eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żyraków › Remont dróg gminnych w m. Bobrowa, Zawierzbie i Żyraków w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych oraz budowa odcinka kanalizacji sanitarnej zlokalizowanego w pasie drogi gminnej w m. Bobrowa przysiółek Zakącie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-02

Żyraków: Remont dróg gminnych w m. Bobrowa, Zawierzbie i Żyraków w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych oraz budowa odcinka kanalizacji sanitarnej zlokalizowanego w pasie drogi gminnej w m. Bobrowa przysiółek Zakącie
Numer ogłoszenia: 75463 - 2012; data zamieszczenia: 02.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żyraków , 39-204 Żyraków, woj. podkarpackie, tel. 014 680 71 21, faks 014 680 71 24.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zyrakow.pl/bip

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg gminnych w m. Bobrowa, Zawierzbie i Żyraków w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych oraz budowa odcinka kanalizacji sanitarnej zlokalizowanego w pasie drogi gminnej w m. Bobrowa przysiółek Zakącie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Na przedmiot zamówienia składają się następujące zadania: 1. Remont drogi gminnej pn. Zakącie-Golemo w m. Bobrowa w km 0+000-1+050 realizowany ze środków na usuwanie skutków klęsk żywiołowych.Zakres robót obejmuje wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem - śr. gr. 25 cm, podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - gr. 8 cm, warstwy profilowej z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych - śr. gr. 3 cm, warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych - gr. 4 cm, uzupełnienia poboczy warstwą z kruszywa łamanego - śr. gr. 10 cm. Szczegółowy opis przedmiotowego zadania stanowią: dokumentacja projektowa Remont drogi gminnej pn. Zakącie-Golemo w miejscowości Bobrowa km 0+000-1+050 - wykonana przez Biuro Projektowe ARCHIKOM oraz szczegółowa specyfikacja techniczna dla zadania Remont drogi gminnej pn. Zakącie-Golemo w miejscowości Bobrowa km 0+000-1+050 - wykonana przez Biuro Projektowe ARCHIKOM. 2. Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami, pompowniami w m. Bobrowa przysiółek Zakącie - etap I, objęta operacją pn. Program poprawy gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Żyraków - eta II ubiegającą się o przyznanie pomocy w ramach działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wykonaniem kanalizacji sanitarnej zlokalizowanej w drodze gminnej dz. nr ewid. 1428/1 w m. Bobrowa przysiółek Zakącie. Zakres robót obejmuje wykonanie kolektora kanalizacji sanitarnej fi 200 mm o długości 631,5 m (odcinki oznaczone w projekcie budowlanym od studni S27 - SR1, S2 - S9, S12 - S23, studnie kanalizacyjne fi 425 mm - 29 szt. (z teleskopem i włazem typu ciężkiego 27 szt., ze stożkiem 2 szt.), przyłącza kanalizacyjne fi 160 mm o długości 102,5 m (odcinki oznaczone w projekcie budowlanym od studni S9 - S10, S9 - S9.1, S15 - S15.1, S29 - S29.1, S30 - S30.1, S32 - S32.1, S8 - S8.1, S13 - S13.1), instalacje kanalizacji sanitarnej zewnętrznej fi 160 mm o dł. 34 m (od studni oznaczonej w projekcie budowlanym S12, S20, S21, S33), rurociąg tłoczny fi 90 mm o długości 80,5 m (odcinek oznaczony w projekcie budowlanym od studni SR1 do działki nr ewid. 640 poza zaprojektowaną rurę ochronną na rurociągu gazowym oraz na odcinku pomiędzy studnią S12 i S13 z obustronnym przejściem pod drogą poza rury ochronne na rurociągu gazowym, studnia rozprężna fi 1200 mm oznaczona w projekcie budowlanym jako SR1, rury ochronne. Zakres przedmiotu zamówienia dotyczy tylko i wyłącznie robót, o których mowa powyżej. Pozostałe roboty uwzględnione w dokumentacji projektowej nie są objęte zamówieniem. WAŻNE: Zamawiający zwraca szczególną uwagę, że tuż po wykonaniu kanalizacji sanitarnej rozpoczęte zostaną roboty drogowe, o których mowa w pkt 1. Roboty te, będą polegały m.in. na wykonaniu nawierzchni asfaltowej, w związku z czym szczególnie wymagane i kontrolowane będzie zagęszczanie zasypów warstwami co 30 cm. Szczegółowy opis przedmiotowego zadania stanowią projekt budowlany Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami, pompowniami w m. Bobrowa przysiółek Zakącie - wykonany przez mgr inż. Mariana Jodłowskiego oraz szczegółowe specyfikacje techniczne dla zadania pn. Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami, pompowniami w m. Bobrowa przysiółek Zakącie - wykonane przez mgr inż. Mariana Jodłowskiego 3. Remont drogi gminnej pn. Kramarz - Czyż relacji Żyraków - Zawierzbie w m. Żyraków i Zawierzbie w km 0+000-0+800 realizowany ze środków na usuwanie skutków klęsk żywiołowych w ramach środków Funduszu Solidarności Unii Europejskiej. Zakres robót obejmuje wykonanie skropienia istniejącej nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową - 0,4 kg/m2, warstwy profilowej z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych - śr. gr. 2 cm, warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych - gr. 3 cm, uzupełnienia poboczy warstwą z kruszywa łamanego - śr. gr. 5 cm. Szczegółowy opis przedmiotowego zadania stanowią: dokumentacja projektowa Remont drogi gminnej pn. Kramarz - Czyż relacji Żyraków - Zawierzbie km 0+000 - 0+800 - ze środków powodziowych oraz km 0+800-0+933 - środki własne - wykonana przez Biuro Projektowe ARCHIKOM oraz szczegółowa specyfikacja techniczna dla zadania Remont drogi gminnej pn. Kramarz - Czyż relacji Żyraków - Zawierzbie km 0+000 - 0+800 - ze środków powodziowych oraz km 0+800-0+933 - środki własne - wykonana przez Biuro Projektowe ARCHIKOM. 4. Remont drogi gminnej pn. Kramarz - Czyż relacji Żyraków - Zawierzbie w m. Żyraków i Zawierzbie w km 0+800-0+933 realizowany ze środków własnych Gminy Żyraków. Zakres robót obejmuje wykonanie: skropienia istniejącej nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową - 0,4 kg/m2,warstwy profilowej z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych - śr. gr. 2 cm,warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych - gr. 3 cm,uzupełnienia poboczy warstwą z kruszywa łamanego - śr. gr. 5 cm. Szczegółowy opis przedmiotowego zadania stanowią: dokumentacja projektowa Remont drogi gminnej pn. Kramarz - Czyż relacji Żyraków - Zawierzbie km 0+000 - 0+800 - ze środków powodziowych oraz km 0+800-0+933 - środki własne - wykonana przez Biuro Projektowe ARCHIKOM oraz szczegółowa specyfikacja techniczna dla zadania Remont drogi gminnej pn. Kramarz - Czyż relacji Żyraków - Zawierzbie km 0+000 - 0+800 - ze środków powodziowych oraz km 0+800-0+933 - środki własne - wykonana przez Biuro Projektowe ARCHIKOM. 5. Remont drogi gminnej pn. Kramarz-Ortyl w m. Żyraków i Zawierzbie w km 0+000-0+200 realizowany ze środków na usuwanie skutków klęsk żywiołowych. Zakres robót obejmuje wykonanie: profilowania i zagęszczenia podłoża, górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego zagęszczonego mechanicznie - gr. 12 cm, warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych - gr. 4 cm, warstwy wiążąco-profilowej z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowo - żwirowych gr. 4 cm, uzupełnienia poboczy warstwą z kruszywa łamanego - śr. gr. 10 cm, remontu przepustu z kręgów żelbetowych fi 150 na długości 14 mb, przyczółków żelbetowych, umocnienia koryta na wlocie i wylocie przepustu na długości 5,4 mb z każdej strony w celu zabezpieczenia przepustu przed ponownym podmyciem. Szczegółowy opis przedmiotowego zadania stanowią: dokumentacja projektowa Remont drogi gminnej pn. Kramarz - Ortyl w m. Żyraków i Zawierzbie km 0+000 - 0+200 - ze środków powodziowych oraz km 0+200-0+300 - środki własne - wykonana przez Biuro Projektowe ARCHIKOM oraz szczegółowa specyfikacja techniczna dla zadania Remont drogi gminnej pn. Kramarz - Ortyl w m. Żyraków i Zawierzbie km 0+000 - 0+200 - ze środków powodziowych oraz km 0+200-0+300 - środki własne - wykonana przez Biuro Projektowe ARCHIKOM. 6. Remont drogi gminnej pn. Kramarz-Ortyl w m. Żyraków i Zawierzbie w km 0+200-0+300 realizowany ze środków własnych Gminy Żyraków. Zakres robót obejmuje wykonanie: korytowania remontowanego odcinka drogi, górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego zagęszczonego mechanicznie - gr. 12 cm, warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych - gr. 4 cm, warstwy wiążąco-profilowej z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowo - żwirowych gr.4 cm, uzupełnienia poboczy warstwą z kruszywa łamanego - śr. gr. 10 cm, odtworzenia rowu przydrożnego prawostronnego na odcinku w km 0+200 - 0+300, wpustu ulicznego wraz z przykanalikiem w km 0+235. Szczegółowy opis przedmiotowego zadania stanowią: dokumentacja projektowa Remont drogi gminnej pn. Kramarz - Ortyl w m. Żyraków Zawierzbie km 0+000 - 0+200 - ze środków powodziowych oraz km 0+200-0+300 - środki własne - wykonana przez Biuro Projektowe ARCHIKOM oraz szczegółowa specyfikacja techniczna dla zadania Remont drogi gminnej pn. Kramarz - Ortyl w m. Żyraków i Zawierzbie km 0+000 - 0+200 - ze środków powodziowych oraz km 0+200-0+300 - środki własne - wykonana przez Biuro Projektowe ARCHIKOM. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie wykonanie wszystkich prac niezbędnych do osiągnięcia stanu zgodnego z dokumentacją projektową oraz ze szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. Ponadto, przedmiot zamówienia obejmuje odrębnie dla każdego z w/w zadań: kompleksową obsługę geodezyjną, oznakowanie budowy, wykonanie dokumentacji powykonawczej, dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia i poniesienia opłat z tym związanych, urządzenie terenu budowy, wykonania przyłączeń wodociągowych i energetycznych dla potrzeb budowy oraz poniesienia kosztów z tym związanych, poniesienia ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej, poniesienia ewentualnych kosztów naprawy zerwanych przez Wykonawcę sieci podziemnych, w przypadku zniszczeń lub uszkodzeń obiektów, urządzeń lub ich części w toku realizacji - naprawienia szkody lub doprowadzenia do stanu pierwotnego, pozostałych zadań wymienionych w SIWZ i załącznikach..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.25.56.00 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, jest spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na załączniku nr 2 do SIWZ. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, do oferty należy dołączyć jedno wspólne oświadczenie na załączniku nr 2 do SIWZ podpisane przez każdego z nich).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek posiadania wiedzy i doświadczenia jest spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) - wykonał minimum jedną robotę budowlaną związaną z budową, przebudową lub remontem drogi wraz z wykonaniem kanalizacji sanitarnej lub deszczowej o łącznej wartości co najmniej 500 000 zł brutto - oraz załączy dokument potwierdzający, że robota ta została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona(w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, Wykonawcy są zobowiązani załączyć do oferty jeden wspólny wykaz na załączniku nr 4 do SIWZ wraz z dokumentem potwierdzającym, że roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, jest spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na załączniku nr 2 do SIWZ. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, do oferty należy dołączyć jedno wspólne oświadczenie na załączniku nr 2 do SIWZ podpisane przez każdego z nich).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jest spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie, że przynajmniej jedna osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej wg wzoru na załączniku nr 5 do SIWZ. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, do oferty należy dołączyć jedno wspólne oświadczenie na załączniku nr 5 do SIWZ podpisane przez każdego z nich).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek dotyczący posiadania wystarczającej sytuacji ekonomicznej do realizacji zamówienia jest spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia minimum 500 000,00 zł (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Formularz ofertowy przygotowany - wg wzoru na Załączniku nr 1 do SIWZ, 2)Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom - wg wzoru na załączniku nr 3 do SIWZ, 3)Stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru, 4)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 5)Oświadczenie o nieujawnianiu informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - wg wzoru na załączniku nr 7 do SIWZ (jeżeli dotyczy). 8)Kosztorysy ofertowe w wersji szczegółowej wraz z zestawieniem robocizny, materiałóww i sprzętu oddzielnie dla każdego z zadań objętych przedmiotem zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W nawiązaniu do art. 144 ust.1 Pzp przewiduje się następujące zmiany umowy wraz z określeniem warunków tych zmian: a) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy spowodowana: wstrzymaniem robót przez inspektora nadzoru inwestorskiego potwierdzonego wpisem w Dzienniku budowy pod warunkiem wystąpienia przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę; wystąpienia robót dodatkowych, określonych w art. 67 ust.1 pkt 5 Pzp; wstrzymania robót przez właściwy organ z przyczyn nie zawinionych przez Wykonawcę, np. dokonanie odkrywki archeologicznej, odkrycie niewybuchu, itp.; działaniem siły wyższej (np. strajki generalne lub lokalne) mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót lub inne okoliczności niezależne od Wykonawcy lub których wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, jak również inne przeszkody i utrudnienia w wykonywaniu przedmiotu umowy spowodowanej przez osoby trzecie; warunkami atmosferycznymi: klęski żywiołowe, warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, realizację usług lub dostarczenie przedmiotu dostawy, w tym przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów - to jest wystąpienie średniodobowej temperatury poniżej minus 10 stopni Celsjusza w okresie dłuższym niż 7 dni, warunkami geologicznymi, terenowymi, archeologicznymi, wodnymi itp., w szczególności: odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (kategorie gruntu, skał, itp.) pod warunkiem wystąpienia kategorii gruntu równej lub większej od kategorii VI na łącznej długości co najmniej 10 % całego zakresu robót; odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych; niewypały i niewybuchy, zagrożenie tąpnięciami, wybuchem; wykopaliska archeologiczne itp.; zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego; konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub dokumentacji technicznej urządzeń; zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, itp.; odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej; konieczność uzyskania wyroku sądowego, lub innego orzeczenia sądu lub organu, którego konieczności nie przewidywano przy zawieraniu umowy; konieczność zaspokojenia roszczeń lub oczekiwań osób trzecich - w tym grup społecznych lub zawodowych nie artykułowanych lub nie możliwych do jednoznacznego określenia w chwili zawierania umowy; przedłużenia terminu dokonuje się o czas, który roboty zostały wstrzymane. b) zmiany osobowe: zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane, prawo geologiczne i górnicze lub innych ustawach; zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano określonego doświadczenia lub wykształcenia na inne legitymujące się doświadczeniem lub wykształceniem spełniającym wymóg SIWZ. c) zmiana płatności: zmiany terminów płatności wynikające z wszelkich zmian wprowadzanych do umowy, a także zmiany samoistne, o ile nie spowodują konieczności zapłaty odsetek lub wynagrodzenia w większej kwocie wykonawcy; miarkowanie wysokości kar umownych w okolicznościach wskazywanych w odpowiednich przepisach kodeksu cywilnego. d) zmiany zakresu rzeczowego: zmniejszenie zakresu rzeczowego w związku z ograniczonymi możliwościami płatniczymi Zamawiającego; wykonanie świadczeń zamiennych (robót zamiennych), których wykonanie nie będzie wykraczało poza zakres określony w ofercie i nie zmieni wynagrodzenia wykonawcy; w przypadku zaistnienia istotnych okoliczności powodujących, że wykonanie umowy w zakresie przewidzianym w dokumentacji projektowej nie jest możliwe, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; w przypadku zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części przedmiotu umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; zmniejszenie zakresu rzeczowego w przypadku stwierdzenia przez projektanta braku konieczności wykonywania zaprojektowanych robót. e) pozostałe zmiany:zmiana wynagrodzenia w związku ze zmianą obowiązującej stawki VAT; zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek podpisania przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu; rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami; wydłużenie okresu rękojmi, o dowolny okres.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zyrakow.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Żyrakowie, 39-204 Żyraków 137, pokój nr 2, parter.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2012 godzina 09:50, miejsce: Urząd Gminy w Żyrakowie, 39-204 Żyraków 137, pokój nr 21 (sekretariat), I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia finansowany jest częściowo: -ze środków MSW na usuwanie skutków powodziowych; - ze środków na usuwanie skutków klęsk żywiołowych w ramach środków Funduszu Solidarności Unii Europejskiej; Zadanie pn. Budowa odcinka kanalizacji sanitarnej w m. Bobrowa przysiółek Zakącie ubiega się współfinansowanie ze środków PROW na 2007-2013 w ramach działania 321.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.