Ogłoszenie z dnia 2017-04-27
Ogłoszenie nr 75290 - 2017 z dnia 2017-04-27 r.
Kalisz: Wymiana pokrycia dachowego, osuszanie i wykonanie izolacji ścian oraz adaptacja pomieszczeń budynku I Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Grodzkiej 1 w Kaliszu w podziale na 2 Części
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 325462-2016
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 334666-2016
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 376268-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Kalisz, krajowy numer identyfikacyjny
250855877, ul.
Główny Rynek
20,
62-800
Kalisz, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
48 627 654 300, faks
, e-mail
zam.publ@um.kalisz.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.kalisz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana pokrycia dachowego, osuszanie i wykonanie izolacji ścian oraz adaptacja pomieszczeń budynku I Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Grodzkiej 1 w Kaliszu w podziale na 2 Części
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):WRI.271.01.32.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 1: Wymiana pokrycia dachowego oraz osuszanie i wykonanie izolacji ścian budynku I Liceum Ogólnokształcącego. Zakres rzeczowy obejmuje: - modernizację dachu budynku, w tym m.in.: wykonanie konstrukcji dachu, wykonanie kominów, wykonanie pokrycia dachowego z blachy miedzianej o powierzchni ok. 1.380,00 m2, wykonanie obróbek blacharskich, wykonanie rynien i rur spustowych z blachy miedzianej, montaż kratownicy, wykonanie instalacji odgromowej, wykonanie podłączenia rur spustowych do kanalizacji, wykonanie ocieplenia połaci dachu i stropu nad ostatnią kondygnacją, wykonanie suchego jastrychu, montaż instalacji oświetleniowej na strychu, renowacja pomieszczeń piwnic skrzydła zachodniego; - modernizacja ścian piwnic, w tym m. in.: wykonanie prac instalacyjnych bezinwazyjnego systemu osuszania murów, wykonanie szczelnych wewnętrznych i zewnętrznych izolacji mineralnych ścian, naprawa studzienek okien piwnicznych, renowacja pomieszczeń piwnic skrzydła zachodniego; Część 2: Adaptacja pomieszczeń budynku I Liceum Ogólnokształcącego. Zakres rzeczowy obejmuje przebudowę części pomieszczeń na sale lekcyjne i bibliotekę oraz toaletę przystosowaną dla osób niepełnosprawnych. Powierzchnia prac adaptacyjnych wynosi ok. 172 m2.
II.4) Główny kod CPV:
45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
Dodatkowe kody CPV:45260000-7,
45321000-3,
45442100-8,
45310000-3,
45330000-9,
45453000-7
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Od dnia 20.12.2016r. do dnia 14.07.2017r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Wymiana pokrycia dachowego oraz osuszanie i wykonanie izolacji ścian budynku I Liceum Ogólnokształcącego |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 20/12/2016 IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW: WERA INWEST Grzegorz Czyż,
biuro@wera-inwest.pl,
Al. Komisji Edukacji Narodowej 52/82,
02-797,
Warszawa, kraj/woj.
mazowieckie IV.4) INFORMACJE DODATKOWE Informacje dodatkowe: |
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
10/04/2017
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
zmiany dotyczą realizacji robót dodatkowych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, które stały się konieczne i polegają na montażu belek stropowych z drewna klejonego w ilości 55 m3
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Przyczyną dokonania zmian w umowie jest zły, a miejscami katastrofalny stan belek drewnianych stropu nad piętrem. Ustalenie stanu technicznego tych elementów było możliwe dopiero po zdjęciu desek podłogi poddasza
i usunięciu polepy stanowiącej ocieplenie i zalegającej między belkami stropu, z którego to powodu ustalenia te nie były możliwe na etapie projektowania, jak również dla uczestników procesu wykonawczego wcześniej niż do dnia komisyjnego odkrycia konstrukcji. Zważywszy na skalę nakładów przewidzianych w ramach umowy
z Wykonawcą oraz zagrożenia wynikające ze stanu belek, należy wykonać prace dodatkowe w postaci montażu belek stropowych z drewna klejonego w ilości 55m3, gdyż w innym przypadku w niedługim okresie czasu doszłoby do konieczności wymiany belek co wiązałoby się z demontażem pokrycia dachu (wykonywanego
w ramach niniejszej umowy). Degradacja biologiczna belek budzi wątpliwość co do możliwości dalszej bezpiecznej pracy tych elementów w konstrukcji. Wobec powyższego koniecznym jest wykonanie w tej samej płaszczyźnie nowych belek, nowych krokwi i jętki, gdyż tylko wtedy otrzyma się nowy pełnowartościowy układ konstrukcyjny, który w bezpieczny sposób przeniesie obciążenia od dachu na ściany.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Tłumaczenie symultaniczne realizowane podczas IV Światowej Konferencji Zdrowia Rodziny
- Dostawa energii elektrycznej dla RCKiK w Kaliszu
- Dostawa: podkładek korkowych, karteczek samoprzylepnych, pendrive, termoaktywnych kubków, notesów klejonych
- Wymiana nawierzchni placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 23 w Kaliszu.
- Remont ulic o nawierzchni bitumicznej na terenie miasta Kalisza w 2024r. z podziałem na dwa rejony
- Budowa sieci gazowej średniego ciśnienia na osiedlu Sulisławice w Kaliszu
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- GOSPODARKA WODNO-ŚCIEKOWA NA TERENIE GMINY RECZ - ETAP I
- Wykonanie nawierzchni bitumicznej ciągu pieszo - rowerowego na odcinku DP 1299B
- Uregulowanie gospodarki wodno- ściekowej i zabezpieczenie wód powierzchniowych przed skażeniem w gminie Pokój
- Przebudowa dróg powiatowych nr 3737E i 3707E
- Rozwój gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Raczki wraz z rozbudową infrastruktury odnawialnych źródeł energii
- Budowa wraz z modernizacją infrastruktury gospodarki odpadami na terenie gminy Gozdowo
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.