eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chęciny › Dostarczenie kontenera, odbiór, transport, ważenie i zagospodarowanie komunalnych ustabilizowanych osadów ściekowych o kodzie 190805 z komunalnej oczyszczalni ścieków w Radkowicach Zakładu Gospodarki Komunalnej w Chęcinach w 2021 roku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-04



Ogłoszenie nr 761480-N-2020 z dnia 2020-12-04 r.

Zakład Gospodarki Komunalnej w Chęcinach:

Dostarczenie kontenera, odbiór, transport, ważenie i zagospodarowanie komunalnych ustabilizowanych osadów ściekowych o kodzie 190805 z komunalnej oczyszczalni ścieków w Radkowicach Zakładu Gospodarki Komunalnej w Chęcinach w 2021 roku.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej w Chęcinach, krajowy numer identyfikacyjny 29001870700000, ul. Małogoska 13, 26-060 Chęciny, woj. świętokrzyskie, państwo Polska

telefon: 0-41 3151095,
faks: 0-41 3151095
e-mail: zgk@checiny.pl,
www: http://www.zgk.checiny.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, http://www.zgk.checiny.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, http://www.zgk.checiny.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: Oferty nalezy składać w formie pisemnej, papierowej.

Adres: Zakład Gospodarki Komunalnej w Chęcinach, ul. Małogoska 13, 26-060 Chęciny

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostarczenie kontenera, odbiór, transport, ważenie i zagospodarowanie komunalnych ustabilizowanych osadów ściekowych o kodzie 190805 z komunalnej oczyszczalni ścieków w Radkowicach Zakładu Gospodarki Komunalnej w Chęcinach w 2021 roku.

Numer referencyjny: O.Ś.Radkowice ZGK/osady/2021

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie kontenera, odbiór, transport, zagospodarowanie poprzez odzysk lub unieszkodliwienie komunalnych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05.
2.Przeładunki oraz wywozy osadu powinny odbywać się niezwłocznie po zawiadomieniu Wykonawcy przez Zamawiającego, nie później niż przed upływem 48 h od zgłoszenia.
3.Wykonawca zobowiązany będzie do zagospodarowania osadów ściekowych, przez co rozumie się: transport samochodami do miejsc odzysku bądź unieszkodliwienia i poddanie odzyskowi lub nieszkodliwieniu z zachowaniem wymogów określonych przepisami: a) Ustawy Prawo Ochrony Środowiska z 27.04.2001 r. (Dz.U. z 2018 poz. 799 z późn. zm.), b) Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2019 r. poz. 701 z późn. zm) - zamawiający wyklucza złożenie oferty na prowadzenie odzysku komunalnych osadów ściekowych, o których mowa w art. 96 ust. 1 pkt. 1- 3 - w pkt. 4, Zamawiający dopuszcza użycie odzysku osadów ściekowych do rekultywacji gruntów na cele nierolne. c)Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 6 lutego 2015 r. w sprawie komunalnych osadów ściekowych (Dz. U. z 2015 r. poz. 257 z póź. zm.),d)Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 25 kwietnia 2019 r., w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (DZ.U. z 2019 r., poz. 819 z póź. zm), e)Rozporządzenia Ministra Klimatu z dnia 11 grudnia 2019r. w sprawie funkcjonowania Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (Dz.U. 2019, poz. 2531 z póżn. zm.), f)Ustawy z dnia 23 stycznia 2020r. o zmianie ustawy o odpadach oraz niektórych innych ustaw (Dz.U.2020.poz.150 z. późn. zm), g)przestrzeganie innych przepisów powszechnie obowiązujących powiązanych z przedmiotem usługi.
4. Przewidywalna, szacunkowa ilość komunalnych osadów ściekowych wynosi około 520 Mg/rok (około 43 Mg/miesięcznie) o zwartości suchej masy 17-23%. Ilość i uwodnienie osadów przeznaczona do wywozu uzależniona jest od pory roku, od jakości i ilości dopływających ścieków surowych.
5. Odbiór osadu realizowany będzie partiami po napełnieniu kontenera podstawionego przez Wykonawcę. Ustalenie faktycznych ilości odbieranych komunalnych osadów ściekowych następować będzie poprzez ważenie każdej partii odebranych osadów na wadze samochodowej Wykonawcy lub w miejscu wskazanym przez Zamawiającego i wystawienia kwitu wagowego. Ustalona w ten sposób masa netto ważonego odpadu zostanie wpisana do karty przekazania odpadu wystawionej przez Zamawiającego z systemu BDO i potwierdzona przez Wykonawcę czynności rejestrowych potwierdzających zakończenie odbioru i transport u z oczyszczalni ścieków w Radkowicach komunalnych osadów ściekowych w systemie BDO.
6. Podstawienie kontenera pod węzeł odwadniający osad winno nastąpić nie później niż w dniu 31.12.2020r.
7. Wybrany w drodze przetargu Wykonawca musi przedstawić aktualne zezwolenia i decyzje na transport i zagospodarowanie odpadu o kodzie 19 08 05 (komunalne osady ściekowe) w odpowiedniej ilości.
8. Za transport i zagospodarowanie odebranych z oczyszczalni osadów odpowiada Wykonawca. Odpady mają być transportowane zgodnie z Ustawą o Transporcie Drogowym z dnia 06 września 2001r. (Dz.U. z 2017r. poz. 2200,z póź. zm.). oraz zagospodarowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie ochrony środowiska. Z chwilą wywiezienia osadów poza bramę oczyszczalni ścieków w Radkowicach Wykonawca staje się ich posiadaczem i przejmuje wszelką odpowiedzialność za w/w komunalne osady ściekowe.
9. Zamawiający dopuszcza stosowanie wyłącznie takich form zagospodarowania osadów przez Wykonawcę w których przejmuje komunalne osady ściekowe na podstawie kart przekazania odpadów (KPO) stając się ich posiadaczem i dotyczy;
a)Wykonawców, którzy złożą ofertę na stosowanie komunalnych osadów ściekowych w rolnictwie
w procesie odzysk polegający na stosowaniu komunalnych osadów ściekowych w przypadkach,
o których mowa w art. 96 ust. 1 pkt 4 (rekultywacja gruntu na cele nierolne) i pkt 5,ustawy
o odpadach powinni wykazać, że są władającymi powierzchnią ziemi w rozumieniu art. 3 pkt 44 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku Prawo ochrony środowiska, ustawy z dnia 17 maja 1989 roku Prawo geodezyjne i kartograficzne, tj. są właścicielami nieruchomości, lub władającymi nieruchomością Skarbu Państwa, lub jednostek samorządu terytorialnego, na której mają być stosowane komunalne osady ściekowe,
b) Wykonawców, którzy złożą ofertę na przemysłowe zagospodarowanie bądź termiczną utylizację komunalnych osadów ściekowych albo na odzysk w procesie recyklingu lub polegający na stosowaniu komunalnych osadów ściekowych w przypadkach o których mowa w art. 96 ust. 1 pkt 4(rekultywacja gruntu na cele nierolne) i 5 ustawy o odpadach powinni posiadać aktualne zezwolenie, decyzje na przetwarzanie odpadów, lub wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 i nast. Ustawy o odpadach (z uwzględnieniem przepisów Działu XI, Rozdziału 2 Ustawy o odpadach), kod 190805.
10. Rozliczenie za odbiór komunalnych osadów ściekowych odbywać się będzie na podstawie miesięcznej faktury po realizacji zleceń jednostkowych usług. Załącznikiem faktur będzie miesięczne zestawienie kwitów wagowych oraz zestawienie potwierdzonych kart przekazania odpadu
w systemie BDO za dany miesiąc.


II.5) Główny kod CPV: 90.51.36.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

w miesiącach: 12
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć: oświadczenie o posiadaniu aktualnego zezwolenia na odbiór i transport komunalnych osadów ściekowych.

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań. Wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt 9.3 SIWZ

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Na potwierdzenie należy złożyć: wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż
3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał lub wykonuje: minimum jedną usługę polegającą na wywozie osadów ściekowych w ilości nie mniejszej niż 500 Mg o wartości minimum 125 000,00 zł.


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
I. Oświadczenie o posiadaniu aktualnego zezwolenia na zagospodarowanie i transport komunalnych osadów ściekowych- załącznik nr 7 SIWZ
II. Wykaz wykonanych usług potwierdzający opisany warunek wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie tych usług 9.4.2. a)- załącznik nr 6 SIWZ


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, na której dostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Informacja na temat wadium:
Wadium w wysokości 2 000,00 PLN (dwa tysiące złotych) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Termin przeładunku oraz wywozu osadu ściekowego:20,00
Cena brutto:80,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z zapisami zawartymi w SIWZ.

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 21.12.2020, godzina: 10:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.