eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › Stabilizacja skarpy od strony wschodniej składowiska, budowa wałów od strony północnej, zachodniej, południowej i wschodniej składowiska odpadów, przebudowa istniejącej drogi technologicznej od strony wschodniej, budowa nowej drogi technologicznej oraz kompaktowanie odpadów na kwaterze wysypiska KW1 zgodnie z potrzebami Miejskiego Zakładu Gospodarowania Odpadami

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-04

Dąbrowa Górnicza: Stabilizacja skarpy od strony wschodniej składowiska, budowa wałów od strony północnej, zachodniej, południowej i wschodniej składowiska odpadów, przebudowa istniejącej drogi technologicznej od strony wschodniej, budowa nowej drogi technologicznej oraz kompaktowanie odpadów na kwaterze wysypiska KW1 zgodnie z potrzebami Miejskiego Zakładu Gospodarowania Odpadami
Numer ogłoszenia: 7558 - 2013; data zamieszczenia: 04.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 504408 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Gospodarowania Odpadami, Al. J. Piłsudskiego 34c, 41-303 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 32 264 46 23, faks 32 264 71 99.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Stabilizacja skarpy od strony wschodniej składowiska, budowa wałów od strony północnej, zachodniej, południowej i wschodniej składowiska odpadów, przebudowa istniejącej drogi technologicznej od strony wschodniej, budowa nowej drogi technologicznej oraz kompaktowanie odpadów na kwaterze wysypiska KW1 zgodnie z potrzebami Miejskiego Zakładu Gospodarowania Odpadami.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na roboty budowlane zgodnie z postanowieniami Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. , Nr. 113, poz. 759 z późn. zm.) zwanej dalej Ustawą, Opis sposobu wykonania zadania 1.WAŁY KWATERY KW1 Zakres prac będzie obejmował przesunięcie warstw ziemnych z wałów kwatery KW1 od strony wschodniej. Przesunięcie wału nastąpi z wykorzystaniem materiałów pobranych ze skarpy już istniejącej. Rozpoczęcie prac nastąpi od rzędnej 348m n.p.m. a zakończy się na rzędnej 355 m n.p.m. i zakładanej pojemności składowiska jednocześnie szerokość manewrowa stropu hałdy powinna wynosić 55,0-60,0 m. Ponadto do stabilizacji skarpy od strony wschodniej jak i do budowy wałów od strony północnej, zachodniej, południowej i wschodniej należy wykorzystać odpady zgromadzone przez Zamawiającego tj: - 17 01 01 - odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórki i remontów, - 17 01 02 - gruz ceglany, - 17 01 03 - odpady innych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia,, - 17 01 07 - zmieszane odpady z betonu, gruz ceglany, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 17 01 06, - 17 01 80 - tynki, - 17 01 81 - elementy betonowe i kruszywa nie zawierające asfaltu, - 19 12 09 - minerały (np. piasek, kamienie). Maksymalna warstwa odpadów użytych do budowy skarp i kształtowania korony składowiska nie będzie przekraczać 25 cm. Po wykorzystaniu wcześniej opisanego materiału Wykonawca zakupi, dostarczy i zważy na własny koszt materiał do dalszego formowania wałów wyprzedzających. Ilość materiału dostarczonego przez Wykonawcę musi być potwierdzona kwitem wagowym zawierającym ilość i rodzaj materiału. Ponadto informacje te Wykonawca zamieści w raporcie ważeń, który stanowi - załącznik nr 10 do SIWZ . Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli dostarczonego materiału pod względem jakości jak i ilości. Materiał który może być zakupiony przez Wykonawcę do budowy skarp to: - ziemia gliniasta - glina piaszczysta - piasek gliniasty - kamienie W przypadku stwierdzenia innego materiału niż dozwolony Zamawiający odmówi wjazdu pojazdu na kwaterę wysypiskową, a jeżeli materiał został już wykorzystany Wykonawca w ciągu 7 dni na własny koszt usunie materiał z kwatery składowiska. Wał formowany powinien mieć przekrój trapezu o wysokości 2m. Prawidłowe nachylenie skarpy zewnętrznej winno wynosić 1:2. Zagęszczenie mas ziemnych winno osiągać wskaźnik 0,9. Ostatnia warstwa skarpy wewnętrznej o miąższości 0,5m powinna być wykonana jako bariera geologiczna w postaci gruntów słabo przepuszczalnych o współczynniku filtracji K 1,0 x 10-9 ms i miąższości 0,5m ułożonej przy użyciu sprzętu mechanicznego. 2. TRANSPORT Wykonawca będzie miał obowiązek realizować usługę załadunku dostarczanych odpadów do zagospodarowania na składowisku z placu asfaltowego o wymiarach około 30x26 m usytuowanego w rejonie południowowschodnim kwatery KW1 przed wjazdem na drogę technologiczną - dokładne umiejscowienie placu wyszczególniono w załączniku graficznym, transportu dwukierunkowego po drodze technologicznej na kwaterze Kw1 i rozładunek do aktualnie eksploatowanej działki dobowej składowiska. Sposób załadunku odpadów z placu wymienionego w zdaniu pierwszym a.Dostarczanie odpadów w pojemnikach kontenerowych o pojemnościach: 10m 3, 15m 3,20m 3, 27m 3, 32m 3 przeznaczonych do transportu przez samochód typu hakowiec: Kontenery zostawiane będą przez dostawcę odpadów. Wykonawca zabiera z placu pełny kontener. Po realizacji transportu, rozładunku, wykonawca odstawia pusty kontener ma plac, z którego uprzednio odebrał kontener. Czas realizacji transportu dla 1 kontenera nie może być dłuższy niż 40 min. W przypadku niedotrzymania czasu transportu odpadów do miejsca zdeponowania - kontenery z odpadami dostarczone przez dostawców odpadów będą rozładowywane na przedmiotowym placu . b. Dostarczanie odpadów luzem. Odpady rozładowywane przez dostawców na placu asfaltowym o wymiarach 30x26m usytułowanym w rejonie południowowschodnim kwatery KW-1 Wykonawca ma obowiązek załadowania i przewozu na wskazaną działkę dobową w ciągu 12 godzin od ich rozładunku. Wykonawca ma obowiązek dysponować własnym pojemnikiem, do którego ma obowiązek załadować dostarczone luzem odpady, następnie Wykonawca transportuje odpady do aktualnie eksploatowanej działki dziennej składowiska, po rozładunku Wykonawca po powrocie na plac przewozi w ten sam sposób pozostałe odpady. Wykonawca ma obowiązek załadunku i przewozu na wskazaną działkę dobową całej ilości dostarczonych odpadów w ciągu 12 godzin od rozładunku. W razie awarii lub postoju samochodu typu hakowiec przeznaczonego do transportu kontenerów Wykonawca zapewni na koszt własny transport zastępczy w ciągu 12 godzin, a jeżeli awaria lub postój nastąpił w dzień poprzedzający dzień wolny od pracy wówczas okres przedłuża się do pierwszego dnia roboczego. 3. KOMPAKOTWANIE ODPADÓW Kompaktowanie odpadów nastąpi w formie działek dziennych w niecce, powstałej w wyniku sukcesywnego stabilizowania wału od strony wschodniej, a następnie w niecce powstałej po wybudowaniu wałów wyprzedzających od strony północnej, zachodniej, południowej i wschodniej o miąższości do 1.5m - przed zagęszczeniem a następnie poddane zagęszczeniu przy zachowaniu współczynnika kompaktowania 1:3,5. Proces kompaktowania powinien odbywać się w taki sposób, aby nie tworzyły się zastoiska wodne oraz koleiny. Szacowana ilość jaka winna być zdeponowana to 90 000 Mg w czasie trwania zamówienia. Kompaktowanie musi być wykonywane kompaktorem o masie min. 27 Mg, którego koła stalowe będą wyposażone w łopaty o wysokości co najmniej 10 cm umożliwiające łamanie, rozdrabnianie, wgniatanie odpadów balastowych. Ustala się kompaktowanie odpadów w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku przez min. 12 godzin. Zamawiający każdorazowo przed rozpoczęciem i po zakończeniu pracy urządzenia spisze stan licznika mth, aby określić rzeczywistą ilość przepracowanych godzin (raport - załącznik nr 11 do SIWZ) W przypadku postoju bądź awarii kompaktora Wykonawca zapewni na własny koszt sprzęt zastępczy o parametrach technicznych zgodnych z SIWZ w ciągu 24 godzin od momentu wystąpienia postoju, a jeżeli postój nastąpił w dzień poprzedzający dzień wolny od pracy wówczas okres przedłuża się do pierwszego dnia roboczego. W przeciwnym razie Zamawiający ma prawo do zorganizowania sprzętu zastępczego na koszt Wykonawcy. Powyższy fakt powinien być zgłoszony niezwłocznie Kierownikowi Składowiska i odnotowany w raporcie z czasu pracy urządzenia. Powyższe wytyczne dotyczące postoju bądź awarii dotyczą również pozostałych maszyn, które powinien zapewnić Wykonawca na własny koszt do prawidłowego wykonania zamówienia. 4. DROGA TECHNOLOGICZNA Zamówienie obejmuje również przebudowę istniejącej drogi technologicznej od strony wschodniej i budowę nowej w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (zgodnie z zamieszczoną mapą sytuacyjną - załącznik nr 12 do SIWZ). Materiał pozyskany z rozbiórki z istniejącej drogi będzie wykorzystany do budowy nowej, następnie Wykonawca wykorzysta odpady zgromadzone przez Zamawiającego z grupy 17 tj. - 17 01 01 - odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów, - 17 01 02 - gruz ceglany, - 17 01 03 - odpady innych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia, - 17 01 07 - zmieszane odpady z betonu, gruz ceglany, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 17 01 06, Po wykorzystaniu w/w materiału Wykonawca zapewni na własny koszt kruszywo do dalszej budowy przedmiotowej drogi. Droga technologiczna powinna być wykonana z kruszywa o granulacji 0-120mm lub odpadów spełniających takie wymogi. Dopuszcza się skruszenie odpadów za pomocą kompaktora do żądanej granulacji. Wykonawca odpowiada za utrzymanie dróg technologicznych w czystości tak, aby przez cały czas użytkowania były drożne. Ponadto odpowiada za stan techniczny i bezpieczeństwo podczas ich użytkowania. Dopuszcza się możliwość tworzenia nowych dróg technologicznych ułatwiających pracę Wykonawcy na składowisku. Drogi technologiczne powinny być wykonane w sposób staranny i powinny odpowiadać normom bezpieczeństwa. Wszelkie zastoiska wodne, koleiny muszą być na bieżąco usuwane. 5. POZOSTAŁE WYMAGANIA DOTYCZĄCE POPRAWNOŚCI WYKONANIA ZADANIA Wszystkie materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia będą zakupione, dostarczone i zważone na koszt Wykonawcy, a kwity wagowe zawierające wagę i rodzaj materiału będą stanowić załącznik do raportu ważeń (raport ważeń stanowi załącznik nr 10 do SIWZ). Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli dostarczonego materiału pod względem jakości jak i ilosci. Wszystkie prace na składowisku należy przeprowadzać zgodnie ze sztuką budowlaną, a w szczególności przestrzegać wszelkich norm bezpieczeństwa i przepisów BHP. Wykonawca przystępując do realizacji zadań bierze pełną odpowiedzialność za poprawność wykonania robót oraz za oddelegowanych do pracy swoich pracowników. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia powstałe przy realizacji zadania. Zamawiający zleca zadanie natomiast Wykonawca przystępując do jego realizacji bierze odpowiedzialność za naruszenie konstrukcji składowiska bądź znajdującej się na jej terenie lub w obrębie składowiska instalacje odgazowania i odwodnienia, w tym za ukryte szkody, których na dzień przekazania składowiska nie dało się wykryć. Ponadto na ścianach składowiska i jego czaszy znajdują się studnie odgazowujące kwaterę wraz z przyległą instalacją , które w czasie stabilizacji skarp muszą być należycie zabezpieczone przez Wykonawcę. Wykonawca z 5 dniowym wyprzedzeniem poinformuje Zamawiającego o potrzebie podniesienia studni i będzie ściśle współpracował z firmą zatrudnioną przez Zamawiającego w czasie trwania tych prac. Rozliczenie nastąpi na podstawie ilości wywiezionych odpadów na kwaterę wysypiskową zgodnie z kwitami wagowymi wystawionymi przed wjazdem pojazdu na kwaterę KW1. Okres rozliczeniowy obowiązuje od pierwszego do ostatniego roboczego dnia miesiąca. W dniu przystąpienia do realizacji zadania Zamawiający przekaże front robót wraz z protokołem a Wykonawca potwierdzi jego odbiór. Po zakończeniu prac z czynności odbioru prac zostanie sporządzony protokół zawierający wszelkie ustalenia dokonane w toku odbioru, jak też terminy wyznaczone na usunięcie stwierdzonych wad. Wykonawca dwa raz w roku tj. na dzień 31.05. i 30.11. przedstawi Zamawiającemu raport wykonany przez uprawnionego geodetę dotyczący przekroju charakterystycznego przez obwałowania kwatery wysypiskowej KW1, w którym ujęte zostanie nachylenie skarp według projektu i wykonania wraz z osiągniętymi rzędnymi. W przypadku stwierdzenia wad w trakcie kontroli lub odbioru prac Wykonawca ma 7 dni na ich usunięcie. Warunki przewozu materiałów: Zamawiający zastrzega, że każdorazowy transport materiałów do realizacji przedmiotu zamówienia na teren składowiska nie może przekroczyć łącznej masy (pojazd i materiał) 40Mg. Do miejsca przeznaczenia materiał winien być dostarczony samochodem typu hakowiec lub ładowarką o masie min.24 Mg i pojemności łyżki minimum 4m3 po odpadach zdeponowanych na kwaterze KW1 składowiska. UWAGA: Zamawiający informuje, że na pisemny wniosek Wykonawców jest możliwe zapoznanie się z terenem gdzie będą odbywały się prace. Zamawiający po każdym spotkaniu sporządzi notatkę służbową w której zamieści pytania i odpowiedzi dotyczące przedmiotu zamówienia oraz umieści ją na stronie internetowej. Ocena prawidłowości wykonania przedmiotu zamówienia: Wykonanie przedmiotu zamówienia winno spełnić warunki określone w: -Dz.U.03.207.2016 ustawa Prawo budowlane z 7.07.1994r z późn. zm. i powiązane rozporządzenia -Dz.U.03.169.1650 rozporządzenie Min. Pracy i Opieki Socjalnej z 26.09.1997 w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy -Dz.U.03.121.1138 Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16 czerwca 2003r w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów -Dz.U.01.118.1263 Rozp. Min. Gospodarki z 20.09.2001r w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych -Dz.U.02.108.953.1890 Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 26 czerwca 2002r. w sprawie dziennika budowy, montażu i rozbiórki, tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia -Dz.U.01.62.627 ustawa Prawo ochrony środowiska z 27.04.2001r. z późn. zm. i powiązane rozp. -Dz.U.01.62.628 ustawa O odpadach z 27.04. 2001r z późn. zm. i powiązane rozp. -Dz.U.02.147.1229 ustawa Prawo o ochronie przeciwpożarowej z 24.08.1991r. z późn. zm. i powiązane rozp. -Dz.U.00.100.1086 ustawa Prawo geodezyjne i kartograficzne z 17.05.1989r z późn. zm. i powiązane rozp. Normy polskie, branżowe i europejskie zharmonizowane -PN-81/B-03020 grunty budowlane. Posadowienie bezpośrednie budowli. Obliczenia statyczne i projektowanie -PN-B-01100 Kruszywa mineralne. Kruszywa skalne. Podział, nazwy i określenia -PN-B-02480 Grunty budowlane. Określenia, symbole, podział i opis gruntów..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.21.10 - Roboty budowlane w zakresie składowisk odpadów 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • APM CENTRE Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Aleksandra Musiał, ul. Pioniatowskiego 17, 41-300 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2704645,93 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2702704,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2702704,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2702704,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.