eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › "Świadczenie usług medycznych w Miejskiej Izbie Wytrzeźwień 59-220 Legnica, ul. Jaworzyńska 153 całodobowo, przez 7 dni w tygodniu w okresie 01.01.2021 r. - 31.12.2021 r. - 6 części"

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-04



Ogłoszenie nr 762589-N-2020 z dnia 2020-12-04 r.

Miejska Izba Wytrzeźwień:

"Świadczenie usług medycznych w Miejskiej Izbie Wytrzeźwień 59-220 Legnica, ul. Jaworzyńska 153 całodobowo, przez 7 dni w tygodniu w okresie 01.01.2021 r. - 31.12.2021 r. - 6 części"

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Izba Wytrzeźwień, krajowy numer identyfikacyjny 17483000000000, ul. Jaworzyńska 153, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, państwo Polska

telefon: 0-76 850 62 32
faks: 0-76 850 62 40
e-mail: miejska_izba_wytrzezwien_l-ca@wp.pl
www: miw.bip.legnica.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, miw.bip.legnica.eu

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, miw.bip.legnica.eu

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: oferty pisemne składane w siedzibie Zamawiającego - Miejska Izba Wytrzeźwień, 59-220 Legnica, ul. Jaworzyńska 153, pokój nr 21

Adres: siedziba Zamawiającego - Miejska Izba Wytrzeźwień, 59-220 Legnica, ul. Jaworzyńska 153, pokój nr 21

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Świadczenie usług medycznych w Miejskiej Izbie Wytrzeźwień 59-220 Legnica, ul. Jaworzyńska 153 całodobowo, przez 7 dni w tygodniu w okresie 01.01.2021 r. - 31.12.2021 r. - 6 części"

Numer referencyjny: 271.2.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części: Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną – na wszystkie – ilości części

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: Wszystkie części – 6 części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych dla Miejskiej Izby Wytrzeźwień w Legnicy przy ul Jaworzyńskiej 153, 59-220 Legnica, całodobowo, przez 7 dni w tygodniu w okresie 01.01.2021 r. – 31.12.2021 r. – 6 części”. Łącznie 8 760 godzin; każda część 1 460 h dla każdej części:
1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) sprawowanie całodobowego nadzoru lekarskiego nad osobami przebywającymi w Miejskiej Izbie Wytrzeźwień w Legnicy przy ul Jaworzyńskiej 153 2) prowadzenie badań lekarskich osób doprowadzonych do izby wytrzeźwień, 3) udzielanie pomocy doraźnej, która może być stosowana w izbie wytrzeźwień, 4) stwierdzenie stanu nietrzeźwości uzasadniającego zatrzymanie w izbie wytrzeźwień oraz stwierdzenie braku przeciwwskazań do umieszczenia w izbie wytrzeźwień, 5) wykonanie zabiegów higieniczno-sanitarnych, uwzględniając objawy stanu nietrzeźwości, 6) kierowanie do szpitala lub innego zakładu opieki zdrowotnej pacjentów izby wytrzeźwień, po stwierdzeniu takiej konieczności,
7) w przypadku stwierdzenia lub podejrzenia u osoby doprowadzonej do izby wystąpienia istotnych zakłóceń funkcji zdrowotnych organizmu, natychmiast powiadamia się pogotowie lub zespół ratownictwa medycznego, 8) sprawdzanie stanu zdrowia i zachowania pacjentów izby wytrzeźwień i przeprowadzanie w tym celu obchodu, 9) wydawanie zleceń odnośnie stosowania przymusu bezpośredniego w razie potrzeby w stosunku do osób, które działają na szkodę zdrowia i życia lub zachowaniem swym utrudniają personelowi izby wytrzeźwień wykonanie tych czynności oraz kontrola stanu zdrowia osoby , w stosunku do której zastosowano przymus bezpośredni, 10) przeprowadzanie badań lekarskich osób zwalnianych z izby wytrzeźwień na zasadach objętych przepisami, 11) prowadzenie rozmów profilaktyczno-terapeutycznych z pacjentami opuszczającymi izbę 12) prowadzenie niezbędnej dokumentacji lekarskiej, 13) sporządzanie raportów z przebiegu dyżurów, z uwzględnieniem ilości zużytych leków oraz innych istotnych okoliczności, 14) wykonywanie innych czynności lekarskich przynależnych izbie wytrzeźwień, 15) określenie niezbędnych ilości leków oraz sprzętu medycznego niezbędnych do prawidłowej obsługi pacjentów izby wytrzeźwień będzie ustalane wspólnie z zamawiającym, 16) przestrzeganie terminów ważności leków zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie izb wytrzeźwień i placówek wskazanych lub utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego z dnia 08 grudnia 2014 r. (Dz.U.2014 poz. 1850 z późn. zm), 2.1. Wykonawca będzie świadczył usługi wynikające z niniejszej umowy w systemie dyżurowym. a/ 7.00- 15.00 w dni powszednie, b/ 15.00- 7.00 w dni powszednie, c/ 7.00-7.00 w dni powszednie, niedziele i święta a także w dni wolne od pracy, 2.2. Harmonogram dyżurów (grafik dyżurów) określa Wykonawca w porozumieniu z Dyrektorem Miejskiej Izby Wytrzeźwień lub osobą przez niego upoważnioną. 3. Miejsce świadczenia usług: Miejska Izba Wytrzeźwień w Legnicy, ul Jaworzyńska 153 Szczegółowy przedmiot umowy określają: opis powyżej, projekt umowy – Rozdział 3 siwz oraz załącznik nr 7 do „Instrukcji dla Wykonawców”- Rozdział 2 siwz „Zakres czynności lekarza”. 2. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 11 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 poz. 1320 tekst jednolity) a) osoba świadcząca usługi badania lekarskiego Wykonawca lub Podwykonawca będzie zatrudniał wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce inne osoby spełniającej powyższe wymagania. Od dnia zawarcia umowy Wykonawca pub Podwykonawca jest zobowiązany na każde żądanie Zamawiającego do złożenia oświadczenia potwierdzającego zatrudnienie na umowę o pracę wykonujących ww. czynności w zakresie realizacji zamówienia, zawierającego informacje o liczbie osób przeznaczonych do realizacji zamówienia z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w tym zakresie) przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. 3. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: 1) Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób: W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym terminie Wykonawca lub Podwykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymagań zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno w szczególności zawierać: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenia, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpisy osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy, b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia określone czynności. Kopia umowy/umów ma być zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019, poz. 1781 z późn.zm). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu muszą spełniać wymogi identyfikacji, c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę. 2) Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań z zakresu zatrudnienia: Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujący wskazane w punkcie 1 czynności Zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego-projekcie umowy. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 3) W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 1 art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem.


II.5) Główny kod CPV: 85.12.10.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak

Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp – usługi polegające na powtórzeniu podobnych usług do 20% wartości zamówienia podstawowego.

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków:

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków:

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: 1. Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. ma do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk: 1) lekarz : a) dyplom ukończenia uczelni medycznej na wydziale lekarskim, b) uprawnienia do wykonywania zawodu lekarza, nadanych przez okręgową radę lekarską o których mowa w art. 5 i 5a ustawy z dnia 5 grudnia 1996 r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty (Dz. U. 2020, poz. 514 z późn. zm.) lub felczer: a) świadectwo ukończenia szkoły średniej (np. liceum felczerskiego) b) odpowiednie kwalifikacje na poziomie średnim. Ocena spełnienia warunku według : 1) oświadczenia Wykonawcy- załącznik nr 1 do niniejszej instrukcji oraz 2) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia potwierdzone: - wykształcenie: np. dyplomem, świadectwem, zaświadczeniami o ukończonych kursach itp. a także zakresem wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 4 do "Instrukcji dla Wykonawców" - Rozdział 2 siwz. Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia”. Wykonawca zobowiązany jest do spełniania wymagań opisanych w pkt 1. przez cały okres realizacji zamówienia.

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Formularz oferty wg załączonego wzoru – Rozdział Nr 1 siwz, 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wg załącznika nr 1 do „Instrukcji dla Wykonawców”- Rozdział 2 siwz, dla danej części na którą Wykonawca składa ofertę; 3) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg wzoru załącznika nr 3 do „Instrukcji dla Wykonawców”- Rozdział 2 siwz, dla danej części na którą Wykonawca składa ofertę; 4) Oświadczenie Wykonawcy – wskazanie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom- wg załącznika nr 4 do „Instrukcji dla Wykonawców”- Rozdział 2 siwz dla danej części na którą Wykonawca składa ofertę; 5) Wypełniony i podpisany wzór umowy – Rozdział 3 dla danej części na którą Wykonawca składa ofertę; 6) oświadczenie - zgoda Wykonawcy na warunki zmian w umowie - wg wzoru załącznika nr 6 do „Instrukcji dla Wykonawców”- Rozdział 2 siwz dla danej części na którą Wykonawca składa ofertę; 7) w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo, w którym Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanowią i wskażą Zamawiającemu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowanie w postępowaniu i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo będzie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców zgodnie z dokumentami rejestracyjnymi. W przypadku niezgodności wpisu ze stanem faktycznym Wykonawcy każdy Wykonawca musi złożyć dokumenty sporządzone przez jego właściwy organ, a uprawniający daną osobę lub osoby do reprezentowania Wykonawcy i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców; 8) w sytuacji gdy Wykonawca, zgodnie z art. 22a w zakresie warunków określonych w pkt. V ppkt 1.2.1 „Instrukcji dla Wykonawców”- Rozdział 2 siwz polegał będzie na osobach zdolnych wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków, pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, 9) zatwierdzony „Zakres czynności lekarza” – wg załącznika nr 7 do „Instrukcji dla Wykonawców”- Rozdział 2 siwz, dla danej części na którą Wykonawca składa ofertę;
10) oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art.13 lub art. 14 RODO – wg załącznika nr 8 do „Instrukcji dla Wykonawców”- Rozdział 2 siwz, dla danej części na którą Wykonawca składa ofertę;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: Nie

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Termin płarności - min 7 dni - max 20 dni:40,00
Cena:60,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Nie

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z zapisami załącznika nr 6 pn. "WARUNKI ZMIAN UMOWY" - do "Instrukcji dla Wykonawców" - Rozdział 2 siwz, dotyczącej danej części na którą składana jest oferta.

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 30.12.2020, godzina: 13:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: „Świadczenie usług medycznych w Miejskiej Izby Wytrzeźwień 59-220 Legnica, ul. Jaworzyńskiej 153 całodobowo, przez 7 dni w tygodniu w okresie 01.01.2021 r. – 31.12.2021 r.”

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Świadczenie usług medycznych w Miejskiej Izby Wytrzeźwień 59-220 Legnica, ul. Jaworzyńskiej 153 całodobowo, przez 7 dni w tygodniu w okresie 01.01.2021 r. – 31.12.2021 r” - 1.460 godziny Szczegółowy przedmiot umowy określają: opis powyżej, projekt umowy – Rozdział 3 siwz oraz załącznik nr 7 do „Instrukcji dla Wykonawców”- Rozdział 2 siwz „Zakres czynności lekarza” dotyczące każdej części.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85121000-3

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
Termin płatności - min 7 dni - max 20 dni:40,00
Część nr: 2
Nazwa: „Świadczenie usług medycznych w Miejskiej Izby Wytrzeźwień 59-220 Legnica, ul. Jaworzyńskiej 153 całodobowo, przez 7 dni w tygodniu w okresie 01.01.2021 r. – 31.12.2021 r.”

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Świadczenie usług medycznych w Miejskiej Izby Wytrzeźwień 59-220 Legnica, ul. Jaworzyńskiej 153 całodobowo, przez 7 dni w tygodniu w okresie 01.01.2021 r. – 31.12.2021 r” - 1.460 godziny Szczegółowy przedmiot umowy określają: opis powyżej, projekt umowy – Rozdział 3 siwz oraz załącznik nr 7 do „Instrukcji dla Wykonawców”- Rozdział 2 siwz „Zakres czynności lekarza” dotyczące każdej części.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85121000-3

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Termin płatności - min 7 dni - max 20 dni:40,00
cena:60,00
Część nr: 3
Nazwa: „Świadczenie usług medycznych w Miejskiej Izby Wytrzeźwień 59-220 Legnica, ul. Jaworzyńskiej 153 całodobowo, przez 7 dni w tygodniu w okresie 01.01.2021 r. – 31.12.2021 r.”

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Świadczenie usług medycznych w Miejskiej Izby Wytrzeźwień 59-220 Legnica, ul. Jaworzyńskiej 153 całodobowo, przez 7 dni w tygodniu w okresie 01.01.2021 r. – 31.12.2021 r” - 1.460 godziny Szczegółowy przedmiot umowy określają: opis powyżej, projekt umowy – Rozdział 3 siwz oraz załącznik nr 7 do „Instrukcji dla Wykonawców”- Rozdział 2 siwz „Zakres czynności lekarza” dotyczące każdej części.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85121000-3

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
Termin płatności - min 7 dni - max 20 dni:40,00
Część nr: 4
Nazwa: „Świadczenie usług medycznych w Miejskiej Izby Wytrzeźwień 59-220 Legnica, ul. Jaworzyńskiej 153 całodobowo, przez 7 dni w tygodniu w okresie 01.01.2021 r. – 31.12.2021 r.”

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Świadczenie usług medycznych w Miejskiej Izby Wytrzeźwień 59-220 Legnica, ul. Jaworzyńskiej 153 całodobowo, przez 7 dni w tygodniu w okresie 01.01.2021 r. – 31.12.2021 r” - 1.460 godziny Szczegółowy przedmiot umowy określają: opis powyżej, projekt umowy – Rozdział 3 siwz oraz załącznik nr 7 do „Instrukcji dla Wykonawców”- Rozdział 2 siwz „Zakres czynności lekarza” dotyczące każdej części.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85121000-3

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Termin płatności - min 7 dni - max 20 dni:33,00
cena:60,00
Część nr: 5
Nazwa: „Świadczenie usług medycznych w Miejskiej Izby Wytrzeźwień 59-220 Legnica, ul. Jaworzyńskiej 153 całodobowo, przez 7 dni w tygodniu w okresie 01.01.2021 r. – 31.12.2021 r.”

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Świadczenie usług medycznych w Miejskiej Izby Wytrzeźwień 59-220 Legnica, ul. Jaworzyńskiej 153 całodobowo, przez 7 dni w tygodniu w okresie 01.01.2021 r. – 31.12.2021 r” - 1.460 godziny Szczegółowy przedmiot umowy określają: opis powyżej, projekt umowy – Rozdział 3 siwz oraz załącznik nr 7 do „Instrukcji dla Wykonawców”- Rozdział 2 siwz „Zakres czynności lekarza” dotyczące każdej części.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85121000-3

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Termin płatności - min 7 dni - max 20 dni:40,00
cena:60,00
Część nr: 6
Nazwa: „Świadczenie usług medycznych w Miejskiej Izby Wytrzeźwień 59-220 Legnica, ul. Jaworzyńskiej 153 całodobowo, przez 7 dni w tygodniu w okresie 01.01.2021 r. – 31.12.2021 r.”

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Świadczenie usług medycznych w Miejskiej Izby Wytrzeźwień 59-220 Legnica, ul. Jaworzyńskiej 153 całodobowo, przez 7 dni w tygodniu w okresie 01.01.2021 r. – 31.12.2021 r” - 1.460 godziny Szczegółowy przedmiot umowy określają: opis powyżej, projekt umowy – Rozdział 3 siwz oraz załącznik nr 7 do „Instrukcji dla Wykonawców”- Rozdział 2 siwz „Zakres czynności lekarza” dotyczące każdej części.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85121000-3

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Termin płatności - min 7 dni - max 20 dni:40,00
cena:60,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.