Samopomocy w Kownatach poczatek trasy Łomża PKPS ul Sikorskiego przez Dobrzyjałowo- Kownaty 85 koniec trasy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych- dowożenie i odwożenie uczestników niepełnosprawnych Środowiskowego Domu Samopomocy w Kownatach z terenu powiatu Łomżyńskiego. Dowożenie będzie odbywało się przez 4 dni w tygodniu (od poniedziałku do czwartku lub od wtorku do piątku). Codziennie około 210km (łącznie w obie strony) po trasie uzgodnionej z Kierownikiem ŚDS lub Sekretarzem PKPS ZO w Łomży.
Początek trasy Łomża PKPS – Konarzyce- Łomża ul. Rządowa-Wygoda – Pniewo- Stara Łomża- Piątnica Poduchowna -Czarnocin- Piątnica ul. Zielona- Cydzyn- Murawy- Dobrzyjałowo-Pieńki- Wyrzyki- Kownaty ŚDS koniec trasy + odwóz po południu po tej samej trasie
Do dowozu niezbędny jest autobus posiadający minimum 18 miejsc siedzących dla uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy Dowóz rano do godziny 09:00 do ŚDS, a odwożenie po południu od godziny 15:00.
2. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić do dowozu osób tym samochodem kierowcę z uprawnieniami do prowadzenia autobusów. Ze względu na rodzaj niepełnosprawności przewożonych osób musi to być jedna maksymalnie dwie osoby imiennie wskazane przez wykonawcę, które przez zamawiającego zostaną przeszkolone w zakresie sposobu wykonywania pracy i zachowania kierowcy podczas dowożenia. Każda zmiana tej osoby musi być zgłoszona zamawiającemu minimum 3 dni przed planowanym terminem zmiany, osoba ta przed rozpoczęciem pracy musi zostać przeszkolona przez zamawiającego
3. Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia kosztów eksploatacji pojazdu oraz kosztów ubezpieczenia pojazdu.
4. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie określone, jako iloczyn stawki za 1 km brutto i ilości dziennej kilometrów oraz ilości dni świadczenia usługi w miesiącu. Podstawą wystawienia faktury będą wykazy z wypisaną trasą dzienną i ilością przejechanych kilometrów w danym dniu zatwierdzonych przez Kierownika ŚDS.
5. Wykonawca musi świadczyć usługę zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie, w szczególności:
a/ ustawą z dnia 20.06.1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. 2012 r. poz. 1137
z późn. zm.),
b/ ustawą z dnia 06.09.2001 r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U. 2012 r. poz. 1265,
z późn. zm.)
c/ ustawą z dnia 15.11.1984 r. Prawo przewozowe (tj. Dz. U. 2012 r. poz. 1173, z późn. zm.),
d/ ustawą z dnia 16.04.2004 r. o czasie pracy kierowców (Dz. U. 2012 r. poz. 1155,
z późn. zm.),
e/ rozporządzeniem z dnia 31.12.2002 r. Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu niezbędnego ich wyposażenia (tj. Dz. U. 2013 r.
poz. 951),
6. Wykonawca ma obowiązek posiadania przez cały czas obowiązywania niniejszej umowy aktualnej, co do zakresu terytorialnego licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, aktualnego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej OC oraz następstw nieszczęśliwych wypadków NNW kierowców i pasażerów z sumą ubezpieczenia min. 10 000 zł na każdego kierowcę i pasażera dla każdego samochodu.
7. Wykonawca lokuje oraz odpowiednio zabezpiecza w autobusie osoby na wózkach inwalidzkich
8. Osoby przewożone muszą mieć zapewnione miejsca siedzące wyposażone w pasy dla pasażerów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60200017-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 100,00 |
Nazwa: Zadanie nr 3 Świadczenie usług transportowych z zakresu dowożenia uczestników niepełnosprawnych Środowiskowego Domu Samopomocy w Kownatach poczatek trasy Jedwabne (rynek) - ŚDS Kownaty koniec trasy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych- dowożenie i odwożenie uczestników niepełnosprawnych Środowiskowego Domu Samopomocy w Kownatach z terenu powiatu Łomżyńskiego. Dowożenie będzie odbywało się przez 4 dni w tygodniu (od poniedziałku do czwartku lub od wtorku do piątku). Codziennie około 198km (łącznie oba kursy) po trasie uzgodnionej z Kierownikiem ŚDS lub Sekretarzem PKPS ZO w Łomży.
Początek trasy Jedwabne(rynek) – Przytuły- Pawełki – Orlikowo- Kubrzany- Jedwabne – Burzyn - Sieburczyn – Wierciszewo - Wizna – Bronowo – Wiktorzyn- Olszyny- ŚDS Kownaty koniec trasy + odwóz po południu po tej samej trasie.
Do dowozu niezbędny jest autobus posiadający minimum 18 miejsc siedzących dla uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w tym minimum 2 miejsca dla osób na wózkach inwalidzkich odpowiednio zabezpieczonych oraz windę dla osób niepełnosprawnych dopuszczoną do użytkowania przez Urząd dozoru Technicznego. Dowóz rano do godziny 09:00 do ŚDS, a odwożenie po południu od godziny 15:00.
2. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić do dowozu osób tym samochodem kierowcę z uprawnieniami do prowadzenia autobusów. Ze względu na rodzaj niepełnosprawności przewożonych osób musi to być jedna maksymalnie dwie osoby imiennie wskazane przez wykonawcę, które przez zamawiającego zostaną przeszkolone w zakresie sposobu wykonywania pracy i zachowania kierowcy podczas dowożenia. Każda zmiana tej osoby musi być zgłoszona zamawiającemu minimum 3 dni przed planowanym terminem zmiany, osoba ta przed rozpoczęciem pracy musi zostać przeszkolona przez zamawiającego
3. Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia kosztów eksploatacji pojazdu oraz kosztów ubezpieczenia pojazdu.
4. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie określone, jako iloczyn stawki za 1 km brutto i ilości dziennej kilometrów oraz ilości dni świadczenia usługi w miesiącu Podstawą wystawienia faktury będą wykazy z wypisana trasą dzienną i ilością przejechanych kilometrów w danym dniu zatwierdzonych przez Kierownika ŚDS.
5. Wykonawca lokuje oraz odpowiednio zabezpiecza w autobusie osoby na wózkach inwalidzkich.
6. Wykonawca musi świadczyć usługę zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie, w szczególności:
a/ ustawą z dnia 20.06.1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. 2012 r. poz. 1137
z późn. zm.),
b/ ustawą z dnia 06.09.2001 r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U. 2012 r. poz. 1265,
z późn. zm.)
c/ ustawą z dnia 15.11.1984 r. Prawo przewozowe (tj. Dz. U. 2012 r. poz. 1173, z późn. zm.),
d/ ustawą z dnia 16.04.2004 r. o czasie pracy kierowców (Dz. U. 2012 r. poz. 1155,
z późn. zm.),
e/ rozporządzeniem z dnia 31.12.2002 r. Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu niezbędnego ich wyposażenia (tj. Dz. U. 2013 r. poz. 951),
7. Wykonawca ma obowiązek posiadania przez cały czas obowiązywania niniejszej umowy aktualnej, co do zakresu terytorialnego licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, aktualnego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej OC oraz następstw nieszczęśliwych wypadków NNW kierowców i pasażerów z sumą ubezpieczenia min. 10 000 zł na każdego kierowcę i pasażera dla każdego samochodu.
8. Osoby przewożone muszą mieć zapewnione miejsca siedzące wyposażone w pasy dla pasażerów
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60200017-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 100,00 |
INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Opracowanie dokumentacji technicznej przebudowy wraz z rozbudową budynku położonego przy ulicy Spółdzielczej 74 w Łomży na potrzeby Mediateki
- Nadbudowa budynku Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łomży Filii w Wysokiem Mazowieckiem o piętro oraz modernizacja (przebudowa) parteru
- Wykonanie wymiany stolarki okiennej w Pawilonie H w ramach przedsięwzięcia pn. "Poprawa efektywności energetycznej budynków Szpitala Wojewódzkiego w Łomży - budynek Pawilonu H i budynek Kuchni"
- Sukcesywna dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku na potrzeby WSPR SPZOZ w Łomży
- Dostawa produktów spożywczych głęboko mrożonych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
- Opracowanie dokumentacji modernizacji energetycznej budynków użyteczności publicznej w mieście Łomża
więcej: przetargi w Łomży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług hotelarsko - restauracyjnych oraz zapewnienie sal konferencyjnych dla celów spotkania w układzie zadaniowym.
- Świadczenie kompleksowej usługi noclegowej, restauracyjnej, konferencyjnej i przewozowej na potrzeby organizacji Szkoły Letniej w ramach projektu NEPTUN - HORIZON oraz Konferencji dla WIMiO PG
- Wykonanie kompleksowej usługi edukacyjnej w formie wizyt studyjnych w podziale na części
- "Usługi transportowe w zakresie dowozu dzieci i uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Cedynia w roku szkolnym 2024/2025 na podstawie biletów miesięcznych oraz odwóz po zakończonych zajęciach"
- Usługi transportu autokarowego w czerwcu, lipcu i sierpniu 2024 r., na potrzeby Narodowego Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.