eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowo Podgórne › Rozbudowa szko³y podstawowej w Lusówku przy ul. Zespo³owej 1 polegaj±ca na budowie tymczasowej hali sportowej z szatniami i toaletami

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2021-01-21

Og³oszenie nr 510406167-N-2021 z dnia 2021-01-21 r.
Wójt Gminy Tarnowo Podgórne:

Rozbudowa szko³y podstawowej w Lusówku przy ul. Zespo³owej 1 polegaj±ca na budowie tymczasowej hali sportowej z szatniami i toaletami

OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: Tak
Numer og³oszenia: 760093-N-2020
Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Wójt Gminy Tarnowo Podgórne, krajowy numer identyfikacyjny 55112500000000, ul. Poznañska 115, 62-080 Tarnowo Podgórne, woj. wielkopolskie, pañstwo Polska

telefon: 061 8146-221
faks: (061) 814 61 18
e-mail: zp@tarnowo-podgorne.pl
www: www.tarnowo-podgorne.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Rozbudowa szko³y podstawowej w Lusówku przy ul. Zespo³owej 1 polegaj±ca na budowie tymczasowej hali sportowej z szatniami i toaletami

Numer referencyjny (je¿eli dotyczy): WOP.271.52.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa szko³y podstawowej w Lusówku przy ul. Zespo³owej 1 polegaj±ca na budowie tymczasowej hali sportowej z szatniami i toaletami w systemie zaprojektuj i wybuduj. Zamówienie obejmuje wykonanie dokumentacji budowlano - wykonawczej wraz z realizacj± zamierzenia inwestycyjnego obejmuj±cego: - Budowê tymczasowej hali sportowej o wymiarach 10x20 m z szatniami i toaletami oraz zagospodarowaniem terenu czê¶ci dzia³ki 309/1 w Lusówku przy ul. Zespo³owej 1. - Budowê niezbêdnej infrastruktury dla potrzeb obiektu i drogi – zewnêtrznych sieci wodno-kanalizacyjnych, sieci deszczowej, drena¿y, je¿eli zaistnieje taka konieczno¶æ oraz wszystkich innych przy³±czy niezbêdnych dla u¿ytkowania wybudowanej hali. - Uporz±dkowanie terenu wraz z jego wyrównaniem oraz usuniêciem wszystkich kolizji wystêpuj±cych na terenie w tym likwidacja zbêdnego uzbrojenia terenu. 2. Zamówienie obejmuje: ETAP 1 – opracowanie dokumentacji projektowej obejmuj±cej wykonanie mapy do celów projektowych, projektu budowlano - wykonawczego wraz z zagospodarowaniem
(drogi, chodnik, parkingi) terenów przyleg³ych na dzia³ce 309/1 obrêb Lusówko i uzyskaniem pozwolenia na budowê. ETAP 2 – budowa budynku obejmuj±cy wykonanie: - budowy hali tymczasowej z pozosta³± infrastruktur±, - Zakoñczenie prac zwi±zanych z zagospodarowaniem terenu, - Uporz±dkowanie terenu. Zakres rzeczowy zadania bêd±cego przedmiotem przetargu opisany jest szczegó³owo w programie funkcjonalno-u¿ytkowym za³±czonym do SIWZ. 3. Wszystkie prace winny byæ zrealizowane zgodnie z programem funkcjonalno-u¿ytkowym, obowi±zuj±cymi przepisami, sztuk± budowlan±, nale¿yt± staranno¶ci±, Polskimi Normami oraz dokumentami przekazanymi przez Zamawiaj±cego. 4. Wymagany przez Zamawiaj±cego okres rêkojmi i gwarancji, liczony od daty koñcowego odbioru robót: - minimum 60 miesiêcy na przedmiot zamówienia wykonanego w ramach etapu 2, - 60 miesiêcy na wykonane prace projektowe. W przypadku wyd³u¿enia okresu gwarancji jednoczesnemu wyd³u¿eniu ulega okres rêkojmi. Wykonawca w okresie rêkojmi i gwarancji jest zobowi±zany na swój koszt do przeprowadzania serwisu i konserwacji wszystkich zamontowanych w budynku urz±dzeñ technicznych (³±cznie z wymian± materia³ów eksploatacyjnych) zgodnie z warunkami gwarancji przekazanymi Zamawiaj±cemu w dokumencie gwarancyjnym w dniu odbioru. 5. Wykonawca sporz±dzi dokumentacjê powykonawcz± w dwóch egzemplarzach. 6. Wykonawca musi wskazaæ w ofercie, które elementy zamówienia zamierza powierzyæ do wykonania podwykonawcom. 7. Przedmiot zamówienia zosta³ okre¶lony we Wspólnym S³owniku Zamówieñ symbolami: 71220000-6, 71221000-3, 71242000-6, 71247000-1, 71248000-8, 45000000-7, 45100000-8, 45212220-4, 45223210-1, 45212200-8, 45111291-4. 8. Do obowi±zku i na koszt Wykonawcy nale¿y tak¿e: - zorganizowanie i zabezpieczenie placu budowy, - zabezpieczenie w³a¶ciwego nadzoru nad przestrzeganiem przepisów BHP i p. po¿., - pokrycie wszystkich kosztów zwi±zanych z uzyskaniem ¶wiadectw na materia³y, wyroby i urz±dzenia, - zap³ata op³at za sk³adowanie odpadów, - przygotowanie i przekazanie Zamawiaj±cemu dokumentacji powykonawczej, - usuniêcie wszelkich wad i usterek stwierdzonych przez Inspektora Nadzoru w trakcie trwania i odbioru robót w uzgodnionym przez Strony terminie, nie d³u¿szym jednak ni¿ termin technicznie uzasadniony konieczny do ich usuniêcia, - likwidacja skutków oddzia³ywania procesu budowlanego na otoczenie budowy. 9. Zamawiaj±cy stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych nastêpuj±ce czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2014r. poz. 1502, z pó¼n. zm.). Art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy : Przez nawi±zanie stosunku pracy pracownik zobowi±zuje siê do wykonywania pracy okre¶lonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcê, a pracodawca – do zatrudnienia pracownika za wynagrodzeniem. 9.1. Sposób i okres wymaganego zatrudnienia osób realizuj±cych czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia. Zamawiaj±cy wymaga, aby osoby realizuj±ce przedmiot zamówienia, które wykonywaæ bêd± czynno¶ci faktycznie zwi±zane z przedmiotem zamówienia opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia by³y zatrudnione na podstawie umowy o pracê. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wy¿ej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia z wy³±czeniem pierwszego i ostatniego miesi±ca. W przypadku rozwi±zania stosunku pracy przed zakoñczeniem tego okresu, zobowi±zuje siê do niezw³ocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. 9.2. Rodzaj czynno¶ci niezbêdnych do realizacji zamówienia, których dotycz± wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia: Czynno¶ci robotnika wykonuj±cego roboty budowlane. 9.3. Uprawnienia Zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez wykonawcê wymagañ, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcji z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ: a) sposób udokumentowania zatrudnienia
ww. osób: a1) roboty budowlane bêd± ¶wiadczone przez osoby wymienione w wykazie pracowników wykonuj±cych czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia, a2) wykonawca w terminie do 5 dni roboczych licz±c od dnia zawarcia umowy bêdzie zobowi±zany do przedstawienia Zamawiaj±cemu dokumentów potwierdzaj±cych sposób zatrudnienia ww. osób: o¶wiadczenie wykonawcy zawieraj±ce: imiê i nazwisko zatrudnionego, czas zatrudnienia, czas pracy, zakres obowi±zków pod rygorem kar umownych za podanie nieprawdziwych danych lub braku aktualizacji listy pracowników w przypadku wyst±pienia zmian osobowych. a3) wykonawca na ka¿de pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego w terminie do 5 dni roboczych przedk³ada³ bêdzie Zamawiaj±cemu raport stanu i sposobu zatrudnienia ww. osób, przedk³ada³ dowody odprowadzenia sk³adek ZUS, przez ca³y okres realizacji zamówienia lub kopiê dowodu potwierdzaj±cego zg³oszenie pracownika przez pracodawcê do ubezpieczeñ, zanonimizowan± w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 1000 z pó¼n. zm.). b) Sankcje z tytu³u niespe³nienia wymagañ w zakresie zatrudnienia: b1) W przypadku nie przedstawienia w terminie informacji, o której mowa w pkt. 9.3. ppkt. a2) i a3) SIWZ lub podanie nieprawdziwych danych lub braku aktualizacji listy pracowników w przypadku wyst±pienia zmian osobowych, wykonawca bêdzie ka¿dorazowo p³aci³ Zamawiaj±cemu karê w wysoko¶ci 2000z³. b2) W przypadku dwukrotnego nie wywi±zania siê z obowi±zku wskazanego w pkt. 9.3. ppkt. a2) i a3) lub zmiany sposobu zatrudnienia wskazanych osób, Zamawiaj±cy ma prawo od umowy odst±piæ i naliczy dodatkowo kary umowne wskazane we wzorze umowy jak za nienale¿yte wykonanie zamówienia. b3) w przypadku niezatrudnienia, przy realizacji zamówienia, osób na umowê o pracê, wymaganych przez Zamawiaj±cego, Wykonawca bêdzie zobowi±zany do zap³acenia kary umownej Zamawiaj±cemu, w wysoko¶ci 0,01% wynagrodzenia, o którym mowa w § 5 ust. 1 umowy, b4) W uzasadnionych przypadkach, z przyczyn niele¿±cych po stronie wykonawcy, mo¿liwe jest zast±pienie ww. osoby lub osób innymi osobami pod warunkiem, ¿e spe³nione zostan± wszystkie powy¿sze wymagania co do sposobu zatrudnienia na okres realizacji zamówienia okre¶lone przez wykonawcê w ofercie. b5) W przypadku uzasadnionych w±tpliwo¶ci co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcê lub podwykonawcê, zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê o przeprowadzenie kontroli przez Pañstwow± Inspekcjê Pracy.

II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia
Zamówienie by³o podzielone na czê¶ci: Nie

II.5) G³ówny kod CPV: 45.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postêpowanie / czê¶æ zosta³o uniewa¿nione: tak

Podstawa i przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
Zamawiaj±cy uniewa¿ni³ postêpowanie o udzielenie zamówienia, poniewa¿ oferta z najni¿sz± cen± przewy¿sza kwotê, któr± Zamawiaj±cy zamierza przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia. Podstawa prawna: art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.