eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oleśnica › Dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 3 w Oleśnicy



Ogłoszenie z dnia 2020-12-08



Ogłoszenie nr 763300-N-2020 z dnia 2020-12-08 r.

Przedszkole nr 3:

Dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 3 w Oleśnicy

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole nr 3, krajowy numer identyfikacyjny 93011370900000, ul. Jana Kochanowskiego 7, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, państwo Polska

telefon: 71 314 72 92
faks: 71 314 72 92
e-mail: przedszkole_nr_3@wp.pl
www: https://p3.zosolesnica.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, https://p3_olesnica.bip.gov.pl/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, https://p3_olesnica.bip.gov.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: Wymagane jest składanie ofert w formie pisemnej pod rygorem nieważności

Adres: Przedszkole nr 3 w Oleśnicy, 56-400 Oleśnica, ul. J.Kochanowskiego 7

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 3 w Oleśnicy

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 3 w Oleśnicy w podziale na części:
1) Część 1 – pieczywo
2) Część 2 – warzywa i owoce świeże
3) Część 3 – mięso i wędliny
4) Część 4 – nabiał
5) Część 5 – Ryby mrożone, wędzone, konserwowe i przetwory rybne
6) Część 6 – Przetworzone warzywa - mrożonki
7) Część 7 – Jajka
8) Część 8 – Pozostałe różne art. spożywcze

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy oraz załącznik nr 1 do niego (zestawienie asortymentu).

Kody opisujące przedmiot zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): przedmiot główny: kod CPV: 15000000-8


II.5) Główny kod CPV: 15.00.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków:

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków:

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków:

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu
zamawiający będzie żądał następujących dokumentów: a) odpisu z właściwego rejestru lub z
centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5
pkt 1 ustawy pzp; Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. a) powyżej, składa: b)
dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
potwierdzające odpowiednio, że: – nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości
wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne, konsorcja, itp.),
podmiotów trzecich udostępniających zasoby, dokumenty i oświadczenia określone w pkt. a (b)
zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
podmiotów trzecich udostępniających zasoby.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Formularz ofertowy – wg wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ, podpisany przez osoby uprawnione do
reprezentowania Wykonawcy. 2. Wypełniony formularz wg załącznika nr 1 do umowy, zawierający
ceny jednostkowe oraz ceny sumaryczne. 3. Zobowiązanie lub inne dokumenty w formie pisemnej,
potwierdzające oddanie zasobów podmiotów trzecich do dyspozycji wykonawcy, sformułowane w
sposób pozwalający Zamawiającemu określić czy będzie dysponował niezbędnymi zasobami w
stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek
łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów – gdy
Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów przy wykazywaniu spełniania warunków
udziału w postępowaniu. W szczególności dokumenty te powinny określać: 1) zakres dostępnych
wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez
wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu
przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca
polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji
zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności
dotyczą. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są do
załączenia do oferty dokumentu, ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu oudzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w
sprawie zamówienia publicznego 7. W przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje
pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres, podpisane przez
osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. 8. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, dotyczących: 1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć
na sfinansowanie zamówienia; 2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; 3)
ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach,
Wykonawcy będą zobowiązani do złożenia oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wg załącznika nr 4 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wskazano we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 16.12.2020, godzina: 10:30

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: pieczywo

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

bułka wrocławska krojona szt. 300,00
bułka kajzerka szt. 1400,00
bułka grahamka szt. 160,00
babka kg 10,00
bułka słodka szt. 150,00
bułka tarta 0,5kg szt. 95,00
bułka duża szt. 60,00
chleb wieloziarnisty 350g-400g szt. 140,00
chleb zwykły 600g szt. 450,00
chleb rozmaitości/gryczany 350/400g szt. 180,00
chleb orkiszowy//sojowy 350g-500g szt. 300,00
chleb słonecznikowy500g- 550g szt. 350,00
chleb graham szt. 350,00
drożdże 100g szt. 60,00
pączek szt. 152,00
rogal maślany szt. 600,00
groszek ptysiowy kg 20,00
grzanki 200g szt. 40,00
chałka szt. 45,00
chleb bezglutenowy szt. 20,00

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
czas realizacji reklamacji o którym mowa w par. 5 ust. 1 wzoru umowy:10,00
cena:60,00
termin płatności:10,00
termin dostawy:20,00
Część nr: 2
Nazwa: warzywa i owoce świeże

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

biała kapusta kg 80
botwinka szt. 10
brukselka kg 20
brokuły świeże szt. 50
buraki kg 300
cebula kg 200
nektarynka kg 120
cukinia kg 60
czosnek szt. 100
dynia kg 20
fasola szparagowa kg 20
lubczyk świeży szt. 10
kalafior świeży szt. 50
kalarepa szt. 50
kapusta czerw kg 100
kapusta kiszona kg 150
kapusta młoda szt. 30
kapusta pekińska kg 100
kapusta włoska kg 30
kiełki różne rodzaje szt. 110
koperek szt. 350
marchew kg 600
natka szt. 270
ogórek świeży kg 200
śliwka kg 20
papryka czerwona świeża kg 150
pieczarki kg 90
pietruszka kg 200
pomidor kg 150
pora szt. 450
rzodkiewka szt. 350
sałata masłowa szt. 100
sałata lodowa szt. 150
seler kg 280
szczypior szt. 300
szpinak świeży szt. 10
ziemniaki kg 3500
ziemniaki młode kg 200
arbuz kg 300
banany kg 800
brzoskwinie kg 30
cytryny kg 130
gruszka kg 250
jabłka kg 1100
pomarańcza kg 200
kiwi szt. 400
winogron ciemny/jasny kg 250
mandarynka kg 180
surowe marchewki do chrupania 150g szt. 30
pomidorki cherry 250g szt. 30


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
czas realizacji reklamacji o którym mowa w par. 5 ust. 1 wzoru umowy:10,00
termin dostawy:20,00
cena:60,00
termin płatności:10,00
Część nr: 3
Nazwa: mięso i wędliny

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

kiełbasa krakowska / filet z kurczaka/ polędwica drobiowa kg 35
kiełbasa śląska kg 60
szyjka z indyka kg 20
frankfurterki < 80% mięsa wieprzowego z szynki kg 120
porcja rosołowa z kurczaka kg 450
szynka tradycyjna kg 20
szynka/filet z indyka kg 20
karczek b/k całkowicie odkostniony, pozbawiony błony, niepeklowany kg 100
łopatka b/k, bez skóry, bez tłuszczu, niepeklowany kg 100
schab b/k, słonina całkowicie zdjęta, mięso o barwie jasnej, niepeklowane kg 130
szynka b/k, całkowicie odkostniona, odtłuszczona, niepeklowana kg 180
kurczak cały swieży kg 150
filet z indyka kg 60
filet z kurczaka kg 100


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
czas realizacji reklamacji o którym mowa w par. 5 ust. 1 wzoru umowy:10,00
cena:60,00
termin dostawy:20,00
termin płatności:10,00
Część nr: 4
Nazwa: Nabiał

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

jogurt naturalny 370g szt. 900
margaryna 250g 75%tł. roślinnego szt. 60
śmietana 18% szt. 900
masło 82% tłuszczu 200g szt. 1700
mleko 2% w woreczku niepasteryzowane szt. 5000
ser salami zaw. Tłuszczu <26g/100g kg 80
ser biały półtłusty kg 410
ser gołda plastry 1kg szt. 20
mleko3,2% UHT 1l szt. 96
napój owsiany 1 l szt. 24


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin płatności:10,00
cena:60,00
termin dostawy:20,00
czas realizacji reklamacji o którym mowa w par. 5 ust. 1 wzoru umowy:10,00
Część nr: 5
Nazwa: Ryby mrożone, wędzone, konserwowe i przetwory rybne

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

miruna nowozelandzka -5% glazury, ze skórą kg 90
morszczuk -5% glazury, bez skóry kg 120
dorsz - 5% glazury, bez skóry kg 40
makrela wędzona kg 20
makrela w oleju pow. 100g ryby po odsączeniu szt. 100
makrela w pomidorach 85g ryby po odsączeniu szt. 100
tuńczyk w oleju kawałki, 120g po odsączeniu szt. 100


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin płatności:10,00
czas realizacji reklamacji o którym mowa w par. 5 ust. 1 wzoru umowy:10,00
termin dostawy:20,00
cena:60,00
Część nr: 7
Nazwa: Jajka

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

jajka - kurze świeże, kl. A, kat.wagowa L, waga 63-73g, znakowane zgodnie z polskimi normami, poddawane dezynfekcji przez naswietlanie, pakowane w sterylne wytłaczanki po 30szt szt. 10000


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin płatności:10,00
cena:60,00
czas realizacji reklamacji o którym mowa w par. 5 ust. 1 wzoru umowy:10,00
termin dostawy:20,00
Część nr: 8
Nazwa: Pozostałe różne art. spożywcze

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

ananasy w puszce, plastry ,masa netto po odcieku 340g, tłuszcz 0, cukier do 14,8 g/100 szt. 50
brzoskwinie w puszce,połówki,masa po odcieku 470g szt. 50
liść laurowy 1 kg szt. 2
pestki dyni 1 kg szt. 10
chrupki kukurydziane 100%grys kukurydziany 80g szt. 100
cukier biały 1kg kg 450
cukier puder 0,5kg szt. 30
cukier waniliowy 32g szt. 250
cynamon 20g jakość Q szt. 30
dżem 100% owoców, bez dod. cukru i konserwantów, 220g mix smaków szt. 300
herbata czarna liściasta 500g szt. 15
herbaty z suszu owocowego z dodatkiem malin, dzikiej róży - 500g szt. 15
fasola czerwona konserwowa masa po odsączeniu 220 g szt. 40
kakao o obnizonej zaw. Tł. Kakaowego 10-12% 80g szt. 50
kasza jęczmienna 1kg 10g błonnika/100g produktu szt. 40
kasza manna błyskawiczna 500g 11g błonnika/100g produktu szt. 70
słonecznik łuskany 1kg szt. 10
kasza gryczana 1 kg 13g białka/100g produktu szt. 30
kawa inka - 72%zboza- prażone 150g szt. 50
ketchup 480g bez substancji konserwujących, pomidorowy 198g/100g szt. 90
sezam 200g szt. 10
kwasek cytrynowy 20g szt. 100
galaretka owocowa masa 71g, produkt bezglutenowy szt. 1000
mąka tortowa TYP 450 kg 250
musztarda sarepska w słoiku 180g szt 10
mąka ziemniaczna 1kg szt. 100
miód pszczeli naturalny 1l szt 100
olej rzepakowy 100rafinowany z pierwszego tłoczenia, filtrowany na zimno, zaw.65,5g kwasów jednonienasyconych poj.1l szt. 170
proszek do pieczenia 32g szt 30
przecier pomidorowy 28-30% 950g szt 60
rodzynki 200g szt 80
sól kamienna kg 10
sól o obnizonej zawartości potasu i sodu kg 90
wafle ryżowe mix smaków 100g, bezglutenowe, szt. 130
żurek 0,5l w szklanej butelce szt 70
woda mineralna 250-330ml z dziubkiem szt 700
żurawina suszona 150g szt. 80
kukurydza konserwowa masa po odsączeniu 220 g szt 80
groch łuskany 500g szt 30
fasola Jaś średni 500g szt 30
soczewica 1kg szt 20
szczaw konserwowy cięty 300g-350ml szt 50
groszek konserwowy masa po odsączeniu 220 g szt. 20
ryż paraboliczny 1 kg szt 100
makaron nitki 4 jajaeczny 250g szt 150
makaron muszelki drobne 500g szt 30
makaron literki 250g szt 20
makaron świderki 500g szt 150
makaron gwiazdki małe 250g szt 20
makaron łazanki 500g szt 80
makaron spaghetti 500g szt 100
płatki jęczmienne, jaglane,orkiszowe,owsiane, ryżowe, żytnie 300-500g szt 80
płatki kukurydziane kasza kukurydziana 95%, 250g szt 120
pieprz czarny prawdziwy, mielony 100% pieprzu 1kg szt 3
pieprz ziołowy 1kg szt 3
tymianek 10g szt 20
papryka mielona słodka 100% 1kg szt 2
bazylia 1kg szt 2
majranek 1kg szt 3
ziele angielskie 1kg szt 3
zioła prowanslaskie 1kg szt 1
gałka muszkatołowa mielona szt 20
imbir mielony 20g szt 20
curry 1kg szt 1
oregano suszone 1kg szt 2


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
czas realizacji reklamacji o którym mowa w par. 5 ust. 1 wzoru umowy:10,00
cena:60,00
termin dostawy:20,00
termin płatności:10,00
Część nr: 6
Nazwa: Przetworzone warzywa - mrożonki

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

brokuły 2,5kg szt. 20
fasola szparagowa żółta 2,5 kg szt. 30
marchew mini 2,5 kg szt. 35
brukselka 2,50 kg szt. 10
miazga szpinakowa 2,5 kg szt. 25
kalafior 2,5 kg szt. 20


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
czas realizacji reklamacji o którym mowa w par. 5 ust. 1 wzoru umowy:10,00
termin płatności:20,00
cena:60,00
termin dostawy:20,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.