eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › "Świadczenie usług medycznych w Miejskiej Izbie Wytrzeźwień 59-220 Legnica, ul. Jaworzyńska 153 całodobowo, przez 7 dni w tygodniu w okresie 01.01.2021 r. - 31.12.2021 r. - 6 części"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-30

Ogłoszenie nr 510561194-N-2020 z dnia 2020-12-30 r.
Miejska Izba Wytrzeźwień:

"Świadczenie usług medycznych w Miejskiej Izbie Wytrzeźwień 59-220 Legnica, ul. Jaworzyńska 153 całodobowo, przez 7 dni w tygodniu w okresie 01.01.2021 r. - 31.12.2021 r. - 6 części"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 762589-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejska Izba Wytrzeźwień, krajowy numer identyfikacyjny 17483000000000, ul. Jaworzyńska 153, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, państwo Polska

telefon: 0-76 850 62 32
faks: 0-76 850 62 40
e-mail: miejska_izba_wytrzezwien_l-ca@wp.pl
www: miw.bip.legnica.eu
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Świadczenie usług medycznych w Miejskiej Izbie Wytrzeźwień 59-220 Legnica, ul. Jaworzyńska 153 całodobowo, przez 7 dni w tygodniu w okresie 01.01.2021 r. - 31.12.2021 r. - 6 części"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 271.2.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych dla Miejskiej Izby Wytrzeźwień w Legnicy przy ul Jaworzyńskiej 153, 59-220 Legnica, całodobowo, przez 7 dni w tygodniu w okresie 01.01.2021 r. – 31.12.2021 r. – 6 części”. Łącznie 8 760 godzin; każda część 1 460 h dla każdej części:
1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) sprawowanie całodobowego nadzoru lekarskiego nad osobami przebywającymi w Miejskiej Izbie Wytrzeźwień w Legnicy przy ul Jaworzyńskiej 153 2) prowadzenie badań lekarskich osób doprowadzonych do izby wytrzeźwień, 3) udzielanie pomocy doraźnej, która może być stosowana w izbie wytrzeźwień, 4) stwierdzenie stanu nietrzeźwości uzasadniającego zatrzymanie w izbie wytrzeźwień oraz stwierdzenie braku przeciwwskazań do umieszczenia w izbie wytrzeźwień, 5) wykonanie zabiegów higieniczno-sanitarnych, uwzględniając objawy stanu nietrzeźwości, 6) kierowanie do szpitala lub innego zakładu opieki zdrowotnej pacjentów izby wytrzeźwień, po stwierdzeniu takiej konieczności,
7) w przypadku stwierdzenia lub podejrzenia u osoby doprowadzonej do izby wystąpienia istotnych zakłóceń funkcji zdrowotnych organizmu, natychmiast powiadamia się pogotowie lub zespół ratownictwa medycznego, 8) sprawdzanie stanu zdrowia i zachowania pacjentów izby wytrzeźwień i przeprowadzanie w tym celu obchodu, 9) wydawanie zleceń odnośnie stosowania przymusu bezpośredniego w razie potrzeby w stosunku do osób, które działają na szkodę zdrowia i życia lub zachowaniem swym utrudniają personelowi izby wytrzeźwień wykonanie tych czynności oraz kontrola stanu zdrowia osoby , w stosunku do której zastosowano przymus bezpośredni, 10) przeprowadzanie badań lekarskich osób zwalnianych z izby wytrzeźwień na zasadach objętych przepisami, 11) prowadzenie rozmów profilaktyczno-terapeutycznych z pacjentami opuszczającymi izbę 12) prowadzenie niezbędnej dokumentacji lekarskiej, 13) sporządzanie raportów z przebiegu dyżurów, z uwzględnieniem ilości zużytych leków oraz innych istotnych okoliczności, 14) wykonywanie innych czynności lekarskich przynależnych izbie wytrzeźwień, 15) określenie niezbędnych ilości leków oraz sprzętu medycznego niezbędnych do prawidłowej obsługi pacjentów izby wytrzeźwień będzie ustalane wspólnie z zamawiającym, 16) przestrzeganie terminów ważności leków zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie izb wytrzeźwień i placówek wskazanych lub utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego z dnia 08 grudnia 2014 r. (Dz.U.2014 poz. 1850 z późn. zm), 2.1. Wykonawca będzie świadczył usługi wynikające z niniejszej umowy w systemie dyżurowym. a/ 7.00- 15.00 w dni powszednie, b/ 15.00- 7.00 w dni powszednie, c/ 7.00-7.00 w dni powszednie, niedziele i święta a także w dni wolne od pracy, 2.2. Harmonogram dyżurów (grafik dyżurów) określa Wykonawca w porozumieniu z Dyrektorem Miejskiej Izby Wytrzeźwień lub osobą przez niego upoważnioną. 3. Miejsce świadczenia usług: Miejska Izba Wytrzeźwień w Legnicy, ul Jaworzyńska 153 Szczegółowy przedmiot umowy określają: opis powyżej, projekt umowy – Rozdział 3 siwz oraz załącznik nr 7 do „Instrukcji dla Wykonawców”- Rozdział 2 siwz „Zakres czynności lekarza”. 2. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 11 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 poz. 1320 tekst jednolity) a) osoba świadcząca usługi badania lekarskiego Wykonawca lub Podwykonawca będzie zatrudniał wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce inne osoby spełniającej powyższe wymagania. Od dnia zawarcia umowy Wykonawca pub Podwykonawca jest zobowiązany na każde żądanie Zamawiającego do złożenia oświadczenia potwierdzającego zatrudnienie na umowę o pracę wykonujących ww. czynności w zakresie realizacji zamówienia, zawierającego informacje o liczbie osób przeznaczonych do realizacji zamówienia z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w tym zakresie) przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. 3. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: 1) Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób: W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym terminie Wykonawca lub Podwykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymagań zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno w szczególności zawierać: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenia, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpisy osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy, b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia określone czynności. Kopia umowy/umów ma być zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019, poz. 1781 z późn.zm). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu muszą spełniać wymogi identyfikacji, c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę. 2) Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań z zakresu zatrudnienia: Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujący wskazane w punkcie 1 czynności Zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego-projekcie umowy. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 3) W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 1 art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 85.12.10.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: „Świadczenie usług medycznych w Miejskiej Izby Wytrzeźwień 59-220 Legnica, ul. Jaworzyńskiej 153 całodobowo, przez 7 dni w tygodniu w okresie 01.01.2021 r. – 31.12.2021 r.” – 1 460 godzin

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
- podstawa faktyczna: W wyznaczonym w ogłoszeniu o zamówieniu oraz SIWZ przez Zamawiającego terminie do 30.12.2020 r. do godz. 13.00 NIE WPŁYNĘŁA ŻADNA OFERTA – na żadną z części.
- podstawa prawna: W związku z powyższym, Zamawiający unieważnił ww. postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 93 ust. 1, pkt. 1) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 – tekst jednolity ze zmianami) cyt. „…1) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu …” na żadną z części.

CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: „Świadczenie usług medycznych w Miejskiej Izby Wytrzeźwień 59-220 Legnica, ul. Jaworzyńskiej 153 całodobowo, przez 7 dni w tygodniu w okresie 01.01.2021 r. – 31.12.2021 r.” – 1 460 godzin

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
- podstawa faktyczna: W wyznaczonym w ogłoszeniu o zamówieniu oraz SIWZ przez Zamawiającego terminie do 30.12.2020 r. do godz. 13.00 NIE WPŁYNĘŁA ŻADNA OFERTA – na żadną z części.
- podstawa prawna: W związku z powyższym, Zamawiający unieważnił ww. postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 93 ust. 1, pkt. 1) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 – tekst jednolity ze zmianami) cyt. „…1) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu …” na żadną z części.
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: „Świadczenie usług medycznych w Miejskiej Izby Wytrzeźwień 59-220 Legnica, ul. Jaworzyńskiej 153 całodobowo, przez 7 dni w tygodniu w okresie 01.01.2021 r. – 31.12.2021 r.” – 1 460 godzin

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
- podstawa faktyczna: W wyznaczonym w ogłoszeniu o zamówieniu oraz SIWZ przez Zamawiającego terminie do 30.12.2020 r. do godz. 13.00 NIE WPŁYNĘŁA ŻADNA OFERTA – na żadną z części.
- podstawa prawna: W związku z powyższym, Zamawiający unieważnił ww. postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 93 ust. 1, pkt. 1) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 – tekst jednolity ze zmianami) cyt. „…1) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu …” na żadną z części.
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: „Świadczenie usług medycznych w Miejskiej Izby Wytrzeźwień 59-220 Legnica, ul. Jaworzyńskiej 153 całodobowo, przez 7 dni w tygodniu w okresie 01.01.2021 r. – 31.12.2021 r.” – 1 460 godzin

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
- podstawa faktyczna: W wyznaczonym w ogłoszeniu o zamówieniu oraz SIWZ przez Zamawiającego terminie do 30.12.2020 r. do godz. 13.00 NIE WPŁYNĘŁA ŻADNA OFERTA – na żadną z części.
- podstawa prawna: W związku z powyższym, Zamawiający unieważnił ww. postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 93 ust. 1, pkt. 1) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 – tekst jednolity ze zmianami) cyt. „…1) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu …” na żadną z części.
CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: „Świadczenie usług medycznych w Miejskiej Izby Wytrzeźwień 59-220 Legnica, ul. Jaworzyńskiej 153 całodobowo, przez 7 dni w tygodniu w okresie 01.01.2021 r. – 31.12.2021 r.” – 1 460 godzin

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
- podstawa faktyczna: W wyznaczonym w ogłoszeniu o zamówieniu oraz SIWZ przez Zamawiającego terminie do 30.12.2020 r. do godz. 13.00 NIE WPŁYNĘŁA ŻADNA OFERTA – na żadną z części.
- podstawa prawna: W związku z powyższym, Zamawiający unieważnił ww. postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 93 ust. 1, pkt. 1) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 – tekst jednolity ze zmianami) cyt. „…1) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu …” na żadną z części.
CZĘŚĆ NR: 6
NAZWA: „Świadczenie usług medycznych w Miejskiej Izby Wytrzeźwień 59-220 Legnica, ul. Jaworzyńskiej 153 całodobowo, przez 7 dni w tygodniu w okresie 01.01.2021 r. – 31.12.2021 r.” – 1 460 godzin

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
- podstawa faktyczna: W wyznaczonym w ogłoszeniu o zamówieniu oraz SIWZ przez Zamawiającego terminie do 30.12.2020 r. do godz. 13.00 NIE WPŁYNĘŁA ŻADNA OFERTA – na żadną z części.
- podstawa prawna: W związku z powyższym, Zamawiający unieważnił ww. postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 93 ust. 1, pkt. 1) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 – tekst jednolity ze zmianami) cyt. „…1) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu …” na żadną z części.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.