eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wołów › Sukcesywne dostawy produktów żywnościowych do stołówek czterech Jednostek Organizacyjnych Zamawiającego w miejscowościach: Wołów, Stary Wołów i Lubiąż w 2021 roku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-07



Ogłoszenie nr 763245-N-2020 z dnia 2020-12-07 r.

Urząd Miejski w Wołowie:

Sukcesywne dostawy produktów żywnościowych do stołówek czterech Jednostek Organizacyjnych Zamawiającego w miejscowościach: Wołów, Stary Wołów i Lubiąż w 2021 roku

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Wołowie, krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, Rynek 34, 56-100 Wołów, woj. dolnośląskie, państwo Polska

telefon: 71 319 13 05
faks: 71 319 13 03
e-mail: sekretariat@wolow.pl
www: http://bip.wolow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, http://bip.wolow.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, http://bip.wolow.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: pisemnie

Adres: Urząd Miejski w Wołowie, Rynek 34, 56-100 Wołów

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy produktów żywnościowych do stołówek czterech Jednostek Organizacyjnych Zamawiającego w miejscowościach: Wołów, Stary Wołów i Lubiąż w 2021 roku

Numer referencyjny: PZP.271.38.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Sukcesywne dostawy produktów żywnościowych od 01.01.2021 do 31.12. 2021 r. do czterech stołówek Zamawiającego znajdujących się w jednostkach organizacyjnych Zamawiającego.
2. Miejsca realizacji dostaw:
a) Przedszkole nr 1 „Chatka Puchatka”, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 7, 56-100 Wołów,
b) Przedszkole nr 2 „Słoneczko”, ul. Inwalidów Wojennych 15, 56-100 Wołów,
c) Zespół Szkół Publicznych w Lubiążu, ul. Wojska Polskiego 3a, Lubiąż, 56 - 100 Wołów,
d) Szkoła Podstawowa im. „Kornela Makuszyńskiego”, Stary Wołów 56, 56-100 Wołów.
Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 4 zadania (części):
Zadanie nr 1: Sukcesywne dostawy produktów przemiału zbóż,
Zadanie nr 2: Sukcesywne dostawy różnych produktów spożywczych,
Zadanie nr 3: Sukcesywne dostawy jaj kurzych,
Zadanie nr 4: Sukcesywne dostawy produktów mrożonych.

Zadanie nr 1: Sukcesywne dostawy produktów przemiału zbóż: (Kod CPV: 15600000-4 )
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych Jednostek Organizacyjnych Zamawiającego stanowi załącznik do SIWZ Formularz cenowy. Formularz cenowy dotyczący Zadania nr 1 obejmuje zapotrzebowanie dla wszystkich Jednostek Organizacyjnych. Do Formularza Ofertowego Wykonawca wpisuje kwotę (netto i brutto) będącą sumą wyliczeń z Formularza cenowego.

Zadanie nr 2: Sukcesywne dostawy różnych produktów spożywczych: (Kod CPV: 15800000-6, 15600000-4, 15400000-2, 15240000-2, 15300000-1)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych Jednostek Organizacyjnych Zamawiającego stanowi załącznik do SIWZ Formularz cenowy. Formularz cenowy dotyczący Zadania nr 2 obejmuje zapotrzebowanie dla wszystkich Jednostek Organizacyjnych. Do Formularza Ofertowego Wykonawca wpisuje kwotę (netto i brutto) będącą sumą wyliczeń z Formularza cenowego.

Zadanie 3: sukcesywne dostawy jaj kurzych: (Kod CPV: 01242000-5)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych Jednostek Organizacyjnych Zamawiającego stanowi załącznik do SIWZ Formularz cenowy. Formularz cenowy dotyczący Zadania nr 3 obejmuje zapotrzebowanie dla wszystkich Jednostek Organizacyjnych. Do Formularza Ofertowego Wykonawca wpisuje kwotę (netto i brutto) będącą sumą wyliczeń z Formularza cenowego.

Zadanie 4: sukcesywne dostawy produktów mrożonych: (Kod CPV: 15300000-1, 15221000-3)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych Jednostek Organizacyjnych Zamawiającego stanowi załącznik do SIWZ Formularz cenowy. Formularz cenowy dotyczący Zadania nr 4 obejmuje zapotrzebowanie dla wszystkich Jednostek Organizacyjnych. Do Formularza Ofertowego Wykonawca wpisuje kwotę (netto i brutto) będącą sumą wyliczeń z Formularza cenowego.
POSTANOWIENIA WSPÓLNE DLA ZADAŃ OD 1 DO 4
Towary objęte przedmiotem zamówienia muszą być dostarczane sukcesywnie do Zamawiającego, w zależności od przyszłych potrzeb Zamawiającego.
Wszystkie podane ilości zakupu przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, która zostanie zawarta na podstawie rozstrzygniętego postępowania przetargowego z wybranym Wykonawcą, stanowią ilości szacunkowe. Niezrealizowanie w/w ilości zakupu przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy zawartej z wybranym Wykonawcą, nie powoduje powstania jakiegokolwiek roszczenia Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego (w szczególności utraconych korzyści) dotyczącego zlecania wykonania pozostałej części ilości towarów podanych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Podanie przez Zamawiającego ilości szacunkowych ma na celu przedstawienie skali zamówienia. Wskazanie szacunkowej ilości zakupu przedmiotu zamówienia posłuży również do ustalenia przez Wykonawców ceny ofertowej. Zamówienia będą dokonywane przez Zamawiającego w zależności od potrzeb Zamawiającego w tym zakresie.
Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia w/w towarów do Zamawiającego własnym transportem i na własny koszt, a także wniesienia ich do pomieszczenia wskazanego przez pracownika Zamawiającego. Dostawy muszą się odbywać w dni robocze u Zamawiającego (od poniedziałku do piątku) w godzinach wskazanych przez Zamawiającego w Formularzach cenowych.
Towary dostarczane przez Wykonawcę muszą trafić do Zamawiającego nie później niż w połowie okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego produktu.
Opis przedmiotu zamówienia niektórych towarów wchodzących w skład przedmiotu niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego został dokonany w oparciu o art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. W związku z tym faktem, Wykonawca posiada możliwość zaoferowania towaru równoważnego, odpowiadającego wymaganiom przedstawionym przez Zamawiającego. Jeżeli Wykonawca skorzysta z takiej możliwości i zaoferuje towar lub towary równoważne, ma obowiązek dołączyć do oferty wypełniony załącznik Karta towaru równoważnego. Załącznik ten należy wypełnić dla każdego towaru równoważnego oferowanego przez Wykonawcę. W załączniku tym Wykonawca jest obowiązany podać cechy oferowanego towaru równoważnego, w odniesieniu do cech towaru określonego przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Na podstawie niniejszego załącznika bądź załączników Zamawiający dokona weryfikacji, czy oferowane przez Wykonawcę towary spełniają warunek równoważności. Jeżeli Zamawiający na podstawie dostarczonych wraz z ofertą załączników stwierdzi, że choćby jeden z oferowanych przez Wykonawcę towarów nie będzie spełniał wymagania równoważności, oferta tegoż Wykonawcy zostanie przez Zamawiającego odrzucona z powodu niezgodności treści oferty z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
Szczegółowe zapisy znajdują się we wzorze umowy stanowiącym załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.


II.5) Główny kod CPV: 15.60.00.00

Dodatkowe kody CPV:
15.80.00.00
01.24.20.00
15.30.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 31.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków:

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków:

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: brak danych
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: brak danych

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
termin płatności:40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
3. W przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług, wynagrodzenie przewidziane niniejszą umową ulegnie zmianie odpowiedniej do zmiany wysokości podatku od towarów i usług (ulegnie korekcie o wysokość zmiany podatku VAT), przy czym powyższa zmiana będzie miała zastosowanie wyłącznie w odniesieniu do części wynagrodzenia objętego fakturami wystawionymi po dacie wejścia w życie przepisów wprowadzających nowe stawki podatku od towarów i usług z zastrzeżeniem, że w przypadku zmiany stawki podatku VAT zmianie ulegną odpowiednio ceny jednostkowe brutto.

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 15.12.2020, godzina: 09:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: język polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: Sukcesywne dostawy produktów przemiału zbóż

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Sukcesywne dostawy produktów przemiału zbóż: (Kod CPV: 15600000-4 )
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych Jednostek Organizacyjnych Zamawiającego stanowi załącznik do SIWZ Formularz cenowy. Formularz cenowy dotyczący Zadania nr 1 obejmuje zapotrzebowanie dla wszystkich Jednostek Organizacyjnych. Do Formularza Ofertowego Wykonawca wpisuje kwotę (netto i brutto) będącą sumą wyliczeń z Formularza cenowego.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15600000-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin płatności:40,00
cena:60,00
Część nr: 2
Nazwa: Sukcesywne dostawy różnych produktów spożywczych

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Sukcesywne dostawy różnych produktów spożywczych: (Kod CPV: 15800000-6, 15600000-4, 15400000-2, 15240000-2, 15300000-1)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych Jednostek Organizacyjnych Zamawiającego stanowi załącznik do SIWZ Formularz cenowy. Formularz cenowy dotyczący Zadania nr 2 obejmuje zapotrzebowanie dla wszystkich Jednostek Organizacyjnych. Do Formularza Ofertowego Wykonawca wpisuje kwotę (netto i brutto) będącą sumą wyliczeń z Formularza cenowego.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15800000-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
termin płatności:40,00
Część nr: 3
Nazwa: sukcesywne dostawy jaj kurzych

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

sukcesywne dostawy jaj kurzych: (Kod CPV: 01242000-5)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych Jednostek Organizacyjnych Zamawiającego stanowi załącznik do SIWZ Formularz cenowy. Formularz cenowy dotyczący Zadania nr 3 obejmuje zapotrzebowanie dla wszystkich Jednostek Organizacyjnych. Do Formularza Ofertowego Wykonawca wpisuje kwotę (netto i brutto) będącą sumą wyliczeń z Formularza cenowego.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01242000-5

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin płatności:40,00
cena:60,00
Część nr: 4
Nazwa: sukcesywne dostawy produktów mrożonych

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

sukcesywne dostawy produktów mrożonych: (Kod CPV: 15300000-1, 15221000-3)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych Jednostek Organizacyjnych Zamawiającego stanowi załącznik do SIWZ Formularz cenowy. Formularz cenowy dotyczący Zadania nr 4 obejmuje zapotrzebowanie dla wszystkich Jednostek Organizacyjnych. Do Formularza Ofertowego Wykonawca wpisuje kwotę (netto i brutto) będącą sumą wyliczeń z Formularza cenowego.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15300000-1

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
termin płatności:40,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.