To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-12
Sukcesywne dostawy produktów żywnościowych do stołówek czterech Jednostek Organizacyjnych Zamawiającego w miejscowościach: Wołów, Stary Wołów i Lubiąż w 2021 roku.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 763245-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 71 319 13 05
faks: 71 319 13 03
e-mail: sekretariat@wolow.pl
www: bip.wolow.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Sukcesywne dostawy produktów żywnościowych do stołówek czterech Jednostek Organizacyjnych Zamawiającego w miejscowościach: Wołów, Stary Wołów i Lubiąż w 2021 roku.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): PZP.271.38.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.Sukcesywne dostawy produktów żywnościowych od 01.01.2021 do 31.12. 2021 r. do czterech stołówek Zamawiającego znajdujących się w jednostkach organizacyjnych Zamawiającego.
2. Miejsca realizacji dostaw:
a) Przedszkole nr 1 „Chatka Puchatka”, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 7, 56-100 Wołów,
b) Przedszkole nr 2 „Słoneczko”, ul. Inwalidów Wojennych 15, 56-100 Wołów,
c) Zespół Szkół Publicznych w Lubiążu, ul. Wojska Polskiego 3a, Lubiąż, 56 - 100 Wołów,
d) Szkoła Podstawowa im. „Kornela Makuszyńskiego”, Stary Wołów 56, 56-100 Wołów.
Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 4 zadania (części):
Zadanie nr 1: Sukcesywne dostawy produktów przemiału zbóż,
Zadanie nr 2: Sukcesywne dostawy różnych produktów spożywczych,
Zadanie nr 3: Sukcesywne dostawy jaj kurzych,
Zadanie nr 4: Sukcesywne dostawy produktów mrożonych
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 15.60.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: zadanie nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 18785.15 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Zakład Handlu i Usług KAMA Paweł Kaczan
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Łaszczyn 25 A
Kod pocztowy: 63-900
Miejscowość: Rawicz
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 18713.90
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 18713.90
Waluta: PLN
NAZWA: zadanie nr 2
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 07.12.2020 r. Burmistrz Gminy Wołów wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Sukcesywne dostawy produktów żywnościowych do stołówek czterech Jednostek Organizacyjnych Zamawiającego w miejscowościach: Wołów, Stary Wołów i Lubiąż w 2021 roku”, zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych w trybie przetargu nieograniczonego. Kwota jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia dla Zadania nr 2: Sukcesywne dostawy różnych produktów spożywczych to 102 007,38 zł.
W prowadzonym postępowaniu do terminu składania ofert tj. do dnia 15.12.2020 r. do godz. 09:00 dla zadania nr 2 została złożona oferta przez Zakład Handlu i Usług KAMA Paweł Kaczan, Łaszczyn 25A, 63-900 Rawicz na kwotę 99 143,00 zł.
Oferta Wykonawcy Zakład Handlu i Usług KAMA Paweł Kaczan, Łaszczyn 25A, 63-900 Rawicz podlega odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne i prawne odrzucenia oferty:
Zamawiający w pozycji nr 69 wymagał produktu: syrop malinowy o masie ≥ 440 ml oraz w pozycji 70 wymagał produktu: syrop pomarańczowy o masie ≥ 440 ml. Wykonawca w kolumnie Nazwa produktu i/lub producenta produktu oferowanego przez Wykonawcę wpisał odpowiednio: Syrop malinowy Łowicz i Syrop pomarańczowy Łowicz. Wykonawca dla danych pozycji załączył Kartę Towaru Równoważnego, w której w kolumnie Nazwa towaru oferowanego przez Wykonawcę, Dane towaru oferowanego przez Wykonawcę jako towar równoważny dla pozycji 69 wpisał: „Syrop malinowy 400 ml Łowicz”, a dla pozycji 70 wpisał: „Syrop pomarańczowy 400 ml Łowicz”. Jako towar równoważny Wykonawca zaproponował produkty nie spełniające Wymagań Zamawiającego określonych w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, gdyż zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3.
W związku z tym, że w postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu Zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie.
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1) Ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie
o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt.2 i 3.
NAZWA: zadanie nr 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 10525.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Zakład Handlu i Uslug KAMA Paweł Kaczan
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Łaszczyn 25A
Kod pocztowy: 63-900
Miejscowość: Rawicz
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 9906.75
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 10174.50
Waluta: PLN
NAZWA: zadanie nr 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 151169.50 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Zakład Handlu i Usług KAMA
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Łaszczyn 25A
Kod pocztowy: 63-900
Miejscowość: Rawicz
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 151585.35
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 151585.35
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z WOŁOWA
- Świadczenie usług pocztowych.
- Ochrona i udostępnienie cennych przyrodniczo terenów rzeki Odry poprzez budowę niezbędnej infrastruktury w zakresie przystani, portów rzecznych i infrastruktury turystycznej- Etap II
więcej: przetargi w Wołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych dla CAPOW w Kłodzku przy ul. dr J. Korczaka 1.
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Miejskiego Przedszkola nr 24 w Rudzie Śląskiej przy ulicy Energetyków 9
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Gminnego w Krosnowicach
- "Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Sieradzu"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 420 'Nasza Bajka' w Warszawie w 2024 r.
- Sukcesywne dostawy artykułów sypkich i przypraw dla Działu Żywienia Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
więcej: Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.