Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-03-13
Ogłoszenie nr 41675 - 2017 z dnia 2017-03-13 r.
Rzeszów: Dostawa części zamiennych i akcesoriów do pojazdów i silników (zamówienie z podziałem na 5 części)
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
Nie dotyczy
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Nie dotyczy
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Nie dotyczyPostępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Nie dotyczyInformacje dodatkowe:Nie dotyczy
I. 1) NAZWA I ADRES: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie, krajowy numer identyfikacyjny
18069037300000, ul.
ul. Krakowska
,
35111
Rzeszów, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
261 15 56 59, e-mail
zamowienia_jw4784@wp.pl, faks
261 15 63 85.
Adres strony internetowej (URL): www.34wog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
Nie dotyczy
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie
Nie dotyczy
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.34wog.wp.mil.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Nie dotyczy
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Nie dotyczy
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
oferty należy składać wyłącznie w formie pisemnej
Adres:
34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie, ul. Krakowska 11 b, 35-111 Rzeszów, Kancelaria Jawna (budynek 12, pokój nr 1)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
Nie dotyczy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa części zamiennych i akcesoriów do pojazdów i silników (zamówienie z podziałem na 5 części)
Numer referencyjny: ZP/20/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Nie dotyczy
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
5
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiot zamówienia stanowi sukcesywną dostawę części zamiennych i akcesoriów do pojazdów i silników. 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 5 następujących części (zadań): 1) Część nr 1 (zadanie nr 1): dostawa części zamiennych do pojazdów marki STAR 200, 266, 944. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 1A do SIWZ. Załącznik ten stanowi równocześnie formularz kalkulacji ceny ofertowej dla zadania nr 1. 2) Część nr 2 (zadanie nr 2): dostawa części zamiennych do pojazdów marki HONKER, TARPAN, LUBLIN. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 1B do SIWZ. Załącznik ten stanowi równocześnie formularz kalkulacji ceny ofertowej dla zadania nr 2. 3) Część nr 3 (zadanie nr 3): dostawa filtrów oleju, paliwa, powietrza. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 1C do SIWZ. Załącznik ten stanowi równocześnie formularz kalkulacji ceny ofertowej dla zadania nr 3. 4) Część nr 4 (zadanie nr 4): dostawa opon, dętek, ochraniaczy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 1D do SIWZ. Załącznik ten stanowi równocześnie formularz kalkulacji ceny ofertowej dla zadania nr 4 5) Część nr 5 (zadanie nr 5): dostawa akumulatorów do pojazdów samochodowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 1E do SIWZ. Załącznik ten stanowi równocześnie formularz kalkulacji ceny ofertowej dla zadania nr 5. 3. Przedmiot zamówienia, o których mowa w ust. 2 musi być fabrycznie nowy, przez co rozumieć należy części zamienne posiadające bieżący rok produkcji (2017) lub poprzedni (2016) - jednakże data ich produkcji nie może być wcześniejsze niż 12 miesięcy wstecz licząc od dnia dostawy z zastrzeżeniem ust. 6. 4. Części zamienne, o których mowa w ust. 2 muszą być wolne od wad i nie mogą nosić śladów używania i uszkodzenia. Części regenerowane dopuszcza się w zadaniu nr 1 STAR dla następujących pozycji Załącznika nr 1A.: 12, 35, 39, 40, 86, 87 oraz w zadaniu nr 2 TARPAN, HONKER, LUBLIN dla następujących pozycji Załącznika nr 1B: 41, 44, 149, 207, 213, 215, 216, 217, 218. 5. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone części zamienne na okres minimum 12 miesięcy od momentu przyjęcia części zamiennych przez Zamawiającego z zastrzeżeniem ust. 6. 6. Na akumulatory gwarancja ma wynosić minimum 24 miesiące, karty gwarancyjne dostarczyć wraz z akumulatorami, rok produkcji akumulatorów nie później niż czwarty kwartał 2016 roku. 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy nie zdaje akumulatorów zużytych. 7. Części zamienne mają być zakonserwowane w taki sposób, aby umożliwić ich przechowywanie w magazynach nieogrzewanych przez minimum 12 miesięcy. Na każdym opakowaniu w sposób trwały musi być umieszczona informacja producenta, tzw. etykieta opakowania. Na etykiecie każdego opakowania musi być podana nazwa materiału, katalog oraz nazwa producenta. Wszystkie te informacje powinny być napisane w języku polskim. 8. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie sukcesywnie - maksymalnie 4 dostawy, przez okres od daty udzielenia zamówienia (zawarcia umowy) do 31 lipca 2017 r. (dotyczy każdego z zadań). 9. Zamawiający zastrzega sobie, w ramach zaproponowanej ceny ofertowej w zakresie poszczególnego zadania, możliwość dokonywania zmian ilościowych, w poszczególnych rodzajach części zamiennych, polegających na przesunięciach pomiędzy poszczególnymi pozycjami Załącznika kalkulującego cenę ofertową na realizację danego zadania, stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, przy zachowaniu cen jednostkowych podanych w ofercie. Przesunięcia pomiędzy poszczególnymi pozycjami Załącznika nie mogą przekroczyć 20% zobowiązań Zamawiającego wynikających z umowy. Zamawiający zastrzega sobie również prawo do niezrealizowania całości zamówienia w ramach danego zadania - zmniejszenie wielkości przedmiotu umowy o nie więcej niż 20%. 10. Wykonawca w okresie objętym gwarancją odpowiada za braki lub wady fizyczne przedmiotu zamówienia i ponosi z tego tytułu wszelkie zobowiązania i odpowiedzialność wynikające z postanowień umowy. Zamawiający może odmówić przyjęcia części zamiennych ze względu na niezgodny z warunkami umowy rodzaj i ilość przedmiotu zamówienia. Zamawiający może według swojego wyboru odmówić przyjęcia całej partii części zamiennych, w której znajdują się towary z wadami lub odmówić przyjęcia z całej partii tylko tych części zamiennych, które posiadają wady i zażądać wymiany na części wolne od wad. W przypadku wykrycia wad Wykonawca zobowiązany jest w terminie do 5 dni od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego wady dokonać wymiany części zamiennych wadliwych na części zamienne wolne od wad na własny koszt. Dostarczone w ramach wymiany o której mowa w zdaniu poprzedzającym części zamienne powinny pochodzić z bieżącej produkcji. 11. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia, na własny koszt i ryzyko (Koszt transportu przedmiotu zamówienia oraz jego rozładunku ponosi Wykonawca), w miejsce wskazane przez Zamawiającego - magazyny położone w: 1) Rzeszowie, 2) Jarosławiu, 3) Nisku, 4) Żurawicy. 12. Cena jednostkowa przedmiotu zamówienia musi być mniejsza od kwoty 3500 zł brutto/szt.(j.m.) - nie może być równia i większa od kwoty 3500 zł brutto. W przypadku, gdy zaoferowana cena jednostkowa będzie równa lub większa od kwoty 3,5 tys. zł brutto - oferta podlegać będzie odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 13. Uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie postanowień nie uregulowanych zapisami niniejszego Rozdziału stanowi również Projekt umowy
II.5) Główny kod CPV: 34.30.00.00 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 31/07/2017
II.9) Informacje dodatkowe: 1. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie sukcesywnie - maksymalnie 4 dostawy, przez okres od daty udzielenia zamówienia (zawarcia umowy) do 31 lipca 2017 r. Termin realizacji dostaw cząstkowych nie może przekroczyć 10 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia, gdzie za dni robocze uznaje się dni od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. 2. Termin realizacji dostaw cząstkowych Wykonawca proponuje w złożonej przez siebie ofercie i na tej podstawie otrzyma stosowną ilość punktów, zgodnie z algorytmem przedstawionym w Rozdz. XV ust. 1 pkt 2. Niewskazanie w ofercie terminu realizacji zamówienia cząstkowego lub wskazanie terminu dłuższego niż 10 dni roboczych spowoduje odrzucenie oferty jako nieodpowiadającej treści SIWZ
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu w powyższym zakresie
Informacje dodatkowe
Nie dotyczy
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu w powyższym zakresie
Informacje dodatkowe
Nie dotyczy
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu w powyższym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
W celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-22 oraz 24 ust. 5 pkt 1, 2, 4 ustawy Pzp Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oświadczenia - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu - samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony Zamawiającego - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 (Załącznik nr 3 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Nie dotyczy -Zamawiający nie stawia warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej oraz dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej i zdolności technicznej lub zawodowe. W związku z powyższym nie żąda oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Nie dotyczy
Nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)Formularz ofertowy, formularze kalkulacji ceny ofertowej, ew. pełnomocnictwo w oryginale lub jako kopia notarialnie potwierdzona za zgodność z oryginałem
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
Nie dotyczy
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: Nie dotyczy
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: Nie dotyczy
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: Nie dotyczy
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): Nie dotyczy
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: Nie dotyczy
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: Nie dotyczy
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
Nie dotyczy
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin wykonania zamówienia cząstkowego | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Nie dotyczy
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Nie dotyczy
Informacje dodatkowe
Nie dotyczy
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Nie dotyczy
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Nie dotyczy
Wstępny harmonogram postępowania:
Nie dotyczy
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Nie dotyczy
Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Nie dotyczy
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Nie dotyczy
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:Nie dotyczy
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:Nie dotyczy
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:Nie dotyczy
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Nie dotyczy
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Nie dotyczy
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Nie dotyczy
Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy
IV.5) ZMIANA UMOWYPrzewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Nie dotyczy
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Nie dotyczy
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 23/03/2017, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: Część nr 1 (zadanie nr 1): dostawa części zamiennych do pojazdów marki STAR 200, 266, 944
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 1A do SIWZ. Załącznik ten stanowi równocześnie formularz kalkulacji ceny ofertowej dla zadania nr 1.
2) Części regenerowane dopuszcza się dla następujących pozycji Załącznika nr 1A.: 12, 35, 39, 40, 86, 87.
3) Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, przez co rozumieć należy części zamienne posiadające bieżący rok produkcji (2017) lub poprzedni (2016) - jednakże data ich produkcji nie może być wcześniejsze niż 12 miesięcy wstecz licząc od dnia dostawy,
4) Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone części zamienne na okres minimum 12 miesięcy od momentu przyjęcia części zamiennych przez Zamawiającego,
5) Części zamienne mają być zakonserwowane w taki sposób, aby umożliwić ich przechowywanie w magazynach nieogrzewanych przez minimum 12 miesięcy. Na każdym opakowaniu w sposób trwały musi być umieszczona informacja producenta, tzw. etykieta opakowania. Na etykiecie każdego opakowania musi być podana nazwa materiału, katalog oraz nazwa producenta. Wszystkie te informacje powinny być napisane w języku polskim.
6) Przedmiot zamówienia dostarczany będzie sukcesywnie - maksymalnie 4 dostawy, przez okres od daty udzielenia zamówienia (zawarcia umowy) do 31 lipca 2017 r.
7) Miejsca dostaw przedmioty zamówienia magazyny Zamawiającego w Rzeszowie, Nisku Jarosławiu i Żurawicy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34300000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/07/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin wykonania zamówienia cząstkowego | 40 |
Część nr: 2
Nazwa: Część nr 2 (zadanie nr 2): dostawa części zamiennych do pojazdów marki HONKER, TARPAN, LUBLIN
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 1B do SIWZ. Załącznik ten stanowi równocześnie formularz kalkulacji ceny ofertowej dla zadania nr 2.
2) Części regenerowane dopuszcza się dla następujących pozycji Załącznika nr 1B.: 41, 44, 149, 207, 213, 215, 216, 217, 218.
3) Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, przez co rozumieć należy części zamienne posiadające bieżący rok produkcji (2017) lub poprzedni (2016) - jednakże data ich produkcji nie może być wcześniejsze niż 12 miesięcy wstecz licząc od dnia dostawy,
4) Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone części zamienne na okres minimum 12 miesięcy od momentu przyjęcia części zamiennych przez Zamawiającego,
5) Części zamienne mają być zakonserwowane w taki sposób, aby umożliwić ich przechowywanie w magazynach nieogrzewanych przez minimum 12 miesięcy. Na każdym opakowaniu w sposób trwały musi być umieszczona informacja producenta, tzw. etykieta opakowania. Na etykiecie każdego opakowania musi być podana nazwa materiału, katalog oraz nazwa producenta. Wszystkie te informacje powinny być napisane w języku polskim.
6) Przedmiot zamówienia dostarczany będzie sukcesywnie - maksymalnie 4 dostawy, przez okres od daty udzielenia zamówienia (zawarcia umowy) do 31 lipca 2017 r.
7) Miejsca dostaw przedmioty zamówienia magazyny Zamawiającego w Rzeszowie, Nisku Jarosławiu i Żurawicy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34300000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/07/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin wykonania zamówienia cząstkowego | 40 |
Część nr: 3
Nazwa: Część nr 3 (zadanie nr 3): dostawa filtrów oleju, paliwa, powietrza
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 1C do SIWZ. Załącznik ten stanowi równocześnie formularz kalkulacji ceny ofertowej dla zadania nr 3.
2) Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, przez co rozumieć należy części zamienne posiadające bieżący rok produkcji (2017) lub poprzedni (2016) - jednakże data ich produkcji nie może być wcześniejsze niż 12 miesięcy wstecz licząc od dnia dostawy,
3) Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone części zamienne na okres minimum 12 miesięcy od momentu przyjęcia części zamiennych przez Zamawiającego,
4) Części zamienne mają być zakonserwowane w taki sposób, aby umożliwić ich przechowywanie w magazynach nieogrzewanych przez minimum 12 miesięcy. Na każdym opakowaniu w sposób trwały musi być umieszczona informacja producenta, tzw. etykieta opakowania. Na etykiecie każdego opakowania musi być podana nazwa materiału, katalog oraz nazwa producenta. Wszystkie te informacje powinny być napisane w języku polskim.
5) Przedmiot zamówienia dostarczany będzie sukcesywnie - maksymalnie 4 dostawy, przez okres od daty udzielenia zamówienia (zawarcia umowy) do 31 lipca 2017 r.
6) Miejsca dostaw przedmioty zamówienia magazyny Zamawiającego w Rzeszowie, Nisku Jarosławiu i Żurawicy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34300000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/07/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin wykonania zamówienia cząstkowego | 40 |
Część nr: 4
Nazwa: Część nr 4 (zadanie nr 4): dostawa opon, dętek, ochraniaczy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 1A do SIWZ. Załącznik ten stanowi równocześnie formularz kalkulacji ceny ofertowej dla zadania nr 1.
2) Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, przez co rozumieć należy części zamienne posiadające bieżący rok produkcji (2017) lub poprzedni (2016) - jednakże data ich produkcji nie może być wcześniejsze niż 12 miesięcy wstecz licząc od dnia dostawy,
3) Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone części zamienne na okres minimum 12 miesięcy od momentu przyjęcia części zamiennych przez Zamawiającego,
4) Części zamienne mają być zakonserwowane w taki sposób, aby umożliwić ich przechowywanie w magazynach nieogrzewanych przez minimum 12 miesięcy. Na każdym opakowaniu w sposób trwały musi być umieszczona informacja producenta, tzw. etykieta opakowania. Na etykiecie każdego opakowania musi być podana nazwa materiału, katalog oraz nazwa producenta. Wszystkie te informacje powinny być napisane w języku polskim.
5) Przedmiot zamówienia dostarczany będzie sukcesywnie - maksymalnie 4 dostawy, przez okres od daty udzielenia zamówienia (zawarcia umowy) do 31 lipca 2017 r.
6) Miejsca dostaw przedmioty zamówienia magazyny Zamawiającego w Rzeszowie, Nisku Jarosławiu i Żurawicy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34300000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/07/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin wykonania zamówienia cząstkowego | 40 |
Część nr: 5
Nazwa: Część nr 5 (zadanie nr 5): dostawa akumulatorów do pojazdów samochodowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 1E do SIWZ. Załącznik ten stanowi równocześnie formularz kalkulacji ceny ofertowej dla zadania nr 5.
2) Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, przez co rozumieć należy części zamienne posiadające bieżący rok produkcji (2017) lub poprzedni (2016) - jednakże data ich produkcji nie może być wcześniejsze niż 12 miesięcy wstecz licząc od dnia dostawy,
3) Na akumulatory gwarancja ma wynosić minimum 24 miesiące, karty gwarancyjne dostarczyć wraz z akumulatorami, rok produkcji akumulatorów nie później niż czwarty kwartał 2016 roku. 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy nie zdaje akumulatorów zużytych,
4) Części zamienne mają być zakonserwowane w taki sposób, aby umożliwić ich przechowywanie w magazynach nieogrzewanych przez minimum 12 miesięcy. Na każdym opakowaniu w sposób trwały musi być umieszczona informacja producenta, tzw. etykieta opakowania. Na etykiecie każdego opakowania musi być podana nazwa materiału, katalog oraz nazwa producenta. Wszystkie te informacje powinny być napisane w języku polskim.
5) Przedmiot zamówienia dostarczany będzie sukcesywnie - maksymalnie 4 dostawy, przez okres od daty udzielenia zamówienia (zawarcia umowy) do 31 lipca 2017 r
6) Miejsca dostaw przedmioty zamówienia magazyny Zamawiającego w Rzeszowie, Nisku Jarosławiu i Żurawicy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34300000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/07/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin wykonania zamówienia cząstkowego | 40 |
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Opracowanie dokumentacji na rozbudowę ul. Zawiszy od ul. Podkarpackiej w kierunku ul. Architektów wraz z budową drogi do ul. Boya Żeleńskiego, z uzyskaniem decyzji ZRID pełnieniem nadzoru autorskiego
- Dostawa zestawu do laserowej analizy wielkości cząstek
- Dostawa materiałów 1 x uż. do pracowni endoskopii
- Dostawa żywności do bieżącego żywienia wojsk w 2024 r. - KONSERWY MIĘSNE
- Przebudowa instalacji ciepłej wody oraz c.o."
- Remonty uszkodzonych skarp korpusu drogowego drogi wojewódzkiej nr 986 w m. Okonin i w m. Łączki Kucharskie
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa części zamiennych do samochodów IVECO DAILY 35C10, 35C12, 35C13, 35C15, 35S15 IVECO EURO CARGO 120E18, IVECO TRAKKER 360KM, 410 KM, 450 KM
- ZP/12/2024 - Sukcesywne dostawy części eksploatacyjnych do pojazdów
- ZP/19/2024 Dostawa części zamiennych, akumulatorów, chemii samochodowej oraz ogumienia do pojazdów mechanicznych
- dostawy fabrycznie nowych części do: autobusów marki Jelcz, alternatorów i rozruszników do autobusów Marki Ikarus i Jelcz, automatycznych skrzyń biegów ZF, skrzy biegów Voith i pomp centralnego smarowania Vogel, ogrzewań do autobusów, pomp wytryskowych do
- dostawa fabrycznie nowych części do autobusów Ikarus oraz MAN w okresie 18 m-cy od daty podpisania umowy.
- części i akcesoria do pojazdów i silników do nich.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.