eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Ustalenie warunkówwykonania w 2008r. wycen nieruchomości gruntowych niezabudowanych i zabudowanych, wycen nieruchomości lokalowych i sporządzenie projektów wydzielenia (inwentaryzacji) lokali oraz usług geodezyjnych, z podziałem na 12 zadań

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-11

Zielona Góra: Ustalenie warunków: wykonania w 2008r. wycen nieruchomości gruntowych niezabudowanych i zabudowanych, wycen nieruchomości lokalowych i sporządzenie projektów wydzielenia (inwentaryzacji) lokali oraz usług geodezyjnych, z podziałem na 12 zadań
Numer ogłoszenia: 74795 - 2008; data zamieszczenia: 11.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zawarcia umowy ramowej.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0684564100,4564406 do 08, fax 068 4564155, 4564455.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zielona-gora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ustalenie warunków: wykonania w 2008r. wycen nieruchomości gruntowych niezabudowanych i zabudowanych, wycen nieruchomości lokalowych i sporządzenie projektów wydzielenia (inwentaryzacji) lokali oraz usług geodezyjnych, z podziałem na 12 zadań.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest ustalenie warunków: wykonania w 2008r. wycen nieruchomości gruntowych niezabudowanych i zabudowanych, wycen nieruchomości lokalowych i sporządzenie projektów wydzielenia (inwentaryzacji) lokali oraz usług geodezyjnych, z podziałem na 12 zadań. Zadanie 1: Określenie wartości nieruchomości gruntowych niezabudowanych w celu: a) zbycia w trybie przetargowym i bezprzetargowym, b) nabycia lub zamiany, c) przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, d) sprzedaży na własność na rzecz użytkownika wieczystego, e) oddania w trwały zarząd lub administrowanie, f) wniesienia aportem do spółki, g) aktualizacji lub ustalenia opłat z tytułu użytkowania wieczystego, użytkowania, trwałego zarządu. Zadanie 2: Określenie wartości nieruchomości gruntowych zabudowanych w celu: a) zbycia w trybie przetargowym i bezprzetargowym, b) nabycia lub zamiany, c) oddania w trwały zarząd lub administrowanie, d) wniesienia aportem do spółki. Zadanie 3: Określenie wysokości: a) odszkodowań za grunty przejęte z mocy prawa pod drogi publiczne, b) odszkodowań z tytułu utraty wartości nieruchomości na skutek umieszczenia w gruncie sieci uzbrojenia technicznego, c) nakładów poniesionych na nieruchomości, d) opłaty adiacenckiej z tytułu podziału nieruchomości, e) opłaty adiacenckiej z tytułu uzbrojenia technicznego, f) opłaty planistycznej. Zadanie 4: Określenie wartości rynkowej lokalu mieszkalnego, wraz z określeniem wartości ułamkowej części w prawie do gruntu oraz sporządzenie szkicu lokalu wraz z pomieszczeniami przynależnymi do lokalu w oparciu o projekt wydzielenia oraz uzyskanie zaświadczenia o samodzielności lokalu. Zadanie 5: Określenie wartości rynkowej lokalu o przeznaczeniu innym niż mieszkalne, wraz z określeniem wartości ułamkowej części w prawie do gruntu oraz sporządzenie szkicu lokalu wraz z pomieszczeniami przynależnymi do lokalu w oparciu o projekt wydzielenia oraz uzyskanie zaświadczenia o samodzielności lokalu. Zadanie 6: Sporządzenie projektu wydzielenia lokali w celu wyodrębnienia ich własności, w tym opis nieruchomości, rzuty kondygnacji budynku z oznaczeniem wyodrębnianych lokali i pomieszczeń do nich przynależnych oraz rozliczeniem udziałów w nieruchomości wspólnej - wydzielenie do 5 lokali w budynku. Zadanie 7: Sporządzenie projektu wydzielenia lokali w celu wyodrębnienia ich własności, w tym opis nieruchomości, rzuty kondygnacji budynku z oznaczeniem wyodrębnianych lokali i pomieszczeń do nich przynależnych oraz rozliczeniem udziałów w nieruchomości wspólnej - wydzielenie powyżej 5 lokali w budynku. Zadanie 8: Podział nieruchomości w trybie decyzyjnym wraz z dokumentacją do celów prawnych: a) podział nieruchomości na 2 działki, b) za każdą kolejną wydzielaną działkę. Zadanie 9: Wznowienie znaków granicznych: a) za pierwszy znak graniczny, b) za następny znak graniczny. Zadanie 10: Rozgraniczanie nieruchomości: a) do 4 znaków granicznych, b) za następny znak graniczny. Zadanie 11: Sporządzanie: a) wykazów synchronizacyjnych, b) wykazów i wyciągów z wykazów zmian danych ewidencyjnych. Zadanie 12:Sporządzanie: a) wyrysów i wypisów na nieruchomości zabudowane, b) dokumentacji przy łączeniu działek w jeden numer ewidencyjny. 3.2. Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 3.2.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie usługi p.n.: Wykonanie wycen nieruchomości gruntowych, wycen nieruchomości lokalowych i sporządzenie projektów wydzielenia (inwentaryzacji) budynków oraz usług geodezyjnych w roku 2008 z podziałem na 12 (dwanaście) zadań podlegających odrębnej ocenie, w ramach procedury objętej umową ramową. 3.2.2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zlecenia podwykonawcom wykonania części zamówienia w zakresie: sporządzenia opinii o wartości nieruchomości - operaty szacunkowe oraz w zakresie sporządzenia dokumentacji do celów prawnych - usługi geodezyjne. 3.2.3. Przewidywana do wykonania ilość usług: a) Dla zadania nr 1 - 500 operatów, b) Dla zadania nr 2 - 30 operatów, c) Dla zadania nr 3 - 45 operatów, d) Dla zadania nr 4 - 350 operatów, e) Dla zadania nr 5 - 25 operatów, f) Dla zadania nr 6 - 10 projektów, g) Dla zadania nr 7 - 8 projektów, h) Dla zadania nr 8 - 130 podziałów, i) Dla zadania nr 9 - 80 znaków, j) Dla zadania nr 10 - 3 rozgraniczenia, k) Dla zadania nr 11 - 120 wykazów, l) Dla zadania nr 12 - 45 wyrysów i wypisów, jednak rzeczywista ilość wykonanych usług wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego. 3.2.4. UWAGA: Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na każde z 12 zadań. 3.2.5. W wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania, Zamawiający zamierza zawrzeć umowy ramowe z Wykonawcami w maksymalnej liczbie 5 Wykonawców na każde zadanie. W sytuacji gdy wpłynie mniej ofert niepodlegających odrzuceniu na dane zadanie, umowa ramowa zostanie zawarta z odpowiednio mniejszą liczbą Wykonawców, których oferty odpowiadają wszystkim wymaganiom określonym w ustawie pzp i SIWZ oraz zostały ocenione jako najkorzystniejsze w oparciu o podane kryteria w kolejności według dokonanej punktacji. 3.2.6. Zamawiający będzie zapraszał Wykonawców z którymi zawarł umowę ramową do składania ofert określając w przekazywanym zaproszeniu szczegółowo przedmiot, cel, ilość i termin wykonania zlecenia. 3.2.7. Wybór Wykonawcy zamówienia jednostkowego nastąpi w oparciu o najniższą cenę zaoferowaną na dane zadania, przy czym oferowana w konkretnym zadaniu cena jednostkowa nie może być wyższa od cen jednostkowych określonych w umowie ramowej (art. 101 ust. 3 pzp). 3.2.8. Składając ofertę wykonawca zobowiązany jest podać: a) dla zadania nr 1, 2, 3, 4, 5 - cenę jednostkową za wykonanie 1 operatu, b) dla zadania nr 6, 7 - cenę jednostkową za 1 budynek, c) dla zadania nr 8, 9, 10 - ceny jednostkowe oraz sumę cen jednostkowych, która będzie podstawą oceny oferty, d) dla zadania nr 11, - cenę jednostkową za wykonanie 1 wykazu, e) dla zadania nr 12 - cenę jednostkową za wykonanie wyrysu. 3.3. Obowiązki Wykonawców: 3.3.1. Operaty szacunkowe należy sporządzić ze szczególną starannością właściwą dla zawodowego charakteru tych czynności oraz z zasadami etyki zawodowej, kierując się bezstronnością w wycenie nieruchomości. 3.3.2. W przypadku powstania konieczności potwierdzenia przez Wykonawcę aktualizacji wykonanego przez niego operatu szacunkowego w trybie art. 156 ust. 3 i 4 ustawy o gospodarce nieruchomościami, Wykonawca zobowiązuje się do wykonania tej czynności bez dodatkowego wynagrodzenia. Potwierdzenie aktualności operatu nastąpi poprzez umieszczenie przez Wykonawcę stosownej klauzuli w operacie szacunkowym, w ciągu 7 dni od daty otrzymania zlecenia. 3.3.3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wyciąg z operatu szacunkowego do organu prowadzącego Kataster. 3.3.4. Operat szacunkowy określający wartość nieruchomości gruntowych niezabudowanych i zabudowanych należy sporządzić w 1 egzemplarzu, który musi zawierać potwierdzone przez Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej następujące załączniki: a) wyrys mapy ewidencyjnej - 1 egz., b) wyrys mapy zasadniczej - 1 egz., c) wypis z rejestru gruntów - 1 egz., d) oraz dokumentację fotograficzną wycenianej nieruchomości gruntowej zabudowanej i niezabudowanej, e) protokół z wizji na nieruchomości. 3.3.5. Operat szacunkowy określający wartość lokalu należy sporządzić w 1 egzemplarzu, który musi zawierać potwierdzone przez Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej następujące załączniki: a) wyrys mapy ewidencyjnej - 1 egz., b) wyrys mapy zasadniczej - 1 egz., c) wypis z rejestru gruntów - 1 egz., d) oraz dokumentację fotograficzną wycenianej nieruchomości gruntowej zabudowanej, e) protokół z wizji na nieruchomości, f) zestawienie udziałów w nieruchomości wspólnej; g) szkic lokalu potwierdzony przez właściwą administrację (Administrację Budynków Mieszkalnych lub Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej) oraz 4 egz. dodatkowo (luzem) szkicu lokalu z wydanym zaświadczeniem o jego samodzielności. h) lokale mieszkalne i użytkowe a także wszelkiego rodzaju budynki muszą być obmiarowane. 3.3.6. Szkic lokalu winien zawierać: a) część opisową - adres lokalu, położenie lokalu na kondygnacji budynku, wyposażenie lokalu w instalacje, system ogrzewania, położenie zaplecza sanitarnego w.c., b) rzut poziomy lokalu, c) rzut poziomy budynku zorientowany względem kierunku północy, z oznaczeniem położenia lokalu, d) zestawienie pomieszczeń wchodzących w skład lokalu oraz pomieszczeń do niego przynależnych, z podaniem ich wysokości, funkcji i powierzchni wg zasad określonych w ustawie z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminnym i o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. z 2001 r., nr 71, poz. 733 z późn. zm.), e) udział wycenianego lokalu w nieruchomości wspólnej, wyliczony wg stanu nieruchomości na dzień wyceny, w oparciu o projekt wydzielenia lokalu. 3.3.7. Projekt wydzielenia (inwentaryzacja) lokali winien zawierać: 3.3.7.1. opis ogólny wszystkich budynków posadowionych na nieruchomości w tym: a) rok zakończenia budowy oraz rok ostatniej modernizacji ustalone na podstawie dokumentacji prowadzonej przez właściwą administrację (ABM lub ZGKiM), b) kubaturę, c) liczbę kondygnacji - z wyszczególnieniem podziemnych i nadziemnych, d) pozwolenie na budowę: data i numer oraz pozwolenie na użytkowanie: data i numer, ustalone na podstawie dokumentacji prowadzonej przez właściwą administrację (ABM lub ZGKiM), e) opis ścian zewnętrznych kondygnacji i poszczególnych izb, f) wymiary ścian. 3.3.7.2. rzuty poziome poszczególnych kondygnacji i poddaszy mieszkalno - użytkowych w skali 1:100 (lub innej gdy format byłby większy od A3) z zaznaczeniem lokali na tych kondygnacjach: a) zestawienie powierzchni budynków netto w tym powierzchni użytkowej lokali, powierzchni pomieszczeń przynależnych i powierzchni wspólnej, b) tabelę udziałów, c) kopię mapy ewidencyjnej i zasadniczej oraz wypis z ewidencji gruntów i budynków, d) 5 egzemplarzy szkiców lokali wykonanych w skali 1:100 z zaświadczeniem, o którym mowa w art. 2 ust. 3 ustawy o własności lokali. 3.3.8. Operaty szacunkowe, inwentaryzacje budynków i projekty wydzielenia lokali winny być sporządzone zgodnie z wymogami, które określają: a) Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2004r., Nr 261, poz. 2603 - tekst jednolity z późn. zm.), b) Ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.), c) Ustawa z dnia 29 lipca 2005 r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości (Dz. U. z 2005r., Nr 175, poz. 1459 z późn. zm.), d) Ustawa z dnia 24 czerwca 1994 r. o własności lokali (Dz. U. z 2000 r., nr 80, poz. 903 - tekst jednolity z późn. zm.), e) Ustawa z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminnym i o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. z 2005 r., nr 31, poz. 266 z późn. zm.), f) Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 1964 r., Nr 16, poz. 93 - z późn. zm.); g) Ustawa z dnia 7 lipca 1994r. prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 - tekst jednolity z późn. zm.), h) Ustawa z dnia 11 maja 2001 r. o zmianie ustawy o księgach wieczystych i hipotece, ustawie - Kodeks postępowania cywilnego, o kosztach sądowych w sprawach cywilnych oraz ustawie - Prawo o notariacie (Dz. U. z 2001 r., Nr 63, poz. 635), i) Rozporządzenie rady ministrów z dnia 30 grudnia 1999 r. w sprawie Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych (PKOB) (Dz. U. z 1999 r., nr 112, poz. 1316 z późn. zm.), j) PN70/B-02365 Powierzchnia budynków - Podział, określenia i zasady obmiaru, k) Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. z 2004 r., nr 207, poz. 2109 z późn. zm.), l) Standardy Zawodowe Rzeczoznawców Majątkowych Polskiej Federacji Stowarzyszeń Rzeczoznawców Majątkowych. 3.3.9. Obsługa geodezyjna: a) prace techniczne poprzedzające podział działki obejmują: ocenę istniejącej dokumentacji geodezyjnej w celu określenia sposobu jej wykorzystania przy projektowaniu podziału działki, wznowienie punktów granicznych, ewentualną korektę granic zewnętrznych dzielonej działki, okazanie i sporządzenie protokołu okazania granic, b) stwierdzone w toku prac technicznych i prawnych rozbieżności pomiędzy stanem ujawnionym w ewidencji gruntów a zapisami w księdze wieczystej lub zbiorem dokumentów należy przyjąć ten stan prawny, który jest zgodny z faktycznym stanem władania, c) przy wykonywaniu analiz i ocen istniejących materiałów należy przyjąć zasadę pełnego wykorzystania granic posiadających stan prawny ujawniony w księdze wieczystej lub zbiorze dokumentów, d) podział nieruchomości wymaga wykonania projektu podziału opracowanego w oparciu o treść prawomocnego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, a w razie braku miejscowego planu na podstawie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, e) ustalone na gruncie granice działki należy okazać właścicielowi i sporządzić protokół okazania granic. Pomiar wykonać w oparciu o osnowę szczegółową i pomiarową wykonaną - stosownie do potrzeb - zgodnie z instrukcją G-4. Wszystkie punkty załamania granic należy pomierzyć bezpośrednio. Punkty graniczne stabilizować trwale, f) współrzędne punktów granicznych należy podawać w układzie współrzędnych obowiązującym dla miasta Zielonej Góry. Dopuszczalne różnice wartości współrzędnych przyjąć zgodnie z § 64 wytycznych technicznych - instrukcja G-5, g) wyniki pomiarów należy przekazać do Miejskiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w postaci numerycznej, w formatach (SWING) uzgodnionych z ośrodkiem wraz z podaniem kodów systemu Geo-Info, na informatycznych nośnikach danych, h) przy ustalaniu granic nieruchomości wpisanych do rejestru zabytków, należy dokonać uzgodnień z konserwatorem zabytków, i) powierzchnie działek należy obliczyć ze współrzędnych z dokładnością do 1m2 oraz porównać z powierzchniami ewidencyjnymi i ujawnionymi w księdze wieczystej zgodnie z §102 wytycznych technicznych - instrukcja G-5, j) przy sporządzaniu wyrysu i wypisu nieruchomości zabudowanej, niezbędne jest wykonanie porównania mapy z terenem dotyczące treści ewidencyjnej, k) przy wznawianiu punktów granicznych należy sporządzić operat ze wznowienia znaków granicznych, a kopię protokołu granicznego należy dołączyć do materiałów dla Zleceniodawcy, l) zakres prac przy rozgraniczeniu nieruchomości obejmuje sporzadzenie operatu do wydania decyzji rozgraniczeniowej, m) kompletowanie operatów przeprowadzić zgodnie z instrukcją O-3 i rozdziałem 32 wytycznych technicznych - instrukcja G-5. Należy wyróżnić w jednostce obszarowej grupy asortymentowe. W grupach asortymentowych dokonać podziału na grupy funkcjonalne: zasób bazowy, użytkowy i przejściowy, n) wszystkie czynności wymagające dodatkowej interpretacji będą uzgadniane pisemnie w dzienniku robót prowadzonym przez wykonawcę, o) należy mieć na uwadze pismo Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gorzowie Wielkopolskim z dnia 26.02.1999r. G.III/GK-7431-2/99 w sprawie konieczności atestacji i komparacji dalmierzy. 3.3.10. Operaty podziałowe jak i pozostałe prace geodezyjne winny być sporządzone zgodnie z wymogami, które określają: a) Ustawa z dnia 17 maja 1989r. prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2005r., Nr 240, poz. 2027 - tekst jednolity z późn. zm.), b) Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2004r., Nr 261, poz. 2603 - tekst jednolity z późn. zm.), c) Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 marca 1999r. w sprawie standardów technicznych dotyczących geodezji, kartografii oraz krajowego systemu informacji o terenie (Dz. U. z 1999r., Nr 30, poz. 297), d) Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. z 2004r., Nr 268, poz. 2663), e) Rozporządzenie Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa oraz Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej z dnia 29 marca 2001r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. z 2001r., Nr 38, poz. 454), f) Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 4 czerwca 1956r. w sprawie klasyfikacji gruntów (Dz. U. z 1956r., Nr 19, poz. 97), g) Ustawa z dnia 7 lipca 1994r. prawo budowlane (Dz. U. z 2006r., Nr 156, poz. 1118 - tekst jednolity z późn. zm.), h) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 19 lutego 2004r. w sprawie wysokości opłat za czynności geodezyjne i kartograficzne oraz udzielanie informacji, a także za wykonywanie wyrysów i wypisów z operatu ewidencyjnego (Dz. U. z 2004r., Nr 37, poz. 333), i) Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej z dnia 14 kwietnia 1999r. w sprawie rozgraniczania nieruchomości (Dz. U. z 1999r., Nr 45, poz. 453), j) Instrukcje i standardy techniczne. k) Instrukcja G-5 - wytyczne techniczno - organizacyjne w sprawie prowadzenia ewidencji gruntów i budynków. 3.3.11. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia bez dodatkowego wynagrodzenia wyjaśnień dotyczących sporządzonych wycen lub usług geodezyjnych: a) w siedzibie Zamawiającego, b) przed Samorządowym Kolegium Odwoławczym, c) w razie konieczności przed właściwym Sądem. 3.3.12. Jeżeli Wykonawca nie może wziąć udziału w rozprawie, zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego o przyczynie usprawiedliwionej nieobecności co najmniej 2 dni przed terminem rozprawy oraz dostarczyć pisemne wyjaśnienie na stawiane zarzuty, dotyczące sporządzonego operatu szacunkowego lub wykonanej usługi geodezyjnej. 3.3.13. Jeżeli Zamawiający w skutek nie wywiązania się Wykonawcy z wyżej wymienionego obowiązku w następstwie uzyska niekorzystne orzeczenie SKO lub wyrok właściwego Sądu, naliczy karę umowną w wysokości wynagrodzenia jednostkowego brutto.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości Kod CPV wg słownika 2008: 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości Oryginalny kod CPV: 74.23.19.00 - Usługi biegłych Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.90.00 - Usługi biegłych Oryginalny kod CPV: 74.27.32.00 - Usługi opomiarowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.32.00 - Usługi opomiarowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 12.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 12.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy pzp oraz spełniający szczegółowe warunki udziału, którzy: 5.1.1. Posiadają uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości nadane w trybie przepisów ujętych w Dziale V rozdziale IV ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2004r. Nr 261, poz. 2603 z późn. zm.) - w przypadku wykonawców składających ofertę dla zadań od nr 1 do nr 7. 5.1.2. Posiadają uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii nadane w trybie przepisów ujętych w rozdziale 8 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2005 r. Nr 240, poz. 2027 z późn. zm.) w zakresach: a) - geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne, b) - rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych - w przypadku wykonawców składających ofertę dla zadań od nr 8 do nr 12. 5.1.3. Zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie następujące usługi w ilościach: a) Dla zadania nr 1 - 15 operatów szacunkowych określających wartości nieruchomości gruntowych niezabudowanych w celu zbycia w trybie przetargowym i bezprzetargowym lub nabycia lub zamiany lub przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności lub sprzedaży na własność na rzecz użytkownika wieczystego lub oddania w trwały zarząd lub administrowanie lub wniesienia aportem do spółki, b) Dla zadania nr 2 - 15 operatów szacunkowych określających wartości nieruchomości gruntowych zabudowanych w celu zbycia w trybie przetargowym i bezprzetargowym lub nabycia lub zamiany lub oddania w trwały zarząd lub administrowanie lub wniesienia aportem do spółki, c) Dla zadania nr 3 - 15 operatów szacunkowych określających wysokość odszkodowań za grunty przejęte z mocy prawa pod drogi publiczne lub odszkodowań z tytułu utraty wartości nieruchomości na skutek umieszczenia w gruncie sieci uzbrojenia technicznego lub nakładów poniesionych na nieruchomości lub opłaty adiacenckiej z tytułu podziału nieruchomości lub opłaty adiacenckiej z tytułu uzbrojenia technicznego lub opłaty planistycznej, d) Dla zadania nr 4 - 15 operatów szacunkowych określających wartość rynkową lokalu mieszkalnego, wraz z określeniem wartości ułamkowej części w prawie do gruntu oraz sporządzeniem szkicu lokalu wraz z pomieszczeniami przynależnymi do lokalu w oparciu o projekt wydzielenia oraz uzyskanie zaświadczenia o samodzielności lokalu, e) Dla zadania nr 5 - 15 operatów szacunkowych określających wartość rynkową lokalu o przeznaczeniu innym niż mieszkalne, wraz z określeniem wartości ułamkowej części w prawie do gruntu oraz sporządzeniem szkicu lokalu wraz z pomieszczeniami przynależnymi do lokalu w oparciu o projekt wydzielenia oraz uzyskanie zaświadczenia o samodzielności lokalu, f) Dla zadania nr 6 - 10 projektów wydzielenia lokali w celu wyodrębnienia ich własności, w tym opis nieruchomości, rzuty kondygnacji budynku z oznaczeniem wyodrębnianych lokali i pomieszczeń do nich przynależnych oraz rozliczeniem udziałów w nieruchomości wspólnej - wydzielenie do 5 lokali w budynku, g) Dla zadania nr 7 - 10 projektów wydzielenia lokali w celu wyodrębnienia ich własności, w tym opis nieruchomości, rzuty kondygnacji budynku z oznaczeniem wyodrębnianych lokali i pomieszczeń do nich przynależnych oraz rozliczeniem udziałów w nieruchomości wspólnej - wydzielenie powyżej 5 lokali w budynku, h) Dla zadania nr 8 - 10 podziałów nieruchomości w trybie decyzyjnym wraz z dokumentacją do celów prawnych na dwie lub więcej działek, i) Dla zadania nr 9 - wznowienie 10 znaków granicznych, j) Dla zadania nr 10 - 2 rozgraniczenia nieruchomości, k) Dla zadania nr 11 -10 wykazów, l) Dla zadania nr 12 - 10 wyrysów i wypisów, Potwierdzone dokumentami, że usługi zostały wykonane należycie na każde z zadań, na które składana jest oferta. 5.2. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6. Dokumenty lub oświadczenia: 6.1. Dokumenty lub oświadczenia wymagane od Wykonawcy ubiegającego się o zamówienie 1) wypełniony formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SIWZ; 2) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust.1 pkt 1 - 3 ustawy pzp wg załącznika nr 2 do SIWZ; 3) wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy pzp wg załącznika nr 3 do SIWZ; 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1. SIWZ; 5) wykaz wykonanych, a w przypadku wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów, ze usługi te zostały wykonane należycie na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.3. SIWZ wg załącznika nr 4 do SIWZ; 6) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg załącznika nr 5 do SIWZ - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.1. SIWZ; 7) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg załącznika nr 5A do SIWZ - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.2. SIWZ; 8) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.1. i 5.1.2. SIWZ; 9) dokładnie wypełniona Tabela elementów rozliczeniowych wraz z cenami (netto) dla poszczególnych zadań wchodzących do przedmiotu zamówienia (w polskich złotych/ do dwóch miejsc po przecinku), na formularzu wg załącznika od nr 6, do nr 6 L do SIWZ; 10) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy; 11) zaakceptowany projekt umowy ramowej wg załącznika nr 7, do SIWZ. 6.2. Dotyczy wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w pkt 6.1. ppkt 4 SIWZ składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Podgórna 22, Pokój 408, Zielona Góra.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2008 godzina 11:00, miejsce: Podgórna 22, Pokój 408, Zielona Góra.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: określenie wartości nieruchomości gruntowych niezabudowanych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie wartości nieruchomości gruntowych niezabudowanych w celu: a) zbycia w trybie przetargowym i bezprzetargowym, b) nabycia lub zamiany, c) przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, d) sprzedaży na własność na rzecz użytkownika wieczystego, e) oddania w trwały zarząd lub administrowanie, f) wniesienia aportem do spółki, g) aktualizacji lub ustalenia opłat z tytułu użytkowania wieczystego, użytkowania, trwałego zarządu..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 74.23.19.00-6, 74.27.32.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: określenie wartości nieruchomości gruntowych zabudowanych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie wartości nieruchomości gruntowych zabudowanych w celu: a) zbycia w trybie przetargowym i bezprzetargowym, b) nabycia lub zamiany, c) oddania w trwały zarząd lub administrowanie, d) wniesienia aportem do spółki..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 74.23.19.00-6, 74.27.32.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: określenie wysokości: odszkodowań, nakładów poniesionych na nieruchomości, opłaty adiacenckiej, opłaty planistycznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie wysokości: a) odszkodowań za grunty przejęte z mocy prawa pod drogi publiczne, b) odszkodowań z tytułu utraty wartości nieruchomości na skutek umieszczenia w gruncie sieci uzbrojenia technicznego, c) nakładów poniesionych na nieruchomości, d) opłaty adiacenckiej z tytułu podziału nieruchomości, e) opłaty adiacenckiej z tytułu uzbrojenia technicznego, f) opłaty planistycznej..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 74.23.19.00-6, 74.27.32.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: określenie wartości rynkowej lokalu mieszkalnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie wartości rynkowej lokalu mieszkalnego, wraz z określeniem wartości ułamkowej części w prawie do gruntu oraz sporządzenie szkicu lokalu wraz z pomieszczeniami przynależnymi do lokalu w oparciu o projekt wydzielenia oraz uzyskanie zaświadczenia o samodzielności lokalu..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 74.23.19.00-6, 74.27.32.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: określenie wartości rynkowej lokalu o przeznaczeniu innym niż mieszkalne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie wartości rynkowej lokalu o przeznaczeniu innym niż mieszkalne, wraz z określeniem wartości ułamkowej części w prawie do gruntu oraz sporządzenie szkicu lokalu wraz z pomieszczeniami przynależnymi do lokalu w oparciu o projekt wydzielenia oraz uzyskanie zaświadczenia o samodzielności lokalu.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 74.23.19.00-6, 74.27.32.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: sporządzenie projektu wydzielenia lokali w celu wyodrębnienia ich własności (do 5 lokali).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie projektu wydzielenia lokali w celu wyodrębnienia ich własności, w tym opis nieruchomości, rzuty kondygnacji budynku z oznaczeniem wyodrębnianych lokali i pomieszczeń do nich przynależnych oraz rozliczeniem udziałów w nieruchomości wspólnej - wydzielenie do 5 lokali w budynku..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 74.23.19.00-6, 74.27.32.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: sporządzenie projektu wydzielenia lokali w celu wyodrębnienia ich własności (powyżej 5 lokali).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie projektu wydzielenia lokali w celu wyodrębnienia ich własności, w tym opis nieruchomości, rzuty kondygnacji budynku z oznaczeniem wyodrębnianych lokali i pomieszczeń do nich przynależnych oraz rozliczeniem udziałów w nieruchomości wspólnej - wydzielenie powyżej 5 lokali w budynku..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 74.23.19.00-6, 74.27.32.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: podział nieruchomości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podział nieruchomości w trybie decyzyjnym wraz z dokumentacją do celów prawnych: a) podział nieruchomości na 2 działki, b) za każdą kolejną wydzielaną działkę..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 74.23.19.00-6, 74.27.32.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: wznowienie znaków granicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wznowienie znaków granicznych: a) za pierwszy znak graniczny, b) za następny znak graniczny..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 74.23.19.00-6, 74.27.32.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: rozgraniczanie nieruchomości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rozgraniczanie nieruchomości: a) do 4 znaków granicznych, b) za następny znak graniczny..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 74.23.19.00-6, 74.27.32.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: sporządzanie: wykazów i wyciągów z wykazów zmian danych ewidencyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzanie: a) wykazów synchronizacyjnych, b) wykazów i wyciągów z wykazów zmian danych ewidencyjnych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 74.23.19.00-6, 74.27.32.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: sporządzanie: wyrysów i wypisów na nieruchomości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzanie: a) wyrysów i wypisów na nieruchomości zabudowane, b) dokumentacji przy łączeniu działek w jeden numer ewidencyjny.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 74.23.19.00-6, 74.27.32.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.