eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Usługa odśnieżania dachów oraz usuwania sopli z okapów budynków gminnych i budynków Skarbu Państwa administrowanych przez Zamawiającego w 2021 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-12-08



Ogłoszenie nr 762865-N-2020 z dnia 2020-12-08 r.

Gdańskie Nieruchomości - Samorządowy Zakład Budżetowy:

Usługa odśnieżania dachów oraz usuwania sopli z okapów budynków gminnych i budynków Skarbu Państwa administrowanych przez Zamawiającego w 2021 r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

Nazwa projektu lub programu: Usługa odśnieżania dachów oraz usuwania sopli z okapów budynków gminnych i budynków Skarbu Państwa administrowanych przez Zamawiającego w 2021 r.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Gdańskie Nieruchomości - Samorządowy Zakład Budżetowy, krajowy numer identyfikacyjny 19281776900000, Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska

telefon: 58 3201032, 3200220, 3023282,
faks: 583 458 235
e-mail: nz@nieruchomoscigda.pl,
www: www.nieruchomościgda.pl

adres profilu nabywcy: www.nieruchomoscigda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny - Samorządowy Zakład Budżetowy-zarządzanie nieruchomościami
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.nieruchomoscigda.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.nieruchomosciga.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: pisemnie: pocztą lub osobiście

Adres: 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa odśnieżania dachów oraz usuwania sopli z okapów budynków gminnych i budynków Skarbu Państwa administrowanych przez Zamawiającego w 2021 r.

Numer referencyjny: 95/20/A

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług w zakresie:
a)Odśnieżania dachów budynków gminnych w 2021 r.
Szacunkowa powierzchnia dachów do jednokrotnego odśnieżania – 24 000,00 m2
b)usuwania sopli z okapów budynków gminnych w 2021 r.
Ilość budynków, z których może być konieczne usuwanie sopli z okapów – 180.
c)odśnieżania dachów budynków Skarbu Państwa w 2021 r.
Szacunkowa powierzchnia dachów do jednokrotnego odśnieżania –2 500,00 m2
d)usuwania sopli z okapów budynków Skarbu Państwa w 2021 r.
Ilość budynków, z których może być konieczne usuwanie sopli z okapów – 12.


II.5) Główny kod CPV: 90.62.00.00

Dodatkowe kody CPV:
90.63.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków:

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków:

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Określenie warunków:
1. Wykonawcy spełnią warunki w zakresie zdolności technicznej, jeżeli wykażą dysponowanie:
-w przypadku składania oferty na zadanie 2 i/lub 4:
• co najmniej 1 samochodem z podnośnikiem koszowym o wysokości roboczej podnośnika minimum 15 m.
2. Wykonawcy spełnią warunki w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli:
a) wykażą, że wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert:
-w przypadku składania oferty na zadanie 1 i/lub 3:
• co najmniej 2 usługi polegające na odśnieżaniu dachów,
-w przypadku składania oferty na zadanie 2 i/lub 4:
• co najmniej 2 usługi polegające na usuwaniu sopli z okapów budynków,
-w przypadku składania oferty na zadanie 1 i/lub 3 i zadanie 2 i/lub 4:
• co najmniej 2 usługi polegające na odśnieżaniu dachów,
• co najmniej 2 usługi polegające na usuwaniu sopli z okapów budynków.

b) skierują do realizacji zamówienia minimum:
-w przypadku składania oferty na zadanie 1 i/lub zadanie 3:
• 1 osobę na stanowisku kierowniczym posiadającą uprawnienia do pracy na wysokości,
• 4 osoby na stanowisku pracownik fizyczny, posiadającymi uprawnienia do pracy na wysokości,

-w przypadku składania oferty na zadanie 2 i/lub zadanie 4 :
• 1 osobę na stanowisku kierowniczym posiadającą uprawnienia do pracy na wysokości,
• 1 osobę na stanowisku pracownik fizyczny, posiadającą uprawnienia do pracy na wysokości,
• 1 osobę posiadającą uprawnienia do obsługi podestów ruchomych (np. samojezdnych montowanych na pojeździe – podnośniki koszowe) wystawione przez Urząd Dozoru Technicznego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 21 maja 2019 r. w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych oraz sposobu i trybu przedłużania okresu ważności zaświadczeń kwalifikacyjnych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1008),
• 1 osobę na stanowisku kierowcy.

-w przypadku składania oferty na zadanie 1 i/lub zadanie 3 i na zadanie 2 i/lub zadanie 4:
• 1 osobę na stanowisku kierowniczym posiadającą uprawnienia do pracy na wysokości,
• 5 osób na stanowisku pracownik fizyczny, posiadającą uprawnienia do pracy na wysokości,
• 1 osobę posiadającą uprawnienia do obsługi podestów ruchomych (np. samojezdnych montowanych na pojeździe – podnośniki koszowe) wystawione przez Urząd Dozoru Technicznego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 21 maja 2019 r. w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych oraz sposobu i trybu przedłużania okresu ważności zaświadczeń kwalifikacyjnych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1008),
• 1 osobę na stanowisku kierowcy.


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie

Informacje dodatkowe: Informacje dodatkowe :
ad 1.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca.

ad 2a
W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu w zakresie odśnieżania dachów i/lub w zakresie usuwania sopli z okapów budynków. Realizacją wymaganych usług w zakresie odśnieżania dachów i/lub usuwania sopli z okapów budynków winien wykazać się co najmniej jeden z uczestników konsorcjum.

Warunek doświadczenia nie będzie spełniony, jeżeli uczestnicy konsorcjum w sumie wykażą zrealizowanie dwóch usług w zakresie odśnieżania dachów i/lub dwóch usługusuwania sopli z okapów budynków, ale żaden z nich nie wykona ich w wymaganej liczbie, tzn., że w przypadku wykazania przez każdego uczestnika konsorcjum po 1 usłudzew zakresie odśnieżania dachów i/lub dwóch usługusuwania sopli z okapów budynków, warunek dotyczący posiadania doświadczenia nie zostanie spełniony.

Doświadczenie Wykonawcy, który wykonywał usługi w ramach konsorcjum, powinno być związane z faktycznym jego udziałem w ramach zrealizowanego zamówienia.

Podmiot na którego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia Wykonawca polega, będzie musiał wykazać zrealizowanie 2 usług w zakresie odśnieżania dachów i/lub 2 usług usuwaniu sopli z okapów budynków.

W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

ad 2b
Kierowcy pojazdów o ładowności powyżej 3,5 tony muszą spełniać wymagania określone w art. 39 a ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 2140).

Zamawiający dopuszcza dysponowanie 1 osobą na stanowisku kierowcy oraz posiadającą uprawnienia do obsługi podestów ruchomych.

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie osób, Wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

ad 1, 2a i 2b
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1.1. Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
1.2. Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i nazwy podwykonawców. W przypadku nie wskazania podwykonawców, Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
1.3. Podać w złożonej ofercie czas przyjazdu Wykonawcy na miejsce odśnieżania dachów od zgłoszenia (zadanie 1 i zadanie 3) lub na miejsce usuwania sopli (zadanie 2 i zadanie 4).
Maksymalny czas reakcji winien wynosić 24 godziny dla zadania 1 i 3 oraz 4 godziny dla zadania 2 i 4.
Nie spełnienie tego wymogu spowoduje odrzucenie oferty.
1.4. Zaleca się załączyć do oferty kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu.
1.5. Do oferty należy załączyć oryginalne formy wadium wniesione w jednej z form określonych w punkcie 15 ppkt. 2-5 SIWZ.
1.6. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Informacja na temat wadium:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
ZADANIE 1 – 4 300,00 zł;
ZADANIE 2 – 500,00 zł
ZADANIE 3 – 400,00 zł
ZADANIE 4 – 30,00 zł
W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości sumy wadiów na poszczególne zadania.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena jednostkowa netto za 1 godzinę pracy sprzętu wraz z obsługą przy usuwaniu sopli z okapów dachu:0,60
Zadanie 2 i Zadanie 4:1,00
cena jednostkowa za odśnieżanie 1 m2 dachu:0,60
czas przyjazdu Wykonawcy na miejsce usuwaniu sopli z okapów dachu:0,40
Zadanie 1 i Zadanie 3:1,00
czas przyjazdu Wykonawcy na miejsce odśnieżania dachów od zgłoszenia:0,40

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
1. Zmiany w umowie mogą nastąpić, jeżeli:
a) Wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca:
- w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
- w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców;
b) Zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 2,
c) Łączna wartość zmian jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
d) zmianie może ulec powierzchnia dachów do odśnieżania oraz ilość budynków, na których będą świadczone usługi usuwania sopli z okapów w przypadku:
-przekazania obiektów innemu zarządcy,
-przejęcia w zarząd nowych obiektów z zastrzeżeniem, że nie może ulec zwiększeniu maksymalna powierzchnia dachów do odśnieżania oraz maksymalna ilość budynków, na których będą świadczone usługi usuwania sopli z okapów dla danej części.
e) zmianie może ulec osoba na stanowisku kierowniczym oraz inna osoba wykonującą czynności w zakresie realizacji zamówienia, jako przedstawicieli Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego w przypadku, gdy:
-zmiana osoby na stanowisku kierowniczym oraz innej osoby wykonującej czynności w zakresie realizacji zamówienia nastąpi z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z osobą na stanowisku kierowniczym oraz inną osobą wykonującą czynności w zakresie realizacji zamówienia.
-Zamawiający zaakceptuje zmianę osoby na stanowisku kierowniczym oraz innej osoby wykonującej czynności w zakresie realizacji zamówienia, gdy kwalifikacje wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
f)zmianie może ulec podwykonawca lub może nastąpić rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku gdy:
-proponowany inny podwykonawca (lub Wykonawca samodzielnie) spełni dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
g) realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, może nastąpić w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jeżeli:
-w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.
2. Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli:
a) Zmienia ogólny charakter umowy w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu,
b) Nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
-zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści,
-zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie,
-zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikających z umowy,
-polega na zastąpieniu wykonawcy, któremu zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust.1 pkt a.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 16.12.2020, godzina: 10:30

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: POLSKI

IV.6.3) Termin związania ofertą: do 14.01.2021

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Punkty będą przyznawane według następujących zasad:

Zadanie 1 i zadanie 3

1. KRYTERIUM – cena jednostkowa za odśnieżanie 1 m2 dachu
Ilość punktów w kryterium cena zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
Cena = (cena oferowana minimalna netto)/(cena badanej oferty netto) x100 pkt x 60 % (0,60) - odpowiada maksymalnej wartości 60 pkt

2. KRYTERIUM - czas przyjazdu Wykonawcy na miejsce odśnieżania dachów od zgłoszenia
Ilość punktów w niniejszym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
T = (Tmax - Tof)/(Tmax - Tmin)x 100 pkt x 40% (0,40)- odpowiada maksymalnej wartości 40 pkt
gdzie:
T- ilość punktów w kryterium,
Tmin - minimalny czas przyjazdu określony przez Zamawiającego, tj. 4godziny
Tmax - maksymalny czas przyjazdu określony przez Zamawiającego, tj. 24 godziny
Tof - termin wykonania dostawy badanej oferty,

Jeżeli Dostawca określi czas przyjazdu powyżej 24 godzin od dnia podpisania umowy, to wówczas Wykonawca nie spełnia postawionego przez Zamawiającego wymagania dotyczącego maksymalnego czasu przyjazdu, czyli treść oferty nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i jego oferta zostanie odrzucona.

W przypadku określenia wartości w niepełnych godzinach Zamawiający zaokrągli wartość do pełnej godziny zgodnie z zasadami matematycznymi i punktacja zostanie przyznana zgodnie z zaokrągloną godziną. Tak określony czas zostanie wpisany do umowy, jako czas przyjazdu.

Zamawiający przyjmuje minimalny czas przyjazdu na poziomie 4 godzin. Jeżeli Wykonawca wskaże czas przyjazdu poniżej tego terminu, tj. 4 godzin, Zamawiający, zgodnie z art. 387 Kodeksu cywilnego (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 1145 z późn. zm.) uzna, o niemożliwości świadczenia umowy przez Wykonawcę i jego oferta zostanie odrzucona.

Jeżeli Wykonawca nie wskaże w treści oferty czasu przyjazdu, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował maksymalny czas przyjazdu wykonania zamówienia wymagany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, tj. 24 godziny.

Punkty z w/w kryteriów zostaną zsumowane.


Zadanie 2 i zadanie 4

1. KRYTERIUM – cena jednostkowa netto za 1 godzinę pracy sprzętu wraz z obsługą przy usuwaniu sopli z okapów dachu
Ilość punktów w kryterium cena zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:

Cena = (cena oferowana minimalna netto) / (cena badanej oferty netto) x 100 pkt x 60 % (0,60) - odpowiada maksymalnej wartości 60 pkt

2. KRYTERIUM - czas przyjazdu Wykonawcy na miejsce odśnieżania dachów od zgłoszenia
Ilość punktów w niniejszym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:

T = (Tmax - Tof) / (Tmax - Tmin) x 100 pkt x 40% (0,40)- odpowiada maksymalnej wartości 40 pkt

gdzie:
T- ilość punktów w kryterium,
Tmin - minimalny czas przyjazdu określony przez Zamawiającego, tj. 90minuty
Tmax - maksymalny czas przyjazdu określony przez Zamawiającego, tj. 240 minuty
Tof - termin wykonania dostawy badanej oferty,

Jeżeli Dostawca określi czas przyjazdu powyżej 240 minut od dnia podpisania umowy, to wówczas Wykonawca nie spełnia postawionego przez Zamawiającego wymagania dotyczącego maksymalnego czasu przyjazdu, czyli treść oferty nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i jego oferta zostanie odrzucona.

W przypadku określenia wartości w niepełnych minutach Zamawiający zaokrągli wartość do pełnych minut zgodnie z zasadami matematycznymi i punktacja zostanie przyznana zgodnie z zaokrąglonymi minutami. Tak określony czas zostanie wpisany do umowy, jako czas przyjazdu.

Zamawiający przyjmuje minimalny czas przyjazdu na poziomie 90 minut. Jeżeli Wykonawca wskaże czas przyjazdu poniżej tego terminu, tj. 90 minut, Zamawiający, zgodnie z art. 387 Kodeksu cywilnego (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 1145 z późn. zm.) uzna, o niemożliwości świadczenia umowy przez Wykonawcę i jego oferta zostanie odrzucona.

Jeżeli Wykonawca nie wskaże w treści oferty czasu przyjazdu, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował maksymalny czas przyjazdu wykonania zamówienia wymagany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, tj. 240 minut.
Punkty z w/w kryteriów zostaną zsumowane.


DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 16.12.2020 r. godzina 10:45,
on-line na kanale Gdańskich Nieruchomości za pośrednictwem strony YouTube.
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Monika Kąkol stanowisko służbowe inspektor ds. zamówień publicznych,
80- 254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74, nr pok. 4, tel. 58 302 32 82
Adres poczty elektronicznej: nz@nieruchomoscigda.pl.

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: Usługa odśnieżania dachów budynków gminnych administrowanych przez Zamawiającego w 2021 r.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług w zakresie odśnieżania dachów budynków gminnych w 2021 r.
Szacunkowa powierzchnia dachów do jednokrotnego odśnieżania – 24 000,00 m2


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
czas przyjazdu Wykonawcy na miejsce odśnieżania dachów od zgłoszenia:0,40
cena jednostkowa za odśnieżanie 1 m2 dachu:0,60


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 4 300,00 zł.
Część nr: 2
Nazwa: Usługa usuwania sopli z okapów budynków gminnych administrowanych przez Zamawiającego w 2021 r

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług w zakresie usuwania sopli z okapów budynków gminnych w 2021r. Ilość budynków, z których może być konieczne usuwanie sopli z okapów – 180.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90630000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena jednostkowa netto za 1 godzinę pracy sprzętu wraz z obsługą przy usuwaniu sopli z okapów dachu:0,60
czas przyjazdu Wykonawcy na miejsce usuwania sopli od zgłoszenia:0,40


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 500,00 zł.
Część nr: 3
Nazwa: Usługa odśnieżania dachów budynków Skarbu Państwa administrowanych przez Zamawiającego w 2021 r.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług w zakresie odśnieżania dachów budynków Skarbu Państwa w 2021 r.
Szacunkowa powierzchnia dachów do jednokrotnego odśnieżania – 2 500,00 m2


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
czas przyjazdu Wykonawcy na miejsce odśnieżania dachów od zgłoszenia:0,40
cena jednostkowa za odśnieżanie 1 m2 dachu:0,60


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 400,00 zł.
Część nr: 4
Nazwa: Usługa usuwania sopli z okapów budynków Skarbu Państwa administrowanych przez Zamawiającego w 2021 r.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług w zakresie usuwania sopli z okapów budynków Skarbu Państwa w 2021 r.
Ilość budynków, z których może być konieczne usuwanie sopli z okapów –12.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90630000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
czas przyjazdu Wykonawcy na miejsce usuwania sopli od zgłoszenia:0,40
cena jednostkowa netto za 1 godzinę pracy sprzętu wraz z obsługą przy usuwaniu sopli z okapów dachu:0,60


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 30,00 zł.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.