eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białogard › Dostawa produktów rafinacji ropy naftowej dla ZSLP w Białogardzie w 2021 roku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-02



Ogłoszenie nr 760490-N-2020 z dnia 2020-12-02 r.

Zespół Składnic Lasów Państwowych:

Dostawa produktów rafinacji ropy naftowej dla ZSLP w Białogardzie w 2021 roku

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Składnic Lasów Państwowych, krajowy numer identyfikacyjny 33004436400000, ul. Wojska Polskiego 43, 78-200 Białogard, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska

telefon: 48943113272,
faks: 48943113283
e-mail: krzysztof.chmura@szczecinek.lasy.gov.pl,
www: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/zs_bialogard/zamowienia_publiczne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny - Zarząd Mienia Skarbu Państwa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/zs_bialogard/zamowienia_publiczne

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/zs_bialogard/zamowienia_publiczne

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: pocztą,kurierem,osobiście

Adres: ZSLP w Białogardzie ,78-200 Białogard ,ul.Wojska Polskiego 43

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów rafinacji ropy naftowej dla ZSLP w Białogardzie w 2021 roku

Numer referencyjny: Z.270.06.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 4


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie sukcesywnych stosownie do potrzeb Zamawiającego dostaw produktów rafinacji ropy naftowej: oleju napędowego,benzyny bezołowiowej oraz olejów hydraulicznych i środków smarnych w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.

II.5) Główny kod CPV: 09.13.41.00

Dodatkowe kody CPV:
09.13.21.00
09.21.10.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

w miesiącach: 12
data rozpoczęcia: 01.01.2021

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Zamówienia częściowe : nr 1; nr 2 ; nr 3
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony w odniesieniu do wykonawców którzy posiadają aktualną koncesję wydaną zgodnie z art. 32 ust 1 pkt 4 lit.a, ustawy Prawo energetyczne ( Dz.U. z 2020 poz. 833 z późniejszymi zmianami ) na obrót paliwami ciekłymi .

Zamówienia częściowe nr 4,
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.


III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamówienia częściowe: nr 1 ,nr 2; nr 3
Zamawiający uzna warunek za spełniony w odniesieniu do wykonawców, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż: 100 000 PLN (sto tysięcy złotych)
W przypadku składania oferty na jedną z części zamówienia suma gwarancyjna ubezpieczenia wynosi minimum 100 000 PLN
W przypadku składania ofert na więcej niż jedna część zamówienia suma gwarancyjna ubezpieczenia będzie sumowana i musi wynosić minimum:
200 000 PLN- w przypadku oferty składanej na dwie części zamówienia
300 000 PLN- w przypadku oferty składanej na trzy części zamówienia.
Zamówienie częściowe nr 4
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu.


III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: 1.Doświadczenie
Zamawiający uzna warunek za spełniony w odniesieniu do wykonawców którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie ,wykonali:
- dostawy oleju napędowego za kwotę nie niższą niż 200 000 zł netto rocznie a jeśli okres prowadzonej działalności gospodarczej w tym zakresie jest krótszy – wartość wykonanych dostaw nie może być niższa niż netto 200 000 zł w okresie nie dłuższym niż 12 miesięcy - dotyczy zamówienia częściowego nr 1.
- dostawy oleju napędowego za kwotę nie niższą niż 200 000 zł netto rocznie a jeśli okres prowadzonej działalności gospodarczej w tym zakresie jest krótszy – wartość wykonanych dostaw nie może być niższa niż netto 200 000 zł w okresie nie dłuższym niż 12 miesięcy - dotyczy zamówienia częściowego nr 2,
- dostawy benzyny Pb 95 za kwotę nie niższą niż 200 000 zł netto rocznie a jeśli okres prowadzonej działalności gospodarczej w tym zakresie jest krótszy – wartość wykonanych do-staw nie może być niższa niż netto 200 000 zł w okresie nie dłuższym niż 12 miesięcy - dotyczy zamówienia częściowego nr 3
- dostawy olejów i smarów za kwotę nie niższą niż 5 000 zł netto rocznie, a jeśli okres prowadzonej działalności gospodarczej w tym zakresie jest krótszy – wartość wykonanych dostaw nie może być niższa niż netto 5000 zł w okresie nie dłuższym niż 12 miesięcy - dotyczy za-mówienia częściowego nr 4:
2.Potencjał techniczny
Zamawiający uzna warunek za spełniony w stosunku do wykonawców którzy;
Zamówienia częściowego nr 1.

- dysponują lub będą dysponować minimum jedną cysterną do przewozu oleju napędowego (dopuszczoną do użytkowania przez Urząd Dozoru Technicznego) wyposażoną w
legalizowaną aparaturę pomiaru wydawanego paliwa.

Zamówienie częściowe nr 2
- dysponują lub będą dysponować w zależności od wybranej formy dostawy :stacją paliw czynną w dni robocze w godzinach od 7.00 do 15.00 w odległości do 5 km od składnicy drewna w Damnicy
lub
-dysponują lub będą dysponować naziemnym zbiornikiem dwupłaszczowym o pojemności nie mniejszej niż 1000 litrów, spełniającym obowiązujące normy bezpieczeństwa oraz wyposażonym w legalizowany zespół pomiarowy wydawanego paliwa ( zbiornik pozostanie w nieodpłatnym użyczeniu przez okres obowiązywania umowy )

Zamówienie częściowe nr 3
- dysponują lub będą dysponować stacją paliw czynną w dni robocze w godzinach od 7.00 do 15.00, zlokalizowaną w odległości do 5 km od siedziby Zamawiającego w m.Białogard ,mającą w swym asortymencie benzynę bezołowiową
o parametrach określonych w pkt.3.2 niniejszej SIWZ.

Zamówienie częściowe nr 4
- dysponują lub będą dysponować minimum jednym pojazdem do przewozu konfekcjonowanych olejów hydraulicznych i środków smarnych.


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
-aktualna koncesja na obrót paliwami ciekłymi wydana zgodnie z art. 32 ust 1 pkt lit. a ustawy Prawo Energetyczne dotyczy zamówień częściowych nr 1, nr 2, nr 3.
-dokument potwierdzający ,że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości nie niższej niż 100 000 PLN – dotyczy zamówień częściowych nr 1,nr 2,nr 3.
- wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie dostaw
-wykazy narzędzi lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Nie

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy .Przewidywane zmiany zostały określone w załączniku nr 7 do SIWZ ( projekcie umowy)
Zamawiający przewiduje dopuszczalność zmian postanowień zawartej umowy:
1. Zamawiający przewiduje następujące możliwości dokonania istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków wprowadzenia zmian (art. 144 ust. 1 pkt 2, 3, 4, 6)
1) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego,
c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie;
2) zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie;
3) wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca:
a) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
b) w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców;
4) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e Ustawy Pzp;
5) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy albo, w przypadku zamówień na roboty budowlane - jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.

2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, redukcji zamówienia maksymalnie o 30% w stosunku do wielkości pierwotnej określonej w umowie, w szczególności w przypadku:
1) zaistnienia okoliczności, których wystąpienia Zamawiający i Wykonawca nie przewidywali w chwili zawierania umowy (np. gwałtowna dekoniunktura, kryzys finansowy w skali ponadpaństwowej, konieczności uwzględnienia wpływu ewentualnych dostaw zamiennych na realizację przedmiotu umowy, stan epidemii)
2) gdy umowa nie będzie mogła być wykonana według pierwotnej treści, w szczególności z uwagi na rażącą stratę grożącą jednej ze stron
3) wprowadzenia znaczących ograniczeń w drodze zarządzeń lub decyzji branżowych, na terenach administrowanych przez Lasy Państwowe.
4) istotnych zmian organizacyjnych Zamawiającego polegających na likwidacji zakładu lub zamknięcia produkcji z wykorzystaniem przedmiotu zamówienia,
5) ograniczenia zakresu przedmiotu działalności Zamawiającego.
6) wystąpienia siły wyższej, za którą uważa się wydarzenia, które w chwili podpisania umowy nie mogły być przez Strony przewidziane i zostały spowodowane przez okoliczności od nich niezależne (wojna, pożar, powódź, inne naturalne klęski, restrykcje lub prawne rozporządzenia rządu, strajki, stan epidemii itp.),
7) zmiana kursu EURO o więcej niż 10 % w stosunku do kursu z dnia otwarcia ofert
8) spadek cen drewna o więcej niż 10 % w stosunku do cen z dnia otwarcia ofert
9) w przypadku gdy w okresie obowiązywania umowy nie zostanie ona
zrealizowana w zakresie wartościowym aż do jej wykonania w zakresie
wartościowym

Redukcja zamówienia będzie miała formę jednostronnego oświadczenia Zamawiającego. W razie skorzystania z klauzuli redukcyjnej Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tym związane.
Zmiana terminu realizacji umowy będzie miała charakter aneksu do umowy podpisanego przez strony umowy.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ceny przedmiotu zamówienia określonej w ofercie w przypadku:

1) ustawowej zmiany na terenie Rzeczpospolitej Polskiej stawki podatku od towarów i usług lub wprowadzenia albo zmiany podatku akcyzowego w odniesieniu do surowców, z których powstaje produkt, przy czym w przypadku zmiany stawki VAT cena netto pozostaje bez zmian.
2) zaoferowania przez Wykonawcę obniżki ceny przedmiotu zamówienia /określonej czasowo lub stałej/.
3) zmiany cen hurtowych paliw ( ON i Pb95 ) obowiązujących w Polskim Koncernie Naftowym Orlen

4. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy poprzez dopuszczalność możliwość zmian redakcyjnych Umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych zarówno jego, jak i Wykonawcy ujawnionych w rejestrach publicznych.
W takiej sytuacji, wprowadzone zostaną do umowy stosowne zmiany weryfikujące redakcyjne dotychczasowe brzmienie umowy, bądź wskazujące nowe dane wynikające ze zmian w rejestrach publicznych.
5.Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności art. 144 ustawy Pzp oraz zasad ogólnych rządzących tą ustawą.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 11.12.2020, godzina: 10:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: Dostawa oleju napędowego do magazynów paliw zlokalizowanych na składnicach drewna w :Podborsku,Kępicach,Białym Borze,Skibnie,Jankowie Pomorskim i Łubowie

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawa będzie się odbywać poprzez dostarczenie ON transportem wykonawcy bezpośrednio do zbiorników magazynowych będących własnością Zamawiającego zlokalizowanych na składnicach drewna w Podborsku,Kępicach,Białym Borze,Skibnie,Jankowie Pomorskim,Łubowie.Ilość przewidywanych dostaw 57 000 litrów.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
data rozpoczęcia: 01.01.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena jednostkowa brutto 1 litra ON:60,00
Termin realizacji zamówienia cząstkowego:40,00
Część nr: 2
Nazwa: Dostawa oleju napędowego do składnicy drewna w Damnicy

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawa oleju napędowego do składnicy drewna w Damnicy do zbiornika magazynowego użyczonego przez Wykonawcę lub alternatywnie zakup ON na stacji paliw Wykonawcy położonej w odległości do 5 km od składnicy drewna.
Ilość przewidywanych dostaw 6000 litrów.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
data rozpoczęcia: 01.01.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena jednostkowa brutto 1 litra ON:60,00
Termin realizacji dostaw cząstkowych lub dostepność stacji w okresie dobowym:40,00
Część nr: 3
Nazwa: Dostawa benzyny bezołowiowej Pb95

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakup na stacji paliw Wykonawcy zlokalizowanej w odległości do 5 km od siedziby Zamawiającego w m.Białogard benzyny bezołowiowej Pb 95 w ilości 2500 litrów.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09132100-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
data rozpoczęcia: 01.01.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Dostępnośc stacji paliw w okresie dobowym:40,00
Cena jednostkowa brutto 1 litra Pb95:60,00
Część nr: 4
Nazwa: Dostawa olejów hydraulicznych i środków smarnych

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawa do składnic : Podborsko,Kępice,Biały Bór,Damnica,Skibno,Jankowo Pomorskie,Łubowo olejów hydraulicznych i środków smarnych
Ilości:Olej hydrauliczny do pracy w układach wysokociśnieniowych klasy HL68 – ilość 150 litrów,Olej hydrauliczny do pracy w układach wysokociśnieniowych klasy HM46 – ilość 100 litrów,olej silnikowy klasy CD15W/40-80 litrów.
Smar litowy klasa NLG1 - 50 kg,olej przekładniowy GL-4 60 litrów, olej emulgujący do do obróbki i chłodzenia metali - 550 litrów.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09211000-1

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
data rozpoczęcia: 01.01.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena brutto oferty:60,00
Termin realizacji dostaw cząstkowych:40,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.