eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Usługa wywozu nieczystości płynnych z szamb i wc wolnostojących w roku 2021

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-08



Ogłoszenie nr 763984-N-2020 z dnia 2020-12-08 r.

Gdańskie Nieruchomości - Samorządowy Zakład Budżetowy:

Usługa wywozu nieczystości płynnych z szamb i wc wolnostojących w roku 2021

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Gdańskie Nieruchomości - Samorządowy Zakład Budżetowy, krajowy numer identyfikacyjny 19281776900000, Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska

telefon: 58 3201032, 3200220, 3023282,
faks: 583 458 235
e-mail: nz@nieruchomoscigda.pl,
www: www.nieruchomoscigda.pl

adres profilu nabywcy: www.nieruchomoscigda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny - Samorządowy Zakład Budżetowy
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.nieruchomoscigda.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.nieruchomoscigda.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: pisemnie: pocztą lub osobiście

Adres: Gdańskie Nieruchomości 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa wywozu nieczystości płynnych z szamb i wc wolnostojących w roku 2021

Numer referencyjny: 112/20/A

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wywóz nieczystości płynnych z szamb i wc wolnostojących znajdujących się na obszarze administrowanym przez Zamawiającego w roku 2021.
Maksymalny planowany roczny wywóz wynosi 4 907,80 m3.
2. Zakres usługi obejmuje:
a) wywóz nieczystości płynnych pojazdami asenizacyjnymi spełniającymi wymogi określone przepisami prawa o ruchu drogowym posiadającymi aktualne badania techniczne uprawniające do wywozu nieczystości płynnych (Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 listopada 2002 r. w sprawie wymagań dla pojazdów asenizacyjnych (Dz.U. Nr 193 poz. 1617) oraz zaopatrzonymi w odpowiedniej długości węże (długość węży uzależniona jest od odległości usytuowania szamba od miejsca postoju pojazdu),
b) każdorazowe, całkowite opróżnianie szamb lub wc wolnostojących z nieczystości płynnych i ich wywóz tylko do zlewni;
c) co najmniej jednokrotne płukanie szamb w trakcie trwania umowy,
d) usuwanie śmieci nietypowych z szamb takich jak kamienie, złom, gruz, gałęzie i liście itp. Szacunkowa ilość nieczystości nietypowych i gruzu około 35,1 tony, w tym na zadanie 1 ok. 35 ton oraz na zadanie 2 ok. 0,1 tony.
e) zgłaszanie Zamawiającemu stwierdzonych usterek szamb;
3. Opis przedmiotu zamówienia stanowią „Wykazy szamb” określone w załącznikach:
- zał. 1 „Wykaz szamb na 2021 r. – Obszar Administracyjny 1, 2, 3 i 4”,
- zał. 2 „Wykaz szamb na 2021 r. – Skarb Państwa”.


II.5) Główny kod CPV: 90.41.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data rozpoczęcia: 04.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Wykonawca spełni warunki w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności jeżeli wykaże, że posiada zezwolenie do wykonywania działalności polegającej na opróżnianiu zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych na obszarze Miasta Gdańska wydane zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz.U. z 2020 r. poz. 1439 z późn. zm.) aktualne na dzień składania oferty.

Informacje dodatkowe: Informacje dodatkowe:
W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca.
W przypadku realizowania zamówienia z udziałem podwykonawców w/w warunek musi być spełniony przez Wykonawcę.


III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków:

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: 1. Wykonawca spełni warunki w zakresie zdolności technicznej, jeżeli wykaże dysponowanie co najmniej:
• w przypadku składania oferty na zadanie 1- 4 samochodami asenizacyjnymi,
• w przypadku składania oferty na zadanie 2 - 1 samochodem asenizacyjnym,
• w przypadku składania oferty na zadanie 1 i zadanie 2- 4 samochodami asenizacyjnymi,
spełniającymi warunki techniczne określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 listopada 2002 r. w sprawie wymagań dla pojazdów asenizacyjnych (Dz.U. Nr 193 poz. 1617).

2. Wykonawca spełni warunki w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli:
a) wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert minimum
• w przypadku składania oferty na zadanie 1: 2 usługi polegające na wywozie co najmniej 2 000 m3 nieczystości płynnych w okresie 12 miesięcy każda,
• w przypadku składania oferty na zadanie 2: 2 usługi polegające na wywozie co najmniej 50 m3 nieczystości płynnych w okresie 12 miesięcy każda,
• w przypadku składania oferty na zadanie 1 i zadanie 2: 2 usługi polegające na wywozie co najmniej 2 000 m3 nieczystości płynnych w okresie 12 miesięcy każda.
b) skieruje do realizacji zamówienia co najmniej:
• w przypadku składania oferty na zadanie 1: 4 osoby na stanowisku kierowcy,
• w przypadku składania oferty na zadanie 2: 1 osobę na stanowisku kierowcy,
• w przypadku składania oferty na zadanie 1 i zadanie 2: 4 osoby na stanowisku kierowcy.


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak

Informacje dodatkowe: Informacje dodatkowe:
ad 1 i 2b.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

ad 1 i 2a i 2b.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych, zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia

ad 2a.
W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu w zakresie wywozu nieczystości płynnych. Realizacją dwóch wymaganych usług w zakresie wywozu nieczystości płynnych wykazać się co najmniej jeden z uczestników konsorcjum.

Warunek doświadczenia nie będzie spełniony, jeżeli uczestnicy konsorcjum w sumie wykażą zrealizowanie dwóch w/w usług, ale żaden z nich nie wykona ich w wymaganej liczbie, tzn., że w przypadku wykazania przez każdego uczestnika konsorcjum po 1 usłudze polegającej na wywozie nieczystości płynnych, warunek dotyczący posiadania doświadczenia nie zostanie spełniony.

Doświadczenie Wykonawcy, który wykonywał usługi w ramach konsorcjum, powinno być związane z faktycznym jego udziałem w ramach zrealizowanego zamówienia.

Podmiot, na którego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia wykonawca polega będzie musiał wykazać zrealizowanie 2 usług w zakresie określonym przez zamawiającego w siwz.

ad 2a i 2b.
W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia i osób, wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty usługi, do realizacji, których te zdolności są wymagane.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Złożyć Druk “OFERTA”, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
2. Do oferty Wykonawca musi załączyć aktualne na dzień złożenia następujące dokumenty:
a) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania za mówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
„Stosowna sytuacja” wystąpi wyłącznie w przypadku, kiedy:
- Wykonawca, który polega na zdolnościach zawodowych udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
- Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12–22 i ust. 5 pkt 2-4.
3. Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i nazwy podwykonawców. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
4. Podać w druku „Zdolność techniczna- wykaz narzędzi” rok pierwszej rejestracji samochodów zgodnie z pkt. 21 ppkt. 2) SIWZ.
5. Podać w druku „Zdolność zawodowa – wykaz osób” doświadczenie kierowców zgodnie z pkt. 21 ppkt. 3) SIWZ.
6. Zaleca się załączyć do oferty kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu.
7. Do oferty należy załączyć oryginalne formy wadium wniesione w jednej z form określonych w punkcie 15 ppkt. 2-5 SIWZ.
8. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
9. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Informacja na temat wadium:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
ZADANIE 1 – 2 500,00 zł
ZADANIE 2 – 50,00 zł
W przypadku składania oferty na kilka zadań oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości sumy wadiów na poszczególne zadania.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena:0,60
doświadczenie kierowców:0,15
ocena stanu technicznego pojazdów:0,25

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
1. Zmiany w umowie mogą nastąpić, jeżeli:
a) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych usług od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych
zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
- zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
- zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,
- wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
b) zostały spełnione łącznie następujące warunki:
- konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
- wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
c) Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca:
- w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
- w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców;
d) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 2,
e) łączna wartość zmian jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
f) zmianie ulegnie wynagrodzenie Wykonawcy w przypadku zmniejszenia ilości wywożonych nieczystości płynnych, w przypadku:
- wstrzymania usług przez Zamawiającego w wykonywaniu usług powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający lub w skutek zdarzeń niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy,
- przekazania budynku, z którego ścieki sanitarne są odprowadzane do szamb, innemu zarządcy,
- likwidacji szamb, do których podłączone są budynki,
- w innych uzasadnionych przypadkach zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego
Zamawiający przewiduje, że minimalna ilość wywożonych nieczystości płynnych w całym okresie realizacji umowy będzie nie mniejsza niż 30% ilości podanych w „Wykazach szamb na 2021 r. – załączniki 1,
g) zmianie mogą ulec osoby na stanowisku kierowcy, jako przedstawiciele Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego w przypadku, gdy:
- Zmiana osób na stanowisku kierowcy nastąpi z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z osobami wykonujących powyższe czynności,
- Zamawiający zaakceptuje zmianę osób na stanowisku kierowcy, gdy kwalifikacje wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a nowa osoba na stanowisku kierowcy będzie miała nie mniejsze doświadczenie niż osoba wskazana w ofercie.
h) zmianie może ulec sprzęt wskazany przez Wykonawcę do realizacji zamówienia pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego w przypadku, gdy:
- Zmiana sprzętu nastąpi z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. awarii, kradzieży, szkody.
- Zamawiający zaakceptuje zmianę, gdy sprzęt będzie spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a nowy sprzęt nie będzie miał daty pierwszej rejestracji wcześniejszej niż sprzęt wskazany w ofercie.
i) zmianie może ulec podwykonawca lub może nastąpić rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy proponowany inny podwykonawca (lub Wykonawca samodzielnie) spełni dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia,
j) realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, może nastąpić w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert, jeżeli w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa,
2. Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli:
a) Zmienia ogólny charakter umowy w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu,
b) Nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
- zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści,
- zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie,
- zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikających z umowy,
- polega na zastąpieniu wykonawcy, któremu zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust.1 pkt c.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 16.12.2020, godzina: 10:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: do 14.01.2021

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Punkty będą przyznawane według następujących zasad:
1) KRYTERIUM – cena
Ilość punktów w kryterium zostanie określona zgodnie z wzorem:
Cena =[(cena oferowana minimalna brutto)/(cena badanej oferty brutto)]x 100 pkt x 60 %(0,60)- odpowiada maksymalnej wartości 60 pkt

2) KRYTERIUM - ocena stanu technicznego pojazdów
Średni wiek samochodów liczony będzie zgodnie z poniższym wzorem:
Wśr = [(2020 - n1) + (2020 - n2) + …. + (2020 – ni)]/i
gdzie:
Wśr - średni wiek samochodów,
N1,2…i - rok pierwszej rejestracji samochodów (wykazany w druku potencjał techniczny),
i - ilość samochodów.

Zamawiający do oceny średniego wieku samochodów będzie brał tylko i wyłącznie tą ilość samochodów, która musi zostać wykazana w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu na dane zadanie, tj.:
- na zadaniu 1 – 4 szt.
- na zadaniu 2 – 1 szt.
- na zadaniu 1 i 2 – 4 szt.

Jeżeli Wykonawca, składając ofertę na Zadanie 1 i Zadanie 2, nie wskaże wieku samochodu na Zadanie 2 Zamawiający przyjmie najstarszy wiekiem samochód wskazany w Zadaniu 1.

W przypadku wykazania przez Wykonawcę większej ilości pojazdów na poszczególne zadania, niż ilość wymagana w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu, do oceny będą brane pojazdy według następujących zasad:
1. w pierwszej kolejności będące własnością Wykonawcy,
2. w drugiej kolejności pojazdy najstarsze.
Jeżeli Wykonawca nie wskaże roku pierwszej rejestracji dla któregoś z samochodów Zamawiający do obliczenia średniego wieku pojazdu przyjmie rok 2000, jako rok pierwszej rejestracji dla danego samochodu.
Ilość punktów w kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
W = [(WSof - WSmin)/(WSmax - WSmi)] x 100 pkt. x 25% (0,25)- odpowiada maksymalnej wartości 25 pkt
gdzie:
W – ilość punktów w kryterium,
WSmax - maksymalny średni wiek samochodów,
WSof - średni wiek samochodów w badanej ofercie,
WSmin - minimalny średni wiek samochodów.

W przypadku, jeżeli minimalny średni wiek samochodów będzie równe maksymalnemu średniemu wiekowi samochodów, Zamawiający przyzna Wykonawcom maksymalną ilość tj. 25 pkt.

3) KRYTERIUM – doświadczenie kierowców
Przez doświadczenie kierowcy rozumie się doświadczenie (ilość miesięcy) podczas wykonywania prac (zatrudnienie, inne prace zarobkowe, prowadzenie działalności gospodarczej), jako kierowca danego typu pojazdu – odpowiednio: pojazd o maksymalnej masie całkowitej nieprzekraczającej 3,5 t/ pojazd o maksymalnej masie całkowitej przekraczającej 3,5 t.
Wykonawca ma obowiązek określić doświadczenie każdego z kierowców z dokładnością do pełnego miesiąca.
W przypadku określenia doświadczenia w niepełnych miesiącach Zamawiający zaokrągli wartość do pełnego miesiąca zgodnie z zasadami matematycznymi i do obliczeń zostanie przyjęta wartość po zaokrągleniu.

Średnie doświadczenie kierowców obliczone będzie zgodnie z poniższym wzorem:
DS = (d1 + d2 + …. + di)/i
gdzie:
DS - średnia „doświadczenie kierowców”,
di - doświadczenie poszczególnych kierowców (wykazanych w druku „zdolność zawodowa – wykaz osób”),
i - ilość kierowców.

Jeżeli Wykonawca nie wskaże doświadczenia dla wskazanego kierowcy, Zamawiający do obliczenia średniego doświadczenia przyjmie 0 miesięcy dla tego kierowcy.
Zamawiający do oceny uprawnień i doświadczenia kierowców będzie brał tylko i wyłącznie tą ilość kierowców, która musi zostać wykazana w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu na danych zadaniach, tj.:
- na zadaniu 1 - 4 kierowców,
- na zadaniu 2 - 1 kierowcę,
- na zadaniu 1 i 2 - 4 kierowców,

Jeżeli Wykonawca, składając ofertę na Zadanie 1 i Zadanie 2, nie wskaże kierowcy z doświadczeniem na Zadanie 2 Zamawiający przyjmie najmniejsze doświadczenie kierowcy wskazanego w Zadaniu 1.
W przypadku wykazania przez Wykonawcę większej ilości kierowców na poszczególne zadania, niż ilość wymagana w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu, do oceny będą brani kierowcy według następujących zasad:
1. w pierwszej kolejności zatrudnieni na umowie o pracę,
2. w drugiej kolejności kierowcy z mniejszym doświadczeniem zawodowym.

Ilość punktów w kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:

D = [(DSof - DSmin)( DSmax - DSmin)]x 100 pkt. x 15% (0,15)- odpowiada maksymalnej wartości 15 pkt
gdzie:
D – ilość punktów w kryterium,
Dmax - maksymalne średnie doświadczenie kierowców,
Dof - średnie doświadczenie kierowców w badanej ofercie,
Dmin - minimalne średnie doświadczenie kierowców.

W przypadku, jeżeli minimalne średnie doświadczenie kierowców będzie równe maksymalnemu średniemu doświadczeniu kierowców, Zamawiający przyzna Wykonawcom maksymalną ilość tj. 15 pkt.

Punkty z w/w kryteriów zostaną zsumowane.

II. DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT:
16.12.2020 r. godzina 10:30,
on-line na kanale Gdańskich Nieruchomości za pośrednictwem strony YouTube.
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Daria Paprocka- Fabisiak stanowisko służbowe z-ca kierownika Działu Zamówień
80- 254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74, nr pok. 4, tel. 58 320 12 95
Adres poczty elektronicznej: nz@nieruchomoscigda.pl.

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: Wywóz nieczystości płynnych z szamb i wc wolnostojących w roku 2021 z obiektów administrowanych przez Obszary Administracyjne 1, 2, 3 i 4.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wywóz 4 801,80 m3 nieczystości płynnych z obszaru określonego w załącznikach nr 1 „Wykaz szamb na 2021 r. – Obszar Administracyjny 1, 2, 3 i 4.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90410000-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 04.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:0,60
ocena stanu technicznego pojazdów:0,25
doświadczenie kierowców:0,15


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2500,00 zł
Część nr: 2
Nazwa: Wywóz nieczystości płynnych z szamb i wc wolnostojących w roku 2021 z obiektów Skarbu Państwa administrowanych przez Zamawiającego

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wywóz 106,00 m3 nieczystości płynnych z obszaru określonego w załączniku nr 2 „Wykaz szamb na 2021 r. – Skarb Państwa.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90410000-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 04.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:0,60
ocena stanu technicznego pojazdów:0,25
doświadczenie kierowców:0,15


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 30,00 zł

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.