eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zegrze Południowe › Zakup i dostawa oleju napędowego grzewczego do kotłowni centralnego ogrzewania w Wojskowym Instytucie Łączności na sezon grzewczy 2021-2022

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-11-30



Ogłoszenie nr 759180-N-2020 z dnia 2020-11-30 r.

Wojskowy Instytut Łączności:

Zakup i dostawa oleju napędowego grzewczego do kotłowni centralnego ogrzewania w Wojskowym Instytucie Łączności na sezon grzewczy 2021-2022

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Instytut Łączności, krajowy numer identyfikacyjny 10099060000000, Warszawska 22A, 05-130 Zegrze Południowe, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 261 885 543
faks: 227 822 134
e-mail: k.juras@wil.waw.pl
www: www.bip.wil.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.bip.wil.waw.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa oleju napędowego grzewczego do kotłowni centralnego ogrzewania w Wojskowym Instytucie Łączności na sezon grzewczy 2021-2022

Numer referencyjny: ZP-18-20-DTO

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa oleju napędowego grzewczego do kotłowni centralnego ogrzewania w Wojskowym Instytucie Łączności na sezon grzewczy 2021-2022 (dostawa w temperaturze rzeczywistej) przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. Olej napędowy grzewczy musi spełniać wszystkie wymagania określone w aktualnych na dzień dostawy obowiązujących przepisach (normach), w tym w szczególności wymagania jakościowe określone w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o systemie monitorowania i kontrolowania, jakości paliw (t.j. Dz.U. 2019 r. poz. 660) oraz w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 stycznia 2007 r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe (Dz.U. 2016 poz. 2008) oraz normy PN-C 96024:2011 lub równoważnej dla gatunku L1.Parametry jakie musi spełniać olej napędowy grzewczy:
1) gęstość w temperaturze 15°C g/cm3 – max. 0,86;
2) wartość opałowa kJ/kg – min. 42 600;
3) temperatura zapłonu °C – min. 56;
4) lepkość kinematyczna w temperaturze 20°C mm2/s – max. 6;
5) temperatura płynięcia °C – max. -20;
6) zawartość siarki wagowo % - max. 0,1;
7) zawartość wody mg/kg – max. 200;
8) zawartość zanieczyszczeń stałych mg/kg – max. 24;
9) pozostałość po koksowaniu w 10% pozostałości destylacyjnej wagowo % - max. 0,3;
10) pozostałość po spopieleniu wagowo % - max. 0,01.
Jakość dostarczanego oleju musi zostać potwierdzona przy każdej dostawie orzeczeniem laboratoryjnym (świadectwem jakości) wykonanym nie wcześniej niż 7 dni przed dniem dostawy. W przypadku zmiany norm jakościowych w trakcie realizacji zamówienia, dostarczany po wejściu w życie tych norm, olej musi je spełniać. Koszt uzyskania orzeczenia ponosi Wykonawca. Przewidywana ilość zamawianego oleju – ok. 150 m3 na okres trwania umowy tj. 12 miesięcy. Dostawy oleju winny następować każdorazowo w partiach 10 m3 - 15 m3 po zgłoszeniu przez Zamawiającego zamówienia, w terminie max. do 2 dni roboczych od dnia otrzymania zgłoszenia przez Wykonawcę. Zgłoszenie zostanie przesłane za pośrednictwem fax lub na skrzynkę pocztową e-mail, wskazane przez Wykonawcę i zostanie ono niezwłocznie potwierdzone przez Wykonawcę za pośrednictwem wskazanych metod. Wykonawca zobowiązany jest do przesłania drogą elektroniczną na adres Zamawiającego (adres w zamówieniu na olej napędowy grzewczy) numerów referencyjnych SENT oraz kluczy autoryzacyjnych wygenerowanych przez system PUESC w celu obowiązku potwierdzenia zrealizowania zamówienia. Przesłanie tych danych musi odbyć się najpóźniej do dnia, w którym zostanie zrealizowana dostawa. Zamawiający zastrzega sobie prawo ilościowego ograniczenia wielkości przedmiotu, którego nie jest w stanie ściśle przewidzieć na etapie prowadzonego postępowania. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia realizacji zamówienia. Odbioru oleju napędowego grzewczego dokonywać będzie powołana przez Dyrektora WIŁ Komisja, która przyjmie od Wykonawcy orzeczenie laboratoryjne potwierdzające wymagania jakościowe oraz określi na podstawie odczytu i wydruku ze stosownych urządzeń pomiarowych dokładną ilość dostarczonego oleju. Z dokonanego odbioru oleju napędowego grzewczego Komisja sporządzi protokół według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do projektu umowy. Protokół ten podpisują wszyscy członkowie Komisji oraz dokonujący dostawy pracownik Wykonawcy. Odbiór paliwa odbywać się będzie w temperaturze rzeczywistej, tym samym rozliczenie finansowe będzie zgodnie z tą dostawą, to jest z ilością dostarczonego paliwa. W związku z różnicą ilościową pomiędzy temperaturą referencyjną (15°C) a temperaturą rzeczywistą dostarczonego paliwa, wynikającą z wpływu temperatury na objętość paliwa, dopuszcza się różnicę nie większą niż 10% zamówionej ilości. Autocysterny (samochód) powinny być wyposażone w legalizowany licznik pomiaru oleju. Wielkość każdorazowej dostawy ustalana będzie na podstawie wskazań na legalizowanym liczniku pomiaru oleju napędowego grzewczego w temperaturze rzeczywistej. W przypadku zmiany ceny producenta mającej wpływ na zmianę ceny za dostawę, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu wraz z dostawą dokument (wydruk) z ogólnodostępnej i jawnej dla wszystkich, oficjalnej strony internetowej producenta oferowanego oleju z ceną obowiązującą na dzień dostawy. Miejsce dostawy – Wojskowy Instytut Łączności – Państwowy Instytut Badawczy ul. Warszawska 22A, Zegrze Południowe. Zamawiający informuje, iż ze względu na charakter wykonywanych zadań posiada obiekty, które będą stanowić zabezpieczenie na czas wojny i zagrożenia bezpieczeństwa państwa. W związku z powyższym zastosowanie ma Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 23 lipca 2007 r. w sprawie szczegółowych zasad i trybu wprowadzenia ograniczeń w sprzedaży paliw stałych oraz w dostarczaniu i poborze energii elektrycznej lub ciepła (Dz. U. 2007 nr 133 poz. 924). Wykonawca zobowiązany będzie realizować dostawy zgodnie z uwzględnieniem wymogów wynikających z ustawy z dnia 9 marca 2017 r. o systemie monitorowania drogowego i kolejowego przewozu towarów oraz obrotu paliwami opałowymi (t.j. Dz. U. 2018 poz. 2332). Zamawiający odmówi przyjęcia dostarczonego paliwa w przypadku niedopełnienia przez Wykonawcę obowiązków wynikających z ww. ustawy. Możliwość zatrudnienia podwykonawców:
1) Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom.
2) Wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie (pkt 1 Załącznika nr 1 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom
z podaniem przez Wykonawcę nazwy ich przedsiębiorstw (o ile są znani na tym etapie postępowania).
3) Zamawiający informuje, że nie zastrzega osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
4) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.
Osoby biorące udział w realizacji zamówienia powinny posiadać obywatelstwo polskie.
W przypadku braku polskiego obywatelstwa powinny one posiadać pozwolenie jednorazowe uprawniające do wstępu obcokrajowców na teren instytucji wojskowej zgodnie z Decyzją Nr 19/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 24 stycznia 2017 r. w sprawie w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON poz. 18). Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.


II.5) Główny kod CPV: 09.13.51.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00
Waluta: PLN

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

w miesiącach: 12

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków:

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków:

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków:

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
W przypadku, gdy Wykonawca w Oświadczeniu Wykonawcy – stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ wskaże rejestr lub centralną ewidencję i informację o działalności gospodarczej, Zamawiający samodzielnie pobierze dokument,

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Aktualna koncesja na prowadzenie działalności w zakresie obrotu paliwami ciekłymi – ustawa z dnia 10.04.1997 Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. 2018 poz. 755 z późn. zm.).

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Opis produktu, z podaniem nazwy handlowej oleju, nazwy producenta oraz adresem strony internetowej, na której dostępna jest oferta z cennikiem hurtowym. Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym np. Świadectwo Jakości wydane przez uprawniony podmiot, potwierdzające, że dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają normie PN-C-96024:2011 – Przetwory naftowe - Olej opałowy lekki.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: brak danych
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: brak danych

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Upust cenowy:20,00
Cena oferowana:80,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Nie

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zawarcie umowy nastąpi według wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ, na podstawie oferty złożonej przez Wykonawcę. Postanowienia umowy nie podlegają negocjacjom.
3. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia poniższych sytuacji: 1) wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (jak np. klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne, pożar itp.) Zmiana postanowień umowy może dotyczyć m.in. zmiany zakresu przedmiotu umowy, wynagrodzenia, terminu realizacji itp. w takiej sytuacji zmianie ulegnie umowa w zakresie koniecznym do prawidłowej realizacji i zostanie wprowadzona aneksem. Nie uważa się za czynnik zakłócający wpływ czynników atmosferycznych w czasie realizacji robót, który musi być normalnie brany pod uwagę (wyjątek stanowią przeszkody atmosferyczne o charakterze katastrof), 2) zmiany terminu wykonania umowy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub na jego żądanie, 3) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany przepisów prawnych (np. dotyczących wysokości stawki VAT), jeżeli wpływa ona na wysokość należnego Wykonawcy wynagrodzenia – zgodnie ze zmienionymi przepisami, 4) zmiany określonego producenta, przypadku zakończenia lub wycofania z produkcji z zastrzeżeniem, iż cena jego nie może ulec zmianie w stosunku do ceny zawartej w umowie, a parametry techniczne nie mogą być gorsze niż wskazane w złożonej ofercie. Wszelkie zmiany w treści niniejszej umowy wymagają formy pisemnej zgody obydwu stron w formie aneksu, pod rygorem nieważności. Wszelkie zmiany w treści niniejszej umowy wymagają pisemnej zgody obydwu stron w formie aneksu, pod rygorem nieważności.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 14.12.2020, godzina: 12:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.