To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-28
Ogłoszenie nr 75922 - 2017 z dnia 2017-04-28 r.
Rzeszów: Dostawa części zamiennych i akcesoriów do pojazdów i silników (zamówienie z podziałem na 5 części)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 41675 - 2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 46978 - 2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Nie dotyczyInformacje dodatkowe:Nie dotyczy
I. 1) NAZWA I ADRES: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie, krajowy numer identyfikacyjny
18069037300000, ul.
ul. Krakowska
11 B,
35-111
Rzeszów, państwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
261 15 56 59, faks
261 15 63 85, e-mail
zamowienia34wog@ron.mil.pl
Adres strony internetowej (URL): www.34wog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: jednostka wojskowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): Nie dotyczy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa części zamiennych i akcesoriów do pojazdów i silników (zamówienie z podziałem na 5 części)
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP/20/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia stanowi sukcesywną dostawę części zamiennych i akcesoriów do pojazdów i silników. 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 5 następujących części (zadań): 1) Część nr 1 (zadanie nr 1): dostawa części zamiennych do pojazdów marki STAR 200, 266, 944. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 1A do SIWZ. Załącznik ten stanowi równocześnie formularz kalkulacji ceny ofertowej dla zadania nr 1. 2) Część nr 2 (zadanie nr 2): dostawa części zamiennych do pojazdów marki HONKER, TARPAN, LUBLIN. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 1B do SIWZ. Załącznik ten stanowi równocześnie formularz kalkulacji ceny ofertowej dla zadania nr 2. 3) Część nr 3 (zadanie nr 3): dostawa filtrów oleju, paliwa, powietrza. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 1C do SIWZ. Załącznik ten stanowi równocześnie formularz kalkulacji ceny ofertowej dla zadania nr 3. 4) Część nr 4 (zadanie nr 4): dostawa opon, dętek, ochraniaczy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 1D do SIWZ. Załącznik ten stanowi równocześnie formularz kalkulacji ceny ofertowej dla zadania nr 4 5) Część nr 5 (zadanie nr 5): dostawa akumulatorów do pojazdów samochodowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 1E do SIWZ. Załącznik ten stanowi równocześnie formularz kalkulacji ceny ofertowej dla zadania nr 5. 3. Przedmiot zamówienia, o których mowa w ust. 2 musi być fabrycznie nowy, przez co rozumieć należy części zamienne posiadające bieżący rok produkcji (2017) lub poprzedni (2016) - jednakże data ich produkcji nie może być wcześniejsze niż 12 miesięcy wstecz licząc od dnia dostawy z zastrzeżeniem ust. 6. 4. Części zamienne, o których mowa w ust. 2 muszą być wolne od wad i nie mogą nosić śladów używania i uszkodzenia. Części regenerowane dopuszcza się w zadaniu nr 1 STAR dla następujących pozycji Załącznika nr 1A.: 12, 35, 39, 40, 86, 87 oraz w zadaniu nr 2 TARPAN, HONKER, LUBLIN dla następujących pozycji Załącznika nr 1B: 41, 44, 149, 207, 213, 215, 216, 217, 218. 5. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone części zamienne na okres minimum 12 miesięcy od momentu przyjęcia części zamiennych przez Zamawiającego z zastrzeżeniem ust. 6. 6. Na akumulatory gwarancja ma wynosić minimum 24 miesiące, karty gwarancyjne dostarczyć wraz z akumulatorami, rok produkcji akumulatorów nie później niż czwarty kwartał 2016 roku. 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy nie zdaje akumulatorów zużytych. 7. Części zamienne mają być zakonserwowane w taki sposób, aby umożliwić ich przechowywanie w magazynach nieogrzewanych przez minimum 12 miesięcy. Na każdym opakowaniu w sposób trwały musi być umieszczona informacja producenta, tzw. etykieta opakowania. Na etykiecie każdego opakowania musi być podana nazwa materiału, katalog oraz nazwa producenta. Wszystkie te informacje powinny być napisane w języku polskim. 8. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie sukcesywnie - maksymalnie 4 dostawy, przez okres od daty udzielenia zamówienia (zawarcia umowy) do 31 lipca 2017 r. (dotyczy każdego z zadań). 9. Zamawiający zastrzega sobie, w ramach zaproponowanej ceny ofertowej w zakresie poszczególnego zadania, możliwość dokonywania zmian ilościowych, w poszczególnych rodzajach części zamiennych, polegających na przesunięciach pomiędzy poszczególnymi pozycjami Załącznika kalkulującego cenę ofertową na realizację danego zadania, stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, przy zachowaniu cen jednostkowych podanych w ofercie. Przesunięcia pomiędzy poszczególnymi pozycjami Załącznika nie mogą przekroczyć 20% zobowiązań Zamawiającego wynikających z umowy. Zamawiający zastrzega sobie również prawo do niezrealizowania całości zamówienia w ramach danego zadania - zmniejszenie wielkości przedmiotu umowy o nie więcej niż 20%. 10. Wykonawca w okresie objętym gwarancją odpowiada za braki lub wady fizyczne przedmiotu zamówienia i ponosi z tego tytułu wszelkie zobowiązania i odpowiedzialność wynikające z postanowień umowy. Zamawiający może odmówić przyjęcia części zamiennych ze względu na niezgodny z warunkami umowy rodzaj i ilość przedmiotu zamówienia. Zamawiający może według swojego wyboru odmówić przyjęcia całej partii części zamiennych, w której znajdują się towary z wadami lub odmówić przyjęcia z całej partii tylko tych części zamiennych, które posiadają wady i zażądać wymiany na części wolne od wad. W przypadku wykrycia wad Wykonawca zobowiązany jest w terminie do 5 dni od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego wady dokonać wymiany części zamiennych wadliwych na części zamienne wolne od wad na własny koszt. Dostarczone w ramach wymiany o której mowa w zdaniu poprzedzającym części zamienne powinny pochodzić z bieżącej produkcji. 11. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia, na własny koszt i ryzyko (Koszt transportu przedmiotu zamówienia oraz jego rozładunku ponosi Wykonawca), w miejsce wskazane przez Zamawiającego - magazyny położone w: 1) Rzeszowie, 2) Jarosławiu, 3) Nisku, 4) Żurawicy. 12. Cena jednostkowa przedmiotu zamówienia musi być mniejsza od kwoty 3500 zł brutto/szt.(j.m.) - nie może być równia i większa od kwoty 3500 zł brutto. W przypadku, gdy zaoferowana cena jednostkowa będzie równa lub większa od kwoty 3,5 tys. zł brutto - oferta podlegać będzie odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 13. Uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie postanowień nie uregulowanych zapisami niniejszego Rozdziału stanowi również Projekt umowy
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
34300000-0
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Część nr 1 (zadanie nr 1): dostawa części zamiennych do pojazdów marki STAR 200, 266, 944 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT184276.42 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 219791.15 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Część nr 2 (zadanie nr 2): dostawa części zamiennych do pojazdów marki HONKER, TARPAN, LUBLIN |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT157834.96 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 149142.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Część nr 3 (zadanie nr 3): dostawa filtrów oleju, paliwa, powietrza |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT24298.37 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert9 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 19835.58 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Część nr 4 (zadanie nr 4): dostawa opon, dętek, ochraniaczy |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT63385.37 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 75981.71 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: : Część nr 5 (zadanie nr 5): dostawa akumulatorów do pojazdów samochodowych |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT14177.24 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 26525.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Remont rowerowni oraz remont otoczenia tarasu przy budynku PUW w Rzeszowie, ul. Grunwaldzka 15
- Świadczenie usługi cateringowej dla gości Święta Uniwersytetu Rzeszowskiego odbywającego się 11 czerwca 2024 r
- Przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych i leśnych przewidzianych w ramach inwestycji pn. : "Scalanie gruntów wsi Nowy Borek" - CZĘŚĆ III
- Remont i modernizacja budynku OSP Rzeszów-Drabinianka w formule zaprojektuj-zbuduj
- Dostawa, montaż i uruchomienie klimatyzacji typu multisplit w pomieszczeniach Filii nr 2 WiMBP w Rzeszowie
- Dostawa materiałów pomocniczych / informacyjno - edukacyjnych
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.