eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Wyposażenie nowego oddziału szpitalnego i uzupełnienie braków sprzętowych innych oddziałów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-14

Olsztyn: Wyposażenie nowego oddziału szpitalnego i uzupełnienie braków sprzętowych innych oddziałów
Numer ogłoszenia: 75950 - 2008; data zamieszczenia: 14.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 103 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Warszawska 30, 10-082 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5423202, fax 089 5423214.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie nowego oddziału szpitalnego i uzupełnienie braków sprzętowych innych oddziałów.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie nowego oddziału szpitalnego i uzupełnienie braków sprzętowych innych oddziałów: 1 Łóżka pooperacyjne 3 2 Wózek do przewożenia chorych 1 3 Wózek zabiegowo-opatrunkowy 1 4 Wózek zabiegowo-opatrunkowy z dodatkowym blatem 1 5 Wózek anestezjologiczny 4 6 Wózek anestezjologiczny z dodatkowym blatem 1 7 Materac przeciwodleżynowy 2 8 Stół do badań 1 9 Lampa operacyjna 1 10 Fotel do pobierania krwi 1 Taborety obrotowe 2 11 Zestaw laryngoskopów standardowe 4 12 Worki resuscytacyjne 4 13 Wieszak kroplówek z koszykiem 5 Wieszak kroplówek 5 Parawan - jednoskrzydłowy 1 Parawan-dwuskrzydłowy 1 Wózek na brudną bieliznę 1 14 Myjnia ultradźwiękowa 1 15 Suszarka do narzędzi chirurgicznych i sprzętu anestezjologicznego 1 16 Ssak operacyjny 1 17 Aparat EKG 1

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.19.00.00 - Różne urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne Oryginalny kod CPV: 33.19.20.00 - Meble medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.20.00 - Meble medyczne .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 17.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia tego wymagania załączy do oferty następujące dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6-mcy przed upływem terminu składania ofert. b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków bądź opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4 -8 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. f) dokumenty potwierdzające dopuszczenie oferowanych wyrobów medycznych do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami /certyfikaty, deklaracje zgodności / 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia tego wymagania złoży w tym zakresie oświadczenie. 3. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia tego wymagania złoży w tym zakresie oświadczenie. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia wymagań złoży w tym zakresie oświadczenie.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca do oferty załączy następujące dokumenty i o świadczenia: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6-mcy przed upływem terminu składania ofert, b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków bądź opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4 -8 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. f) Oświadczenie w przedmiocie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, g) Oświadczenie w przedmiocie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, h) Oświadczenie w przedmiocie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, i) Oświadczenie w przedmiocie nie podlegania wykluczenia z postępowania na mocy artykułu 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, j) dokumenty potwierdzające dopuszczenie oferowanych wyrobów medycznych do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami /certyfikaty, deklaracje zgodności / k) foldery oferowanego sprzętu, l) Formularz oferty - Załącznik Nr 1, m) Formularz oświadczeń - Załącznik Nr 2, n) Arkusz asortymentowo-cenowy - Załącznik Nr 3, o) Wzór umowy - Załącznik Nr 4.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.propublico.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 103 Szpital Wojskowy z Przychodnia SP ZOZ ul. Warszawska 30 10-082 Olsztyn, budynek administracji, I piętro - Dział Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2008 godzina 11:00, miejsce: 103 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Warszawska 30 10-082 Olsztyn, budynek administracji, pok. nr 102..

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Łóżka pooperacyjne.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łóżka pooperacyjne z szafkami przyłóżkowymi - 3 sztuki.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.20-9.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wózek do przewożenia chorych.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózek do przewożenia chorych - 1 sztuka.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.30.00-9.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wózek zabiegowo-opatrunkowy.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózek zabiegowo-opatrunkowy - 1 sztuka.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.34.00-7.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wózek zabiegowo-opatrunkowy z dodatkowym blatem.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózek zabiegowo-opatrunkowy z dodatkowym blatem - 1 sztuka.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.34.00-7.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wózek anestezjologiczny.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózek anestezjologiczny - 4 sztuk.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.34.00-7.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wózek anestezjologiczny z dodatkowym blatem.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózek anestezjologiczny z dodatkowym blatem.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.34.00-7.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Materac przeciwodleżynowy.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materac przeciwodleżynowy - 2 sztuki.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.00-9.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Stół do badań.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stół do badań - 1 sztuka.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.22.10-7.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Lampa operacyjna.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lampa operacyjna - 1 sztuka.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.70.00-8.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Fotel do pobierania krwi i taborety.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fotel do pobierania krwi - 1 sztuka i 2 taborety obrotowe.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zestaw laryngoskopów.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw laryngoskopów - 4 sztuki.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.00.00-7.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Worki resuscytacyjne.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Worki resuscytacyjne - 4 sztuki.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.77.00-2.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Wieszaki kroplówek, parawany, wózek na brudną bieliznę.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wieszaki kroplówek - 10 sztuk, parawany - 2 sztuki, wózek na brudną bieliznę - 1 sztuka.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Myjnia ultradźwiękowa.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Myjnia ultradźwiękowa - 1 sztuka.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Suszarka do narzędzi chirurgicznych i sprzętu anestezjologicznego.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Suszarka do narzędzi chirurgicznych i sprzętu anestezjologicznego - 1 sztuka.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.00-6.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Ssak operacyjny.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ssak operacyjny - 1 sztuka.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.00.00-2.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Aparat EKG.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat EKG - 1 sztuka.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.00-3.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.