eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowo Podgórne › rozbudowa szko³y podstawowej w Lusówku przy ul. Zespo³owej 1 polegaj±ca na budowie tymczasowej hali sportowej z szatniami i toaletami

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych


Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2020-12-01



Og³oszenie nr 760093-N-2020 z dnia 2020-12-01 r.

Wójt Gminy Tarnowo Podgórne:

rozbudowa szko³y podstawowej w Lusówku przy ul. Zespo³owej 1 polegaj±ca na budowie tymczasowej hali sportowej z szatniami i toaletami

OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy: Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania: Nie

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych: Nie

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Tarnowo Podgórne, krajowy numer identyfikacyjny 55112500000000, ul. Poznañska 115, 62-080 Tarnowo Podgórne, woj. wielkopolskie, pañstwo Polska

telefon: 061 8146-221
faks: (061) 814 61 18
e-mail: zp@tarnowo-podgorne.pl
www: www.tarnowo-podgorne.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL): Tak, www.tarnowo-podgorne.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.tarnowo-podgorne.pl

Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: pisemnie

Adres: 62-080 Tarnowo Podgórne, ul. Poznañska 115, budynek A, Wydzia³ Obs³ugi Klienta i Informacji Publicznej

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: rozbudowa szko³y podstawowej w Lusówku przy ul. Zespo³owej 1 polegaj±ca na budowie tymczasowej hali sportowej z szatniami i toaletami

Numer referencyjny: WOP.271.52.2020

Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych

Zamówienie podzielone jest na czê¶ci: Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa szko³y podstawowej w Lusówku przy ul. Zespo³owej 1 polegaj±ca na budowie tymczasowej hali sportowej z szatniami i toaletami w systemie zaprojektuj i wybuduj.
Zamówienie obejmuje wykonanie dokumentacji budowlano - wykonawczej wraz z realizacj± zamierzenia inwestycyjnego obejmuj±cego:
- Budowê tymczasowej hali sportowej o wymiarach 10x20 m z szatniami i toaletami oraz zagospodarowaniem terenu czê¶ci dzia³ki 309/1 w Lusówku przy ul. Zespo³owej 1.
- Budowê niezbêdnej infrastruktury dla potrzeb obiektu i drogi – zewnêtrznych sieci wodno-kanalizacyjnych, sieci deszczowej, drena¿y, je¿eli zaistnieje taka konieczno¶æ oraz wszystkich innych przy³±czy niezbêdnych dla u¿ytkowania wybudowanej hali.
- Uporz±dkowanie terenu wraz z jego wyrównaniem oraz usuniêciem wszystkich kolizji wystêpuj±cych na terenie w tym likwidacja zbêdnego uzbrojenia terenu.
2. Zamówienie obejmuje:
ETAP 1 – opracowanie dokumentacji projektowej obejmuj±cej wykonanie mapy do celów projektowych, projektu budowlano - wykonawczego wraz z zagospodarowaniem (drogi, chodnik, parkingi) terenów przyleg³ych na dzia³ce 309/1 obrêb Lusówko i uzyskaniem pozwolenia na budowê.
ETAP 2 – budowa budynku obejmuj±cy wykonanie:
- budowy hali tymczasowej z pozosta³± infrastruktur±,
- Zakoñczenie prac zwi±zanych z zagospodarowaniem terenu,
- Uporz±dkowanie terenu.
Zakres rzeczowy zadania bêd±cego przedmiotem przetargu opisany jest szczegó³owo w programie funkcjonalno-u¿ytkowym za³±czonym do SIWZ.
3. Wszystkie prace winny byæ zrealizowane zgodnie z programem funkcjonalno-u¿ytkowym, obowi±zuj±cymi przepisami, sztuk± budowlan±, nale¿yt± staranno¶ci±, Polskimi Normami oraz dokumentami przekazanymi przez Zamawiaj±cego.
4. Wymagany przez Zamawiaj±cego okres rêkojmi i gwarancji, liczony od daty koñcowego odbioru robót:
- minimum 60 miesiêcy na przedmiot zamówienia wykonanego w ramach etapu 2,
- 60 miesiêcy na wykonane prace projektowe.
W przypadku wyd³u¿enia okresu gwarancji jednoczesnemu wyd³u¿eniu ulega okres rêkojmi.
Wykonawca w okresie rêkojmi i gwarancji jest zobowi±zany na swój koszt do przeprowadzania serwisu i konserwacji wszystkich zamontowanych w budynku urz±dzeñ technicznych (³±cznie z wymian± materia³ów eksploatacyjnych) zgodnie z warunkami gwarancji przekazanymi Zamawiaj±cemu w dokumencie gwarancyjnym w dniu odbioru.
5. Wykonawca sporz±dzi dokumentacjê powykonawcz± w dwóch egzemplarzach.
6. Wykonawca musi wskazaæ w ofercie, które elementy zamówienia zamierza powierzyæ do wykonania podwykonawcom.
7. Przedmiot zamówienia zosta³ okre¶lony we Wspólnym S³owniku Zamówieñ
symbolami: 71220000-6, 71221000-3, 71242000-6, 71247000-1, 71248000-8, 45000000-7, 45100000-8, 45212220-4, 45223210-1, 45212200-8, 45111291-4.
8. Do obowi±zku i na koszt Wykonawcy nale¿y tak¿e:
- zorganizowanie i zabezpieczenie placu budowy,
- zabezpieczenie w³a¶ciwego nadzoru nad przestrzeganiem przepisów BHP i p. po¿.,
- pokrycie wszystkich kosztów zwi±zanych z uzyskaniem ¶wiadectw na materia³y, wyroby i urz±dzenia,
- zap³ata op³at za sk³adowanie odpadów,
- przygotowanie i przekazanie Zamawiaj±cemu dokumentacji powykonawczej,
- usuniêcie wszelkich wad i usterek stwierdzonych przez Inspektora Nadzoru w trakcie trwania i odbioru robót w uzgodnionym przez Strony terminie, nie d³u¿szym jednak ni¿ termin technicznie uzasadniony konieczny do ich usuniêcia,
- likwidacja skutków oddzia³ywania procesu budowlanego na otoczenie budowy.
9. Zamawiaj±cy stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych nastêpuj±ce czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2014r. poz. 1502, z pó¼n. zm.).
Art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy : Przez nawi±zanie stosunku pracy pracownik zobowi±zuje siê do wykonywania pracy okre¶lonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcê, a pracodawca – do zatrudnienia pracownika za wynagrodzeniem.
9.1. Sposób i okres wymaganego zatrudnienia osób realizuj±cych czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia.
Zamawiaj±cy wymaga, aby osoby realizuj±ce przedmiot zamówienia, które wykonywaæ bêd± czynno¶ci faktycznie zwi±zane z przedmiotem zamówienia opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia by³y zatrudnione na podstawie umowy o pracê.
Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wy¿ej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia z wy³±czeniem pierwszego i ostatniego miesi±ca.
W przypadku rozwi±zania stosunku pracy przed zakoñczeniem tego okresu, zobowi±zuje siê do niezw³ocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby.
9.2. Rodzaj czynno¶ci niezbêdnych do realizacji zamówienia, których dotycz± wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia: Czynno¶ci robotnika wykonuj±cego roboty budowlane.
9.3. Uprawnienia Zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez wykonawcê wymagañ, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcji z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ:
a) sposób udokumentowania zatrudnienia ww. osób:
a1) roboty budowlane bêd± ¶wiadczone przez osoby wymienione w wykazie pracowników wykonuj±cych czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia,
a2) wykonawca w terminie do 5 dni roboczych licz±c od dnia zawarcia umowy bêdzie zobowi±zany do przedstawienia Zamawiaj±cemu dokumentów potwierdzaj±cych sposób zatrudnienia ww. osób: o¶wiadczenie wykonawcy zawieraj±ce: imiê i nazwisko zatrudnionego, czas zatrudnienia, czas pracy, zakres obowi±zków pod rygorem kar umownych za podanie nieprawdziwych danych lub braku aktualizacji listy pracowników w przypadku wyst±pienia zmian osobowych.
a3) wykonawca na ka¿de pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego w terminie do 5 dni roboczych przedk³ada³ bêdzie Zamawiaj±cemu raport stanu i sposobu zatrudnienia ww. osób, przedk³ada³ dowody odprowadzenia sk³adek ZUS, przez ca³y okres realizacji zamówienia lub kopiê dowodu potwierdzaj±cego zg³oszenie pracownika przez pracodawcê do ubezpieczeñ, zanonimizowan± w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 1000 z pó¼n. zm.).
b) Sankcje z tytu³u niespe³nienia wymagañ w zakresie zatrudnienia:
b1) W przypadku nie przedstawienia w terminie informacji, o której mowa w pkt. 9.3. ppkt. a2) i a3) SIWZ lub podanie nieprawdziwych danych lub braku aktualizacji listy pracowników w przypadku wyst±pienia zmian osobowych, wykonawca bêdzie ka¿dorazowo p³aci³ Zamawiaj±cemu karê w wysoko¶ci 2000z³.
b2) W przypadku dwukrotnego nie wywi±zania siê z obowi±zku wskazanego w pkt. 9.3. ppkt. a2) i a3) lub zmiany sposobu zatrudnienia wskazanych osób, Zamawiaj±cy ma prawo od umowy odst±piæ i naliczy dodatkowo kary umowne wskazane we wzorze umowy jak za nienale¿yte wykonanie zamówienia.
b3) w przypadku niezatrudnienia, przy realizacji zamówienia, osób na umowê o pracê, wymaganych przez Zamawiaj±cego, Wykonawca bêdzie zobowi±zany do zap³acenia kary umownej Zamawiaj±cemu, w wysoko¶ci 0,01% wynagrodzenia, o którym mowa w § 5 ust. 1 umowy,
b4) W uzasadnionych przypadkach, z przyczyn niele¿±cych po stronie wykonawcy, mo¿liwe jest zast±pienie ww. osoby lub osób innymi osobami pod warunkiem, ¿e spe³nione zostan± wszystkie powy¿sze wymagania co do sposobu zatrudnienia na okres realizacji zamówienia okre¶lone przez wykonawcê w ofercie.
b5) W przypadku uzasadnionych w±tpliwo¶ci co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcê lub podwykonawcê, zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê o przeprowadzenie kontroli przez Pañstwow± Inspekcjê Pracy.


II.5) G³ówny kod CPV: 45.00.00.00


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):

Warto¶æ bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak

Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówienia na zasadach okre¶lonych w art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówieñ publicznych do 30% warto¶ci zamówienia podstawowego, polegaj±cych na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, w szczególno¶ci: instalacji sanitarnych, elektrycznych, robót drogowych, robót wykoñczeniowych (malarskie, posadzkarskie, itp.), konstrukcyjne na warunkach wynikaj±cych z umowy dla zamówienia podstawowego z zastrze¿eniem zmian terminów realizacji oraz cen jednostkowych po przeprowadzonych negocjacjach.

II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakoñczenia: 31.07.2021

II.9) Informacje dodatkowe: Zamówienie nale¿y wykonaæ w terminie:
Etap 1 – do 30 kwietnia 2021r.,
Etap 2 – do 31 lipca 2021r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów

Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie stawia ¿adnych wymagañ w tym zakresie

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie stawia ¿adnych wymagañ w tym zakresie

III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa

Okre¶lenie warunków: 2a) Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wykona³ minimum dwie roboty polegaj±ce na budowie obiektu budowlanego o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 400 000 z³ brutto ka¿dy, oraz potwierdz±, ¿e roboty te zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone.
2b) Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje kierownikiem (kierownikami) nadzoru budowy posiadaj±cym stosowne uprawnienia budowlane (wymagane uprawnienia konstrukcyjno-budowlane; instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych).

2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunek dotycz±cy zdolno¶ci technicznej i zawodowej, o którym mowa powy¿ej w rozdziale VII pkt. 1 ppkt. 2a) SIWZ zostanie spe³niony wy³±cznie, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców spe³ni warunek samodzielnie.
3. W przypadku polegania Wykonawcy na zasobach podmiotu trzeciego warunek dotycz±cy zdolno¶ci technicznej i zawodowej, o którym mowa powy¿ej w rozdziale VII pkt. 1 ppkt. 2a) SIWZ zostanie spe³niony wy³±cznie, je¿eli co najmniej jeden podmiot trzeci spe³ni warunek samodzielnie.


Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: brak danych

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu: Tak

O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW, SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, sk³ada dokumenty zgodnie z dyspozycj± § 7 oraz §8 Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016r., poz. 1126).
Wymagany dokument to: dokument potwierdzaj±cy ¿e nie otwarto likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci wykonawcy wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
Forma dokumentów zgodnie z §14 w/w Rozporz±dzenia.
Dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym s± sk³adane wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
b) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumenty - wg za³±cznika do SIWZ,
c) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonywania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nich czynno¶ci, oraz informacjê o podstawie dysponowania tymi osobami – wg za³±cznika do SIWZ.


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Oferta musi zawieraæ nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty:
1) wype³niony formularz ofertowy sporz±dzony z wykorzystaniem wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 1 do SIWZ, zawieraj±cy w szczególno¶ci: ³±czn± cenê ofertow± brutto, zobowi±zanie dotycz±ce terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków p³atno¶ci, o¶wiadczenie o okresie zwi±zania ofert± oraz o akceptacji wszystkich postanowieñ SIWZ i wzoru umowy bez zastrze¿eñ, a tak¿e informacjê któr± czê¶æ zamówienia Wykonawca zamierza powierzyæ podwykonawcy;
2) o¶wiadczenia wymienione w rozdziale VIII pkt. 1-4 niniejszej SIWZ;
3) zobowi±zanie podmiotu trzeciego (w oryginale) do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (je¿eli wykonawca powo³uje siê na zasoby podmiotu trzeciego);
2. W przypadku podpisania oferty oraz po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em kopii dokumentów przez osobê niewymienion± w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, nale¿y do oferty do³±czyæ stosowne pe³nomocnictwo w oryginale lub kopii po¶wiadczonej notarialnie.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie publiczne musz± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w wystêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków, o których mowa w rozdziale VII pkt. 1 ppkt. 2 SIWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do przedmiotowego zamówienia, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przeka¿e Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powiazania z innymi wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 4 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie

Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
okres gwarancji:40,00
cena:60,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Nie

IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem

Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
2. Zmiana terminu realizacji mo¿e nast±piæ tylko za zgod± zamawiaj±cego w szczególno¶ci w przypadku:
a) warunki pogodowe uniemo¿liwi± prowadzenie robót budowlanych – termin wykonania zamówienia mo¿e ulec zmianie o okres odpowiadaj±cy wstrzymaniu lub opó¼nieniu prac z tego powodu – je¿eli przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci z uwzglêdnieniem profesjonalnego charakteru Wykonawcy nie mo¿na by³o unikn±æ zmiany terminu wykonania niniejszej Umowy:
- wyst±pienie opadów deszczu w ilo¶ci co najmniej 10 milimetrów s³upa wody, utrzymuj±ce siê przez co najmniej 3 dni robocze,
- opady ¶niegu utrzymuj±ce siê przez co najmniej 5 dni,
- rozmiêkczenie gruntu bêd±ce nastêpstwem opadów,
- zej¶cie temperatury dobowej poni¿ej zera utrzymuj±ce siê przez okres co najmniej 5 dni, skutkuj±ce brakiem mo¿liwo¶ci wykonania przedmiotu zamówienia wg zasad opisanych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, potwierdzone w dzienniku budowy przez inspektora nadzoru,
- wyst±pienie mrozu w wysoko¶ci co najmniej -5 oC utrzymuj±ce siê przez co najmniej 10 dni.
b) klêsk ¿ywio³owych,
c) wyst±pienia si³y wy¿szej,
d) wyst±pienia robót udzielonych na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp,
e) wyst±pienia robót dodatkowych, od których uzale¿nione bêdzie wykonanie zamówienia
podstawowego – termin wykonania zamówienia mo¿e ulec zmianie o okres odpowiadaj±cy wstrzymaniu lub opó¼nieniu wykonywania robót zasadniczych z tego powodu – je¿eli przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci z uwzglêdnieniem profesjonalnego charakteru Wykonawcy nie mo¿na by³o unikn±æ zmiany terminu wykonania niniejszej Umowy,
f) wyst±pienia awarii niezawinionych czynno¶ciami lub nie wynikaj±ca z zaniechania czynno¶ci, do których Wykonawca by³ zobowi±zany – termin wykonania zamówienia mo¿e ulec zmianie o okres odpowiadaj±cy wstrzymaniu lub opó¼nieniu wykonywania robót zasadniczych z tego powodu – je¿eli przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci z uwzglêdnieniem profesjonalnego charakteru Wykonawcy nie mo¿na by³o unikn±æ zmiany terminu wykonania niniejszej Umowy
g) wyst±pienia dzia³ania osób trzecich lub organów w³adzy publicznej, które spowoduj± przerwania lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia – termin wykonania zamówienia mo¿e ulec zmianie o okres odpowiadaj±cy wstrzymaniu lub opó¼nieniu wykonywania robót zasadniczych z tego powodu – je¿eli przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci z uwzglêdnieniem profesjonalnego charakteru Wykonawcy nie mo¿na by³o unikn±æ zmiany terminu wykonania niniejszej Umowy,
h) wyst±pienia nieprzewidzianych okoliczno¶ci formalno- prawnych,
i) stwierdzenia w czasie wykonywania prac b³êdów w dokumentacji, których poprawienie uzale¿nia prawid³owe zakoñczenie inwestycji,
j) zmian spowodowanych warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi w szczególno¶ci: niewypa³y, niewybuchy, wykopaliska archeologiczne,
k) zaistnienia okoliczno¶ci zwi±zanych z wyst±pieniem epidemii np. COVID-19, maj±cych wp³yw na nale¿yt± realizacjê zamówienia.
3. Zmiany umowy w formie aneksu do umowy s± równie¿ mo¿liwe w przypadkach, w których nast±pi³a:
a) zmiana urzêdowej stawki podatku VAT. W takiej sytuacji do rozliczenia przyjêta zostanie kwota netto i naliczony podatek VAT wg obowi±zuj±cych przepisów. Je¿eli wzrost stawki VAT nast±pi po terminie realizacji przewidzianym w rozdziale VI pkt. 1 SIWZ, a wykonawca w wyniku zawinionego opó¼nienia zobowi±zany bêdzie naliczyæ wy¿sz± stawkê VAT koszty wzrostu warto¶ci umowy obci±¿aj± Wykonawcê.
b) zmiana, zg³oszenie podwykonawcy za zgod± Zamawiaj±cego,
c) zmiana sposobu spe³nienia ¶wiadczenia, zmiana parametrów realizowanego zamówienia. Zmiany technologiczne, w szczególno¶ci: konieczno¶æ realizacji projektu przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych/technologicznych, materia³owych ni¿ wskazane w dokumentacji projektowej, w sytuacji gdy zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³oby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu b±d¼ ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa,
d) zmiana wynagrodzenia ze wzglêdu na wyst±pienie robót dodatkowych.
4. Zmiana kierowników budowy, wymaga zg³oszenia tego faktu Zamawiaj±cemu, przedstawieniu stosownych dokumentów koniecznych do prowadzenia budowy.
5. W pozosta³ym zakresie stosuje siê zasady okre¶lone w art. 144 ustawy Pzp.
6. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê ceny umownej przedmiotu zamówienia w przypadkach okre¶lonych w art. 142 ust. 5 ustawy Pzp. Wprowadzenie odpowiedniej zmiany ceny umownej przedmiotu umowy wymagaæ bêdzie wykazania przez Wykonawcê poniesionych kosztów. Zg³oszenie ¿±dania przez Wykonawcê wymagaæ bêdzie udokumentowania poniesionych kosztów. Zamawiaj±cy dokona weryfikacji ¿±dania w terminie nie d³u¿szym ni¿ 30 dni od daty z³o¿enia wniosku o zmianê ceny umownej przedmiotu zamówienia wskutek zaistnienia okoliczno¶ci, o których mowa w art. 142 ust. 5 ustawy Pzp.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:

Data: 17.12.2020, godzina: 10:00

Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): brak danych

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu: jêzyk polski

IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)

IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.